Husk meg
Brukernavn
Passord

Hvem blir ny hovedtrener?

Flat Trådet Nøstet
Side 29 av 31 29

Martin

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06
Innlegg: 1124

Lagt til: 24 jan 07, 23:35

sikre kilder bønna?

håpa på en avklaring i morra jeg...


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 24 jan 07, 23:39
Endret: 24 jan 07, 23:41

Opprinnelig postet av Kent
Det er vel først nå vi får svar på hvor god Eggen var når en ny trener skal prøve seg med omtrent den samme spillerstallen.

Og akkurat det er jeg veldig spent på å se resultatene av. Jeg tror at vi at vi vil se en liten sportslig opptur i serien, enten det blir Grönis eller Aune som blir hovedtrener. Likeså blir det jo også spennende å se hva Eggen får til hvis han får trene et etablert lag i en av de øverste ligaene i Skandinavia.


larscjoh

Knøttespiller
Ble medlem: 23 okt 03
Innlegg: 46

Lagt til: 25 jan 07, 08:19

Opprinnelig postet av bønna
Ny trener blir presentert på søndag.

 

Er det ikke 1. februar som er datoen for annonseringen av ny hovedtrener??


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 25 jan 07, 08:25
tror Bønna har rett. Spillere i hvertfall får beskjed på søndag. så da for vi bare smøre oss med tolmodighet

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 25 jan 07, 08:44
Opprinnelig postet av larscjoh
Er det ikke 1. februar som er datoen for annonseringen av ny hovedtrener??


1. februar var vel egentlig satt som frist for å ha en hovedtrener på plass. At hovedtrener er på plass før den tid er i grunn bare positivt.

wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 25 jan 07, 09:09
Opprinnelig postet av larscjoh

Opprinnelig postet av bønna
Ny trener blir presentert på søndag.

 

Er det ikke 1. februar som er datoen for annonseringen av ny hovedtrener??

 

Kanskje vi fårn presentert under kampen mot måzz

---------------------------

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)


AHA!! vinner av tabellkonken 2006!!

http://www.norskefans.com


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 25 jan 07, 09:44
Kanskje det er Hjælmen?

---------------------------

Ære være Plankebyen


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 25 jan 07, 16:13
Haha..Da tror jeg treningsdagen til FFKspillerne hadde vært å begynne dagen med å sparke fotball med medisinball på gammelt kunstgress, for deretter å tilbringe resten av dagen på Kebabhouse.. Ingen fridager i løpet av uken for å bedrive egentrening.

Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 25 jan 07, 17:09
Opprinnelig postet av Kent

Opprinnelig postet av Asgeir

Jeg må si meg skeptisk til Grönhagen, det må jeg si, i hvertfall i lys av at ryktene går om at Aune har kjøre en lang rekke svært gode treninger med laget.


Jeg blir sikrere og sikrere på at det blir Aune/Haugen.

 

Er noen bra treninger i januar-oppkjøringen plutserlig alt vi stiller av krav til hovedtreneren?



Hvem har sagt at "noen bra treninger i jaunuar" er de eneste krav jeg stiller til hovedtrener? Jeg stiller store krav til en trener! Det at man har bra treninger med Aune/Haugen er et signal om at trenerduoen også funker bra på det psykologiske planet i laget, noe som er svært viktig.

Jeg bare lurer på hvilke garantier vi har for at Grönis leverer merkert bedre varer enn Aune/Haugen som kan forsvare de øka utgiftene vi vil få, og den usikkerheten en ny sjef i troppen vil representere.

Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 25 jan 07, 17:20
Opprinnelig postet av kanogvetalt

Opprinnelig postet av Asgeir

 Hvem kan med hånda på hjertet si "Grönhagen? Jo, men det er jo helt kanon! En trener som helt klart erstatter KTE, og som vi kan forvente og forlange mye av!"? .

 

Hvilken trener vil du kunne si dette om? Som man i tillegg kan forvente vil til FFK?



