Husk meg
Brukernavn
Passord

Hvem blir ny hovedtrener?

Flat Trådet Nøstet
Side 23 av 31 23

ari_lg

A-lagspiller

Ble medlem: 23 nov 06
Innlegg: 293

Lagt til: 20 jan 07, 16:18
Endret: 20 jan 07, 16:25
Opprinnelig postet av Stinger
Tom Freddy blir den nye treneren.


Drar du en paco (no offense)?

Litt latterlig at Anders Grönhagen står oppført som trener for FFK på wiki allrede. Han er vel ffk-trener alt han da?

---------------------------

SoccerProject: Helt konge managerspill på nett!
http://www.soccerproject.com/index.php?section=3&lng=en&uID=37859

Det skandinaviske forumet
[url]http://forum.soccerproject.com/index.php?c=12&sid=d6cae90b99afd657536cd84702325615[/ur


Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 1046

Lagt til: 20 jan 07, 16:19

Opprinnelig postet av Stinger
Tom Freddy blir den nye treneren.

Feil.

Anders Grønhagen blir den nye treneren.

---------------------------

Uten PUNGÆÆÆR, ingen UNGÆÆÆÆR


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 20 jan 07, 16:30
skjønner dere ikke til Wikipedia ??? Hvem som helst kunne ha oppført ham som FFK trener ..... Så jeg ville heller vente til mandag kveld , eventuelt tirsdag... Men bra hvis det blir han da...

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Stinger

Knøttespiller

Ble medlem: 04 mar 04
Innlegg: 67

Lagt til: 20 jan 07, 16:32
Opprinnelig postet av Kristian B

Opprinnelig postet av Stinger
Tom Freddy blir den nye treneren.

Feil.

Anders Grønhagen blir den nye treneren.

Vi får se..

---------------------------

Stinger
-Supporter i alle vindretninger


ari_lg

A-lagspiller

Ble medlem: 23 nov 06
Innlegg: 293

Lagt til: 20 jan 07, 16:42
Endret: 20 jan 07, 16:43
Opprinnelig postet av Klokan
skjønner dere ikke til Wikipedia ??? Hvem som helst kunne ha oppført ham som FFK trener ..... Så jeg ville heller vente til mandag kveld , eventuelt tirsdag... Men bra hvis det blir han da...


Jo jeg skjønner meg på Wiki! Men det var bare rimilig dumt av personen som satt han opp å sette han opp som trener for FFk, hvis det ikke er bekreftet enda!

---------------------------

SoccerProject: Helt konge managerspill på nett!
http://www.soccerproject.com/index.php?section=3&lng=en&uID=37859

Det skandinaviske forumet
[url]http://forum.soccerproject.com/index.php?c=12&sid=d6cae90b99afd657536cd84702325615[/ur


Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 20 jan 07, 16:50
Opprinnelig postet av Stinger

Vi får se..



Hva er grunnen til at du føler deg så sikker?

---------------------------

Cupmester 2006
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 20 jan 07, 17:05

Opprinnelig postet av Klokan
skjønner dere ikke til Wikipedia ??? Hvem som helst kunne ha oppført ham som FFK trener ..... Så jeg ville heller vente til mandag kveld , eventuelt tirsdag... Men bra hvis det blir han da...

 

Kanskje det er Grønnis selv,som har lagt til FFK  2007

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 20 jan 07, 18:27

Flere signaler som tyder på at Tom Freddy blir vår nye trener nå. Blir meget overrasket om Grønningen blir presentert. Spillergruppa, iallefall flere av spillerne skryter uhemmet av treningene under Aune, og sier at treningen er mye bedre nå en under Eggen jr.

I tillegg har Morgan hele tiden tatt med nåverende trenerduo som et alternativ. Når enkelte i klubben i tillegg gir signaler om at det blir Aune, så er jeg ikke i tvil. Klubben velger å gå for den nåverende løsningen fremfor å hente inn et nytt og mer kostbart alternattiv.

Hareterhvert som tilbakemeldingene kommer, fått mer og mer trua på Aune jeg. Bruk heller pengene på klare forsterkninger.

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 20 jan 07, 18:38
Opprinnelig postet av djpete

Flere signaler som tyder på at Tom Freddy blir vår nye trener nå. Blir meget overrasket om Grønningen blir presentert. Spillergruppa, iallefall flere av spillerne skryter uhemmet av treningene under Aune, og sier at treningen er mye bedre nå en under Eggen jr.

