Husk meg
Brukernavn
Passord

Hvem blir ny hovedtrener?

Flat Trådet Nøstet
Side 17 av 31 17

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 15 jan 07, 14:38
Opprinnelig postet av dracula

Vi er blitt vant med at ting trekker på dette tiden i FFK.

En sedvane vi hadde håpet hadde blitt bedre når KTE var vekk.

Seriøst, før 01.02.2007 bør både ny trener og spiller forsterkninger av kvalitet være på plass, ellers kan FFK gå  ( etter min mening) en altfor spennende sesong i møte.

helt enig.. Å tiden nærmer seg

---------------------------

http://keiko99.net


Espen

A-lagspiller

Ble medlem: 28 okt 03
Innlegg: 668

Lagt til: 15 jan 07, 14:40

Må si jeg deler den voksende bekymringen mange gir uttrykk for. Med forbehold om at jeg ikke vet hvem klubbledelsen er i samtaler med for øyeblikket (hvis noen) så synes jeg tiden begynner å gå veldig fort mot oppkjøring til seriestart.

Det haster med å få tak i en trener, 2007 SKAL bli året der FFK jobber seg vekk fra bunnstriden. Og da trengs åpenbart en god trener, og ikke minst flere gode spillere.


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 15 jan 07, 15:03

Kan ikke si jeg er bekymret i det hele tatt, FFK har idag ett godt apparat rundt laget og med kyndige mennesker i flere ledd rundt det sportselige. Samtidig har MA utalt at FFK skal opp på topp 4 på tabelen samtidig som det er lovet spillere som skal forsterke stallen. Uansett har jeg tro på at den stallen FFK har idag kan prestere veldig godt bare de ungår skader på nøkkelspillere.

Backup spillerene er for dårlige, samtidig som det er litt tynt på noen plasser, hvor det ikke er bakup i det hele tatt.


Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 15 jan 07, 15:18
Opprinnelig postet av dracula

Vi er blitt vant med at ting trekker på dette tiden i FFK.

En sedvane vi hadde håpet hadde blitt bedre når KTE var vekk.

Seriøst, før 01.02.2007 bør både ny trener og spiller forsterkninger av kvalitet være på plass, ellers kan FFK gå  ( etter min mening) en altfor spennende sesong i møte.


Kan ikke huske å ha lest et eneste positivt innlegg fra deg dracula, faktisk ikke engang deler av et innlegg. Mulig jeg tar feil, men du virker på meg svært kritisk til alt som foregår i FFK. Er greit å være realistisk, men det fins vel grenser for hvor negativ man kan være til alt som foregår i klubben, alltid!

Jeg tror ikke det er noen grunn til bekymring. Klubben har sagt at de har som mål å ha en ny trener på plass før 1. feb. Skulle de ikke klare å finne noen som er bedre enn de vi har, så velger de å gå for den lokale løsningen. Det vil si at de har ca. 2 uker på seg for å klare målsetningen, det er da god tid, det kan skje mye på to uker. Begynner februar å gå og vi har hverken trener eller nye spillere på plass, ja da kan man begynne å bekymre seg, men foreløbig ser jeg ingen grunn til det.

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


Vlad

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 723

Lagt til: 15 jan 07, 15:19
Tror det blir lokal løsning... Stallen er dog på ingen måte bedre enn fjorårets og bør forsterkes med spillere som hever første elleveren..

---------------------------

Kortsiden Ultras-sitt ned og hold kjeft. Vi prøver å se kamp her !!!!


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 15 jan 07, 17:12

Sn-ar#78.

Greit at du oppfatter dette negativt, men dersom du har fulgt med i denne tråden, har vel undertegnete uttrykk positive holdninger til mange av navnene som har vært lansert. Dersom du mener at det er for negativt å følte/tro at TFA /PMH er for ferske i gamet enda, så er jeg vel negativ.

PS har gitt uttrykk for at TFA kunne være en suveren hjelpetrener i noen år, for å sikre kontinuitet. Dette kan selvsagt tolkes på flere måter. Jeg forsøkte på en klossete måte og si at kanskje / trolig / muligens kan TFA seinere ta over som hovedtrener. Negativt tja.

Derfor #78, håper jeg at vi kan enes om at jeg riktignok ikke er født av en så optimistisk natur som deg, men les innlegga.

Vær gjerne uenig, men tenk noen ganger at det som kan virke som kritikk ved første øyekast, faktisk ikke er behøver å være negativ sjøl om du er uenig..