Sorry, jeg kan ikke dy meg: Folk her inne tok veldig lett på at KTE var lett å erstatte, men dette er åpenbart basert mer på om man likte KTE eller ikke, og ikke de faktiske forhold som rår når man skal ut og finne en trener. Jeg var svært skeptisk til at KTE gikk, jeg ble bare stempla som negativ og kritisk til styre og stell, men nå får vi faktisk se litt resultatet av at KTE går: Det er rett og slett svært vanskelig å erstatte KTE som trener, helt uavhengig av hva han presterte og ikke, og hvem som har rett i sin kritikk av KTE/ledelsen.

Det er greit at man er ivrig etter å ansette en trener, og har tru på det en driver med, men hvem kan si at alternativet med Grönis groover skikkelig? Hva slags objektiv fotballfaglig personlighet kan virkelig gå for Grönhagen?

Vi snakker her åpenbart om å ha "følelelser for" en løsning, siden det er helt umulig å garantere noe som helst, men da må vi også diskutere denne saken med den bakgrunnen, at man har/har ikke en følelse for Grönhagen. Jeg hater å bli stempla som surpomp, grinebiter og pessimist av gjengen som er ukritisk optmistiske, som tror på Morgan, som tror på ledelsen,  som har en skrekkelig god følelse mht Grönhagen og som går i akkurat den samme fella som de beskylder vårs som er litt naturlig kritiske for!

Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 25 jan 07, 17:22
Opprinnelig postet av paco
Eggen har vel tre år i tippeligaen og en 8 plass som beste resultat,samt at vi hver sesong har kjempet for og ikke rykke ned.Hvorfor skal Grönhagen være noe dårligere enn Eggen?


Da kan jeg følge opp: Hvorfor skal Aune/Haugen være noe dårligere enn Eggen?

Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 25 jan 07, 17:22
Opprinnelig postet av ari_lg
Opprinnelig postet av Asgeir
Hvem kan med hånda på hjertet si "Grönhagen? Jo, men det er jo helt kanon!


Jeg kan


Fint.

paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 25 jan 07, 17:51
Hvem sier at Grönhagen ikke skal klare en 8 plass eller bedre.Det er ingenting som tyder på at han skal være noen dårlig erstatter for Eggen,Eggen har i tre sesonger kjempet for livet for å unslippe nedrykk og hvis spillergruppa er fornøyd med beslutningen som blir tatt så er vel det helt topp.

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 25 jan 07, 17:55

Opprinnelig postet av paco
Hvem sier at Grönhagen ikke skal klare en 8 plass eller bedre.Det er ingenting som tyder på at han skal være noen dårlig erstatter for Eggen,Eggen har i tre sesonger kjempet for livet for å unslippe nedrykk og hvis spillergruppa er fornøyd med beslutningen som blir tatt så er vel det helt topp.

Hvem sier at Aune ikke skal klare det!

Det er lett å skjønne at du ikke liker Eggen, men åssen du kan vite at Grønhagen blir så mye bedre enn Aune skjønner jeg ikke.


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 25 jan 07, 18:23
Endret: 25 jan 07, 18:23
Opprinnelig postet av ffkmufc

Opprinnelig postet av paco
Hvem sier at Grönhagen ikke skal klare en 8 plass eller bedre.Det er ingenting som tyder på at han skal være noen dårlig erstatter for Eggen,Eggen har i tre sesonger kjempet for livet for å unslippe nedrykk og hvis spillergruppa er fornøyd med beslutningen som blir tatt så er vel det helt topp.

Hvem sier at Aune ikke skal klare det!

Det er lett å skjønne at du ikke liker Eggen, men åssen du kan vite at Grønhagen blir så mye bedre enn Aune skjønner jeg ikke.

Det sier jeg vel ikke heller.Etter det jeg har fått med meg så er allerede spillerne mer fornøyde med treningene nå under Aune enn de var med Eggen.Er jo bare og vente så får vi jo se hva de bestemmer seg for,men er jo positivt at spillergruppa er med på og bestemme da.

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 25 jan 07, 18:56
Opprinnelig postet av paco
Opprinnelig postet av ffkmufc

Opprinnelig postet av paco
Hvem sier at Grönhagen ikke skal klare en 8 plass eller bedre.Det er ingenting som tyder på at han skal være noen dårlig erstatter for Eggen,Eggen har i tre sesonger kjempet for livet for å unslippe nedrykk og hvis spillergruppa er fornøyd med beslutningen som blir tatt så er vel det helt topp.

