Husk meg
Brukernavn
Passord

Hvem blir ny hovedtrener?

Flat Trådet Nøstet
Side 7 av 31 7

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 30 des 06, 20:25
Opprinnelig postet av keiko99
Når kan vi forvente at treneren er på plass da ?  innen mosse kampen ?

Innen sesongstart.

Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 30 des 06, 20:26
Han bør jo helst være på plass før sesongstart.  Det haster, spør du meg!

---------------------------

9. april gjenforenes vi!

Let`s go fucking mental!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 30 des 06, 20:27
Endret: 30 des 06, 20:28
Opprinnelig postet av bjervell
Opprinnelig postet av Kent

Hva faen er det som skjer her i verden?

 

I går ble Morgan sitert på at "Vi nærmer oss en løsning" og i dag blir han sitert på at "FFK gir seg selv en måned til å finne hovedtrener".

 

Å lese aviser er jo ren bingo fortiden. Ikke mulig å tro på noe som helst!


Ingen tvil om at avislesing kan være bingo, men det KAN jo også hende at de har fått nei av en person siden i går...

 

Eller at de venter på en, som kanskje vil ha litt ferie før han kommer til oss?


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 30 des 06, 20:32
Opprinnelig postet av denialsander
Opprinnelig postet av Patrioten
Opprinnelig postet av paco

tror du er inne på noe der med de tre første hehe

De tre første, der dret du deg ut Mr Paco.

Hans Backe er ansatt i Øster som som strategisk rådgivere.

Så nå kan vi stryke han på listen over akktuelle trenerkandidater.



Ikke spesielt god til å ta en spøk, Patrioten?  Det var da ganske tydelig at paco tok en spøk gjennom å helgardere...

Men, hvis paco har noenlunde peiling, og snakker om et navn på en skandinavisk trener som er kjent i Europa er det ikke så mange trenere som er aktuelle, vel? 

Svennis?  (Det er et tips som er sykt drøyt - men det hadde jo vært morsomt...)

Hvilke andre skandinaviske trenere har gjort det så bra så de er kjent i Europa (ikke bare Sverige, Danmark, Finland og Norge)?  Anyone?

 

Joda, kan ta en spøk, med innimellom virker han så troverdig, sikker og liker å leke seg.

Da er det vel greit med en liten hoftevrikk tilbake?

 


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 30 des 06, 20:40
kansje den nye treneren allerede har hvert i trenersystemet et par sesonger,ikke vet jeg bare gjetter jeg.har ikke peil i det hele tatt,sier bare det at jeg tror det kommer en trener som er mere kjent utover norges landegrenser enn eggen hehe

seal_dm

A-lagspiller

Ble medlem: 03 mai 04
Innlegg: 416

Lagt til: 30 des 06, 20:46
Ikke akkurat den store humørsprederen men, burde ikke Tom Prahl vært på denne lista?

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 30 des 06, 21:34

Tom Prahl bør ikke væra på lista!!

 

Håper det snart ordner seg, ny trener bør snart væra på plass..


seal_dm

A-lagspiller

Ble medlem: 03 mai 04
Innlegg: 416

Lagt til: 31 des 06, 00:47
Opprinnelig postet av ffkmufc

Tom Prahl bør ikke væra på lista!!

 

Håper det snart ordner seg, ny trener bør snart væra på plass..

Og hvorfor bør ikke Prahl være på lista? Han er vel en av de mest meriterte trenerne i norden som fortsatt er uten arbeidsgiver. Å klare to seriegull med to forskjellige klubber tyder på at mannen er dyktig.


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 31 des 06, 01:37
Etter den "jobben" Prahl gjorde i Viking blir jeg veldig overraska om han er på noen som helst slags liste...

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 31 des 06, 01:38
Opprinnelig postet av ffkmufc

Tom Prahl bør ikke væra på lista!!

 

Håper det snart ordner seg, ny trener bør snart væra på plass..

 

Det er nok noen som er på lista som enda ikke har vært nevnt i media eller noen andre steder, som kan være høyaktuelle..

 

Jeg kan nevne to navn som ingen enda har tenkt på, uten at jeg vil påstå at de er blandt de som enda finnes på listen.

 

De to er: Michael Laudrup og Morten Olsen

---------------------------

FFK på toppen i 2006


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 31 des 06, 01:43
Endret: 31 des 06, 01:44

Begge er dyktige trenere. Laudrup er vel nevnt tidligere her inne , men kanskje ikke så realistisk. Han venter vel til sommeren når de større ligaene i Europa starter på nytt. men bevares; - ja takk! Hvis han vil komme hit.

Morten Olsen - Drillos gamle arvefiende. Tror neppe han vil komme til "fjell-abenes" land. Har hørt han snakke så mye negativt om norsk fotball opp igjennom årene. Har han forresten trent noen andre enn det danske landslaget? Blir han litt som Drillo? Suksess med landslag, men ikke som klubbtrener? det er vel stor forskjell på disse jobbene?