 

 

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 15 jan 07, 18:19
Opprinnelig postet av Snæbbuss-aristokrat #78
Opprinnelig postet av dracula

Vi er blitt vant med at ting trekker på dette tiden i FFK.

En sedvane vi hadde håpet hadde blitt bedre når KTE var vekk.

Seriøst, før 01.02.2007 bør både ny trener og spiller forsterkninger av kvalitet være på plass, ellers kan FFK gå  ( etter min mening) en altfor spennende sesong i møte.


Kan ikke huske å ha lest et eneste positivt innlegg fra deg dracula, faktisk ikke engang deler av et innlegg. Mulig jeg tar feil, men du virker på meg svært kritisk til alt som foregår i FFK. Er greit å være realistisk, men det fins vel grenser for hvor negativ man kan være til alt som foregår i klubben, alltid!

Jeg tror ikke det er noen grunn til bekymring. Klubben har sagt at de har som mål å ha en ny trener på plass før 1. feb. Skulle de ikke klare å finne noen som er bedre enn de vi har, så velger de å gå for den lokale løsningen. Det vil si at de har ca. 2 uker på seg for å klare målsetningen, det er da god tid, det kan skje mye på to uker. Begynner februar å gå og vi har hverken trener eller nye spillere på plass, ja da kan man begynne å bekymre seg, men foreløbig ser jeg ingen grunn til det.


Det med trenerspørsmålet tar jeg med knusende ro, men spillerforsterkninger er jeg mer skeptisk til. 2 uker er ikke mye.
Vi hadde akkurat samme problemene i forrige overgangsvindu, og dermed ble spillere ukritisk hentet inn ( uten å blitt evaluert skikkelig etter min mening ).

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 15 jan 07, 18:41
da er det kanskje derfor ledelsen bruker så lang tid. Det er ikke bare bare å finne en bra trener heller og så lenge fristen er satt til 01.02. så er det greit vel.

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 15 jan 07, 19:16
Opprinnelig postet av dracula

Sn-ar#78.

Greit at du oppfatter dette negativt, men dersom du har fulgt med i denne tråden, har vel undertegnete uttrykk positive holdninger til mange av navnene som har vært lansert. Dersom du mener at det er for negativt å følte/tro at TFA /PMH er for ferske i gamet enda, så er jeg vel negativ.

PS har gitt uttrykk for at TFA kunne være en suveren hjelpetrener i noen år, for å sikre kontinuitet. Dette kan selvsagt tolkes på flere måter. Jeg forsøkte på en klossete måte og si at kanskje / trolig / muligens kan TFA seinere ta over som hovedtrener. Negativt tja.

Derfor #78, håper jeg at vi kan enes om at jeg riktignok ikke er født av en så optimistisk natur som deg, men les innlegga.

Vær gjerne uenig, men tenk noen ganger at det som kan virke som kritikk ved første øyekast, faktisk ikke er behøver å være negativ sjøl om du er uenig..

 

 


Gidder ikke å gå inn i noen diskusjon på det her, men mente ikke denne saken(trenerspm) alene, men mer en generell negativitet i innlegga dine i "alle" saker. Når det er sagt så er det jo helt opp til hver enkelt å være positiv, negativ, skeptisk, naiv eller hva det måtte være, alle har forskjellig innfallsvinkel på ting, er jo det som skaper et interessant diskusjonsforum også. Grunnen til jeg reagerte var bare at du så lenge jeg kan huske har vært ensporet negativ til det meste som skjer i klubben, og det siste innlegget ditt var vel ikke så ille, men ble på en måte dråpen.....Er enig i at det er mye som kunne vært bedre i klubben, hvertfall historisk sett(80 og 90 tallet), men syns det har skjedd mye positivt de siste årene, spesielt etter Morgan kom, og da blir det for meg rart at man stort sett skriver negative innlegg. Må da gå ann å glede seg litt over den positive fremgangen vi har hatt og sannsynligvis kommer til å få i framtiden også.

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 15 jan 07, 19:28
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Det med trenerspørsmålet tar jeg med knusende ro, men spillerforsterkninger er jeg mer skeptisk til. 2 uker er ikke mye. Vi hadde akkurat samme problemene i forrige overgangsvindu, og dermed ble spillere ukritisk hentet inn ( uten å blitt evaluert skikkelig etter min mening ).


