Husk meg
Brukernavn
Passord

Hvem blir ny hovedtrener?

Flat Trådet Nøstet
Side 10 av 31 10

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 03 jan 07, 12:44
Opprinnelig postet av RuneT
Tror nok det hadde vært bra å få Kilner inn i klubben på en eller annen måte.. Er det noen som vet hvem spillerne i FFK ønsker seg som trener? Eller vil de ikke snakke om dette kanskje?


Er vel greit at det ikke går ut, vel?  Da behøver ikke den nye treneren vite at han ikke var ønsket, hvis ikke de får som de vil...

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 1046

Lagt til: 03 jan 07, 14:41

Har kilder på at hvis klubben ikke har en ny trener på plass før 1.februar, vil de gå for Aune/haugen!!

En kan begynne å lure, spør du meg!

---------------------------

Uten PUNGÆÆÆR, ingen UNGÆÆÆÆR


Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 03 jan 07, 14:55
Opprinnelig postet av Kristian B

Har kilder på at hvis klubben ikke har en ny trener på plass før 1.februar, vil de gå for Aune/haugen!!

En kan begynne å lure, spør du meg!



Tja.. Aune kan jo gjøre det bra. Men vi må for all del ikke ansette Ahlsen.
Uansett så tipper jeg at Aune en dag blir FFK trener.

Ser også gjerne at Enerly blir en del av teamet. Både fordi han fortjener det og fordi han er en utmerket humørspreder med (sannsynligvis) masse fotballkunskaper som vi kan dra nytte av.

---------------------------

Cupmester 2006
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1


ari_lg

A-lagspiller

Ble medlem: 23 nov 06
Innlegg: 293

Lagt til: 03 jan 07, 14:59
Få inn Kilner som speider! Hvis han har så godt nettverk

---------------------------

SoccerProject: Helt konge managerspill på nett!
http://www.soccerproject.com/index.php?section=3&lng=en&uID=37859

Det skandinaviske forumet
[url]http://forum.soccerproject.com/index.php?c=12&sid=d6cae90b99afd657536cd84702325615[/ur


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 03 jan 07, 15:12

Tolker uttalelsen i dagens F-B om at  "Ahlsen/Haugen&Aune" er like aktuelle som Sollied, slik at ingen av de egentlig er aktuelle. Dette fordi å få Sollied til FFK er utopi ( etter min mening).

Mao nye koster.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


oasis

Knøttespiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 55

Lagt til: 04 jan 07, 17:50

Kai Andersen. Dette er rett mann!

---------------------------

"I always said that it was an honour to serve Tottenham Hotspur and I feel the same every time I walk back into the stadium."

Sir Bill Nicholson


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 04 jan 07, 23:37

Egentlig jeg vet men kan dessverre ikke si .....

 

 

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 04 jan 07, 23:40
Opprinnelig postet av Klokan

Egentlig jeg vet men kan dessverre ikke si .....

 

 

Hva er det du ikke kan si?


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 05 jan 07, 00:04
Endret: 05 jan 07, 00:05
Jeg tror de går for den lokale duoen Aune / Haugen. Mye pga dårlig økonomi i  klubben. De har ikke råd til noen "storfisk" på nåværende tidspunkt. (så fremt ikke Høili & Co åpner pengesekken på vidt gap). Morgan må likevel bruke tid på å finne kandidater for å tekkes supportere/media. Så ender han opp med å si at ingen på lista hadde mulighet eller var for kostbare etc. Men jeg tror dermed ikke at vår lokale duo behøver å være noe dårlig valg for det. Tror de er såpass sultne på å vise seg frem at dette kan gå bra. Spørsmålet blir om de blir likestilt eller om en av dem for hovedansvaret. Begge vil nok også lett underordne seg den nye organsisasjonen / Morgan - noe som en etablert "storfisk-trener" ikke nødvendigvis ønsker å gjøre. Tørum (RBK) og Myhre (VIF) har vist at det går an å komme bakfra og likevel vinne supporternes gunst samt å klare å etablere seg godt i tippeligaen.

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 05 jan 07, 00:48
Opprinnelig postet av Klokan

Egentlig jeg vet men kan dessverre ikke si .....

 

 

 

Zoran "vet" vel det samme som jeg hørte idag, nemlig at Terje Høili har bladd opp ganske mange millioner og tilbudt Sollid en 3 års kontrakt, som blir besvart i løpet av helgen.

 

Jeg sier jeg har hørt det, men må innrømme at jeg ikke tror så veldig sterkt på dette.

