Husk meg
Brukernavn
Passord

Hyllesttråd: Takk for alt Eggen!

Flat Trådet Nøstet
Totalt 3 sider Alle

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 17 des 06, 17:15
Tenkte det var på sin plass med en liten hyllesttråd til treneren som førte oss vekk fra skyggen og inn i solen. Selv om jeg ikke har vært en kjempefan av deg i det siste, så har du utvilsomt en stor del av æren for at klubben er der den er i dag, og også at vi spiller på ny stadion til året.

Takk for alt Eggen!

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 17 des 06, 17:18

Takk for at du tok oss fra 2 div og til tippeligaen

Takk for at du har holdt oss oppe i tippeligaen i 3 sesonger

Men på plass med nytt blod nå

 

Takk for alt eggen

---------------------------

«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»



FFKPatriot

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 05
Innlegg: 435

Lagt til: 17 des 06, 17:18

Takk for at du tok oss opp til tippelagen og cupgullet hjem til plankebyen.

Takk for alt, Eggen...

---------------------------

"Mens vi venter på en ny storhetsperiode"


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 17 des 06, 17:20

Takk for alt og lykke til,Eggen..

Men nytt blod trengs!

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 17 des 06, 17:21

Takker for alt du har gjort for FFK og ikke mins at du klarte å få oss vekk fra sumpa i 2. divisjon, til 1. divisjon, Tippeligaen og ikke minst at vi har blitt værende der, jobbingen med den nye Stadion og  at det toppet seg med cupfinaleseier.

Tar nok før man klarer å få deg ut av tankene Knut Torbjørn, takk for tiden i FFK.


frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 562

Lagt til: 17 des 06, 17:24
Takk for ALT Eggen! Utrolig synd gubbestyret klarte å skvise deg ut...

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 17 des 06, 17:25
Takk for alt du har gjort for klubben vår Knut Thorbjørn! Du har vært FFK`s frelser fra 2 divisjon og frem til cuptriumfen 2006! Lykke til videre KTE!!

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 17 des 06, 17:25
Lykke til videre...... Så får vi håpe det ikke går med oss som det gikk med Moss når du forlot dem etter 5 år......

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 17 des 06, 17:27

Takk for alt du har gjort for FFK, Knut Torbjørn

Ønsker deg lykke til videre

---------------------------

FFK ØSTFOLD`S FOTBALL-STOLTHET!

BYGG PÅ STADION TIL 20 000!
SÅ DRØMMEN OM CHAMPIONS LEAGUE I VÅR EGEN STORSTUE IKKE DØR!


Subbie

Knøttespiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 51

Lagt til: 17 des 06, 17:28
dette var for ille..

takk for alt og lykke til videre!

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 17 des 06, 17:29

Takk for alt Eggen!!!

Du redda klubben!!!

Du vil altid væra Norges beste trener for meg!!


Acromion

A-lagspiller

Ble medlem: 05 jun 04
Innlegg: 292

Lagt til: 17 des 06, 17:30
Endret: 17 des 06, 17:34

En hyllest er på sin plass.

 

Takk, Knut Torbjørn. For at vi er et topplag igjen. For at vi vant cupen. Du har stor del av æren for suksessen.

Synes det er uverdig hvordan din strålende karriere avsluttes i vår flotte klubb, men jeg vet jo ikke alt om hva som har foregått i kulissene.

Har vanskelig for å se hvem styret skal kunne erstatte deg med, og håper du gjør som din far gjorde for mange år siden; kom tilbake etter å ha sagt opp i Rosenborg.


Svein

A-lagspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 653

Lagt til: 17 des 06, 17:30
K.T. EGGEN vil alltid være stor i våre øyne! Takk for fine år! :) Takk for fine turer rundt på østlandet den gangen vi var i 2. div. og 1. div. Lykke til videre!

---------------------------

Who is General Failure and why is he reading my disc??


pølse

A-lagspiller

Ble medlem: 15 mar 04
Innlegg: 525

Lagt til: 17 des 06, 17:31

Takk for at du satt Fredrikstad på fotballkartet igjen! Vemodig å åpne ny stadion uten deg..