I tillegg har Morgan hele tiden tatt med nåverende trenerduo som et alternativ. Når enkelte i klubben i tillegg gir signaler om at det blir Aune, så er jeg ikke i tvil. Klubben velger å gå for den nåverende løsningen fremfor å hente inn et nytt og mer kostbart alternattiv.

Hareterhvert som tilbakemeldingene kommer, fått mer og mer trua på Aune jeg. Bruk heller pengene på klare forsterkninger.

Høres bra ut det. Aune er i tillegg en ung Fredrikstad-gutt og FFK patriot, som er sulten på succe. Sats på Aune og bruk heller pengene på klare spillerforsterkninger,sier jeg også.

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 20 jan 07, 18:57
Opprinnelig postet av djpete

Flere signaler som tyder på at Tom Freddy blir vår nye trener nå. Blir meget overrasket om Grønningen blir presentert. Spillergruppa, iallefall flere av spillerne skryter uhemmet av treningene under Aune, og sier at treningen er mye bedre nå en under Eggen jr.

I tillegg har Morgan hele tiden tatt med nåverende trenerduo som et alternativ. Når enkelte i klubben i tillegg gir signaler om at det blir Aune, så er jeg ikke i tvil. Klubben velger å gå for den nåverende løsningen fremfor å hente inn et nytt og mer kostbart alternattiv.

Hareterhvert som tilbakemeldingene kommer, fått mer og mer trua på Aune jeg. Bruk heller pengene på klare forsterkninger.


Hvilke signaler er det du tenker på? Har du fått vite noe eller er det signaler du ser i utalelser i media? Jeg må innrømme at jeg nå sitter å håper at vi skal gå for Aune. Vet jo ikke så veldig mye om hans kvaliteter, men mange skryter av han og har en magefølelse på at han vil gjøre det meget bra om han får sjansen.

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


ari_lg

A-lagspiller

Ble medlem: 23 nov 06
Innlegg: 293

Lagt til: 20 jan 07, 19:16
Endret: 20 jan 07, 19:19
Ja Aune er jo et godt alternativ, men hvis han gjør en bommert med å bli hovedtrener vil jo det være ganske dårlig for karrieren hans.

Henviser da til denne tråden her

---------------------------

SoccerProject: Helt konge managerspill på nett!
http://www.soccerproject.com/index.php?section=3&lng=en&uID=37859

Det skandinaviske forumet
[url]http://forum.soccerproject.com/index.php?c=12&sid=d6cae90b99afd657536cd84702325615[/ur


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 20 jan 07, 19:23
Endret: 20 jan 07, 19:25

Opprinnelig postet av Snæbbuss-aristokrat #78

Hvilke signaler er det du tenker på? Har du fått vite noe eller er det signaler du ser i utalelser i media? Jeg må innrømme at jeg nå sitter å håper at vi skal gå for Aune. Vet jo ikke så veldig mye om hans kvaliteter, men mange skryter av han og har en magefølelse på at han vil gjøre det meget bra om han får sjansen.

Ikke fra media, men fra personer i klubben, om enn ikke på styrenivå. Når personer som Tarik, Jonna, og ikke minst Super-Ray skryter veldig av treningene nå, så tyder det meget, meget bra. Uten samenlikning forøvrig, så har interkretslaget gjort kvantesprang i utviklingen etter Aune´s inntreden.

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 20 jan 07, 19:42
Opprinnelig postet av djpete

Opprinnelig postet av Snæbbuss-aristokrat #78

Hvilke signaler er det du tenker på? Har du fått vite noe eller er det signaler du ser i utalelser i media? Jeg må innrømme at jeg nå sitter å håper at vi skal gå for Aune. Vet jo ikke så veldig mye om hans kvaliteter, men mange skryter av han og har en magefølelse på at han vil gjøre det meget bra om han får sjansen.

Ikke fra media, men fra personer i klubben, om enn ikke på styrenivå. Når personer som Tarik, Jonna, og ikke minst Super-Ray skryter veldig av treningene nå, så tyder det meget, meget bra. Uten samenlikning forøvrig, så har interkretslaget gjort kvantesprang i utviklingen etter Aune´s inntreden.


