Husk meg
Brukernavn
Passord

Spekulasjonstråd: Hvem skal ta over for Eggen?

Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 22 5

supporter

Bedriftsspiller
Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 10

Lagt til: 17 des 06, 19:04
Er rimelig trygg på at Semb er en het kandiat til å oveta etter Eggen. Det blir spennende å se hvem som kommer inn som hjelpetrenere. Det kommer nok til å skje mye fremover også...

---------------------------

supporter


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 17 des 06, 19:07

Ønskeliste:

 

Tørum

Mjelde

Jørn Andersen

 

Rekdal, Semb og Nordmark vil jeg aldri se i FFK!!!


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 17 des 06, 19:08
enig i ønskelisten di ffkmufc, bare bytt ut jørn med treneren i stabæk....:-)

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-


Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 17 des 06, 19:11
Endret: 17 des 06, 19:12

Jeg tror også at Semb er aktuell. Han liker klubben, noe som kommer frem i de kampene han har kommentert FFK i år, og han er ledig på markedet. Min ønskeliste:

Og her er det bare realistiske ønsker:

1. Berg

2. Tørum

3. Semb

4. Jørn

5. Erlandsen

---------------------------

Fredd


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 17 des 06, 19:18
Semb er jo koblet til alle klubbene som har byttet trener i løpet av de par siste sesongene, og det er jo ganske mange... Hver gang har han takket nei.

Jeg har sans for tidligere Stabæk- og nå sidestilt Odd-trener Gaute Larsen og hans filosofi. Virker veldig dyktig fotballfaglig og står for en type fotball som harmonerer med FFK. Han er også godt vant med 4-3-3-formasjonen. Må selvsagt kjøpes fri.

Trenerbytte kan for øvrig være en kostbar affære, og ny trener kan økonomisk fort gå på bekostning av en solid spillerforsterkning. Jeg synes det er synd vi har havnet i den situasjonen vi har gjort, men nå er det skjedd, og vi må gjøre det beste ut av det.

Jørn Andersen ønsker jeg for øvrig ikke. Henning Berg er jeg mer åpen for, men ikke veldig entusiastisk med tanke på spillestil. Ser heller ikke hvorfor Lyn skal gi slipp på ham. Tørum er trygg i RBK og uaktuell. Erlandsen nettopp ansatt i Kamma og også uaktuell (heldigvis).

Jeg tror vi ender opp med å hente en trener fra utlandet.

Vlad

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 723

Lagt til: 17 des 06, 19:27

Opprinnelig postet av Costanza
Semb er jo koblet til alle klubbene som har byttet trener i løpet av de par siste sesongene, og det er jo ganske mange... Hver gang har han takket nei.

Jeg har sans for tidligere Stabæk- og nå sidestilt Odd-trener Gaute Larsen og hans filosofi. Virker veldig dyktig fotballfaglig og står for en type fotball som harmonerer med FFK. Han er også godt vant med 4-3-3-formasjonen. Må selvsagt kjøpes fri.

Trenerbytte kan for øvrig være en kostbar affære, og ny trener kan økonomisk fort gå på bekostning av en solid spillerforsterkning. Jeg synes det er synd vi har havnet i den situasjonen vi har gjort, men nå er det skjedd, og vi må gjøre det beste ut av det.

Jørn Andersen ønsker jeg for øvrig ikke. Henning Berg er jeg mer åpen for, men ikke veldig entusiastisk med tanke på spillestil. Ser heller ikke hvorfor Lyn skal gi slipp på ham. Tørum er trygg i RBK og uaktuell. Erlandsen nettopp ansatt i Kamma og også uaktuell (heldigvis).

Jeg tror vi ender opp med å hente en trener fra utlandet.

 

ønsker ingen av trenerene som er lagt frem på forumet..håper på utenlandsk hard man som trener.hvem vet jeg ikke. av norkætta trenere hadde nordlie eller sollid vært ønsket..andre ikke. spar meg for semb..og berg for den slags skyld

---------------------------

Kortsiden Ultras-sitt ned og hold kjeft. Vi prøver å se kamp her !!!!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10061

Lagt til: 17 des 06, 19:48
Opprinnelig postet av Costanza
Semb er jo koblet til alle klubbene som har byttet trener i løpet av de par siste sesongene, og det er jo ganske mange... Hver gang har han takket nei.


Semb har nå blitt observert på Hotell City, og det har jeg fra en troverdig kilde.

Utover det så aner jeg ingenting, men det kan umulig være tilfeldig at Semb er i byen den samme dagen som Eggen trekker seg?

paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 17 des 06, 19:50
Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av Costanza
Semb er jo koblet til alle klubbene som har byttet trener i løpet av de par siste sesongene, og det er jo ganske mange... Hver gang har han takket nei.


Semb har nå blitt observert på Hotell City, og det har jeg fra en troverdig kilde.

Utover det så aner jeg ingenting, men det kan umulig være tilfeldig at Semb er i byen den samme dagen som Eggen trekker seg?
semb tror jeg kunne hvert den rette mann

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 17 des 06, 20:03

Ingen grunn til å tvile på at Semb er en dyktig trener. Om han er riktig type for FFK kan jeg egentlig ikke spekulere i. Det er visst mange som er skeptiske. Kanksje noen har lyst til å forklare litt bedre hvorfor?

 

Rekdal ville nok gjøre en god jobb med å slipe bort festfotballen, men det er ikke umulig at han med sin enorme spilleforståelse og kynisme kunne lede FFK til toppen, slik han gjorde med VIF.