---------------------------

We play with 2 stoppers and 3 spisses...
Nils Arne Eggen


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 17 des 06, 17:46
Takk for opprykkene, takk for at du redda plassen ifjor, takk for cupgullet og du hadde så indelig fortjent og lede laget i Europa. En stor del av det FFK har stått for har forsvunnet fra klubben idag. TAKK FÅR ALT EGGEN!!!!

6611-FFK

Juniorspiller

Ble medlem: 02 nov 04
Innlegg: 122

Lagt til: 17 des 06, 17:47
Takk for alt KTE. Lykke til videre.

---------------------------

Ivrig aristokrat
Sempre Fi ! Forza FFK !


risholt

Knøttespiller

Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 36

Lagt til: 17 des 06, 17:51
TUSEN TAKK for alt Knut Thorbjørn Eggen...

Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 17 des 06, 17:54
Takk for alt du sa, Eggen
Takk for alt du ga, Eggen
Takk for alle gledene
som vi har hatt med deg.

Fredrikstad gråter nå, Eggen
Det må du forstå , Eggen
Vi vil aldri glemme,
vi vil aldri glemme deg.

---------------------------

Ære være Plankebyen


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 17 des 06, 17:54
eggen er var alfo omega for ffk`s vei tilbake til toppen. dette er rett og slett utrolig trist. først simen så eggen, hvem blir den neste? uansett eggen har gjort et fantastisk arbeid med klubben og vil bli husket som en av de største trenerne vi har hat!!!

---------------------------

UEFA KØPPEN 2007?!


PladserN

Juniorspiller
Ble medlem: 15 okt 06
Innlegg: 141

Lagt til: 17 des 06, 17:55

Takk for at du fikk oss fra 2 divisjon i 2002 til Tippeligaen i 2004!

Takk for cupgull og uefa cup!!

Lykke til Videre... Og takk for alt


Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 17 des 06, 18:55
Takk for at du tok oss opp fra gjørma i 2. divisjon og til cupgullet iår! All respekt og ære til deg! Takk for alt, lykke til videre!.

---------------------------

9. april gjenforenes vi!

Let`s go fucking mental!


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 17 des 06, 19:16

Ingen trær vokser inn i himmelen, heter det. Men takk for at du har gitt meg tilbake trua på FFK, Eggen!

 

(Det er visst ingen ben på dette smiletrynet, men det skal altså forestille stående applaus)


TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 17 des 06, 19:17
Jaja, KTE, var detta lurt da? Nå hadde du sjansen til å trene en klubb som skulle spille e-cup og i tillegg få publikumsdasser med innlagt vann og lys. Men takk for utrolig mange fine og neglebitende stunder og for å aldri å gjøre skam på FFK i media.

Hadde vært moro å vite om du hadde årna deg ny jobb før du sa opp?

---------------------------

Bjørkøy som Statsminister!


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 17 des 06, 21:01

I kveld er det mange "folkelige" uttrykk som nok ikke vil settes pris på av alle lesere (og moderatorer) som svirrer rundt i huet mitt. Men det eneste som gjenstår å si er - dessverre - takk for alt, Knut Torbjørn! Det har vært mye nerver og frustrasjoner, men det er en del av leken, og spiller ingen rolle med fasit i hand. Det var til og med verdt det! Det ble opprykk til 1. divisjon, opprykk til eliteserien året etter (!), plassen ble redda "mot alle odds" tre år på rad, og hvem ville kunne finne på å tenke tanken om å sparke deg etter festen 12. november?

 

Bare du sjøl, faktisk.

 

Enhver må ta de valga som føles rett for en sjøl, og vi andre må bare respektere det. Jeg kan ikke fatte hvordan Simen, når han først hadde behov for et miljøskifte, kunne velge å dra til Lillestrøm av alle steder. Jeg kan ikke heller forstå at du kan forlate alt dette du har bygd opp for noe jeg ser på som en filleting. Men sjøl har jeg nettopp sagt opp en jobb i et stabilt firma med en god kultur og hyggelige kolleger, og jeg har i hvert fall ikke noen annen jobb å gå til, og det er ikke så mange som skjønner det heller.

 

Så takk skal du ha, Knut Torbjørn! Lykke til videre! Og god jul. :-)


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 17 des 06, 21:35
Takk for alle opplevelser du har vært med på å fore oss med Eggen jr.

