Husk meg
Brukernavn
Passord

Sportsutvalget som blir ansvarlig for det sportslige.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 17 des 06, 21:22
Endret: 17 des 06, 21:29

Leder Terje Jensen, 2 innvestorer, hovedtrener, Per Kristian Olsen og Morgan. Kun hovedtrener som er oppdatert på dagens fotball. 4 av 6 har ingen bakgrunn fra fotball eller kan kalles fagmenn. Alle har en stemme, ved likhet avgjør leder Terje Jensen. Er det rart Eggen kaster inn håndkleet, jo mer jeg tenker på FFKs framtid, jo mer bekymret blir jeg.


 

Mod: Fjernet en del unødvendige tegn i første omgang.


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 17 des 06, 21:37
Opprinnelig postet av Bedreviteren

Leder Terje Jensen, 2 innvestorer, hovedtrener, Per Kristian Olsen og Morgan. Kun hovedtrener som er oppdatert på dagens fotball. 4 av 6 har ingen bakgrunn fra fotball eller kan kalles fagmenn. Alle har en stemme, ved likhet avgjør leder Terje Jensen. Er det rart Eggen kaster inn håndkleet, jo mer jeg tenker på FFKs framtid, jo mer bekymret blir jeg.


 

Mod: Fjernet en del unødvendige tegn i første omgang.

hehe med morgan sitt unike kontakt nett så er vel han ganske oppdatert når det gjelder spillere,spesielt afrikanske stortalenter.hvem skaffet oss ivorianerne,jo morgan gjennom sitt nettverk det var ikke eggen som "fant" disse

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 17 des 06, 21:53
Stenger tråden. Du har allerede laget en tilnærmet lik tråd om temaet. Dersom du ønsker å endre tittelen på den andre tråden, så send meg en PM. Det finnes nok av tråder man kan ta disse sakene i nå.


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340