Husk meg
Brukernavn
Passord

Forslag til nye spillere

Flat Trådet Nøstet
Side 11 av 13 11

paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 09 mar 07, 11:25
Endret: 09 mar 07, 11:52
Opprinnelig postet av Patrioten
Jeg er fornøyd om vi får inn en kvalitetspiss. Da er stallen bra. Hvis investorpoolen henter en spiller til og lønner spilleren er vi ikke avhenig av å kvitte oss med noen.
Nå som Ivorianerne er på plass så er stallen komplett og det vil ikke bli hentet inn flere spillere.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 09 mar 07, 11:39
Endret: 09 mar 07, 11:52
Opprinnelig postet av paco
Nå som Ivorianerne er på plass så er stallen komplett og det vil ikke bli hentet inn flere spillere.


Ivorianerne er ikke klarert ennå paco.

paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 09 mar 07, 11:49
Endret: 09 mar 07, 11:53

Opprinnelig postet av Rune Haugen
Ivorianerne er ikke klarert ennå paco.

Skulle det bli problemer med ivorianerne,så vil det bli kjøpt inn en ny spiller.


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 09 mar 07, 11:56
Endret: 09 mar 07, 20:37
Opprinnelig postet av paco
Skulle det bli problemer med ivorianerne,så vil det bli kjøpt inn en ny spiller.


Burde være 2 da.

Mod: Kuttet ned på unødvendig sitering, sitér kun det dere svarer på, ikke hele debatten, da dette gjør forumet tregere.

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 09 mar 07, 16:48
Endret: 09 mar 07, 20:37
Opprinnelig postet av paco
Skulle det bli problemer med ivorianerne,så vil det bli kjøpt inn en ny spiller.

Det var nye toner. Er det plutselig ikke bankers at dem blir klare?


 

Mod: Kuttet ned på unødvendig sitering, sitér kun det dere svarer på, ikke hele debatten, da dette gjør forumet tregere.


DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 09 mar 07, 17:00
Endret: 09 mar 07, 20:38
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Det var nye toner. Er det plutselig ikke bankers at dem blir klare?

Det var vel strengt tatt Rune Haugen som kom med de tonene.


 

Mod: Kuttet ned på unødvendig sitering, sitér kun det dere svarer på, ikke hele debatten, da dette gjør forumet tregere.

---------------------------

Norgesmester


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 09 mar 07, 18:31
Endret: 09 mar 07, 20:38
Opprinnelig postet av DrDRE
Det var vel strengt tatt Rune Haugen som kom med de tonene.

Nei, paco har vel siden slutten av Januar hevdet at dem kommer"neste uke" og at det ikke er tvil om at dem vil få oppholdstillatelse....


 

Mod: Kuttet ned på unødvendig sitering, sitér kun det dere svarer på, ikke hele debatten, da dette gjør forumet tregere.


DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 09 mar 07, 18:52
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Opprinnelig postet av paco

Skulle det bli problemer med ivorianerne,så vil det bli kjøpt inn en ny spiller.

Det var nye toner. Er det plutselig ikke bankers at dem blir klare?

Nei, paco har vel siden slutten av Januar hevdet at dem kommer"neste uke" og at det ikke er tvil om at dem vil få oppholdstillatelse....

Og her svarer han med skulle det bli, det trenger ikke bety at han er i tvil om at de kommer, kun at han vil svare på Rune Haugens premiss om at de ikke kommer. Men nå begynner vi vel å dra oss lit vel unna topic.

On topic - har stor tro på at de får oppholdstillatelse, og at de kommer til å bli en hit for oss. Håper det lar seg gjøre å kjøpe dem fri fra Charlton, hvis ikke får vi nyte dem så lenge vi beholder dem, og heller håpe på et fruktbart samarbeid med Charlton om nye talenter.

---------------------------

Norgesmester


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 09 mar 07, 20:01
Endret: 09 mar 07, 20:39
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Det var nye toner. Er det plutselig ikke bankers at dem blir klare?


fy faen er du igang igjen! jeg er 100000% sikker på at de blir(er) klare men skulle de ikke dukke opp eller en spiller skulle stryke med i en flyulykke eller shaban spist av en krokodille så vil FFK hente forsterkninger for disse,men i øyeblikket så er troppen komplett.

Mod: Kuttet ned på unødvendig sitering, sitér kun det dere svarer på, ikke hele debatten, da dette gjør forumet tregere.