Håper virkelig du har blitt behandlet med respekt i den siste tiden og avgjørelsen kom som en følge av at styret mener å utvikle klubben i riktig retning, ikke som følge av et skittent maktspill med sponsorer som en av de involverte parter!

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10061

Lagt til: 17 des 06, 21:50
Takk for at du førte oss tilbake i toppfotballen, Eggen, og takk for et fantastisk norgesmesterskap!

Lykke til videre i karrieren!

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 17 des 06, 21:54
Takk, Eggen! Har vært fine år med deg ved roret! 

Du har vært kontinuitetsbærer og fått en raskere utvikling av FFK enn vi drømte om når du ble ansatt!
Lykke til i ny jobb - hvor det enn måtte være. Og måtte du tape alle kampene mot FFK hvis du velger et lag i Norge...

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 17 des 06, 23:18
Takk for alt KTE, du gav oss stoltheten tilbake

---------------------------

Å skulle sensurere ordet Hottentott fra Torbjørn Egners barnesang er den stinkende, kvalmende toppen av politisk korrekthet.

EffEffKå!


RuneT

A-lagspiller

Ble medlem: 18 nov 06
Innlegg: 466

Lagt til: 17 des 06, 23:27
Endret: 17 des 06, 23:28
Takk for det du har gjort for klubben og for fansen!  

Du er en kjernekar, Knut Torbjørn!

---------------------------

FFK for alltid!


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 17 des 06, 23:48

Jeg var tilstede på pressekonferansen og fikk mulighet til å takke Eggen personlig.

Jeg ble helt rørt av det hele og det eneste jeg klarte og si var:

Takk for alt Knut Torbjørn. I dag er det mange i Fredrikstad som går rundt med en stor klump i halsen.

---------------------------

FFK på toppen i 2006


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10061

Lagt til: 17 des 06, 23:59
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1


Jeg var tilstede på pressekonferansen og fikk mulighet til å takke Eggen personlig.

Jeg ble helt rørt av det hele og det eneste jeg klarte og si var:

Takk for alt Knut Torbjørn. I dag er det mange i Fredrikstad som går rundt med en stor klump i halsen.


Hehe, jeg stod rett bak deg.

Husk nå hva Eggen sa: "Ingen er større enn klubben, det må du huske, snæbbusen!"

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 18 des 06, 00:04
Kanskje det som er problemet til FFK, at noen er i ferd med å bli større enn klubben....

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 18 des 06, 00:10

Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1


Jeg var tilstede på pressekonferansen og fikk mulighet til å takke Eggen personlig.

Jeg ble helt rørt av det hele og det eneste jeg klarte og si var:

Takk for alt Knut Torbjørn. I dag er det mange i Fredrikstad som går rundt med en stor klump i halsen.


Hehe, jeg stod rett bak deg.

Husk nå hva Eggen sa: "Ingen er større enn klubben, det må du huske, snæbbusen!"

 

Hvorfor hilste du ikke på meg, Holters?

Jeg kjenner jo faren din "Jashin" godt, men vet forsatt ikke hvem du er, irriterende.

---------------------------

FFK på toppen i 2006


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10061

Lagt til: 18 des 06, 00:21
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Hvorfor hilste du ikke på meg, Holters?

Jeg kjenner jo faren din "Jashin" godt, men vet forsatt ikke hvem du er, irriterende.


Jeg gikk over for å intervjue Bjørn Jensen.

22 år, Olabukse, kamera rundt halsen, blå/hvit skjorte, sort jakke, blondt hår og hadde sår på underleppa!

Tipper den beskrivelsen omtrent passer til samtlige som var der.

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 18 des 06, 00:26
Endret: 18 des 06, 00:27
Jeg sto rett bak deg da du intervjua Bjørn Jensen, men det merka du ikke Holt :P hehe.. Jeg så deg der også snæbbuss :P men til tråden: jeg vil også takke Eggen for alle tingene vi har opplevd med han.. lykke til videre Knut Torbjørn :)

---------------------------

Ikveld, skal jeg drekke meg drita full og gå opp og danse på bordet etterpå =) Enerly til tv2 =)


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10061

Lagt til: 18 des 06, 00:32
Endret: 18 des 06, 00:41
Opprinnelig postet av SirLion
Jeg sto rett bak deg da du intervjua Bjørn Jensen, men det merka du ikke Holt :P hehe..

