Husk meg
Brukernavn
Passord

Hvem blir ny hovedtrener?

Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 31 6

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 30 des 06, 08:06
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Opprinnelig postet av brenne

I følge sikre kilder i ffk-systemet har Jørn Andersen i dag gitt FFK et muntlig ja til å trene klubben i de nærmeste årene. Det kommer ikke til å komme noen offisiell uttalelse fra klubben før etter jul fordi det da skal være en pressekonferanse og det dermed skal være et overaskelsesmoment. Dette må vel bety at det samtidig kommer en egen pressetalsmann til FFK?

Jeg er ganske sikker på at ikke dette stemmer med virkeligheten på nåværende tidspunkt.

I går ble klubben ferdig med å sette opp aktuelle kandidater, og det er blitt en liste med i alt 16 navn.

Det er først nå arbeidet starter med å komme frem til den kandidaten som vil få gleden av å føre FFK inn i en ny storhetstid.

I følge det jeg har hørt så skal det være et navn på listen som stikker seg ut i forhold til de andre, og som klubben er helt sikre på er en trener som vil bli akseptert av absolutt alle parter, også supporterne.

Så får vi bare håpe at dette er en trener som også har lyst til å ta over FFK, da tror jeg FFK virkelig får en kanon god trener. Ellers så finnes det sikkert mange interessante navn på listen, selv om ikke så mange er Norske..

Den personen som stikker seg ut er jeg ganske sikker på ikke er Jørn Andersen, selv om han også er en av kandidatene på listen.

 

Skiller den treneren seg fortsatt ut som en het kandidat, Snæbus?


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 30 des 06, 09:34
Opprinnelig postet av Patrioten
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Opprinnelig postet av brenne

I følge sikre kilder i ffk-systemet har Jørn Andersen i dag gitt FFK et muntlig ja til å trene klubben i de nærmeste årene. Det kommer ikke til å komme noen offisiell uttalelse fra klubben før etter jul fordi det da skal være en pressekonferanse og det dermed skal være et overaskelsesmoment. Dette må vel bety at det samtidig kommer en egen pressetalsmann til FFK?

Jeg er ganske sikker på at ikke dette stemmer med virkeligheten på nåværende tidspunkt.

I går ble klubben ferdig med å sette opp aktuelle kandidater, og det er blitt en liste med i alt 16 navn.

Det er først nå arbeidet starter med å komme frem til den kandidaten som vil få gleden av å føre FFK inn i en ny storhetstid.

I følge det jeg har hørt så skal det være et navn på listen som stikker seg ut i forhold til de andre, og som klubben er helt sikre på er en trener som vil bli akseptert av absolutt alle parter, også supporterne.

Så får vi bare håpe at dette er en trener som også har lyst til å ta over FFK, da tror jeg FFK virkelig får en kanon god trener. Ellers så finnes det sikkert mange interessante navn på listen, selv om ikke så mange er Norske..

Den personen som stikker seg ut er jeg ganske sikker på ikke er Jørn Andersen, selv om han også er en av kandidatene på listen.

 

Skiller den treneren seg fortsatt ut som en het kandidat, Snæbus?

 

Nei, nå er det 2 + Sollied

---------------------------

FFK på toppen i 2006


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 30 des 06, 11:00
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1

 Nei, nå er det 2 + Sollied



Hmm... Christensen, Andersen og Sollied?   Helst Christensen, Backe og Sollied, men...  Vi skal vel ansette en manager etterhvert også... Semb?   

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 30 des 06, 11:05
christensen,sollied og ?

piff

Bedriftsspiller
Ble medlem: 30 des 06
Innlegg: 9

Lagt til: 30 des 06, 11:08
Endret: 30 des 06, 11:34

Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
I følge det jeg har hørt så skal det være et navn på listen som stikker seg ut i forhold til de andre, og som klubben er helt sikre på er en trener som vil bli akseptert av absolutt alle parter, også supporterne.

Så får vi bare håpe at dette er en trener som også har lyst til å ta over FFK, da tror jeg FFK virkelig får en kanon god trener

 

er han her da fortsatt med, hadde jo vært morsomt med en kanon trener...

 

mvh

MOD: Fikset quote

 



paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 30 des 06, 11:12
Endret: 30 des 06, 11:14
bare en gjetning fra min side,men er dere sikre på at mulig ny ffk trener  ennå  har blitt nevnt som noe forslag

Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04
Innlegg: 1632

Lagt til: 30 des 06, 11:28
Endret: 30 des 06, 11:29
Opprinnelig postet av paco
bare en gjetning fra min side,men er dere sikre på at mulig ny ffk trener  ennå  har blitt nevnt som noe forslag


For å være sikre på det måtte vi jo visst hvem som faktisk endte som ny trener. For et meningsløst spørsmål...

