Husk meg
Brukernavn
Passord

Forslag til nye spillere

Flat Trådet Nøstet
Side 8 av 13 8

scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 14 feb 07, 00:17

Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av scheien
han så ikke dårlig ut han. men vi har vel egentlig nok kantspillere i klubben spør du meg. er nok ikke den plassen som er prioritet. med mindre han kan gå rett inn å danke ut kvisvik. trenger en sentral midtbane å en stopper nå så er jeg fornøyd


Jeg synes ikke vi er bra skodd med kantspillere heller. Men hvis en er fornøyd med Stadheim, Hoås og Multe så er vi kanskje det. ( Vi kan ikke regne med ivorianerne ennå ) .Jeg foretrekker mye bedre kantspillere enn disse. Gjerne noen som danker ut Kvisvik.

kvisvik tarik stadheim multaharju å jeg hadde tatt ivorianerne med i betraktning. fordi jeg håper å trur at de kan kjempe om en plass i 11eren. har hørt så mye bra om de fra trenere å spillere. ramberg å jonna kan også spille kant. så jeg mener fortsatt at vi ikke mangler kantspillere. har ramset opp 8 som kan spille kant nå. å det er bare to plasser det er snakk om. så jeg trur det kan gå bra.


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 14 feb 07, 11:54
Opprinnelig postet av scheien

jeg hadde tatt ivorianerne med i betraktning. fordi jeg håper å trur at de kan kjempe om en plass i 11eren.



Før de kommer i noen som helst betraktning må de få LOV til å spille for oss... 

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2221

Lagt til: 15 feb 07, 01:51
Endret: 15 feb 07, 01:51
Opprinnelig postet av scheien

jonna kan også spille kant. så jeg mener fortsatt at vi ikke mangler kantspillere. har ramset opp 8 som kan spille kant nå. å det er bare to plasser det er snakk om. så jeg trur det kan gå bra.

En svakhet i denne måten å telle på; Jonna kan spille overalt. Han var i fjor høst vår beste venstre back, han er for tiden landslagets beste høyre back. Han kan spille sentralt, på kant, til og med som spiss, med målteften sin. Men han kan ikke spille overalt samtidig, det er det eneste kjedelige med ham.

Jeg er absolutt for kloning; ja til flere Bjørkøy`er!

(Tror jeg har sagt det før, men det ville ikke forundre meg om Bjørkøy er en habil keeper også.)


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 15 feb 07, 15:21
Dersom klubben og investorpoolen ønsker å gjøre et godt, sikkert kjøp som garantert vil forsterke laget, så er det bare å bla opp for denne mannen: Christoffer Anderson

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 15 feb 07, 15:41
Opprinnelig postet av Holters
Dersom klubben og investorpoolen ønsker å gjøre et godt, sikkert kjøp som garantert vil forsterke laget, så er det bare å bla opp for denne mannen: Christoffer Anderson


Veldig enig her!

Jeg stoler på at de på dette forumet med nære bånd innad i FFK bringer dette tipset videre.

Jeg håper ihvertfall ikke at signeringen av VM betyr at FFK dropper jakten på høyreback.

paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 15 feb 07, 16:12
Opprinnelig postet av JJunior
Opprinnelig postet av Holters
Dersom klubben og investorpoolen ønsker å gjøre et godt, sikkert kjøp som garantert vil forsterke laget, så er det bare å bla opp for denne mannen: Christoffer Anderson


Veldig enig her!

Jeg stoler på at de på dette forumet med nære bånd innad i FFK bringer dette tipset videre.

Jeg håper ihvertfall ikke at signeringen av VM betyr at FFK dropper jakten på høyreback.
Nå har vi brukt pengene vi har og fått de erstatningene vi var ute etter.Trenger i hvertfall ingen flere forsvarsspillere.

JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 15 feb 07, 16:14
Opprinnelig postet av paco
Nå har vi brukt pengene vi har og fått de erstatningene vi var ute etter.Trenger i hvertfall ingen flere forsvarsspillere.


Slik jeg ser det så trenger vi fortsatt en høyreback.

Og har vi brukt de pengene vi har?
Ifølge f-b så er Vidar Martinsen betalt av investorene.
Ikke det at jeg skjønner hvorfor, siden FFK kunne brukt pengene etter Brenne-salget og investert i spilleren selv.

paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 15 feb 07, 16:20
Opprinnelig postet av JJunior
Opprinnelig postet av paco
Nå har vi brukt pengene vi har og fått de erstatningene vi var ute etter.Trenger i hvertfall ingen flere forsvarsspillere.


Slik jeg ser det så trenger vi fortsatt en høyreback.

