Husk meg
Brukernavn
Passord

Hvem blir ny hovedtrener?

Flat Trådet Nøstet
Side 31 av 31 31

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 28 jan 07, 12:22

det skal sies at de rykte sprederne jeg hørte at det kom en hjelpe trener fra, har jeg blandede erfaringer med, de sa også at eggen skulle trekke seg i 2005 ( rett før det ble kjent at drillo tok over) men de sa også at det var klart at sollied var klar for ffk, den helga de ryktene gikk som værst.. hehe, uansett hva som skjer så er jeg spent. Er det grønis, (ja, jeg tror det) kommer det ny hjelpetrener, (usikker, men blir ikke overasket) hvem er eventuelt hjelpetreneren? (helt blank på den...)

 

noen synspunkter på det før presse konferansen i ettermiddag?

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.

Jeg vil ha en ny FFK trener så fort som mulig!


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 28 jan 07, 16:19
denne kan vel fjernes eller noe?

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 28 jan 07, 16:21
Opprinnelig postet av Husgutt
denne kan vel fjernes eller noe?


Den forsvinner nok av seg selv nå, og godt er det, er drittlei av å se den lange tråden nå, og skulle folk fortsette å poste her, så får vi heller stenge den...

Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 28 jan 07, 22:50
Opprinnelig postet av Planken
Opprinnelig postet av Costanza
Anders Grönhagen og Dennis Schiller har jobbet sammen tidligere i en svensk klubb

Det var vel i Djurgården han jobbet med en Schiller, men ikke Dennis. Det var Glenn Schiller.

Glenn Schiller var på pressekonferansen i dag, tror dog ikke det betyr at klubben vil knytte til seg han på noen måte, men man vet jo aldri da. Skulle han bli ansatt så antar jeg at de ville tatt det på dagen pressekonferanse, så han var der nok bare for å overvære seansen.

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


T.Olsen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07
Innlegg: 710

Lagt til: 07 feb 07, 18:19
Endret: 07 feb 07, 19:34

Opprinnelig postet av T.Olsen
Om det ikke er nevnt allerede, han svensken fra djurgärden(husker ikke navnet) blir den nye treneren.

Der traff jeg godt!


Mod: Hadde et håp om at denne fikk død i det stille, men da stenger vi den og lar denne synke.

---------------------------

Kapitalismen lenge leve!



Flat Trådet Nøstet
Side 31 av 31 31

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f