Husk meg
Brukernavn
Passord

Forslag til nye spillere

Flat Trådet Nøstet
Side 12 av 13 12

HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 11 mar 07, 14:28
Høres ut til å være en spennende spiller...Er vel en dyring det også??

---------------------------

RednWhite


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 11 mar 07, 16:22
Siste prisen jeg hørte var vel 775.000 Euro. Og slik han spiller nå blir det vel mer og mer for hver kamp som går. He he he

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 11 mar 07, 22:26
Det bør dukke opp et par Sharbinier blant våre egne rekker snart. Det hadde vært bedre. "Det gjelder å gi de rette folka spilletid"

HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 15 mar 07, 22:07

Ny Brian West?? Pimpong

---------------------------

RednWhite


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 15 mar 07, 22:10
Opprinnelig postet av HotDream

Ny Brian West?? Pimpong

Vil heller si midtbane/spiss. Det hadde virkelig vært en god spiss for FFK. Men vår kvote kvote av ikke eu-spillere blir vel full?

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 15 mar 07, 23:15
Opprinnelig postet av benksliter`n
Opprinnelig postet av HotDream

Ny Brian West?? Pimpong

Vil heller si midtbane/spiss. Det hadde virkelig vært en god spiss for FFK. Men vår kvote kvote av ikke eu-spillere blir vel full?

Må jo bytte med Brian da, men vi kan ha fler i stallen bare 3 på benken...

---------------------------

RednWhite


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 15 mar 07, 23:18
Opprinnelig postet av HotDream
Opprinnelig postet av benksliter`n
Opprinnelig postet av HotDream

Ny Brian West?? Pimpong

Vil heller si midtbane/spiss. Det hadde virkelig vært en god spiss for FFK. Men vår kvote kvote av ikke eu-spillere blir vel full?

Må jo bytte med Brian da, men vi kan ha fler i stallen bare 3 på benken...

Men det blir nok for dyrt å ha en utenfor a-lagstroppen til en hver tid.

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 15 mar 07, 23:29
Ja, men vi må vel snart tenke på å kvitte oss med noen av de som bare trekker lønn og aldri innfrir vel? Blir vel ikke lett å bli kvitt dem men... To ut og Pimpong inn?

---------------------------

RednWhite


ffkfmv

A-lagspiller

Ble medlem: 16 des 04
Innlegg: 327

Lagt til: 21 mar 07, 11:00
Hva med Tommy Svindal Larsen som nå har sagt at han skal forlate Odd til sommeren? Tror han hadde vært konge på midtbanen til FFK jeg ....

---------------------------

www.performance07.no


Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 21 mar 07, 13:08
Opprinnelig postet av ffkfmv
Hva med Tommy Svindal Larsen som nå har sagt at han skal forlate Odd til sommeren? Tror han hadde vært konge på midtbanen til FFK jeg ....


Han sier jo selv at han har ambisjoner om å spille i Tyskland. Men for all del, med hans rutine og overblikk på midtbanen kunne det helt klar ha vært noe. Bare så synd at han er 33.

---------------------------

FFK - Norgesmestere 2006
2007: Nytt stadion med Tippeliga og Europaspill =D
Fortsatt god bedring Dagfinn!


ari_lg

A-lagspiller

Ble medlem: 23 nov 06
Innlegg: 293

Lagt til: 21 mar 07, 15:38
Synd han begynner å bli gammel. Men da burde vi vel ha større sjangser for å få fatt i han?

---------------------------

SoccerProject: Helt konge managerspill på nett!
http://www.soccerproject.com/index.php?section=3&lng=en&uID=37859

Det skandinaviske forumet
[url]http://forum.soccerproject.com/index.php?c=12&sid=d6cae90b99afd657536cd84702325615[/ur


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 21 mar 07, 15:41
Opprinnelig postet av ari_lg
Synd han begynner å bli gammel. Men da burde vi vel ha større sjangser for å få fatt i han?

Svindal Larsen forlater Odd fordi han ikke er fornøyd med klubbens satsning. Han vil vinne noe. Dessverre tror jeg ikke en gang han vil vurdere en overgang til FFK.