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 09 mar 07, 20:10

Lurte bare på hvorfor du skriver SKULLE det bli problemer med ivorianerene? Er jo ikke noe vits å hente ny spiller hvis det 1000000% sikkert at dem kommer.

    Jeg tror også at det ordner seg, men 100% sikre er ingen......


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 10 mar 07, 00:30
Spis lykkepillene deres og ro ned nå, det er bare en måned til seriestart. Denne tråden handler faktisk om "forslag til nye spillere".

---------------------------

Let the dice fly high!

Alt har ein ende, så nær som pylsa. Ho hev to.


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 10 mar 07, 01:24
Endret: 10 mar 07, 01:25

Gislason ønsker seg bort fra Lyn. En spiller jeg har veldig sansen for. Kanskje tippeligaens beste deffensive midtbanespiller. Norske toppklubber snuser på han.

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 10 mar 07, 08:36
Fått inn Gislason og vips, så hadde vi hatt ett sterkt forsvar og en sterk midtbane. Da hadde vi manglet en ordentlig "børste" på topp og vi kunne snakke om topp 6 ihvertfall. Men jeg tviler nok på om ikke Gislason tenker større enn FFK......

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 10 mar 07, 08:46

Opprinnelig postet av paco
Opprinnelig postet av Patrioten
Jeg er fornøyd om vi får inn en kvalitetspiss. Da er stallen bra. Hvis investorpoolen henter en spiller til og lønner spilleren er vi ikke avhenig av å kvitte oss med noen.
Nå som Ivorianerne er på plass så er stallen komplett og det vil ikke bli hentet inn flere spillere.

  Må vel si at Bjørkøy mer enn antyder at spilleforsterkninger både behøvs og er på vei i dagens fb. Bjørkøy svarer vel også kryptisk på om laget er forsterket og den vel overambisiøse målsettingen, men det har vel både jeg og andre skrevet nok om.......

     Men skulle det være sånn at ytterligere forsterkninger ikke blir hentet, tror jeg Bjørkøy vil føle seg noe lurt. En av forutsetningene var jo at laget skulle bli en toppklubb og det allerede i år. Og da holder det ikke med prek, men kun handling deretter......


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 10 mar 07, 11:10
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Fått inn Gislason og vips, så hadde vi hatt ett sterkt forsvar og en sterk midtbane. Da hadde vi manglet en ordentlig "børste" på topp og vi kunne snakke om topp 6 ihvertfall. Men jeg tviler nok på om ikke Gislason tenker større enn FFK......
Tror faktiskt Gislason kunne tenkt seg til FFK,han kjenner Morgan godt,problemet er at han blir for dyr(rundt 10mill) så da må noen komme med penger.Var jo Morgan som hentet han til Lyn og etter min mening så er han en av norges beste midtbanespillere.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 10 mar 07, 11:16
Opprinnelig postet av paco
Tror faktiskt Gislason kunne tenkt seg til FFK,han kjenner Morgan godt,problemet er at han blir for dyr(rundt 10mill) så da må noen komme med penger.Var jo Morgan som hentet han til Lyn og etter min mening så er han en av norges beste midtbanespillere.

Hvis Lyn krever sinnssyke 10 millioner for Gislason med kontrakt som går ut etter 2007-sesongen, så er det jo ren galskap og rimelig klart at han ikke vil bli solgt. Hvert fall ikke til en norsk klubb.


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 10 mar 07, 11:16
Løp og kjøp!! Terje!!!!!!

---------------------------

RednWhite


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 10 mar 07, 11:44
Unansett om Gislason er god,og sikkert kunne ha forsterket FFK. Så blir FFK enda mer forsterket,med en god spiss. Derfor bør det være første valg nå. Men,ja takk begge deler,går også fint he he he...

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 11 mar 07, 10:54
Hva med Hassan El Fakiri?? Meget anvendelig, både defensiv midtbane og back. Han holder høyt nivå.. Er sikkert dyr, men blir sikkert ikke noe stallfyll...

---------------------------

RednWhite


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 11 mar 07, 13:35
Endret: 11 mar 07, 13:35
Ville bare nevne at Sharbini putta på for Rijeka i går igjen... Perlemål fra 20 meter rett i krysset.

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb



Flat Trådet Nøstet
Side 11 av 13 11

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f