Husk meg
Brukernavn
Passord

Hvem blir ny hovedtrener?

Flat Trådet Nøstet
Side 14 av 31 14

Fotballfan

Bedriftsspiller
Ble medlem: 18 okt 06
Innlegg: 17

Lagt til: 11 jan 07, 13:45

Prøver igjen... ;-)

Nye rykter igjen... Kjetil Rektdal skal visst være klar...!!! Så får vi se om dette er like sant som "Sollied"!  

 

 

quote=Fotballfan]

Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av dracula

Hei Rune.

Kan ikke vi to "kverulantene" enes om følgende:

Jørn  Andersen , Hovedtrener

Tom Freddy Aune, Hjelpetrener.

 



Den  oppstillingen der hadde vært bra den.
[/quote]

seal_dm

A-lagspiller

Ble medlem: 03 mai 04
Innlegg: 416

Lagt til: 11 jan 07, 13:52
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat
Opprinnelig postet av Husgutt

Selv så tåler jeg ikke tryne på Jørn Andersen, rett og slett fordi han virker som en tufs... 

 Jørn Andersen valgte i sin tid å "svikte" Fredrikstad, og har aldri kommet krypende tibake og bedt om unnskyldning for at han satset på sin egen karriere i Tyskland i stedet for å bli stående med lua i hånda i hjembyen. Åpenbart at fyren "tror han er noe", og dermed legger automatisk minst halve Fredrikstad ham for hat. Dette er ikke en by hvor det er greit å komme her og komme her.

 

Men som sagt, det er ditt privilegium å ha din mening. Jeg håper bare inderlig at FFK styres med mer vett og fornuft, og med mindre av slike jantelov-dominerte følelser.

Ikke lett å bli helt i egen by tydelighvis. Men hvem foretrekkes da, hvis valget står mellom Kjetil Rekdal og Jørn Andersen? For egen del vil jeg si valget er lett.


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 11 jan 07, 13:53
Opprinnelig postet av Fotballfan]

Prøver igjen... ;-)

Nye rykter igjen... Kjetil Rektdal skal visst være klar...!!! Så får vi se om dette er like sant som "Sollied"!  

 

 

quote=Fotballfan

Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av dracula

Hei Rune.

Kan ikke vi to "kverulantene" enes om følgende:

Jørn  Andersen , Hovedtrener

Tom Freddy Aune, Hjelpetrener.

 



Den  oppstillingen der hadde vært bra den.
[/quote]

Rekdal ?? Hvor har du det i fra ?? Spør du meg så er han enda mer uaktuell enn Sollied. Og da er han udiskuterbar.

Fotballfan

Bedriftsspiller
Ble medlem: 18 okt 06
Innlegg: 17

Lagt til: 11 jan 07, 13:55

Som alle andre rykter, kommer dette igjennom, igjennom osv... Derfor er dette bare et nytt "løst" rykte.

 


Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 11 jan 07, 13:58
Opprinnelig postet av Fotballfan

Prøver igjen... ;-)

Nye rykter igjen... Kjetil Rektdal skal visst være klar...!!! Så får vi se om dette er like sant som "Sollied"!  



Bullshit hører hjemme i den store ryktetråden, ikke her.


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 11 jan 07, 14:03

Uten å la mine fordommer mot Reka sin manglende karisma, sosiale ferdigheter o.a være avgjørende faktor, vi jeg hevde:

All respekt for jobben Reka gjorde med VIF, men har på følelsen at mye at det jeg har kritisert KTE for gjelder også for Reka. Bl.a følelsen av at de er totalt avhengig av klubbers lommebøker og budsjett for å oppnå resultat. I tillegg manglende evner til å videreutvikle eller ivareta nye spillere som sliter i innkjøringsfasen.

Sier derfor bare, la Reka svømme i Belgia.

Ps Reka gjør vel som skalldyret nede i Belgia, svømmer med hodet bak. Mao ikke mye framgang for Lierse.

