Husk meg
Brukernavn
Passord

Hvem blir ny hovedtrener?

Flat Trådet Nøstet
Side 21 av 31 21

kim_andre_c

A-lagspiller

Ble medlem: 22 aug 06
Innlegg: 755

Lagt til: 19 jan 07, 14:57
Endret: 19 jan 07, 15:10

Huff, skeptisk!!! Håper på en annen!!  Det er ihvertfall min mening... men det skulle ikke forundre meg om det stemmer...

Noen andre som har info om hvem som er blitt innstilt som ny hovedtrener? Er vel bare spørsmål om tid før dette lekker ut?? Det er jo tradisjonen...

---------------------------

- FFK norgesmester 2006 - :)
- Snart ny Stadion... JIPPI -


Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 19 jan 07, 15:15

Opprinnelig postet av kim_andre_c

Er vel bare spørsmål om tid før dette lekker ut?? Det er jo tradisjonen...

 

Synes FFK skuta har vært meget tett i det siste jeg! Ikke mye som har lekket ut i forbindelse med trenerjakten i alle fall!


kim_andre_c

A-lagspiller

Ble medlem: 22 aug 06
Innlegg: 755

Lagt til: 19 jan 07, 15:20
nei trenerjakten har de klart å holde godt på! Synes de kunne gitt oss et hint... kommer til å være nervevrak før helgen er ferdig hvis ingen kan komme med et godt stalltips på hvem de har som favoritt...

---------------------------

- FFK norgesmester 2006 - :)
- Snart ny Stadion... JIPPI -


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 19 jan 07, 18:43
Opprinnelig postet av Per Egil
Rekdal er FFK-patriot

Og for å si det sånn: Det er ikke mange klubber i Norge jeg kunne tenke meg å trene, men Fredrikstad er en av dem.

Når man reiser Norge rundt og blir pissa på hele tiden er det jo bare to ting man kan gjøre - reise til utlandet eller bli med å pisse.

 

Bli ikke overrasket om han er den nye treneren våres.

Selv om han ikke kan komme før i mai, så lurer jeg på om ikke FFK går for han.

Fordi, Tom Freddy og Per Morten Haugen skal også være en del av trenerteamet sammen med han og da vil de bruke de som trenere til Rekdal kommer i mai, eller så fort klubben til Rekdal ikke har en teoretisk mulighet til å klare seg, det trenger ikke ta mange ukene, de er jo så godt som fortapt allerede.


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 19 jan 07, 18:47
Har sagt det før og sier det igjen,Rekdal kommer garantert ikke.

djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 19 jan 07, 19:00
Endret: 19 jan 07, 19:02
Opprinnelig postet av Patrioten
Opprinnelig postet av Per Egil
Rekdal er FFK-patriot

Og for å si det sånn: Det er ikke mange klubber i Norge jeg kunne tenke meg å trene, men Fredrikstad er en av dem.

Når man reiser Norge rundt og blir pissa på hele tiden er det jo bare to ting man kan gjøre - reise til utlandet eller bli med å pisse.

 

Bli ikke overrasket om han er den nye treneren våres.

Selv om han ikke kan komme før i mai, så lurer jeg på om ikke FFK går for han.

Fordi, Tom Freddy og Per Morten Haugen skal også være en del av trenerteamet sammen med han og da vil de bruke de som trenere til Rekdal kommer i mai, eller så fort klubben til Rekdal ikke har en teoretisk mulighet til å klare seg, det trenger ikke ta mange ukene, de er jo så godt som fortapt allerede.

 

Det finnes enkelte kriterier man ikke vil fire på i klubben, bl a at ny trener skal spille en attraktiv fotball. nettopp pga av det tror jeg ikke engang Rekdal har blitt nevnt som aktuell kandidat i utvalget. Eneste Rekdal har gjort er å vinne serien fordi de slapp inn færrest mål av samtlige, utrolig fantasiløs og sjansefattig defensiv fotballstrategi. Litt spissformulert dette, men ærlig talt, Rekdal ønsker jeg meg definitivt ikke til klubben!