(Det er også lov å bruke store bokstaver når man starter setninger, og avslutte med et spørsmålstegn...)

---------------------------

"Puh, så varmt det er..(pause)... nå tenker jeg dommeren er våt i dusken sin…"
- Terje Dalby kommenterer en fotballkamp med kvinnelandslaget i OL i Atlanta


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 30 des 06, 11:38
Opprinnelig postet av Planken
Opprinnelig postet av paco
bare en gjetning fra min side,men er dere sikre på at mulig ny ffk trener  ennå  har blitt nevnt som noe forslag


For å være sikre på det måtte vi jo visst hvem som faktisk endte som ny trener. For et meningsløst spørsmål...

(Det er også lov å bruke store bokstaver når man starter setninger, og avslutte med et spørsmålstegn...)
Sorry da planken,ville bare si at den som vil bli ny trener i ffk kan faktisk være en person som ingen foreløpig har nevnt navnet på

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 30 des 06, 14:22

Opprinnelig postet av paco
Opprinnelig postet av Planken
Opprinnelig postet av paco
bare en gjetning fra min side,men er dere sikre på at mulig ny ffk trener  ennå  har blitt nevnt som noe forslag


For å være sikre på det måtte vi jo visst hvem som faktisk endte som ny trener. For et meningsløst spørsmål...

(Det er også lov å bruke store bokstaver når man starter setninger, og avslutte med et spørsmålstegn...)
Sorry da planken,ville bare si at den som vil bli ny trener i ffk kan faktisk være en person som ingen foreløpig har nevnt navnet på

 

Vet ikke ikke du hvem som blir ny trener da pacoboy? Har jo virka sann ganske lenge på innlegga dine?


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 30 des 06, 14:39

tror det blir en scandinaver med et virkelig stort navn i fotball europa,når tiden er moden så er det klubben selv som må gå ut med dette ,er bare med i diskusjonen jeg.men blir det som jeg tror så vil det bli ganske mange hakeslepp i byen

 


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 30 des 06, 14:44
Opprinnelig postet av paco

tror det blir en scandinaver med et virkelig stort navn i fotball europa,når tiden er moden så er det klubben selv som må gå ut med dette ,er bare med i diskusjonen jeg.men blir det som jeg tror så vil det bli ganske mange hakeslepp i byen

 

 

Av de skandinavene jeg kommer på er den ene Hans Backe, den andre er Laudrup og den siste er Trond Sollied. Sett bort fra Semb, som du har avkreftet, Drillo, som er uaktuell. Olsen, landslagstreneren til dannmark og Svennis. Samtidig som Jorn er mer eller mindre breftet samme han Sollied. Da er det ein te.


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 30 des 06, 14:47
Endret: 30 des 06, 14:47
Opprinnelig postet av Ebenfalk2
Opprinnelig postet av paco

tror det blir en scandinaver med et virkelig stort navn i fotball europa,når tiden er moden så er det klubben selv som må gå ut med dette ,er bare med i diskusjonen jeg.men blir det som jeg tror så vil det bli ganske mange hakeslepp i byen

 

 

Av de skandinavene jeg kommer på er den ene Hans Backe, den andre er Laudrup og den siste er Trond Sollied. Sett bort fra Semb, som du har avkreftet, Drillo, som er uaktuell. Olsen, landslagstreneren til dannmark og Svennis. Samtidig som Jorn er mer eller mindre breftet samme han Sollied. Da er det ein te.

tror du er inne på noe der med de tre første hehe

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 30 des 06, 15:13
Opprinnelig postet av paco
Opprinnelig postet av Ebenfalk2
Opprinnelig postet av paco

tror det blir en scandinaver med et virkelig stort navn i fotball europa,når tiden er moden så er det klubben selv som må gå ut med dette ,er bare med i diskusjonen jeg.men blir det som jeg tror så vil det bli ganske mange hakeslepp i byen

 

 

Av de skandinavene jeg kommer på er den ene Hans Backe, den andre er Laudrup og den siste er Trond Sollied. Sett bort fra Semb, som du har avkreftet, Drillo, som er uaktuell. Olsen, landslagstreneren til dannmark og Svennis. Samtidig som Jorn er mer eller mindre breftet samme han Sollied. Da er det ein te.

tror du er inne på noe der med de tre første hehe


Bare svada du kommer med hele tiden paco. Du skriver du tror du tror, men egentlig vet du ingen ting.

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 30 des 06, 15:31

FFK gir seg selv en måned

Fredrikstad har ikke hastverk med å ansette ny trener.

Direktør Morgan Andersen sier at målet er å få rett mann på plass innen 1. februar.