---------------------------

FFK på toppen i 2006


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 05 jan 07, 00:56
Det er jammen ikke dette jeg vet ......   .  Men du blir jammen en av de første (og ganske få da) som kommer til å vite det i.o.m. at du møter opp på sangkvelden i morgen....

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 05 jan 07, 01:00

Opprinnelig postet av Klokan
Det er jammen ikke dette jeg vet ......   .  Men du blir jammen en av de første (og ganske få da) som kommer til å vite det i.o.m. at du møter opp på sangkvelden i morgen....

 

Du er jammen smartere enn jeg trodde Zoran, for nå kommer det til å møte opp veldig mange i morra bare for å høre hva det er du vet.

---------------------------

FFK på toppen i 2006


Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 912

Lagt til: 05 jan 07, 01:07
Endret: 05 jan 07, 01:17
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1

Opprinnelig postet av Klokan
Det er jammen ikke dette jeg vet ......   .  Men du blir jammen en av de første (og ganske få da) som kommer til å vite det i.o.m. at du møter opp på sangkvelden i morgen....

 

Du er jammen smartere enn jeg trodde Zoran, for nå kommer det til å møte opp veldig mange i morra bare for å høre hva det er du vet.

 

I så fall vil F-B garantert være tilstede...

---------------------------

"If you think competence costs - try incompetence..."

FFK and Wisla Krakow forever...


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 05 jan 07, 07:54
Opprinnelig postet av Radoslaw
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1

Opprinnelig postet av Klokan
Det er jammen ikke dette jeg vet ......   .  Men du blir jammen en av de første (og ganske få da) som kommer til å vite det i.o.m. at du møter opp på sangkvelden i morgen....

 

Du er jammen smartere enn jeg trodde Zoran, for nå kommer det til å møte opp veldig mange i morra bare for å høre hva det er du vet.

 

I så fall vil F-B garantert være tilstede...

 

Hadde vært gøy å lurt de, hi,hi.


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 05 jan 07, 08:20
Endret: 05 jan 07, 08:20
Nå blei jeg spent på hva du veit men det med Sollied hørtes jo bra ut! Håper det stemmer og at Høili har bladd opp mange millioner for å sikre oss Sollied!

tubbs

Knøttespiller
Ble medlem: 25 sep 06
Innlegg: 64

Lagt til: 05 jan 07, 10:22
Hva ble sagt? Jeg begynner ¨å bli veldig utålmodig mht trenerspørsmålet nå kjenner jeg:) Sollid hadde vært topp, men det høres for godt ut til å være sant.

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 05 jan 07, 14:55

Opprinnelig postet av tubbs
Hva ble sagt? Jeg begynner ¨å bli veldig utålmodig mht trenerspørsmålet nå kjenner jeg:) Sollid hadde vært topp, men det høres for godt ut til å være sant.

 

Ja, når ting høres for godt ut til å være sant, så er det som regel heller ikke sant.

 

Når jeg nevnte det jeg hadde hørt, så var det bare for å fortelle at man hører mye om dagen og at veldig mye av det man hører ikke har så veldig mye rot i virkeligheten, dessverre.

---------------------------

FFK på toppen i 2006


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 05 jan 07, 15:12

Detter er det noen som har skrevet på f-b`s komentarer...

http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20070105/FFK/70105012/1009/AKTUELT

 

Skrevet av: HAPPY, 05-01-2007 14:42:22
kjempe bra, hørte åsså sollied og martin andresen er klare. når blir denne bomben slept av styret i ffk?? to dager siden jeg hørte det.. hørte det av samme kilde som med eggens avgang og simens overgang til lsk. det stemte jo det, stemmer sikkert nå å da regner jeg med, tok bare noen dager før bekreftelsen kom i blad....
Så skrev en annen...
Det har jeg også hørt. Og denne informanten bør være til å stole på. Hørte dette for endel dager siden. Hvorfor vente?
Noen som kan bekrefte/avkrefte???

---------------------------

Heia FFK


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 05 jan 07, 15:29
Pleier ikke å slenge ut rykter i hytt og pine...Men har det også fra ganske sikkert hold at høili har bladd opp en god del millioner på bordet samt at Morgan Andersen har blitt observert på aker brygge med Trond Sollid av en vekter.

---------------------------

«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»



Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 05 jan 07, 15:41
Endret: 05 jan 07, 15:41
Hehe, jeg tror ikke Morgan Andersen ville vist seg i offentligheten (Aker brygge) sammen med Trond Sollied når han i media forteller at han ikke engang har vært i kontakt med ham. Og vektere er ikke den yrkesgruppen jeg har mest tillit til..


Flat Trådet Nøstet
Side 10 av 31 10

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340