For øvrig kommer det nok ineppe flere spillere i dette overgangsvinduet nå. Personlig er jeg mest forundret over at det ikke har skjedd noe på høyreback-fronten.

Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 21 mar 07, 15:55
Endret: 21 mar 07, 20:33

Opprinnelig postet av Costanza

Svindal Larsen forlater Odd fordi han ikke er fornøyd med klubbens satsning. Han vil vinne noe. Dessverre tror jeg ikke en gang han vil vurdere en overgang til FFK.
.

Tror du han kunne tenke seg å vinne køppen med oss? det hadde vel vært noe, selv for han

---------------------------

Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
Gi meg den jævla billetten nå !


kjell

A-lagspiller
Ble medlem: 28 jun 03
Innlegg: 516

Lagt til: 21 mar 07, 16:04

Opprinnelig postet av Costanza
Opprinnelig postet av ari_lg
Synd han begynner å bli gammel. Men da burde vi vel ha større sjangser for å få fatt i han?

Svindal Larsen forlater Odd fordi han ikke er fornøyd med klubbens satsning. Han vil vinne noe. Dessverre tror jeg ikke en gang han vil vurdere en overgang til FFK.

For øvrig kommer det nok ineppe flere spillere i dette overgangsvinduet nå. Personlig er jeg mest forundret over at det ikke har skjedd noe på høyreback-fronten.

 

Jeg synes også vi kunne trengt en høyreback. Hver sesong har det vært snakk om å forsterke der. Pål Andre har perioder han spiller bra (som slutten av forrige sesong), og da hører man ikke noe om nye back. Så har man perioder han er dårlig/skadet/ikke eier selvtillit, og da maser alle om forsterkning. Men men.

---------------------------

Ære være plankebyen!


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 21 mar 07, 16:15
hva skal vi med det når vi har pål? vi har vidar martinsen å gerrbrandt som også kan spille der. å begge de to skal vanligvis ikke være på banen uansett. fordi piroja er 1 valg.

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 21 mar 07, 16:20

Opprinnelig postet av scheien
hva skal vi med det når vi har pål? vi har vidar martinsen å gerrbrandt som også kan spille der. å begge de to skal vanligvis ikke være på banen uansett. fordi piroja er 1 valg.

Ja,hva skal vi med høyre back? Shabani har også spilt på den plassen...I tillegg har vi Multe og Bjørkøy,hvis det virkelig kniper.

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 23 mar 07, 18:01
Bolanos, hadde vært noe for FFK,selv om vi har 3 ikke-eu spillere. Brann har vel 4 utenfor eu,derfor ikke mye aktuelt for dem.

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2222

Lagt til: 31 mar 07, 02:54
Endret: 31 mar 07, 02:55

Vet det ikke har noe med virkeligheten og sånne kjedelige ting å gjøre, men nå er vel situsjonen at vi kunne trenge en høyre kantspiller. Jeg ønsker meg Damien Duff.

Det er nesten så jeg må gratulere meg selv for å ha kommet med et så bra forslag!  


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 01 apr 07, 01:48
en høyre kantspiller. etter å ha fulgt blackburn de siste 15 åra så er vel han venstre kant. bytta litt med robben i chelsea. men han er fortsatt best på venstre. er utrolig åssen form kurven hans har gått nedover siden han kom til chelsea. håper han kommer tilbake til blackburn å viser hvor god han egentlig er. men det skjer vel først etter at gamsten har dratt sin vei. er ikke lenge han blir i blackburn trur jeg. er synd å si det. men alle spillere som er gode forsvinner til bedre klubber.,

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 01 apr 07, 02:01
Nå har vel Damien Duff fått en liten opptur i Newcastle? Husker godt hans raid på venstrekanten for Blackburn, bare så synd han ble fristet av Chelsea. På en annen side, hadde Duff blitt , så hadde vel ikke Gamsten vært der nå, som ville vært synd, selv om jeg anser Duff for å være en bedre spiller. Han var i hvert fall det!


Flat Trådet Nøstet
Side 12 av 13 12

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f