-Vi er ikke stresset og vil at det skal bli riktig. Vi satser på en inkluderende prosess der både dagens trenerapparat og spillerutvalget blir hørt, sier Morgan Andersen til VG.

-Du er ikke redd for at en lang prosess vil skape usikkerhet i klubben?

-Nei, vi har trenerkrefter i klubben nå som er kvalifisert til å trene eliteserielag. Men, Fredrikstad er en by som krever en kjent trener med gode resulater bak seg. Derfor skal vi ha en utenfra, sier Andersen.

Seks kandidater

Han opplyser at klubben fortsatt har rundt seks kandidater på sin liste, at noen er falt i fra, men nye kommet til.

Tidligere Viking-trener Benny Lennartsson er nevnt av Fredriksstad Blad, men avvises av Morgan Andersen.

-Han er ikke lenger på lista.

-Hva med Jørn Andersen?

-Ingen kommentar, annet enn at vi har konstatert at han ikke har jobb, svarer Morgan Andersen.

Er det grunnen til at de vil vente, at treneren er under kontrakt med annen klubb?

Rekdal kanskje?

 

 


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 30 des 06, 15:38
Rekdal tror jeg ikke vil til FFK, han har utalt at han vil være i utlandet. Samtidig som han hadde flere tilbud i utlandet som gjaldt fra sommeren 07. Jeg tror heller ikke Reka er så lysten på og jobbe med Morgan Andersen, pga tidligere utalelser om MA av Reka. 

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 30 des 06, 17:00
Opprinnelig postet av paco
Opprinnelig postet av Ebenfalk2
Opprinnelig postet av paco

tror det blir en scandinaver med et virkelig stort navn i fotball europa,når tiden er moden så er det klubben selv som må gå ut med dette ,er bare med i diskusjonen jeg.men blir det som jeg tror så vil det bli ganske mange hakeslepp i byen

 

 

Av de skandinavene jeg kommer på er den ene Hans Backe, den andre er Laudrup og den siste er Trond Sollied. Sett bort fra Semb, som du har avkreftet, Drillo, som er uaktuell. Olsen, landslagstreneren til dannmark og Svennis. Samtidig som Jorn er mer eller mindre breftet samme han Sollied. Da er det ein te.

tror du er inne på noe der med de tre første hehe

De tre første, der dret du deg ut Mr Paco.

Hans Backe er ansatt i Øster som som strategisk rådgivere.

Så nå kan vi stryke han på listen over akktuelle trenerkandidater.


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 30 des 06, 19:12
Endret: 30 des 06, 19:13
Opprinnelig postet av Patrioten
Opprinnelig postet av paco

tror du er inne på noe der med de tre første hehe

De tre første, der dret du deg ut Mr Paco.

Hans Backe er ansatt i Øster som som strategisk rådgivere.

Så nå kan vi stryke han på listen over akktuelle trenerkandidater.



Ikke spesielt god til å ta en spøk, Patrioten?  Det var da ganske tydelig at paco tok en spøk gjennom å helgardere...

Men, hvis paco har noenlunde peiling, og snakker om et navn på en skandinavisk trener som er kjent i Europa er det ikke så mange trenere som er aktuelle, vel? 

Svennis?  (Det er et tips som er sykt drøyt - men det hadde jo vært morsomt...)

Hvilke andre skandinaviske trenere har gjort det så bra så de er kjent i Europa (ikke bare Sverige, Danmark, Finland og Norge)?  Anyone?

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 30 des 06, 19:29
Endret: 30 des 06, 19:29

Hva faen er det som skjer her i verden?

 

I går ble Morgan sitert på at "Vi nærmer oss en løsning" og i dag blir han sitert på at "FFK gir seg selv en måned til å finne hovedtrener".

 

Å lese aviser er jo ren bingo fortiden. Ikke mulig å tro på noe som helst!


bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 715

Lagt til: 30 des 06, 20:05
Opprinnelig postet av Kent

Hva faen er det som skjer her i verden?

 

I går ble Morgan sitert på at "Vi nærmer oss en løsning" og i dag blir han sitert på at "FFK gir seg selv en måned til å finne hovedtrener".

 

Å lese aviser er jo ren bingo fortiden. Ikke mulig å tro på noe som helst!


Ingen tvil om at avislesing kan være bingo, men det KAN jo også hende at de har fått nei av en person siden i går...

---------------------------

Bjørn Jervell Hansen


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 30 des 06, 20:20
Når kan vi forvente at treneren er på plass da ?  innen mosse kampen ?

---------------------------

Snart ryker hovedkortet i dataen for 3 gang. Tro meg på det :-)



Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 31 6

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24