Husk meg
Brukernavn
Passord

Hvem blir ny hovedtrener?

Flat Trådet Nøstet
Side 28 av 31 28

paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 24 jan 07, 11:19
Ikke glem at spillergruppa også har hvert med og godkjenne Grönhagen hvis de nå bestemmer seg for han.

scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 24 jan 07, 11:51

det viktigeste nå er at vi får inn en trener. det er ikke så mye å velge imellom. så da får vi bare håpe at de treffer riktig i valget sitt. å få inn en som ikke er helt kjent for oss i fredrikstad mener jeg er lurt av klubben. da slipper de den samme stormen som hvis de hadde henta en kjent norsk en som semb eller noe.

eneste vi kan gjøre er å lene oss tilbake å tru at de i ffk vet hva de gjør. å håpe på suksess med den nye treneren.

selvom jeg ikke vet åssen grønhagen er så vil jeg heller ha han hit enn semb eller normark. en annen ide er å la aune eller haugen ta roret til det blir en mer atraktiv trener ledig. vi vet jo at f.eks reka blir ledig utover våren.


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 24 jan 07, 11:51

Håper mere på Aune nå! Virker som en like bra løsning som Grønhagen.

Men blir det Grønhagen vil jeg gi han sjansen til å vise seg! Kan godt væra en god trener det!


Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 24 jan 07, 12:14
Endret: 24 jan 07, 12:14

Opprinnelig postet av Asgeir

Jeg må si meg skeptisk til Grönhagen, det må jeg si, i hvertfall i lys av at ryktene går om at Aune har kjøre en lang rekke svært gode treninger med laget.


Jeg blir sikrere og sikrere på at det blir Aune/Haugen.

 

Er noen bra treninger i januar-oppkjøringen plutserlig alt vi stiller av krav til hovedtreneren?


DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 24 jan 07, 12:27
Han har iallefall hittat suget igjen :-)

http://www.st.nu/sport/index.php?action=visa_artikel&id=598548


SUNDSVALL (ST) 2006-11-12 03:00

Den 24 november har Anders Grönhagen slutfört sitt uppdrag hos Djurgården.  Vad som händer sen vet han inte.
- Men suget efter fotboll är tillbaka. Jag är fulladdad, säger han.


I september tog Anders Grönhagens sabbat på ett och ett halvt år slut. Djurgården kallade.  Luckan efter Kjell Jonevret skulle fyllas. Och in på Stockholm Stadion steg "Grönis". Igen.  Han som är en lika stor profil hos Blåränderna som i GIF Sundsvall.

 - Det här har varit en ny erfarenhet för mig. Det här var första gången jag tog över ett lag på det här sättet, säger Grönhagen. - Men det handlade om att vara tydlig, ta en match i tag och försöka spela så enkel fotboll som möjligt.

Allt som allt blev det sex matcher och till slut en missad Royal League. Djurgården tränar i ytterligare en vecka, men sedan är det slut för i år och för Anders Grönhagen, eller?
- Jag kan inte och vill inte kommentera något om Djurgården.

Men suget är tillbaka?
- Jag behövde det här avbrottet på ett och ett halvt år. Jag var egentligen slutkörd redan efter åren i Elfsborg, då jag pendlade mellan Stockholm och Borås. Och det kändes heller inte rätt i BP. Men nu är jag fulladdad. Precis som när jag kom tillbaka till Giffarna 1999. Det här jobbet har jag alltid tyckt om.

---------------------------

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Fotboldøvelserne tager sin Begyndelse førstk. Tirsdag paa Pladsen ved Phønix, de fortsættes fredag"


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 24 jan 07, 12:33
Opprinnelig postet av DeKjök
Precis som när jag kom tillbaka till Giffarna 1999. Det här jobbet har jag alltid tyckt om.


Akkurat det hørtes jo i grunn bra ut, for når han kom tilbake til GIF Sundsvall i 1999 ble han kåret til årets trener i tre år på rad. Precis så vil jag ha det!

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 24 jan 07, 12:39
At denne treneren er sluttkjørt som 53-åring ?? Det tviler jeg sterkt på.

Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 24 jan 07, 12:45

Opprinnelig postet av FFK1903


Akkurat det hørtes jo i grunn bra ut, for når han kom tilbake til GIF Sundsvall i 1999 ble han kåret til årets trener i tre år på rad. Precis så vil jag ha det!