Stenger ikke overgangsvinduet 31. mars her i Norge? I andre land/ligaer stenger det 31. januar, men trodde det var noe andre regler for Norge, men den diskusjonen kan vi jo ta i en annen tråd

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 15 jan 07, 23:20
Endret: 15 jan 07, 23:22
Opprinnelig postet av FFK1903
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Det med trenerspørsmålet tar jeg med knusende ro, men spillerforsterkninger er jeg mer skeptisk til. 2 uker er ikke mye. Vi hadde akkurat samme problemene i forrige overgangsvindu, og dermed ble spillere ukritisk hentet inn ( uten å blitt evaluert skikkelig etter min mening ).


Stenger ikke overgangsvinduet 31. mars her i Norge? I andre land/ligaer stenger det 31. januar, men trodde det var noe andre regler for Norge, men den diskusjonen kan vi jo ta i en annen tråd


Kan godt hende jeg tar feil på dette FFK1903. Hvis det er 31.mars så er det mer betryggende.

Agentene sentrale

Slik startet det som til slutt skulle ende i kjøpet av høstens slager i eliteserien. Mandag åpnet overgangsvinduet på nytt, og gjør det mulig for norske klubber å kjøpe og selge spillere fram til 31. mars. Med hele ni trenerbytter i fjor spås rekordmange kjøp og salg, og de som sitter på kortene er trenerne, sportsledelsen, spillerne selv - og agentene.

Det stemte visst det FFK1903.


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 16 jan 07, 00:21
Noen ganger må jo jeg ha rett og

Men jeg blir mer og mer bekymret for trenesituasjonen egentlig, særlig ettersom det virker litt som de fortsatt sonderer terrenget. Kan jo hende at de har alt under kontroll og er i forhandlinger, men skulle nesten tro at en eller annen hadde fått snusen i det, det begynner jo å bli en del folk på forumet her som har halvveis sikre kilder, og når det ikke kommer noe nytt fra den kanten så frykter jeg at trenerspørsmålet kommer til å drøye en stund til.

MegSelv

Juniorspiller

Ble medlem: 14 jan 05
Innlegg: 213

Lagt til: 16 jan 07, 07:20
Ser ut som vi nærmer oss en løsning på trenerkabalen nå...

Har snakket med to kandidater

---------------------------

Her kan du teste dine managerferdigheter
Det beste managerspillet på nett!!


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 16 jan 07, 07:45
"– Det er nok til Sverige og Danmark vi må se. Å ha en trener som kan snakke språket vårt, er etter min mening viktig, sa Høili."

Dermed er vel Jørn Andersen utelukket - han må vel ha tolk...

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 16 jan 07, 14:42

Virker som en løsning er på vei nå..

Hvis 2 trenere har sagt at de vil trene oss, og de skjekker flere, så kommer det nok snart en løsning.

Høres ut til at det blir en dansk eller svensk trener værtfall...


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 16 jan 07, 15:27
Opprinnelig postet av ffkmufc

Virker som en løsning er på vei nå..

Hvis 2 trenere har sagt at de vil trene oss, og de skjekker flere, så kommer det nok snart en løsning.

Høres ut til at det blir en dansk eller svensk trener værtfall...

 

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2221

Lagt til: 17 jan 07, 00:18
Endret: 17 jan 07, 00:19

Opprinnelig postet av Klokan
 

 

 

You can say that again


larscjoh

Knøttespiller
Ble medlem: 23 okt 03
Innlegg: 46

Lagt til: 17 jan 07, 10:23

Dem har hatt samtaler med 4 trenere nå og den siste samtalen hadde dem på mandag. Det er trenere som har trent på øverste europeiske nivå..

 

Så en løsning bør jo komme snart nå...


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 17 jan 07, 12:23
Opprinnelig postet av larscjoh

Dem har hatt samtaler med 4 trenere nå og den siste samtalen hadde dem på mandag. Det er trenere som har trent på øverste europeiske nivå..

 

Så en løsning bør jo komme snart nå...



Hva er det du kaller øverste europeisk nivå ?? FC  København ?? Øverste kaller jeg toppdivisjonene i de største ligaen, og jeg kan ikke i min villeste fantasi se for meg at det kommer noen trenere fra disse landene som har trent lag på toppnivå.

paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 17 jan 07, 12:45

Er vel et titalls ligaer som er bedre enn tippeligaen.



Flat Trådet Nøstet
Side 17 av 31 17

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3