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 19 jan 07, 19:26
Opprinnelig postet av Jonek
Opprinnelig postet av denialsander
Opprinnelig postet av Jonek

PS: Det sies at Knut Thorbjørn Eggen var sett i Østfoldhallen med FFK treningsdrakt på onsdag..... Hvem vet hva som skal skje.



Oooh, herlig grunnlag for et rykte! Eggen tilbake, liksom?

Det er vel ikke noen annen grunn til å skrive på denne tråden om rykter, rykter og rykter.... Det er derfor vi skriver og leser disse innleggene.

Joda rykter, rykter og rykter er fint. Det å begynne og drodle om at EGGEN er TILBAKE i FFK omtrent en måned etter at han sa opp? Hallo?! Det blir litt drøyt, synes jeg.... 

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 19 jan 07, 19:27

Opprinnelig postet av paco
Har sagt det før og sier det igjen,Rekdal kommer garantert ikke.

Hvem er det som kommer da?

 

---------------------------

Heia FFK


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 19 jan 07, 19:31
Vet ikke,bare at det ikke er rekdal.

GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 19 jan 07, 20:34
Når Rekdal først har fått sjansen i utlandet,så tviler jeg sterkt på at han kommer tilbake med det første! Jeg tipper det står mellom Andy Kilner og Benny Lennartsson!

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


Gressvikslampen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 468

Lagt til: 19 jan 07, 22:22
Jeg synes jeg så Rekdal kjøre forbi meg istad... Men jeg håper på Kilner! Han har jo tross alt trena Stockport!

---------------------------

Vuorinen på topp!!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 19 jan 07, 22:55
Opprinnelig postet av Gressvikslampen
Jeg synes jeg så Rekdal kjøre forbi meg istad... Men jeg håper på Kilner! Han har jo tross alt trena Stockport!


Hva er det helt store med å trene Stockport ?? Han røkka jo ned med det laget. Jeg synes ikke Kilner har fått til noe som trener hittil. Da vil jeg mye heller ha Benny Lennartson.

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 19 jan 07, 23:19

jeg tipper at paco ikke har anelse om hvem som kommer eller ikke, bare at han hele tiden vil skrive noe tull her for at vi andre skal lure, om paco påstår at han vet at ikke reka kommer så tar jeg det som at han ikke har peiling, men han tipper at han ikke kommer, skulle ihvertfall gjerne likt å se unskyldningene hans dersom reka faktisk hadde kommet.

 

men uansett, jeg tipper at det kommer en trener som ingen har hørt noe om, en total overaskelse som vi kommer til å ha blandede følelser for, et uskrevet blad. dessverre tror jeg at dette blir en haste løsning, for at det er så rolig i ffk kulissene ang trener spørsmålet som de gir uttrykk for, det tviler jeg på.

 

Men håpet mitt er ihvertfall IKKE jørn andersen eller kilner, jeg vil ha, benny lenartson, reka eller prahl!

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

Jeg vil ha en ny FFK trener så fort som mulig!


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 19 jan 07, 23:41
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot

dessverre tror jeg at dette blir en haste løsning, for at det er så rolig i ffk kulissene ang trener spørsmålet som de gir uttrykk for, det tviler jeg på.

 



Er det bråk er det ikke bra, er det stille er det ikke bra. Godt vi har positive supportere, med livsmotto: "Aldri en glad dag!"

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 19 jan 07, 23:58
Endret: 20 jan 07, 01:20
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
jeg tipper at paco ikke har anelse om hvem som kommer eller ikke, bare at han hele tiden vil skrive noe tull her for at vi andre skal lure, om paco påstår at han vet at ikke reka kommer så tar jeg det som at han ikke har peiling, men han tipper at han ikke kommer, skulle ihvertfall gjerne likt å se unskyldningene hans dersom reka faktisk hadde kommet.
Ok men da får vel jeg en unnskyldning hvis han ikke kommer da,jeg som ikke vet noen ting tipper på at det kommer en svenske.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 20 jan 07, 01:09
Endret: 20 jan 07, 01:11
Jeg søkte litt på Ove Christensen hos VG og fant ut at han han omtrent har blitt koblet til samtlige klubber som har vært på utkikk etter en ny trener. For øvrig fant jeg denne artikkelen:

