Husk meg
Brukernavn
Passord

Hvem blir ny hovedtrener?

Flat Trådet Nøstet
Side 8 av 31 8

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 31 des 06, 15:43
Opprinnelig postet av DeMeNteD
Tony Adams hadde vært STORT!! det hadde gledet mitt Arsenalhjerte!!
hvordan går det med alkohol problemene hans da ?

---------------------------

Snart ryker hovedkortet i dataen for 3 gang. Tro meg på det :-)


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 31 des 06, 16:13
Ser gjerne eks viking trener Prahl i FFK, det er ingen dårlig fotball trener!

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

Jeg vil ha en ny FFK trener så fort som mulig!


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 01 jan 07, 14:58
Flere rykter. Hørte av en som burde vite at Linderoth sto høyt på lista. Noe jeg selv tviler på da han ble ansatt av Viborg for mnd siden hvis jeg husker rett.......

aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 02 jan 07, 10:46
Da kan vi gjøre lista mindre og stryke Svennis. Han er visst klar for Marseille. Så da blir jobben lettere (med færre kandidater å velge mellom) for Morgan & Co å finne ny trener. Billigere blir det også

Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 02 jan 07, 11:11
FFK skal i samtaler med tre-fire trenere

...

- Vi skal gå i konkrete samtaler med tre-fire trenere, sier Andersen.

- Er Trond Sollied blant dem?

- Ja, vi ser i den klassen. Jeg har ikke snakket med Sollied, men vil rette en formell henvendelse til ham, noe annet ville vært dumt. Vi skal ikke la noe være uprøvd, og vi sikter høyt.

...

---------------------------

Ære være Plankebyen


Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 02 jan 07, 11:18

- Er Trond Sollied blant dem?

- Ja, vi ser i den klassen.

Den likte jeg!


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 02 jan 07, 11:39

Likte ikke det han sa om at klubben vurderte å gjøra som Rosenborg og Vålerenga, og flytte opp en trener som er i klubben. Jeg trur ikke døm gjør det men det ble sagt at det var et alternativ..

 

Håper vi får inn en skikkelig god trener nå!!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 02 jan 07, 11:58
Opprinnelig postet av ffkmufc

Likte ikke det han sa om at klubben vurderte å gjøra som Rosenborg og Vålerenga, og flytte opp en trener som er i klubben. Jeg trur ikke døm gjør det men det ble sagt at det var et alternativ..

Håper vi får inn en skikkelig god trener nå!!

Det er jo en helt naturlig uttalelse. En tillitserklæring til vårt eksisterende trenerapparat. Dessuten kan det bety noe så enkelt som at Aune rykker opp til assistenttrener. Jeg tror Aune kunne gjort en god jobb som hovedtrener allerede den dag i dag, men befolkningen til Fredrikstad ville aldri gitt ham sjansen. Her betyr navn og cv alt. Derfor tror jeg også at det kommer en slik person.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


BøgeJon

A-lagspiller

Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 759

Lagt til: 02 jan 07, 13:44

Opprinnelig postet av Holters
Jeg tror Aune kunne gjort en god jobb som hovedtrener allerede den dag i dag, men befolkningen til Fredrikstad ville aldri gitt ham sjansen. Her betyr navn og cv alt.

 

Ser at det er en del som mener at Tom Freddy Aune kunne gjort det bra som ny hovedtrener. Hva er det dere baserer det på? Jeg har ingen kjennskap til Aune, så det hadde vært fint hvis noen kunne begrunne dette....

---------------------------

Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 02 jan 07, 13:47

Nå kjenner jeg ikke han så godt selv, men han har jo gjort en veldig bra jobb med juniorlaget og virker som han har respekt innad i laget.

 

Tror også Aune kunne gjort en bra jobb, men jeg er ingen ekspert

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 02 jan 07, 13:47
Opprinnelig postet av BøgeJon

Opprinnelig postet av Holters
Jeg tror Aune kunne gjort en god jobb som hovedtrener allerede den dag i dag, men befolkningen til Fredrikstad ville aldri gitt ham sjansen. Her betyr navn og cv alt.

 

Ser at det er en del som mener at Tom Freddy Aune kunne gjort det bra som ny hovedtrener. Hva er det dere baserer det på? Jeg har ingen kjennskap til Aune, så det hadde vært fint hvis noen kunne begrunne dette....

aune er vel utdannet sammen med tørum i rosenborg om jeg ikke tar feil

Marty_h

Juniorspiller

Ble medlem: 28 des 06
Innlegg: 113

Lagt til: 02 jan 07, 14:03
At Aune kommer til å bli en glimrende trener er jeg ikke i tvil om, men om han er klar ennå er usikkert. Hadde Aune som klasseforstander på v.g.s og han er en knakanes kar pluss at han samtidig er autoritær, men FFK tjener kanskje best på å la han utvikle talenter som han gjør nå. Junior treneren er jo den viktigste i klubben hvis man ser langsiktig

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 02 jan 07, 15:13

aune kunne helt sikert gjort det bra som hovedtrener, men kan noen i meg hva slags erfaring og utdanning han har, kjenner svært lite til fyren,

 

Ellers kan jeg jo si at FFK vurderer en lokal trener løsning, noe f-b.no idag skriver.....