Og har vi brukt de pengene vi har?
Ifølge f-b så er Vidar Martinsen betalt av investorene.
Ikke det at jeg skjønner hvorfor, siden FFK kunne brukt pengene etter Brenne-salget og investert i spilleren selv.
Har vel penger igjen men tror det blir en spiller på lån der bak hvis det kommer flere spillere bak.

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 16 feb 07, 10:06

Dersom det er slik at FFK ikke har midler til å styrke stallen ytterligere,  bør man kanskje i framtiden snakke med "litt mindre bokstaver" når det gjelder styrking av stallen.

 

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Funk1

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mar 03
Innlegg: 403

Lagt til: 16 feb 07, 11:09
Bjørkøy skal spille på midten sammen med Ramberg. Da trenger vi alternativer i høyre back posisjon.

Ring Christoffer Andersson:
http://www.fxt.no/tippeligaen/viking/article901510.ece

JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 16 feb 07, 11:15
Hvis vi ser på litt billigere høyreback-alternativer.
Hvordan går det egentlig med utviklingen til Ole Christoffer Heieren Hansen på Sparta?

Jeg vet han har noen U18 og U19 kamper, men jeg har ikke sett ham spille selv og vet derfor ikke om han har noe i en tippeligastall å gjøre.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 16 feb 07, 12:11
Endret: 16 feb 07, 12:13
Opprinnelig postet av Funk1
Bjørkøy skal spille på midten sammen med Ramberg. Da trenger vi alternativer i høyre back posisjon.

Ring Christoffer Andersson:
http://www.fxt.no/tippeligaen/viking/article901510.ece


Har heller tro på Berg på midten i steden for Ramberg jeg da.

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 16 feb 07, 12:41

Virka i følge Morgans uttalelser at penge kassa er tom, og at det ikke kommer flere spillere på dette overgansmarkedet. Kan vel stemme ganske bra med tanke på at de ville ha troppen klar til la manga turen 24 feb

Synd, kunne sett for meg en eller to spillere til som er bedre enn de vi har per dags dato

Kunne tenkt meg en solig defansiv midtbanespiller, som kunne ligge som en anker

Og en høyrevin/spiss, dette kommer helt an på hva slags rolle tarik er tiltengt på laget. Hvis han er tiltenkt spiss plass, så trenger vi sårt en høyre ving.

Men fatter ikke hvordan kassa allerede kan være tom?

---------------------------

«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»



HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 21 feb 07, 14:18

Defensiv midtbanemann. Løp og kjøp :-)

http://www.nettavisen.no/ioslo/article905960.ece

---------------------------

RednWhite


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 21 feb 07, 14:20
Opprinnelig postet av HotDream

Defensiv midtbanemann. Løp og kjøp :-)

http://www.nettavisen.no/ioslo/article905960.ece

 

Kjøpe med hva da?

---------------------------

«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»



freud

Juniorspiller

Ble medlem: 30 jan 07
Innlegg: 115

Lagt til: 21 feb 07, 14:24
Opprinnelig postet av A9$h
Opprinnelig postet av HotDream

Defensiv midtbanemann. Løp og kjøp :-)

http://www.nettavisen.no/ioslo/article905960.ece

 

Kjøpe med hva da?

MasterCard !! 

---------------------------

En drøm er oppfyllelsen av et ønske
En drøm er en tilslørt oppfyllelse av et ønske
En drøm er en tilslørt oppfyllelse av et ubevissst ønske
En drøm er en tilslørt oppfyllelse av et ubevisst, infantilt ønske

…. og jeg som drømmer om FFK-gull !


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 21 feb 07, 14:33
Opprinnelig postet av freud
Opprinnelig postet av A9$h
Opprinnelig postet av HotDream

Defensiv midtbanemann. Løp og kjøp :-)

http://www.nettavisen.no/ioslo/article905960.ece

 

Kjøpe med hva da?

MasterCard !! 

Lommeboka til Terje H & Co......?

---------------------------

RednWhite


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 22 feb 07, 00:31
Apropos Stephen Ward scora for Wolves.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 23 feb 07, 23:15
Jeg er klar over at vi har vært innom dette før, men jeg så på tv2 sporten i dag 23/2 at Jan Gunnar Solli Vil bort fra RBK. Det dummeste er vel om vi skulle hengt oss på er at det er 4 klubber i norge som vil ha han.

---------------------------

http://keiko99.net


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 24 feb 07, 08:06
Solli hadde vært perfekt på midten vår! Trur han kunne blitt bedre her enn i RBK. Tviler desverre sterkt på at han kommer.


Flat Trådet Nøstet
Side 8 av 13 8

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3