Husk meg
Brukernavn
Passord

Den store ryktetråden (2)

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 4 2

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 23 feb 07, 18:24
Flott Paco at Ivorianerne kommer. litt synd at Andresen ikke kommer da

---------------------------

http://keiko99.net


T.Olsen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07
Innlegg: 710

Lagt til: 23 feb 07, 19:12
Opprinnelig postet av paco
Ivorianerne dukker opp men noe forsinket dessverre,Andresen kommer ikke til FFK.

Ja, de dukker opp. Problemet er at de ikke dukker opp så tidlig som ventet, er mulig seriestart ryker.
Andresen dukker også opp.

Dette blir som min kloke far alltid sier:
Alle gode ting er 3.

---------------------------

Kapitalismen lenge leve!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 23 feb 07, 19:31
T.Olsen dem dukker opp i god tid føre serie start. Å Vi må nok se det i våre øyne at mr.Andresen blir i brann

---------------------------

http://keiko99.net


Krumtapp

Juniorspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 156

Lagt til: 27 feb 07, 20:52
Andresens som eier Skeidar bor etter det man erfarer faktisk i Fredrikstad. Velkommen hjem, Martin.

---------------------------

Any given sunday


TurnipZ

Juniorspiller
Ble medlem: 13 feb 07
Innlegg: 140

Lagt til: 27 feb 07, 21:45
Hvor er det han bor da?

---------------------------

Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fix


Krumtapp

Juniorspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 156

Lagt til: 28 feb 07, 22:36

Familien bor i Onsøy. Morsomt? Jeg tror ikke det.

---------------------------

Any given sunday


TurnipZ

Juniorspiller
Ble medlem: 13 feb 07
Innlegg: 140

Lagt til: 01 mar 07, 15:56
Jeg skal slutte å le den dagen jeg ser han i FFK-skjorta.

---------------------------

Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fix


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 02 mar 07, 11:44
Tror vi glemmer Martin Andresen. Han er jo skadet og gudene vet hvor lenge han er ute

---------------------------

http://keiko99.net


Funk1

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mar 03
Innlegg: 403

Lagt til: 15 mar 07, 16:30
Hvis Martin Andresen kommer til FFK skal jeg spise opp skoene mine

Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 15 mar 07, 16:56
Opprinnelig postet av Funk1
Hvis Martin Andresen kommer til FFK skal jeg spise opp skoene mine


Haha! Og jeg skal drikke melk på fest 16. mai dersom han kommer! 

---------------------------

FFK - Norgesmestere 2006
2007: Nytt stadion med Tippeliga og Europaspill =D
Fortsatt god bedring Dagfinn!


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 16 mar 07, 02:27
Endret: 16 mar 07, 02:28

Tja, for de som liker rykter, så kan kanskje denne tråden på VGD være noe? Tviler selvsagt på at det er noe hold i dette, med mindre det gjelder de ivorianske spillerne.

Eller som en halv rev sa til meg en gang: Rykter er som knekkebrød; du blir sprø av å tenke på dem.


Oslo

A-lagspiller

Ble medlem: 10 aug 04
Innlegg: 311

Lagt til: 16 mar 07, 09:45
Opprinnelig postet av FFK1903

Tja, for de som liker rykter, så kan kanskje denne tråden på VGD være noe? Tviler selvsagt på at det er noe hold i dette, med mindre det gjelder de ivorianske spillerne.

Eller som en halv rev sa til meg en gang: Rykter er som knekkebrød; du blir sprø av å tenke på dem.

Tviler også på at det er noe hold i disse ryktene, men alikevel kan èn nok ikke feie de under teppet. Det kan jo hende at det er ting på gang, med tanke på uttalelsene til vår kaptein i denne artikkelen på f-b, samt at Grönhagen har vel også ytret frempå ved et par anledninger at han ønsker seg en midtbane/spiss?

Men, lov å håpe...


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 16 mar 07, 11:12
På vei til oss nå kanskje???

---------------------------

RednWhite


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 16 mar 07, 11:21
Troppen er fullsatt,kommer ingen flere nå.

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 16 mar 07, 13:49

Opprinnelig postet av paco
Troppen er fullsatt,kommer ingen flere nå.

Det tror jeg du er like sikker på, som når du var sikker på at ivorienene var klare neste uke i slutten av Januar............. Jeg tror det kommer en midtbanespiller til..........


tubbs

Knøttespiller
Ble medlem: 25 sep 06
Innlegg: 64

Lagt til: 16 mar 07, 13:55
Jeg er rimelig sikker på at ikke engang MA eller andre sentrale personer i ledelsen er så sikre i sine antagelser som det du er Paco. Hvordan kan du være så sikker på at det ikke vil skje? Uforutsette ting kan skje, og det er jo mulig at noen med penger endrer/har endret mening.

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 16 mar 07, 15:40

Opprinnelig postet av paco
Troppen er fullsatt,kommer ingen flere nå.

Dette svarte Morgan som nettgjest i FB i går.

Vi håper våre ivorianske venner kommer på plass, hvis ikke må vi finne på noe, så vi jobber med saken.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 16 mar 07, 15:43
Endret: 16 mar 07, 15:44
Opprinnelig postet av Oslo
Opprinnelig postet av FFK1903

Tja, for de som liker rykter, så kan kanskje denne tråden på VGD være noe? Tviler selvsagt på at det er noe hold i dette, med mindre det gjelder de ivorianske spillerne.

Eller som en halv rev sa til meg en gang: Rykter er som knekkebrød; du blir sprø av å tenke på dem.

Tviler også på at det er noe hold i disse ryktene, men alikevel kan èn nok ikke feie de under teppet. Det kan jo hende at det er ting på gang, med tanke på uttalelsene til vår kaptein i denne artikkelen på f-b, samt at Grönhagen har vel også ytret frempå ved et par anledninger at han ønsker seg en midtbane/spiss?

Men, lov å håpe...

 

Jeg snakket med en kunde på jobben i dag, som hadde hørt de samme ryktene om at det var en spiss og midtbanespiller på vei og han har kjentskap til FFK-miljøet, blir spennende kanskje det kommer noen likevel.


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 16 mar 07, 16:55

Dette stod i intervjuet med Morgan. Kan vi tolke det som at noe er på gang tro? Bare ha litt tålmodighet nå,så kommer det noen spillere,kanskje? he he he....Lov å håpe

Investeringspoolen?

Hva er grunnen til at de ikke har kommet på banen og hjulpet FFK med spilleforsterkninger og ikke minst hva mente Terje Høili med at han skulle være med å bidra tungt økonomisk, når de kun har bidratt med penger til Vidar Martisen. Anders har jo sagt til media at klubben trenger flere spillere, han mener stallen er for tynn.
Kommer du til rette en hendvendelse til de, siden Anders trenger flere spillere?
Hei, Poolen har hjulpet oss hele tiden, uten dem kunne vi vært konkurs eller i 1.div og så konkurs. Det er alltid en utfordring å ha nok penger til spillere, så du må bare ha litt tålmodighet.
Mvh
Morgan

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 16 mar 07, 18:37

Opprinnelig postet av Patrioten
 

Jeg snakket med en kunde på jobben i dag, som hadde hørt de samme ryktene om at det var en spiss og midtbanespiller på vei og han har kjentskap til FFK-miljøet, blir spennende kanskje det kommer noen likevel.



Kanskje han har lest denne tråden her - og den på vg.no - han også...

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 4 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24