Huh? Jeg vet jo faktisk hvordan du ser ut, men jeg så deg ikke der i dag.

Funk1

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mar 03
Innlegg: 403

Lagt til: 18 des 06, 00:39
Endret: 18 des 06, 00:40
"Ingen er større enn klubben?" Hva med Terje Høili og penga hans? Ser ut som om han har klart å få det som han vil i hvert fall, akkuratt som Per Berg i LSK..

solgaard

Juniorspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 77

Lagt til: 18 des 06, 01:34
Takk for mange gode minner og at du endelig tok oss tilbake til "der vi hører hjemme". Du vil bli stående igjen som en av FFKs mest markante og betydningsfulle skikkelser opp igjennom tidene. Hell og lykke på din ferd videre!

---------------------------

Pontus


Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 18 des 06, 08:16

Lykke til videre Eggen !

Takk for alt.

---------------------------

Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
Send en hund etter øl...


knut

A-lagspiller

Ble medlem: 18 jun 03
Innlegg: 522

Lagt til: 18 des 06, 09:06
takk for alt eggen. jeg er redd alt kommer til å bli så mye tristere til året.

---------------------------

med ffk til champions league!


oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 18 des 06, 09:34
Takk for ditt engasjement og takk for at du tok FFK fra 2. divisjon til Eliteserien. Lykke til videre i karriren.

Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 18 des 06, 09:56
Takk for alt Knut Torbjørn og lykke til videre!!!

GelderdEnd

Juniorspiller

Ble medlem: 17 nov 03
Innlegg: 168

Lagt til: 18 des 06, 10:01
Synd at det ble som det ble og at du ikke er trenern vår på ny stadion neste sesong. Takk for å ha løftet laget til toppdivisjonen og gitt oss mange gode minner. Lykke til videre!

DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 18 des 06, 10:11

Jeg vil også takke deg Eggen for at du reddet klubben.  Jeg synes også du i motsetning til andre her kommer ut av dette med rak rygg og du har med din væremåte gjort FFK til allemannseie.  Det er du som skulle ledet klubben ut på ny stadio akkurat som du ledet klubben når den rundet 100 år.  Du har tatt med deg mye av det som har gjort din moderklubb til Norges beste inn i FFK og jeg frykter det forsvinner ut døra med deg.  Med denne saken tok FFK skrittet bort fra fotball og inn i politikk og business, slik fotballen er blitt.  I likhet med enkelte spillere er det du som vi vi huske for alle fremtid mens din motpart i denne saken snart er glemt. 

 

Takk Eggen og lykke til videre!  Jeg håper dog å slippe å se deg med et annet norsk lag på stadion, det vil bli veldig trist!

---------------------------

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Fotboldøvelserne tager sin Begyndelse førstk. Tirsdag paa Pladsen ved Phønix, de fortsættes fredag"


Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 890

Lagt til: 18 des 06, 10:57
Mr. FFK. Etter mitt syn er FFK i ferd med å miste noe av sjela si. Eggen var for meg Mr. FFK tiltross for at jeg var ffk tilhenger siden 79 har klubben aldri betydd så mye for meg som under Knut Thorbjørn Eggen. Takk for alt du ga oss.

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football


RC2

A-lagspiller

Ble medlem: 15 aug 04
Innlegg: 429

Lagt til: 18 des 06, 11:17
Endret: 18 des 06, 11:19

Jeg er blant dem som synes det er litt trist at Eggen har gått. Han har virkelig bidratt til å sette FFK på kartet igjen. Og takk for det!


På den annen side har jeg hørt noen signaler i det siste som tyder på at deler av spillergruppen ikke har vært helt tilfreds med Eggens trenerstil. Jeg sier ikke dette for å starte opp rykter, men vil bare nevne det da det ikke er helt sikkert at det er udelt negativt at det ble som det ble. Dersom misnøye i spillergruppa brer seg, vil det selvsagt få konsekvenser for motivasjon og prestasjoner.