 

I såfall et betydelig kvalitetsstempel! Så får vi se om FFK velger ham eller Aune som har en håndfull bra januartreninger å skilte med


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 24 jan 07, 12:46
håper det blir grønhagen jeg da.. han virker spennende ;o)

---------------------------

Ikveld, skal jeg drekke meg drita full og gå opp og danse på bordet etterpå =) Enerly til tv2 =)


DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 24 jan 07, 13:02
Endret: 24 jan 07, 13:03
På den andre siden så var ordlyden blant sportskommentatorer at når Djurgården hentet inn Grönis for de tre siste månedene ifjor at det var som å være tilbake på nittitallet igjen og at siden Djurgården ønsker å spille i europa så er neppe dette en langvarig løsning. 

Men det ser ut som at han har vært en god trener som møtte veggen og tok seg et langt friår.  SÅ det gjenstår å se hvilken utgave av Grönhagen vi får.  Jeg tror FFK trenger noe mer fysikk i tillegg til teknisk fotball og der kan kanskje Grönhagen bidra.

---------------------------

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Fotboldøvelserne tager sin Begyndelse førstk. Tirsdag paa Pladsen ved Phønix, de fortsættes fredag"


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 24 jan 07, 13:12
Stemmer det at han ble årets trener fra1999-2001 så er dette i seg selv et stort kvalitetsstempel.

DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 24 jan 07, 13:43
Endret: 24 jan 07, 13:46
http://www.st.nu/artiklar/utskrift.php?id=168289

www.st.nu/artiklar/utskrift.php

men det er i Medelpads Fotbollsforbund (sv.wikipedia.org/wiki/Medelpad)

---------------------------

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Fotboldøvelserne tager sin Begyndelse førstk. Tirsdag paa Pladsen ved Phønix, de fortsættes fredag"


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 24 jan 07, 14:58

Opprinnelig postet av DeKjök
http://www.st.nu/artiklar/utskrift.php?id=168289

www.st.nu/artiklar/utskrift.php

men det er i Medelpads Fotbollsforbund (sv.wikipedia.org/wiki/Medelpad)

Medelpad,blir det samme som f.eks. Østfold i Norge. Så,dette er ikke noen stor utmerkelse.

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


ari_lg

A-lagspiller

Ble medlem: 23 nov 06
Innlegg: 293

Lagt til: 24 jan 07, 15:55
Opprinnelig postet av Asgeir
Hvem kan med hånda på hjertet si "Grönhagen? Jo, men det er jo helt kanon!


Jeg kan

---------------------------

SoccerProject: Helt konge managerspill på nett!
http://www.soccerproject.com/index.php?section=3&lng=en&uID=37859

Det skandinaviske forumet
[url]http://forum.soccerproject.com/index.php?c=12&sid=d6cae90b99afd657536cd84702325615[/ur


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 24 jan 07, 17:24
Eggen har vel tre år i tippeligaen og en 8 plass som beste resultat,samt at vi hver sesong har kjempet for og ikke rykke ned.Hvorfor skal Grönhagen være noe dårligere enn Eggen?

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 24 jan 07, 17:57
Opprinnelig postet av paco
Eggen har vel tre år i tippeligaen og en 8 plass som beste resultat,samt at vi hver sesong har kjempet for og ikke rykke ned.Hvorfor skal Grönhagen være noe dårligere enn Eggen?


Godt spørsmål...   Jeg trur ikke du får noen fornuftige svar annet enn "med Eggen visste vi hva vi hadde".

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 24 jan 07, 18:18

Opprinnelig postet av paco
Eggen har vel tre år i tippeligaen og en 8 plass som beste resultat,samt at vi hver sesong har kjempet for og ikke rykke ned.Hvorfor skal Grönhagen være noe dårligere enn Eggen?

 

Poenget er at når du har vært mange år i yterste mørket og kommer tilbake på rekordtid er det faktisk en ganske bra prestasjon å holde laget i tippeligaen.......


T.Olsen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07
Innlegg: 710

Lagt til: 24 jan 07, 20:57
Om det ikke er nevnt allerede, han svensken fra djurgärden(husker ikke navnet) blir den nye treneren.

---------------------------

Fredrikstad!


Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 24 jan 07, 22:55

Opprinnelig postet av paco
Eggen har vel tre år i tippeligaen og en 8 plass som beste resultat,samt at vi hver sesong har kjempet for og ikke rykke ned.Hvorfor skal Grönhagen være noe dårligere enn Eggen?

 

Det er vel først nå vi får svar på hvor god Eggen var når en ny trener skal prøve seg med omtrent den samme spillerstallen.


bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 24 jan 07, 23:14
Ny trener blir presentert på søndag.

---------------------------

Burn in hell, por favore..



Flat Trådet Nøstet
Side 28 av 31 28

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f