Husk meg
Brukernavn
Passord

Hvem blir ny hovedtrener?

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 31 3

scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 24 des 06, 16:27
Opprinnelig postet av Ebenfalk2

Opprinnelig postet av Patrioten
Hvor lenge kan vi gå uten hovedtrener, før det kan skade sesongforberedslene?

 

Opptimalt sett for at spillerne skal få full utnyttelse av en ny treners kapasitet og fotballfilosofi vis vi kan kalle det det, burde det være en trener klar alerede til 3 januar. Men visst ikke FFK får den de vil ha før det, er vel de tre som er satt på jobben nå såpass kyndige trenere at de kan gjøre en god jobb. Men jo lengre det venter jo vanskeligere blir overgangen. Dette handler om ytre påvirkning på spillere og prestasjons gruppe.

så må vi ikke glemme at jo lenger tid det tar før det kommer en ny trener jo lenger tid tar det før vi får nye spillere til klubben. jeg har sagt at jeg vil se en trener i løpet av januar.håper det ikke tar noe lenger tid enn det.

god jul alle sammen.


stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 25 des 06, 17:28
Forstår dere ikke motviljen mot Semb?Han og Drillo er jo så anti underholdende at det er til å få vondt av.Han er Drillo`s elev,og når læreren uttaler at underholdning er fjas,og vet at eleven har kopiert det meste.....Jeg jobber på en  middels til stor bedrift,hvor interessen for FFK er stor.Brorparten av de jeg snakker med,tror ikke de orker å gå på stadion og se rævafotball under Semb. Bedriften er også sponsor (hvor stor i kr og øre vites ikke)men de som har med dette og gjøre,er skeptiske til videre engasjement etter at Eggen gikk av,og er redd for hva som skjer med Semb i førersetet.

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2221

Lagt til: 25 des 06, 23:11
Endret: 25 des 06, 23:15
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat

Det virker som om Jørn Andersen er en het kandidat. Er det noen som kan si noe mer konkret om hva han har prestert som trener? Altså ikke hva han har gjort som spiller, eller hva slags trenerutdannelse han har, men hvilke meritter han har som trener? Det ville være enklere å ta stilling til hvor egnet han kan tenkes å være når en vet litt mer om det.



Les tidligere innlegg i denne tråden no.wikipedia.org/wiki/J%C3%B8rn_Andersen
Denne linken står også på side 2.

 

Man må lære seg å lese tidligere innlegg grundigere. Man tar det til etterretning.

 

Apropos Semb og Drillo og anti-underholdende fotball, så er min oppfatning at de begge var veldig resultatorientert med landslaget. Men Drillo ble det nok en del kjedelige minutter, men vi fikk da også de største høydepunktene i norsk fotballhistorie. Bedre underholdning enn VM-seieren over Brasil tror jeg ikke fotballen som sådan kan by på.

Med Semb kom vi til et EM-sluttspill. Det var en viss underholdning i det også.

 

Det ligger mye verdi i at toppfotball spilles på en underholdende måte. Ingen tvil om det. Men det ligger også en viss underholdning i å nå resultater, uansett hvordan resultatene nås.

 

Jeg synes FFK spilte mye underholdende fotball under Eggen, men ikke mange snakket høyt om det når resultatene uteble. Og hvilken FFK-fan bryr seg om at alle andre synes cupfinalen i år var kjedelig?  


Cosmic

Knøttespiller
Ble medlem: 18 okt 04
Innlegg: 52

Lagt til: 25 des 06, 23:56

Bare for å kommentere det med Semb og Drillo. Selv om høydepunktene i norsk landslagshistorie kom under disse 2 trenerne så bør man også huske at norsk fotball generelt var på sitt høyeste nivå på denne tiden, noe som også ble demonstrert gjennom RBKs innsats i CL, som toppet seg meg kvartfinale i 96. Og det var med en noe i overkant offensiv spillestil. Vi hadde en rekke spillere som spilte fast på utenlandske toppklubber, og var vant til å spille mot verdensstjerner hver uke. Utvalget i forsvarsspillere var helt enormt til tider.

 

Det er ikke dermed sagt at hvem som helst kunne gjort det samme med landslaget, men de hadde et langt bedre utgangspunkt for å lykkes enn for eksempel Hareide har i dag. Den største forskjellen ligger kanskje nettopp i det med forsvarsspillere. Selv om de vi har er gode spillere, så kan de ikke måle seg relativt sett med det vi hadde med for eksempel Rune Bratseth, Henning Berg, Ronny Johnsen, Tore Pedersen osv i glansdagene.

 

Holdepunktet mot Semb og Drillo er vel heller ikke at vi la oss bakpå mot Brasil og Italia. Det sier seg selv at man ikke kan sende alt i angrep mot slike lag. Problemene kom først og fremst når vi møtte lagene som var et hakk under, og vi selv skulle prøve å styre kampene (da ser jeg bort fra San Marino, som guttelaget til Mandalskameratene hadde slått).

---------------------------

- Cosmic

«No ska vi hjæm å snu kjerringa!» - Jørn Jamtfall


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 26 des 06, 18:54
Endret: 26 des 06, 18:54

FFK har seks navn på blokka, men vil ikke si hvem det er.