Hvem sier at Aune ikke skal klare det!

Det er lett å skjønne at du ikke liker Eggen, men åssen du kan vite at Grønhagen blir så mye bedre enn Aune skjønner jeg ikke.

Det sier jeg vel ikke heller.Etter det jeg har fått med meg så er allerede spillerne mer fornøyde med treningene nå under Aune enn de var med Eggen.Er jo bare og vente så får vi jo se hva de bestemmer seg for,men er jo positivt at spillergruppa er med på og bestemme da.

Har du snakka med alle spillerene?  Jeg har nemlig ikke sett en eneste spiller har uttalt dette offentlig.........


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 25 jan 07, 18:57

Opprinnelig postet av Asgeir

...men nå får vi faktisk se litt resultatet av at KTE går: Det er rett og slett svært vanskelig å erstatte KTE som trener, helt uavhengig av hva han presterte og ikke, og hvem som har rett i sin kritikk av KTE/ledelsen.



Kjære, vakre, vene.  Vi har ikke sett noe som er et resultat av at KTE har gått - iallefall ikke sportslig... Og det er vel tross alt det som gjelder, er det ikke? I dag kan vi krysse av 25. januar i kalenderen.  FFK har vunnet romjulscup`en og prestert "ok" i en innendørsturnering i Tyskland.  Dette har blitt oppnådd uten KTE.

Har det en sportslig verdi?  Nei. Ingen.

Det er kun serien som begynner 9. april og cup`en som begynner litt seinere som vil vise om FFKs nye trenerløsning (Grönis, Aune eller hvem det enn måtte bli) vil føre til noe negativt eller positivt for FFK.

Men å begynne sutringen idag - før treneren engang er presentert - er så meningsløst at jeg knapt finner ord.

(allikevel klarte jeg å lire av meg en hel del)

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 25 jan 07, 20:10
Opprinnelig postet av Asgeir
... men nå får vi faktisk se litt resultatet av at KTE går: Det er rett og slett svært vanskelig å erstatte KTE som trener, helt uavhengig av hva han presterte og ikke, og hvem som har rett i sin kritikk av KTE/ledelsen.

Jepp, la oss sette en solid strek over følgende fakta:

1) Trenermarkedet "er på topp" . Det florerer av ledige trenere. Tidspunktet var ideelt.
2) Det var Eggen som trakk seg - ikke styret som sparket ham.
3) Styret og FFK ønsket Eggen videre.



Grönhagen ser foreløpig ut som en blåkopi av Eggen. Stort sett samme CV. Verken mer, og langt fra mindre, imponerende enn Eggen. Det i seg selv gjør at jeg synes det er festlig at folk slakter Grönhagen før han i det hele tatt har fått sjansen til å vise seg frem. Det til tross for at ingen her inne ante hvem Grönhagen var, eller hva han faktisk står for, før han var aktuell for Fredrikstad.

Jeg kan i alle fall med hånda på hjertet si at jeg har absolutt ingen anelse om dette er en god eller dårlig ting for FFK. Kjenner over hodet ikke til Grönhagen på noe som helst vis, selv om jeg har lest en del om ham i det siste, og dannet meg et bilde av ham som faktisk minner meg ganske mye om Eggen.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Johan

Juniorspiller

Ble medlem: 07 des 03
Innlegg: 167

Lagt til: 25 jan 07, 20:18
Endret: 25 jan 07, 20:19
Jeg begynner å lure på hvorfor dette tar så lang tid, hvis det er en av disse kandidatene det dreier seg om. Begynner vel å tro at det er en helt annen kandidat. Kanskje Sollied ?

---------------------------

Nå går vi for seriegull


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 25 jan 07, 20:54
Hørte forresten ett nytt navn idag.... Thorbjørn Nilsson.... Men tror ikke på det da. Det har jo florert mye navn her inne, så hvorfor ikke ett til på tampen....


Flat Trådet Nøstet
Side 29 av 31 29

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24