Ja, Aune virker som en meget god trener, og han er i hvertfall veldig godt likt blant spillerne. Dessuten så kjenner han juniorlaget godt, syns det teller som et ekstra lite pluss. Det som taler i mot Aune er jo at han ikke har erfaring fra det presset det innebærer å være hovedtrener for en klubb som FFK. Dersom vi får en dårlig start på sesongen så kan det bli meget tungt for han, for da kommer mange til å stille spørsmålstegn ved hans kvaliteter. Nå det er sagt så tror jeg Aune vil takle det og jeg er positiv til å gi han tillit. Om vi velger det så blir det jo også en billig løsning, noe som sannsynligvis vil frigjøre midler til å forsterke laget ytligere.

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 20 jan 07, 20:09
Endret: 20 jan 07, 20:10
Opprinnelig postet av Snæbbuss-aristokrat #78

Ja, Aune virker som en meget god trener, og han er i hvertfall veldig godt likt blant spillerne. Dessuten så kjenner han juniorlaget godt, syns det teller som et ekstra lite pluss. Det som taler i mot Aune er jo at han ikke har erfaring fra det presset det innebærer å være hovedtrener for en klubb som FFK. Dersom vi får en dårlig start på sesongen så kan det bli meget tungt for han, for da kommer mange til å stille spørsmålstegn ved hans kvaliteter. Nå det er sagt så tror jeg Aune vil takle det og jeg er positiv til å gi han tillit. Om vi velger det så blir det jo også en billig løsning, noe som sannsynligvis vil frigjøre midler til å forsterke laget ytligere.


Enig. Uansett kan ikke folks forventninger være veldig store pr idag iallefall. Vi er helt avhengig av forsterkninger for å kunne ende høyere opp på tabellen, og slippe å slit nede i sumpa, slik vi har gjort de 3 foregående år. Nå er det Texas-holdem-time, har trua der og vettø:-)

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 20 jan 07, 20:31
Opprinnelig postet av djpete

Opprinnelig postet av Snæbbuss-aristokrat #78

Hvilke signaler er det du tenker på? Har du fått vite noe eller er det signaler du ser i utalelser i media? Jeg må innrømme at jeg nå sitter å håper at vi skal gå for Aune. Vet jo ikke så veldig mye om hans kvaliteter, men mange skryter av han og har en magefølelse på at han vil gjøre det meget bra om han får sjansen.

Ikke fra media, men fra personer i klubben, om enn ikke på styrenivå. Når personer som Tarik, Jonna, og ikke minst Super-Ray skryter veldig av treningene nå, så tyder det meget, meget bra. Uten samenlikning forøvrig, så har interkretslaget gjort kvantesprang i utviklingen etter Aune´s inntreden.



Har du fått indikasjoner fra disse spillerne på at de går for den interne løsningen ?? Eller er det bare slik at de er fornøyd med Aune. Sånn jeg har hørt rundt så virker det som at de går for den eksterne løsningen.

tajo

Knøttespiller
Ble medlem: 18 jul 05
Innlegg: 42

Lagt til: 20 jan 07, 21:09
Ikke noe vits å spekulere mer! Anders Grønis blir ny hovedtrener. Fra verdens sikreste kilde!

Stinger

Knøttespiller

Ble medlem: 04 mar 04
Innlegg: 67

Lagt til: 20 jan 07, 21:10

Opprinnelig postet av tajo
Ikke noe vits å spekulere mer! Anders Grønis blir ny hovedtrener. Fra verdens sikreste kilde!

Nei gett..

---------------------------

Stinger
-Supporter i alle vindretninger


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 20 jan 07, 21:30
Stemmer det ja,dette ser bra ut.

Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 912

Lagt til: 20 jan 07, 22:55
Endret: 20 jan 07, 22:55

Hvis det medfører riktighet at Grönhagen er det eneste eksterne alternativet per dags datum,

...så foretrekker undertegnede definitivt å gå for Aune & Co. !

---------------------------

"If you think competence costs - try incompetence..."
- Johan Staël von Holstein

FFK and Wisla Krakow forever...


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 20 jan 07, 23:32
Opprinnelig postet av Radoslaw

Hvis det medfører riktighet at Grönhagen er det eneste eksterne alternativet per dags datum,

...så foretrekker undertegnede definitivt å gå for Aune & Co. !

lurer bare på hvorfor ikke du vil ha Grönhagen ?

---------------------------

http://keiko99.net



Flat Trådet Nøstet
Side 23 av 31 23

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24