Men, Jørn Andersen har ikke blitt kontakttet skriver www.nrk.no/nyheter/distrikt/ostfold/1.1547713


Topscorer

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03
Innlegg: 828

Lagt til: 26 des 06, 21:32
FFk leter i Skandinavia. Danmark er et hett land å finne flinke trenere

---------------------------

9 serie- og 11 cupmesterskap!!!!


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 26 des 06, 22:29
Opprinnelig postet av Patrioten

FFK har seks navn på blokka, men vil ikke si hvem det er.

Men, Jørn Andersen har ikke blitt kontakttet skriver www.nrk.no/nyheter/distrikt/ostfold/1.1547713

 

Har det kommet ned i 6 nå?

Rett før Julefreden la seg hørte jeg at det var16, så da må de ha jobbet litt i julen, og det er inok ikke helt umulig når det gjelder Morgan.

Det er å håpe at ikke trener spørsmålet trekker for langt ut og at vi får napp hos den beste kandidaten, for da blir nok alle glade.

---------------------------

FFK på toppen i 2006


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 26 des 06, 22:35
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Opprinnelig postet av Patrioten

FFK har seks navn på blokka, men vil ikke si hvem det er.

Men, Jørn Andersen har ikke blitt kontakttet skriver www.nrk.no/nyheter/distrikt/ostfold/1.1547713

 

Har det kommet ned i 6 nå?

Rett før Julefreden la seg hørte jeg at det var16, så da må de ha jobbet litt i julen, og det er inok ikke helt umulig når det gjelder Morgan.

Det er å håpe at ikke trener spørsmålet trekker for langt ut og at vi får napp hos den beste kandidaten, for da blir nok alle glade.

Hmm, her snakker du mellom linjene, eller? Svensk?


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 26 des 06, 22:46

hehe tror nok eggen diskusjonen legger seg død når navnet på den nye treneren dukker opp,ingen smågutt akkurat.blir nok en kjempe nyttårspresang fra morgan og co

 


SveinHjalmar

Juniorspiller
Ble medlem: 18 mai 06
Innlegg: 101

Lagt til: 26 des 06, 22:51
Sven Göran!he..he.. En modell inn i klubben, og han kommer på sekundet!

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 26 des 06, 22:59

Tampen begynner kanskje å brenne på Trond Sollied?


Flemastro

Juniorspiller
Ble medlem: 06 apr 05
Innlegg: 203

Lagt til: 26 des 06, 23:02

Hørt rykter om seks navn. Stemmer de er det ikke noe å hoppe i taket for.
Håper og tror på noen bedre.


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 26 des 06, 23:13
Er det virkelig noen som på alvor tror Sollied kommer til Fredrikstad?

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 26 des 06, 23:33
Opprinnelig postet av Patrioten

Tampen begynner kanskje å brenne på Trond Sollied?

 

Hvis folk her har store forhåpninger om trond sollid så synes jeg de bør tenke lit mer realistisk, det er da en sjanse lik 0 på at han havner i fredrikstad, desverre! Han har nok større ambisjoner en lille FFK!

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 27 des 06, 00:45

Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
trener spørsmålet trekker for langt ut og at vi får napp hos den beste kandidaten, for da blir nok alle glade.

 

Vet du hvilken "klasse" den beste kandidaten befinner seg i? Kjent norsk trener? Kjent skandinavisk, eller kanskje kjent i europeisk målestokk? Tør vi tro at fem av de er kjente norske trenere, mens selve kronjuvelen er en skandinavisk, erfaren og kjent trener?


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 27 des 06, 07:35
Opprinnelig postet av paco

hehe tror nok eggen diskusjonen legger seg død når navnet på den nye treneren dukker opp,ingen smågutt akkurat.blir nok en kjempe nyttårspresang fra morgan og co

 

 

For du veit jo hvem den nye treneren blir...

Det er jo ikke sikkert han kommer før nyttår engang...


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 27 des 06, 08:40
Opprinnelig postet av ffkmufc
Opprinnelig postet av paco

hehe tror nok eggen diskusjonen legger seg død når navnet på den nye treneren dukker opp,ingen smågutt akkurat.blir nok en kjempe nyttårspresang fra morgan og co

 

 

For du veit jo hvem den nye treneren blir...

Det er jo ikke sikkert han kommer før nyttår engang...

sa ikke at han kommer før nyttår,men tipper at det er en meget kjent herremann

Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 27 des 06, 10:32
Opprinnelig postet av paco

hehe tror nok eggen diskusjonen legger seg død når navnet på den nye treneren dukker opp,ingen smågutt akkurat.blir nok en kjempe nyttårspresang fra morgan og co

 

 

Hva er det du later som du vet da, og ikke vil si...

---------------------------

Heia FFK


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 27 des 06, 10:42
Opprinnelig postet av Lex
Opprinnelig postet av paco

hehe tror nok eggen diskusjonen legger seg død når navnet på den nye treneren dukker opp,ingen smågutt akkurat.blir nok en kjempe nyttårspresang fra morgan og co

 

 

Hva er det du later som du vet da, og ikke vil si...



paco "vet" alltid en hel masse, han.  Men han kommer aldri med *noe* som underbygger det han "vet".

hmmm...

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 27 des 06, 11:22
Dette minner om den kljente barnesangen " ta den ring" eller den like alltid " morsomme" stolleken.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 31 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f