Her er Lyns trener-ønsker:

** Landslagskaptein og Rangers-proff Henning Berg, som legger opp neste sommer.

** Tidligere landslagsback og Liverpool-proff Stig Inge Bjørnebye.

** Elfsborg-trener Anders Grönhagen, en av svensk fotballs mest rutinerte menn.

** Viborg-trener Ove Christensen, som også har vært aktuell ved de siste treneransettelsene i Lyn.

+ Rune Skarsfjord, Espen Olafsen og Kaz Sokoloski (og delvis Stuart Baxter og Tom Nordlie)

De to første er jo uaktuelle.

Ove Christensen har vært linket til FFK, men har virket litt avkreftende i sine uttalelser. Likevel kan det kanskje være noe i det, da han ble nevnt av Morgan Andersen som en kandidat da Lyn var på utkikk etter en hovedtrener?

Men hvem er Anders Grönhagen? Kan han være aktuell?

Wikipedia forteller meg at han kan virke som en ringrev i Sverige.

Noen med kjennskap til svensk fotball her?

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 20 jan 07, 01:16
Endret: 20 jan 07, 02:04

Til paco

 


du får ingen unskyldning av meg før du helt konkret kommer med ting som bekrefter det du skriver å slenger rundt deg, hvordan kan du være sikker på at reka ikke kommer? Hvordan vet du det?

at du tipper at det kommer en svenske er jo forsåvidt greit nok det, for det er det eneste vi kan gjøre, for jeg tviler på at noen her inne vet mer en andre.

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.

Jeg vil ha en ny FFK trener så fort som mulig!


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 20 jan 07, 01:20
Opprinnelig postet av denialsander
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot

dessverre tror jeg at dette blir en haste løsning, for at det er så rolig i ffk kulissene ang trener spørsmålet som de gir uttrykk for, det tviler jeg på.

 



Er det bråk er det ikke bra, er det stille er det ikke bra. Godt vi har positive supportere, med livsmotto: "Aldri en glad dag!"

 

??? hæ? jeg skriver bare at jeg ikke tror at styret i FFK er så rolige ang trener spørsmålet som det gis uttrykk for, og av den grunn tror jeg det blir en hasteløsning, jeg er da ikke negativ fordet? jeg skriver bare at jeg tror styret er mer stressa i trenerspørsmålet en det de viser.

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.

Jeg vil ha en ny FFK trener så fort som mulig!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 20 jan 07, 01:23
Endret: 20 jan 07, 01:27
Opprinnelig postet av Holters
Men hvem er Anders Grönhagen? Kan han være aktuell?

Wikipedia forteller meg at han kan virke som en ringrev i Sverige.

Noen med kjennskap til svensk fotball her?

En ganske ny sak om "Grönis", som de kaller ham:

– Det var kul på alla sätt och vis. Vi får se vad som händer nu, det finns några ingångar. Jag har tittat på lite jobb utomlands och vet nog mer om två-tre veckor, säger "Grönis".

www.st.nu/sport/index.php

Saken er datert 5. januar. Det er 15 dager siden. FFK skal bestemme seg i løpet av helgen. Det skulle tilsi "to-tre uker"...

PS! Kan dere over her krangle på PM?

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 20 jan 07, 01:57
Endret: 20 jan 07, 01:58

Etter litt snoking rundt omkring, så fant jeg i grunn frem til følgende:

Var aktuell for å ta over Ålesund etter Normark, men det ble PJ Johansen som ble trener.

Han ble kåret til årets trener i 1999, 2000 og 2001 da han trener GIF Sundsvall, og er der, i likhet med i Djurgården en stor profil. Tok over Djurgården på ny i slutten av denne sesongen etter å ha vært borte fra fotballen i halvannet år. Nå er han derimot klar for nye utfordringer som trener, og det er vel dermed ikke helt utelukkende at FFK har vært i kontakt med han.



Flat Trådet Nøstet
Side 21 av 31 21

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f