 

 

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 11 jan 07, 14:03
Opprinnelig postet av Kent
Opprinnelig postet av Fotballfan

Prøver igjen... ;-)

Nye rykter igjen... Kjetil Rektdal skal visst være klar...!!! Så får vi se om dette er like sant som "Sollied"!  



Bullshit hører hjemme i den store ryktetråden, ikke her.



Jeg synes ikke den hører hjemme der heller. Plasser den heller i Papirkurven.

Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 11 jan 07, 15:11
Opprinnelig postet av Fotballfan

Prøver igjen... ;-)

Nye rykter igjen... Kjetil Rektdal skal visst være klar...!!! Så får vi se om dette er like sant som "Sollied"! 

Tar ikke dette rykte veldig seriøst, og håper virkelig det ikke er noe i det, for selvom Rekdal er en dyktig trener så tror jeg ikke han vil være rett mann for FFK. Det eneste som jeg liker med Rekdal er at han setter knallharde krav til spillerne sine, nytter ikke å sluntre unna med den mannen ved roret. Fotballfilosofien til Reka syns jeg virker mer defensiv enn hva vi liker i FFK, han verdsetter defensiv trygghet høyere enn offensiv gjennomslaghet. Dessuten syns jeg laga hans spiller for omstendelig i oppbygginga av angrep, litt for mye på tverss og for lite struktur i de offensive løpa. Jeg vil heller at FFK spiller direkte og gjennombruddshissig, det tror jeg ikke vi gjør hvis Reka blir hovedtrener.

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 11 jan 07, 15:21
det er større mulighet for at ferguson kommer enn reka så greit er det

Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 11 jan 07, 15:27

Opprinnelig postet av paco
det er større mulighet for at ferguson kommer enn reka så greit er det

 

Har du noe du vil si paco, så kom med det...Trenger noen godnyheter...

---------------------------

Heia FFK


Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 11 jan 07, 15:31

FFK har  hatt en knippe trenere på blokka si i ett par uker nå uten at noe har lekket ut til almuen. Det skal de ha ros for!

 

Det hadde vært utrolig morro å vite hvem de aktuelle kandidatene er! Men tilsynelatende er det ingen som vet


Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 11 jan 07, 15:32
Opprinnelig postet av Lex

Opprinnelig postet av paco
det er større mulighet for at ferguson kommer enn reka så greit er det

 

Har du noe du vil si paco, så kom med det...Trenger noen godnyheter...

 

Han bygger nok det innlegget på sunn fornuft...


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 11 jan 07, 15:37

Ikke noe mer enn at Rekdal er 110% uaktuell


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2214

Lagt til: 11 jan 07, 16:45
Opprinnelig postet av seal_dm
  

Ikke lett å bli helt i egen by tydelighvis. Men hvem foretrekkes da, hvis valget står mellom Kjetil Rekdal og Jørn Andersen? For egen del vil jeg si valget er lett.

SnæbbusAristokrat#78 sier det bra. Stiller meg bak hans vurdering av Rekdal. Så da er det naturlig å ha mest tro på Jørn Andersen.

 

Dessuten er vel Rekdal opptatt i Belgia for tiden, ikke ledig på markedet slik Sollied tross alt er. Så her er det vel ikke en gang lov å håpe, om det nå var noe å håpe på.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 11 jan 07, 17:27

Jeg kan aldri i mine villeste fantasier tro at  FFK vurderer Jørn Andersen...

Fredrikstadfolket ville aldri gitt ham en sjanse engang. Altfor mange har kjenskap til ham som person, og de inntrykkene man får lover ikke godt. Man kan beskylde folk for jantelov og andre moroheter, men uansett hvilken forklaring man benytter seg av, så hjelper det lite på oppfatningen mannen i gata har av personen Jørn Andersen. Han blir rett og slett karakterisert som dum.

