Husk meg
Brukernavn
Passord

Hvem blir ny hovedtrener?

Flat Trådet Nøstet
Side 20 av 31 20

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 19 jan 07, 08:42

Jeg bli ny hovedtrener..

Har masse erfaring fra toppklubber i europa og har rykket opp med QPR til premier leauge, og vunnet norsk cup, norsk tippeliga og champions leauge...

 

 

På FIFA som sagt :P

 

 

Hehehe.. neida, men husker dere han som søkte trenerjobben i Ålesund, som hadde masse erfaring fra fotballspill? :P hehe.. Blir spennende å se hvem som blir ny trener =)

---------------------------

Ikveld, skal jeg drekke meg drita full og gå opp og danse på bordet etterpå =) Enerly til tv2 =)


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 19 jan 07, 08:49

Opprinnelig postet av FFK1903
Ble i grunn lettet da jeg hørte (ifølge TV2) at ledelsen hadde to kandidater som de skulle veie opp mot hverandre. Ble ikke sååå begeistrert for at disse også måtte veies opp mot dagens løsning. Jeg håpet at disse to alternativene burde være så gode at det ikke var nødvendig. Altså, Hans Backe ville vel aldri blitt vurdert opp mot Aune & Co? Så betyr det at kandidatene er på samme nivå som Aune & Co eller gjør dette for å være, hmmm, politisk korrekt?

Ingenting imot Aune som hovedtrener, sikkert spennende det, men jeg ville følt meg tryggere med en som har vært med i gamet før og har resultater fra dette nivået.

Klubben har jo uttalt at det kan være aktuelt at det nåværende trenerteamet har ansvaret den kommende sesongen. Så lenge de har tenkt, og uttalt, den tanken, er det ikke rart man vurderer evt andre trenerløsninger opp mot dette. Det handler også om økonomi. Aune/Haugen er trenere i klubben i dag og vil uansett være det også den kommende sesongen. En ny trener vil derfor innebære en betydelig kostnadsøkning. Derfor vil nok alle alternativer vurderes opp mot dagens trenerteam.

 

Sist sesong var et klart eksempel på at trenere som IKKE har vært med i gamet før og IKKE har resultater fra dette nivået hadde størst suksess.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


tubbs

Knøttespiller
Ble medlem: 25 sep 06
Innlegg: 64

Lagt til: 19 jan 07, 10:24

Klubben melder videre at intervjurunden med interessante hovedtrenere er over, og en avgjørelse vil bli tatt i løpet av neste uke. – Vi er også ferdige med trenersonderingene, og en innstilling er levert spillerutvalget. Det tas en avgjørelse om ikke mange dagene, forteller Morgan Andersen

 

Da må vel en eller annen klare å spore opp hva som står i den innstillingen snart? Jeg er VELDIG utålmodig nå.


tubbs

Knøttespiller
Ble medlem: 25 sep 06
Innlegg: 64

Lagt til: 19 jan 07, 11:03
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=180769

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 19 jan 07, 11:17
Klart det at jeg vet ingenting men som sagt i en annen tråd så er jeg lei alle rykter og styr og da synes jeg det er kjekt å leke litt med dere . 

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


FFK-pus

Juniorspiller

Ble medlem: 18 jul 05
Innlegg: 214

Lagt til: 19 jan 07, 11:24
Men det hadde vært spennende om det kom noen trener snart da

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad.
Står vi èn for alle, og alle for èn!

Noen som vet om noen ledige leiligheter i fredrikstad???


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 19 jan 07, 11:27
Opprinnelig postet av tubbs
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=180769


www.vg.no/pub/vgart.hbs

Virker ikke som de går for noen lokal løsning i følge denne.

FFKPatriot

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 05
Innlegg: 435

Lagt til: 19 jan 07, 11:27
Hvem er denne kandidaten som de har blitt enige om...

---------------------------

Felt O, Rad 5, Sete 18=Min plass på Nye Stadion


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 19 jan 07, 11:31
Opprinnelig postet av FFKPatriot
Hvem er denne kandidaten som de har blitt enige om...


Virker ikke som de er blitt enige heller : Andersen sier også at det ikke er endelig om klubben går for denne treneren eller velger en intern løsning.

Merkelig det utsagnet der også. Er ikke denne treneren nevneverdig bedre enn Aune/Haugen ?? Kanskje de har samtaler med Jørn Andersen allikevel ??

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 19 jan 07, 11:33

Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av FFKPatriot
Hvem er denne kandidaten som de har blitt enige om...


Virker ikke som de er blitt enige heller : Andersen sier også at det ikke er endelig om klubben går for denne treneren eller velger en intern løsning.

Merkelig det utsagnet der også. Er ikke denne treneren nevneverdig bedre enn Aune/Haugen ?? Kanskje de har samtaler med Jørn Andersen allikevel ??

Her snakkes det nok penger/kontrakt. Er treneren for dyr,så kan det jo være mer hensiktsmessig og bruke pengene på spillerforsterkninger.

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 19 jan 07, 11:42
Opprinnelig postet av benksliter`n

Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av FFKPatriot
Hvem er denne kandidaten som de har blitt enige om...


Virker ikke som de er blitt enige heller : Andersen sier også at det ikke er endelig om klubben går for denne treneren eller velger en intern løsning.