 

 

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

Jeg vil ha en ny FFK trener så fort som mulig!


TothNR1

A-lagspiller

Ble medlem: 25 okt 06
Innlegg: 337

Lagt til: 02 jan 07, 16:40
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot

aune kunne helt sikert gjort det bra som hovedtrener, men kan noen i meg hva slags erfaring og utdanning han har, kjenner svært lite til fyren,

 

Ellers kan jeg jo si at FFK vurderer en lokal trener løsning, noe f-b.no idag skriver.....

 

 

 

Vet ikke så mye med han, men syns Alhsen bør bli sparka hardt ut av klubben, Har aldri hørt et intervju med han som han svarer på spørsmålet riktig...Han r bare trener for det ene frisparket hans

---------------------------

CUPVINNER 06


Slabbedasken

Juniorspiller

Ble medlem: 30 jan 06
Innlegg: 177

Lagt til: 02 jan 07, 16:47
Opprinnelig postet av TothNR1
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot

aune kunne helt sikert gjort det bra som hovedtrener, men kan noen i meg hva slags erfaring og utdanning han har, kjenner svært lite til fyren,

 

Ellers kan jeg jo si at FFK vurderer en lokal trener løsning, noe f-b.no idag skriver.....

 

 

 

Vet ikke så mye med han, men syns Alhsen bør bli sparka hardt ut av klubben, Har aldri hørt et intervju med han som han svarer på spørsmålet riktig...Han r bare trener for det ene frisparket hans

 

Øy, den der var drøy TothNR1! Jeg vet sannsynligvis ikke mer om han enn du vet, men jeg vet hvertfall at man ikke kan dømme mannens fotballfaglige kompetanse og innsats ut fra måten han ordlegger seg i media. 

---------------------------

Vin og blomster på bordet...


TothNR1

A-lagspiller

Ble medlem: 25 okt 06
Innlegg: 337

Lagt til: 02 jan 07, 16:53
Opprinnelig postet av Slabbedasken
Opprinnelig postet av TothNR1
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot

aune kunne helt sikert gjort det bra som hovedtrener, men kan noen i meg hva slags erfaring og utdanning han har, kjenner svært lite til fyren,

 

Ellers kan jeg jo si at FFK vurderer en lokal trener løsning, noe f-b.no idag skriver.....

 

 

 

Vet ikke så mye med han, men syns Alhsen bør bli sparka hardt ut av klubben, Har aldri hørt et intervju med han som han svarer på spørsmålet riktig...Han r bare trener for det ene frisparket hans

 

 

Øy, den der var drøy TothNR1! Jeg vet sannsynligvis ikke mer om han enn du vet, men jeg vet hvertfall at man ikke kan dømme mannens fotballfaglige kompetanse og innsats ut fra måten han ordlegger seg i media. 

 

Var ikke dt jg mente med han er dårlig i media, Vet folk liker han pågrunn av 84 (noe jeg desverre ikke fikk opplevd)

Men jeg kjenner han personelig, og tro meg, han er ikke mannen for FFK, Han jobbet med å fylle brussmaskiner før han ble trener(no disresbect)Han er sikkert en hyggelig person, Men er det noen som seriøst syns Per Egil bør bli hovedtrener?

---------------------------

CUPVINNER 06


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 02 jan 07, 16:58
Aune er vel et par hakk over hvis noen av de som allerede er i trenerteamet skulle være aktuelle noe de sannsynligvis ikke er,ihvertfall ikke på sikt

Slabbedasken

Juniorspiller

Ble medlem: 30 jan 06
Innlegg: 177

Lagt til: 02 jan 07, 17:10
Endret: 02 jan 07, 17:11

Det er det nok ikke mange som mener at PEA bør bli hovedtrener nei. Men derfra og til å mene at han bør SPARKES HARDT UT AV KLUBBEN er det et stykke. Jeg mener det blir teit å si noe sånt som du kommer med der uten bedre begrunnelser enn det du skriver.  Fullstendig respektløst synes jeg det er!

---------------------------

Vin og blomster på bordet...


TothNR1

A-lagspiller

Ble medlem: 25 okt 06
Innlegg: 337

Lagt til: 02 jan 07, 17:29
Opprinnelig postet av Slabbedasken

Det er det nok ikke mange som mener at PEA bør bli hovedtrener nei. Men derfra og til å mene at han bør SPARKES HARDT UT AV KLUBBEN er det et stykke. Jeg mener det blir teit å si noe sånt som du kommer med der uten bedre begrunnelser enn det du skriver.  Fullstendig respektløst synes jeg det er!

 

Ja, den tar jeg på meg, det var ganske respektløst, beklager

---------------------------

CUPVINNER 06


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 02 jan 07, 17:46
Opprinnelig postet av Slabbedasken

Det er det nok ikke mange som mener at PEA bør bli hovedtrener nei. Men derfra og til å mene at han bør SPARKES HARDT UT AV KLUBBEN er det et stykke. Jeg mener det blir teit å si noe sånt som du kommer med der uten bedre begrunnelser enn det du skriver.  Fullstendig respektløst synes jeg det er!

 

Her mener jeg ffksupporter.net burde kommet med en advarsel til deg



Flat Trådet Nøstet
Side 8 av 31 8

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f