Jeg er klar over at slike uttalelser jeg bringer her, gjør meg laglig for hogg. Men jeg må forte meg å påpeke at dette ikke er noe jeg har plukket opp fra løse lufta, men dette kommer fra en i spillergruppa...uten at jeg vil si noe mer om det. Når det er sagt, kan jo signaler fra en eneste spiller fort bli unyansert. La oss bare si det slik at det har skjedd ting på trening som absolutt ikke er så "imponerende", altså i følge denne spilleren. Likevel vil ikke jeg konkludere med noe som helst på bakgrunn av dette. Jeg vet ikke noe om vedkommendes holdning til Eggen i utgangspunktet. Det kan jo være noe personlig? Men det jeg har hørt, hvis det er sant, er det grunn til å reagere på. Og dersom flere av spillerne har reagert på de samme tingene, er det jo fare for at misnøyen ville bredd seg.


Nå kan det jo også hende at flertallet av spillergruppa faktisk ønsket å ha med Eggen videre, og da kan jo også dette skape misnøye. Vel, vi får håpe at hele spillergruppa klarer å forholde seg profesjonelt til det hele, og at vi får inn en solid trener som kan bygge videre på den grunnen som Eggen har lagt. Og for all del - får virkelig håpe at vi fortsetter å spille FFK-fotball!

---------------------------

HOLYGANS
- du ser det ikke før du tror det!

www.holygans.com ----- www.nettpuben.blogspot.com ----- www.rdhvitby.blogspot.com


kim_andre_c

A-lagspiller

Ble medlem: 22 aug 06
Innlegg: 755

Lagt til: 18 des 06, 11:32
Dette var utrolig synd!! Noe av sjela til FFK blir borte med Eggen!! Redd for at styret kommer opp med et forhastet valg av en "middels god" trener... Dette var ikke det vi trengte foran et år med E-cup!!

---------------------------

- FFK norgesmester 2006 - :)
- Snart ny Stadion... JIPPI -


Frode

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 697

Lagt til: 18 des 06, 11:43

Tusen takk Knut Torbjørn! Det har vært 5 år som det virkelig har skjedd noe i klubben. Fra tap mot gule møkkalag i førstdivisjon til cupfinaleseier!

Lykke til videre!

---------------------------

Frode
- Semper fi Fredrikstad
- Norgesmester 2006
- ...vi er tilbake!


tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 18 des 06, 12:11

Takk for god innsats i de 5 åra du var med oss , lykke til videre. Alt har sin ende slik som ved angangen til Kværeng.

For klubben tror jeg dette her var det beste, skal vi heve oss videre bør klubben gjøre de endringene som nå skjer.

Det bør være klubben som har det siste ordet ang det sportslige, skal Eggen ha dette igjen så tror jeg han må starte på en ny reise som den han gjorde i ffk. Det var riktig i 2. div og tildels 1. div, men en stor bedrift som FFK har blitt kan ikke la seg styre av en trener.

Hvorfor skal FFK ta feil, det er jo en slik måte alle andre klubber og bedrifter styres.

Gleder med til en ny sesong med en ny trener, bare det ikke blir Semb, tror jeg dette blir bra.

 


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 18 des 06, 12:20
Endret: 18 des 06, 12:22

Takk for alt du gjorde Knut Thorbjørn. Det er mange som har prøvd seg på å få FFK opp men det var kun du som klarte det og det er ikke tilfeldig. Ønsker deg lykke til videre i livet og i trenerkarieren.

 

 

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 18 des 06, 13:07
Takk for alt du har gjor for klubben Eggen! Ønsker deg alt godt i framtiden.

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


Funk1

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mar 03
Innlegg: 403

Lagt til: 18 des 06, 15:06
Takk for alt Eggen! Du vil aldri bli glemt i Fredrikstad, og jeg må si jeg skammer meg over måten klubben har håndtert prosessen rundt den nye organisasjonsmodellen. Man lar ikke en topptrener gå bare fordi han ikke passer inn i en eller annen idealmodell. Du vil bli savnet. Lykke til videre!

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 18 des 06, 16:15

Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av SirLion
Jeg sto rett bak deg da du intervjua Bjørn Jensen, men det merka du ikke Holt :P hehe..

Huh? Jeg vet jo faktisk hvordan du ser ut, men jeg så deg ikke der i dag.

 

Nei jeg havna bak deg, også lista jeg meg litt rundt.. var ikke der lenge.. hehe..

---------------------------

Ikveld, skal jeg drekke meg drita full og gå opp og danse på bordet etterpå =) Enerly til tv2 =)



Flat Trådet Nøstet
Totalt 3 sider Alle

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340