Merkelig det utsagnet der også. Er ikke denne treneren nevneverdig bedre enn Aune/Haugen ?? Kanskje de har samtaler med Jørn Andersen allikevel ??

Her snakkes det nok penger/kontrakt. Er treneren for dyr,så kan det jo være mer hensiktsmessig og bruke pengene på spillerforsterkninger.



Tviler på at det kommer til å stå på penger. Høili har penger nok han hvis denne mannen er vesentlig bedre enn Aune/Haugen

Administrerende direktør Morgan Andersen sier til f-b.no at det nå bare gjenstår forhandlinger med treneren, og at et samlet sportsutvalg er enige om kandidaten.

Og som man ser så har jo et samlet sportsutvalg blitt enige om kandidaten også.

Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 19 jan 07, 11:46
Endret: 19 jan 07, 11:48

Kandidaten vil svært gjerne trene FFK!

 

Et samlet sportsutvalg er enige om kandidaten !

 

De skal forhandle!

 

Men de vet ikke om det blir denne kandidaten eller er lokal løsning!

 

Tipper det står om mye penger siden de ikke er sikre på at de kommer i mål med denne kandidaten, selv om begge parter er interessert. Det tyder på at dette er en virkelig topptrener :-)

 

PS! De som leste f-b intervjuet med Terje Høili for en ukes tid siden har fått med seg at han på ingen måte vil øse penger ukritisk inn i FFK systemet!!!!

 

 


Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 19 jan 07, 11:47
Endret: 19 jan 07, 11:49

Det er rykter som sier det: FFK satser på Aune & co, dermed får man frigjort penger til spillerkjøp.

Det vi har sette er dermed et spill for galleriet.

 

Mitt og manges spørsmål er vel da. Hvorfor har man ikke kjøpt inn noen spillere på et høyt "lønns"nivå?

Jeg vet ikke om det er noen dårlig alternativ det vi har i forhold til i fjor. ALLE klaget da på spillernes fysiske form, treningsgrunnlag og innsats på treningene. Det skal bli spennende å følge de neste utspillene fra øverste hold i klubben.

 

PS: Det sies at Knut Thorbjørn Eggen var sett i Østfoldhallen med FFK treningsdrakt på onsdag..... Hvem vet hva som skal skje.

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 19 jan 07, 11:49
Opprinnelig postet av Kent

 Tipper det står om mye penger siden de ikke er sikre på at de kommer i mål med denne kandidaten, selv om begge parter er interessert. Det tyder på at dette er en virkelig topptrener :-)

 

Tror du har rett der Kent

Dette blir spennende.

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 19 jan 07, 12:44
Opprinnelig postet av Jonek

PS: Det sies at Knut Thorbjørn Eggen var sett i Østfoldhallen med FFK treningsdrakt på onsdag..... Hvem vet hva som skal skje.



Oooh, herlig grunnlag for et rykte! Eggen tilbake, liksom?

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 19 jan 07, 13:38
Opprinnelig postet av denialsander
Opprinnelig postet av Jonek

PS: Det sies at Knut Thorbjørn Eggen var sett i Østfoldhallen med FFK treningsdrakt på onsdag..... Hvem vet hva som skal skje.



Oooh, herlig grunnlag for et rykte! Eggen tilbake, liksom?

Det er vel ikke noen annen grunn til å skrive på denne tråden om rykter, rykter og rykter.... Det er derfor vi skriver og leser disse innleggene.

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 19 jan 07, 13:47

Etter alt det negative som har hvert skrevet i media den siste tiden og kjøret mot Morgan, så tror jeg ikke han hadde gått ut i media slik han nå gjør,hvis den nye trenern ikke allerede har skrevet under for FFK.


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 19 jan 07, 13:52
Endret: 19 jan 07, 14:07
Rekdal er FFK-patriot

Og for å si det sånn: Det er ikke mange klubber i Norge jeg kunne tenke meg å trene, men Fredrikstad er en av dem.

Når man reiser Norge rundt og blir pissa på hele tiden er det jo bare to ting man kan gjøre - reise til utlandet eller bli med å pisse.

---------------------------

Ære være Plankebyen


JonFT

A-lagspiller
Ble medlem: 05 apr 04
Innlegg: 281

Lagt til: 19 jan 07, 14:48
Vet ikke om det er flere enn meg som har hørt dette, men det sies at kandidaten man har havnet på er Jørn Andersen. Dette fordi Rekdal ikke kunne gå fra sin stilling så tidlig som FFK ønsket..
Aner ikke om det er noe hold i dette, men jeg velger ihvertfall å dele hva jeg nettop har fått vite.

---------------------------

FFK og Leeds United


Fotballfan

Bedriftsspiller
Ble medlem: 18 okt 06
Innlegg: 17

Lagt til: 19 jan 07, 14:56

Opprinnelig postet av JonFT
Vet ikke om det er flere enn meg som har hørt dette, men det sies at kandidaten man har havnet på er Jørn Andersen. Dette fordi Rekdal ikke kunne gå fra sin stilling så tidlig som FFK ønsket..
Aner ikke om det er noe hold i dette, men jeg velger ihvertfall å dele hva jeg nettop har fått vite.

Hørte at Morgan og Terje var i Stockholm forleden, så da kan det kanskje tyde på at valget falt på:   Zoran Lukic



Flat Trådet Nøstet
Side 20 av 31 20

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24