Nei, står det mellom Jørn Andersen og Tom Freddy Aune, så blir nok sistnevnte foretrukket.

Det er i alle fall mitt stalltips.

Villig til å inngå veddemål faktisk.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 11 jan 07, 17:33
110% sikker på at det ikke blir Jørn Andersen,hverken han eller Rekdal er vurdert av FFK

JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 11 jan 07, 17:49
Endret: 11 jan 07, 17:50
Opprinnelig postet av paco
110% sikker på at det ikke blir Jørn Andersen,hverken han eller Rekdal er vurdert av FFK


Vet du om FFK vurderer å kjøpe fri en trener fra en annen eliteserieklubb da. paco? 

(Begynner vel å bli lovlig sent for det uansett men....)

magge

Juniorspiller
Ble medlem: 21 mai 04
Innlegg: 81

Lagt til: 11 jan 07, 18:56
Det jeg hører om dagen er at ffk enten skal ha en trener som er "kjent i media", og det er jo ikke så dumt ift. den oppslutnningen det skaper. Ellers går de for det lokale alternativet.

---------------------------

Fredrikstad i TL:D:D
- vi er kommet for å bli!


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 11 jan 07, 20:16

Opprinnelig postet av paco
110% sikker på at det ikke blir Jørn Andersen,hverken han eller Rekdal er vurdert av FFK

 

Kan du si oss hvem de vurderer da?

---------------------------

Heia FFK


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2214

Lagt til: 11 jan 07, 21:27
Endret: 11 jan 07, 21:27
Opprinnelig postet av Holters

Jeg kan aldri i mine villeste fantasier tro at  FFK vurderer Jørn Andersen...

Fredrikstadfolket ville aldri gitt ham en sjanse engang. Altfor mange har kjenskap til ham som person, og de inntrykkene man får lover ikke godt. Man kan beskylde folk for jantelov og andre moroheter, men uansett hvilken forklaring man benytter seg av, så hjelper det lite på oppfatningen mannen i gata har av personen Jørn Andersen. Han blir rett og slett karakterisert som dum.

Nei, står det mellom Jørn Andersen og Tom Freddy Aune, så blir nok sistnevnte foretrukket.

Det er i alle fall mitt stalltips.

Villig til å inngå veddemål faktisk.

 

At Jørn Andersen regnes som for dum? Godt mulig, har aldri hørt den varianten så rett ut, men selv er jeg heller ikke overbevist om at han er skarp nok i ordvalget til å være en riktig dyktig trener. Mener ikke med det å si at han er dum, det å være en god trener krever mer enn et gjennomsnittlig omløp i toppetasjen, vil jeg tro.

Så vidt jeg har oppfattet har Jørn Andersen gjort følgende feil i sin karriere:

- han forlot FFK (måtte han brenne ...)

- gikk til VIF (jæ... klyse!)

- lyktes bedre i VIF enn i FFK (blitt stor på det i det siste)

- dro til Tyskland (helvetes idiot! Jeg hater Tyskland! Hater tyskere!! etc.)

- hadde suksess i Tyskland (bare han nå ikke glemmer hvor han er fra...)

- ble tysk statsborger, og kjørte feit Mercedes (fy fa.. . Er det mulig å være så innbilsk? Har glemt hvor han er fra! Hater trynet på den fyren!!)

 

Omtrent sånn har jeg opplevd karrieren til Jørn Andersen. Kommentarene i parantes er som du skjønner ting jeg har hørt (mer eller mindre), ikke mine egne meninger. Men det trengte jeg kanskje ikke si? 

Uansett, konklusjonen er at du nok har rett. Enten Jørn A er for dum eller bare har hatt for mye suksess til å komme fra Fredrikstad, så blir han nok aldri FFK-trener.  Men han er stadig mer sannsynlig enn Rekdal, så vidt jeg kan se.

ps! Jeg står over dét veddemålet.



Flat Trådet Nøstet
Side 14 av 31 14

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24