Husk meg
Brukernavn
Passord

Hvem blir ny hovedtrener?

Flat Trådet Nøstet
Side 12 av 31 12

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 09 jan 07, 12:09

Godt jobba , Constanza.

Ville nok heller ha både Thern og Prahl foran Andersen/Kilner sjøl også.

Men jeg har ikke helt fortstått hvorfor enkelte er så negative mot J.A., det har sett  ut som vurderinger av person og ikke faglighet ( slik jeg har oppfattet mye av kritikken).

 

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 09 jan 07, 12:28

Selv så tåler jeg ikke tryne på Jørn Andersen, rett og slett fordi han virker som en tufs... 

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 09 jan 07, 13:55
Sjøl synes jeg Sir Alex Fergusson ser ut som en forfylla skotte, som snøvler i vei, men må innrømme at han er utmerket manager. " Man skal ikke skue hunden på hårene".

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 09 jan 07, 14:08

Opprinnelig postet av dracula
Sjøl synes jeg Sir Alex Fergusson ser ut som en forfylla skotte, som snøvler i vei, men må innrømme at han er utmerket manager. " Man skal ikke skue hunden på hårene".

et veldig bra innlegg. hehe. et godt eksempel på at du ikke skal ta utseende foran dyktighet


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 09 jan 07, 14:13
joda.. men føler heller ikke at han har så veldig peil heller. Men for all del, mulig jeg tar feil. Men liker ikke fyren for det.

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!


Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 09 jan 07, 14:31

Fordelen med Jørn andersen er at han har vært arbeidsledig så lenge at han snart må si ja til hva som helst. Så da slipper vi eventuelt store lønnsutgifter til hovedtrener.


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 09 jan 07, 14:50
Opprinnelig postet av Husgutt
joda.. men føler heller ikke at han har så veldig peil heller. Men for all del, mulig jeg tar feil. Men liker ikke fyren for det.


Kjenner du han, eller får du dette inntrykket kun igjennom media ?? Hvis det siste er tilfellet, så er jeg tilbøylig til å si at de fleste trenerne jeg har sett på TV opptrer som noen idioter. Det er ikke mange trenere jeg liker trynet på.

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 09 jan 07, 14:57
Kjenner han ikke nei. Men jeg forbeholder meg retten min til å ha mine egne meninger og fordommer for det

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 09 jan 07, 15:05
Opprinnelig postet av Husgutt
Kjenner han ikke nei. Men jeg forbeholder meg retten min til å ha mine egne meninger og fordommer for det


Jørn var som spiller i Østsiden og FFK den mest seriøse spilleren av dem alle både når det gjaldt trening og kosthold. Nesten til det mest ekstreme på dette feltet faktisk. Dette har jeg fra trenere som har trent Jørn opp igjennom åra. Hvis han kunne overføre dette til spillere han trener så er det veldig viktig spør du meg. Sånn som Eggen`s mannskap gjennom disse 3 åra i TL har fremstått, så har disse spilllerne vi har hatt virka rimelig " utrena ". Så ja, jeg har fortsatt god tro på Jørn jeg.

paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 09 jan 07, 15:24
Min mening er at Jørn ikke kommer til FFK,da hadde han allerede hvert på plass.aldrig om Aune blir byttet ut med han.

tubbs

Knøttespiller
Ble medlem: 25 sep 06
Innlegg: 64

Lagt til: 09 jan 07, 15:27

Opprinnelig postet av paco
Min mening er at Jørn ikke kommer til FFK,da hadde han allerede hvert på plass.aldrig om Aune blir byttet ut med han.

 

Det tror jeg også. Regner med at klubben jobber med et par navn nå. Merkelig at ingen nevner Semb lengre? Jeg tror fortsatt på han, og mener det vil være et godt valg for klubben.


Vlad

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 723

Lagt til: 09 jan 07, 16:45
Tror egentlig at FFK lander på den lokale løsningen !!!!

---------------------------

Kortsiden Ultras-sitt ned og hold kjeft. Vi prøver å se kamp her !!!!