 

Hvis Lyn kunne gi fra seg Morgan, kan de vel gi fra seg Henning Berg også. Men om han er riktig mann for FFK kan jeg heller ikke uttale meg om.

 

I alle tilfeller burde FFK, takket være Eggens resultater, være en interessant klubb å overta for en merittert trener. Så det skulle vel være mulig å få kabalen ti å gå opp.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 17 des 06, 20:06
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat

I alle tilfeller burde FFK, takket være Eggens resultater, være en interessant klubb å overta for en merittert trener. Så det skulle vel være mulig å få kabalen ti å gå opp.

 

Kabalen går garantert opp, om noen uker sitter vi igjen med en trener som får de fleste til å bli fornøyde. Har full tiltro til at FFK er på vei videre mot toppen av norsk fotball.


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 17 des 06, 20:07
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat

Ingen grunn til å tvile på at Semb er en dyktig trener. Om han er riktig type for FFK kan jeg egentlig ikke spekulere i. Det er visst mange som er skeptiske. Kanksje noen har lyst til å forklare litt bedre hvorfor?

 

Rekdal ville nok gjøre en god jobb med å slipe bort festfotballen, men det er ikke umulig at han med sin enorme spilleforståelse og kynisme kunne lede FFK til toppen, slik han gjorde med VIF.

 

Hvis Lyn kunne gi fra seg Morgan, kan de vel gi fra seg Henning Berg også. Men om han er riktig mann for FFK kan jeg heller ikke uttale meg om.

 

I alle tilfeller burde FFK, takket være Eggens resultater, være en interessant klubb å overta for en merittert trener. Så det skulle vel være mulig å få kabalen ti å gå opp.

 

Bare for artighets skyld må jeg bare få muligheten til og nevne at Morgan Andersen nå har brukt 4 mnd på og rive ned Eggens visjoner.. samtidig som Høili har fått makten tilbake.


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 17 des 06, 20:19
Opprinnelig postet av Ebenfalk2
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat

Ingen grunn til å tvile på at Semb er en dyktig trener. Om han er riktig type for FFK kan jeg egentlig ikke spekulere i. Det er visst mange som er skeptiske. Kanksje noen har lyst til å forklare litt bedre hvorfor?

 

Rekdal ville nok gjøre en god jobb med å slipe bort festfotballen, men det er ikke umulig at han med sin enorme spilleforståelse og kynisme kunne lede FFK til toppen, slik han gjorde med VIF.

 

Hvis Lyn kunne gi fra seg Morgan, kan de vel gi fra seg Henning Berg også. Men om han er riktig mann for FFK kan jeg heller ikke uttale meg om.

 

I alle tilfeller burde FFK, takket være Eggens resultater, være en interessant klubb å overta for en merittert trener. Så det skulle vel være mulig å få kabalen ti å gå opp.

 

Bare for artighets skyld må jeg bare få muligheten til og nevne at Morgan Andersen nå har brukt 4 mnd på og rive ned Eggens visjoner.. samtidig som Høili har fått makten tilbake.

hva har han revet??? hva har morgan med dette og gjøre??? eggen selv sier at dette er mellom han og styret å at morgan ikke har noenting med denne saken og gjøre,mener du at eggen lyver???

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10061

Lagt til: 17 des 06, 21:55
Opprinnelig postet av Ebenfalk2
I alle tilfeller burde FFK, takket være Eggens resultater, være en interessant klubb å overta for en merittert trener. Så det skulle vel være mulig å få kabalen ti å gå opp.

Høili kom vel strengt talt inn i klubben igjen når han reddet de (nok engang) fra økonomisk kaos i sommer. Det stod så dårlig til (dette er bare løse rykter jeg har hørt) at man kunne frykte for profflisensen.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 17 des 06, 22:05

paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 17 des 06, 22:06
Opprinnelig postet av Costanza
Henning Berg utelukker hvert fall FFK.
det har jeg allerede sagt

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 17 des 06, 22:08
Det er mye som har vært sagt i fotball, og selv om man er 100% sikker på noe, så er det noe som heter at alt kan skje i fotball.

Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3492

Lagt til: 17 des 06, 20:08
Er einig i at Semb kunne vært rett mann både fordi han er dyktig men også fordi han etter hva jeg forstår også har baller nok til å tåle det vebsebolet som administrasjonen desverre har blitt (igjen)

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 17 des 06, 19:51

Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av Costanza
Semb er jo koblet til alle klubbene som har byttet trener i løpet av de par siste sesongene, og det er jo ganske mange... Hver gang har han takket nei.


Semb har nå blitt observert på Hotell City, og det har jeg fra en troverdig kilde.

Utover det så aner jeg ingenting, men det kan umulig være tilfeldig at Semb er i byen den samme dagen som Eggen trekker seg?

 

Hurra for defensiv 4-5-1 og kælking!!!


hhem

Knøttespiller
Ble medlem: 08 mai 06
Innlegg: 32

Lagt til: 17 des 06, 19:54
Hva med Rekdal?

paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 17 des 06, 19:55
Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av Costanza
Semb er jo koblet til alle klubbene som har byttet trener i løpet av de par siste sesongene, og det er jo ganske mange... Hver gang har han takket nei.


Semb har nå blitt observert på Hotell City, og det har jeg fra en troverdig kilde.

Utover det så aner jeg ingenting, men det kan umulig være tilfeldig at Semb er i byen den samme dagen som Eggen trekker seg?

 

Hurra for defensiv 4-5-1 og kælking!!!

ja mindre scoringer blir det men rami slipper og slippe inn flest mål i serien da hehe


Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 22 5

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340