Husk meg
Brukernavn
Passord

Pressekonferanse på stadion idag!

Flat Trådet Nøstet
Side 9 av 9 9

scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 18 des 06, 10:54
så lenge fotballspillerne er på banen med drakter så driter jeg i hva treneren har på seg.han kunne hatt på seg tanga for min del.er ikke akkurat det som betyr noe.

magge

Juniorspiller
Ble medlem: 21 mai 04
Innlegg: 81

Lagt til: 18 des 06, 11:21

Ser ikke helt problemet i at en trener stiller i dress på en cupfinale. Det forteller da ingenting om hans trenerferdigheter eller insats. Gjør jo ikke noe at grilldressen blir liggende akkurat på en sånn dag

---------------------------

Fredrikstad i TL:D:D
- vi er kommet for å bli!


Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 18 des 06, 11:57

For å få debatten på rett spor igjen...

 

Synes også at Eggen har fremstått som meget profosjonell i det vi har sett av ham i media i denne saken. Vil tro det er relativt sterke følelser i sving men han har alikevel ikke uttalt noe som kan kalles kritikkverdig av noe slag.


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 18 des 06, 22:21
Opprinnelig postet av DeKjök

Eggen er en person som ville åpne FFK for almennheten, selvsagt går ikke han i dress fordi det gjør heller ikke den gjennomsnittlige supporter.  Jeg tror FFK nå igjen vil bli en lukket klubb fordi den som ga håp om noe annet er borte.

 


 

Nåja, jeg vil nå si at klubben har vært særdeles lukka de siste årene, men faktisk har begynnt å åpne seg mer og mer etter Morgans inntreden.

---------------------------

Å skulle sensurere ordet Hottentott fra Torbjørn Egners barnesang er den stinkende, kvalmende toppen av politisk korrekthet.

EffEffKå!


Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 890

Lagt til: 18 des 06, 22:46

Opprinnelig postet av Funk1
Opprinnelig postet av Tango
Til alle dere hårsåre, hopp over dette innlegget, jeg snakker fra levra. Jeg er så helt utrolig lei meg nå, har ikke klart å tenke på noe annet hele kvelden. Jeg prøver virkelig, men jeg klarer ikke å forstå hvordan dere "Morgan-disipler" klarer å lire av dere så mye pjatt og naive kommentarer. Ser dere ikke at klubben i vårt hjerte blir revet i stykker av griske credsankere uten følelser for fotballen whatsoever?!? Blodsugere som ved enhver anledning kaster ut våre mest ressurs-sterke personer? Dette minner da fryktelig om Risholt/Ringberg saken? Og igjen står vi supporterne splittet. Godfoten/Godfotarv-filosofien ble i dag henretta, spytta på, og begravet. Og det av en glatt hockey-jypling og resten av fraggleberget. Dere som ikke ser at en nyansatt Morgan Andersen (fort varm i trøya grunnet Høili`s støtte) er grunnen til at Eggen måtte gå kan ta dere en bolle. Helt på sin plass å stille ultimatum. Har selv også ofte vært kritisk til Eggen, men i dag stod han frem som en stor mann med integritet og prinsipper. En som elsker den "ekte" fotballen. En som stiller opp i fotballstøvler på cupfinalen, i motsetning til  dresskledde Thodesen. Regner med at det er en slik glatt, dresskledd trenertype dere "Morgan-disipler" ønsker dere. Fy faen! Har mine bange anelser om at salget av Brenne gikk over hodet på Eggen også. Hvem blir den neste som forsvinner? Piiroja? FFK-styret er flinke til å rive ut hjertet på oss, det er i alle fall sikkert. Blir jævlig spennende å se hvem som vil være Morgan Andersens bitch.....uansett FFK: SHAME ON YOU!


Jeg er så jævlig enig! Og jeg er glad du skriver det du mener.
Nå kan Bjørn Jensen, Terje Høili og Morgan Andersen sitte i Sportsutvalget å bestemme hva de vil. IKke rart Eggen tok sin hatt og dro.

Jeg tror desverre FFK har gjort sin største feil siden vi ble radert ut av fotball kartet på slutten av 80 tallet. kompetanse må vike for andre krefter, utrolig synd. Skal FFK få en trener av Eggens kaliber må de sannsynligvis utenlands, og vi kan nok ikke lete i skandinavia engang. God offensiv underholdende fotball krever fotballfaglig dyktighet, det er mye mere krevende enn Ham-Kam fotball, så derfor håper jeg på helt andre kalibre enn Semb, Andersen, Berg som har vært nevnt til nå. 

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 19 des 06, 01:23
Opprinnelig postet av Snæbbis
Opprinnelig postet av DeKjök

Eggen er en person som ville åpne FFK for almennheten, selvsagt går ikke han i dress fordi det gjør heller ikke den gjennomsnittlige supporter.  Jeg tror FFK nå igjen vil bli en lukket klubb fordi den som ga håp om noe annet er borte.

 

Nåja, jeg vil nå si at klubben har vært særdeles lukka de siste årene, men faktisk har begynnt å åpne seg mer og mer etter Morgans inntreden.


Korrekt. Klubben har langt fra vært så enormt åpen som noen påstår.

Dessuten er ikke Morgan redd for å tale i store overskrifter. Det liker vi supporterne som elsker å lese FFK-nyheter.

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2222

Lagt til: 19 des 06, 20:22
Opprinnelig postet av Fjedjik

Jeg tror desverre FFK har gjort sin største feil siden vi ble radert ut av fotball kartet på slutten av 80 tallet. kompetanse må vike for andre krefter, utrolig synd. Skal FFK få en trener av Eggens kaliber må de sannsynligvis utenlands, og vi kan nok ikke lete i skandinavia engang. God offensiv underholdende fotball krever fotballfaglig dyktighet, det er mye mere krevende enn Ham-Kam fotball, så derfor håper jeg på helt andre kalibre enn Semb, Andersen, Berg som har vært nevnt til nå. 

 

Jeg er, desverre, fullstendig enig. Antagelig er dette den største tabben FFK har gjort på lange tider. De sportslige resultatene til Eggen er grunnlaget for all fremgang å snakke om de siste årene. Dette er omtrent som å slå hull i skroget fordi båten flyter. LIke tåpelig som meningsløst.

 

Det store problemet nå er å finne en ny trener av tilsvarende fotballfaglig kaliber, med et minimum av kjennskap til norsk fotball, med den rette fotballfilosofi og med de rette holdninger til FFK, derunder vilje til å underordne seg FFKs opplegg hvor treneren ikke er øverste sjef for egne avgjørelser. Slike trenere kan det umulig finnes mange av.

 

I tillegg skal denne treneren hoppe etter Wirkola, dvs ta over etter en av Norges beste trenere, som sportslig sett passet umerket i jobben og som resultatmessig gjorde en fremragende jobb. Hvor fristende kan det være? Skjønner godt at både Henning Berg og Semb sier nei takk.

 

Hadde det vært mulig å lokke Trond Sollied hit så hadde jeg skjønt hva klubben tenker på. Men enn så lenge begriper jeg ikke hvordan noen kan mene at dette her er å lede klubben på en "profesjonell" måte, slik man åpenbart har innsett et behov for i kjølvannet av Eggens sportslige suksess. En viss fare for at det behovet går opp i røyk ganske snart.


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 23 des 06, 02:58
Da stenger vi denne og fortsetter diskusjonen her.


Flat Trådet Nøstet
Side 9 av 9 9

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f