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 31 des 06, 02:14
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Opprinnelig postet av ffkmufc

Tom Prahl bør ikke væra på lista!!

 

Håper det snart ordner seg, ny trener bør snart væra på plass..

 

Det er nok noen som er på lista som enda ikke har vært nevnt i media eller noen andre steder, som kan være høyaktuelle..

 

Jeg kan nevne to navn som ingen enda har tenkt på, uten at jeg vil påstå at de er blandt de som enda finnes på listen.

 

De to er: Michael Laudrup og Morten Olsen

 

Jeg nevnete begge tidligere idag, uansett, INGEN av disse to kommer vel noen sinne til og trene ett lag i Norge, Laudrup ble jo for under ett år siden koblet til Real Madrid, mens Morten Olsen ble vel før han forlenga kontrakta med Danmark koblet til Schalke 04, altså MYE bedre klubber en det FFK noensinne vil kunne være. Prahl er ikke noe dårlig trener det heller, man må faktisk se bortenfor resultatene som skjedde i Viking. Her har det helt sikkert vært ganske hektisk og komme inn etter Roy Hodgsen for å styre skuta. Og alle vet at det skal mer til en en sesong for å skape suksess, tror resultatene der nede er en kombinasjon av mye sirkulering i spillestall, forventningspress og nerver når resultatene uteble tidlig i sesongen. Alle snakket jo om medalje på vårparten. Selv Hodgsen sleit der nede den første sesongen. Nei Prahl kan være en god løsning det.


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 31 des 06, 02:15
Tony Adams vil snart bli ledig på markedet, etter han nylig annonserte at han ville gi seg som assistenttrener i Portsmouth. Han sikter mot en fremtidig topp-jobb i Arsenal. Men på veien dit må han jo bevise i hovedtrener-rollen.

DeMeNteD

Juniorspiller

Ble medlem: 03 mai 04
Innlegg: 198

Lagt til: 31 des 06, 05:00
Endret: 31 des 06, 05:00
Tony Adams hadde vært STORT!! det hadde gledet mitt Arsenalhjerte!!

---------------------------

küssen Sie meinen Esel, Simen BRENNe

Frihet For Ultras!!!!!


seal_dm

A-lagspiller

Ble medlem: 03 mai 04
Innlegg: 416

Lagt til: 31 des 06, 11:58

Opprinnelig postet av Olavesen
Etter den "jobben" Prahl gjorde i Viking blir jeg veldig overraska om han er på noen som helst slags liste...

Ikke døm Prahl på grunnlag av att han ikke klarte å rydde opp i kaoset etter Hodgson. Se på resultatene han har oppnådd før han kom til Viking. To serieguld på 2000-tallet med Halmstad og Malmø, pluss en haug andre medaljer.

Nei, du finner ikke en trener i skandinavia i dag som er ledig på markedet som slår dette. Satt opp mot Ove Christensen, som etter min mening ikke har bevist så mye, er jeg ikke i tvil om hva jeg ville ha valgt.


stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 31 des 06, 13:21
He he,du vet like godt som meg at Laudrup står på lista Snæbbus

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 31 des 06, 13:21
Opprinnelig postet av Olavesen
Etter den "jobben" Prahl gjorde i Viking blir jeg veldig overraska om han er på noen som helst slags liste...


Tja... Han kom til et lag som ble ribbet for klassespillere og som kjøpte Alexander Ødegaard som "forsterkning". Jeg trur ikke hans halvår i Viking er representativt for hva han står for.

Men jeg håper vi får en person som har litt mer karisma og utstråling enn Prahl - han virker like inspirerende som en skosåle.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 31 des 06, 13:25
Helt enig med deg Seal.  I tillegg er Prahl diktig på langsiktig planlegging. Legg merke til at disse lag han vant gullet med er lag som han bygde litt og litt. Ved siden av å ha ledet dem til gull så har dem også tjent godt på salget av spillere som blomstret opp under hans ledelse....

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 31 des 06, 14:48

Opprinnelig postet av stjernengutt
He he,du vet like godt som meg at Laudrup står på lista Snæbbus

 

Jeg vet ihvertfall at kona hans er Norsk.

---------------------------

FFK på toppen i 2006


eliot

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mai 06
Innlegg: 637

Lagt til: 31 des 06, 15:33
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1

Opprinnelig postet av stjernengutt
He he,du vet like godt som meg at Laudrup står på lista Snæbbus

 

Jeg vet ihvertfall at kona hans er Norsk.    Tror hun er fra Tromsø,  kanskje han Harry har ringt.



Flat Trådet Nøstet
Side 7 av 31 7

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f