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2222

Lagt til: 09 jan 07, 16:57
Opprinnelig postet av Husgutt

Selv så tåler jeg ikke tryne på Jørn Andersen, rett og slett fordi han virker som en tufs... 

Det er ditt privilegium å mene det. Har inntrykk av at det er ganske mange i Fredrikstad som har tilsvarende meninger om både den ene og den andre personen man ikke kjenner.

 

Jørn Andersen valgte i sin tid å "svikte" Fredrikstad, og har aldri kommet krypende tibake og bedt om unnskyldning for at han satset på sin egen karriere i Tyskland i stedet for å bli stående med lua i hånda i hjembyen. Åpenbart at fyren "tror han er noe", og dermed legger automatisk minst halve Fredrikstad ham for hat. Dette er ikke en by hvor det er greit å komme her og komme her.

 

Men som sagt, det er ditt privilegium å ha din mening. Jeg håper bare inderlig at FFK styres med mer vett og fornuft, og med mindre av slike jantelov-dominerte følelser.


RuneT

A-lagspiller

Ble medlem: 18 nov 06
Innlegg: 466

Lagt til: 09 jan 07, 17:27
At Jørny-boy ikke er spesielt godt likt, har nok en sammenheng mellom at man kanskje ikke liker han som person, pga den historien han har i FFK, at han fremmer VIF fremfor FFK ved enhver anledning han får og at han faktisk ikke er en spesielt meriettert trener!
Det må da være andre trenere som har mer erfaring og kan vise til bedre resultater enn Jørn som er aktuelle for FFK?
Det var egentlig et retorisk spørsmål, for jeg vet allerede svaret på det!

---------------------------

FFK for alltid!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 09 jan 07, 20:01
Endret: 09 jan 07, 20:01

Etter det jeg har hørt skal FFK starte med intervjurunden av trenerkandidater i løpet av denne uken, men av en eller annen grunn kommer de til å foregå andre steder enn i Fredrikstad, kan dere skjønne det, hi,hi.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 09 jan 07, 20:42
Det du sier det sa jo morgan til FB da

---------------------------

http://keiko99.net


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 09 jan 07, 20:49

Opprinnelig postet av RuneT
At Jørny-boy ikke er spesielt godt likt, har nok en sammenheng mellom at man kanskje ikke liker han som person, pga den historien han har i FFK, at han fremmer VIF fremfor FFK ved enhver anledning han får og at han faktisk ikke er en spesielt meriettert trener!
Det må da være andre trenere som har mer erfaring og kan vise til bedre resultater enn Jørn som er aktuelle for FFK?
Det var egentlig et retorisk spørsmål, for jeg vet allerede svaret på det!

 

Jeg tror rett og slett ikke Jørn Andersen er aktuell for FFK, fordi klubben føler seg mye tryggere på kompetansen til de trenerne vi allerede har i klubben.

Og hvorfor skal de da gå for et usikkert valg, som det vil være å ansette Jørn Andersen?

---------------------------

FFK på toppen i 2006


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 10 jan 07, 00:09
Endret: 10 jan 07, 00:10

- Mye nytt i trenerjakten

FFK jakter ikke bare på nye spillere, men som kjent også på en erstatter til Knut Torbjørn Eggen. Andersen er veldig ordknapp når det gjelder aktuelle navn.

- Det jeg kan si er at det er mye nytt, men ikke noe jeg kan gå ut med. Rykteflommen kommenterer jeg ikke for da hadde jeg ikke gjort annet, sier Andersen.

Han fastholder at klubben fortsatt har som mål å ha en ny trener på plass innen første februar skriver NRK Østfold

Hm, hva kan det nye være, Paco, er du her?


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 10 jan 07, 08:21
Uansett om jeg vet eller ikke vet så har jeg kansje lært at det er best og holde kjeft når det gjelder navn.

Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 10 jan 07, 15:24

Krysser fingrene for Tor Todesen. Mitt desiderte førstevalg. Perfekt for FFK. Fremadstormende trener med bra resultater som ville sett på å trene FFK som et steg i riktig retning karrieremesseg.

 

Ville vært en vinn - vinn situasjon.



Flat Trådet Nøstet
Side 12 av 31 12

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f