Husk meg
Brukernavn
Passord

Spekulasjonstråd: Hvem skal ta over for Eggen?

Flat Trådet Nøstet
Side 21 av 22 21

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 21 des 06, 19:47

Opprinnelig postet av magge
Jeg og en kamerat så Espen Olafesen med kone og to eller tre barn rett utafor aristokraten i dag.. 99,8 % sikker på at det var han.

 

Forbanna tulling, er så lei disse nesten 100% sikkert.


magge

Juniorspiller
Ble medlem: 21 mai 04
Innlegg: 81

Lagt til: 21 des 06, 19:48
Opprinnelig postet av tubbs
Tviler på at det var han. Etter tsunami katastrofen så har han ikke han kone og barn lengre.

Nei.. kom akkurat på det jeg også..Men det jo ha vært noen andre, eller bare noen som tilfeldigvis stod ved siden av akkurat da vi gikk forbi..vet ikke jeg..men den mannen var enten Olafesen eller tvillingen..

---------------------------

Fredrikstad i TL:D:D
- vi er kommet for å bli!


tubbs

Knøttespiller
Ble medlem: 25 sep 06
Innlegg: 64

Lagt til: 21 des 06, 19:51
Joda, det kan jo hende. Ville ikke vært overraskende om FFK er i samtaler med han. Jeg håper det Blir Semb eller Christensen, men Olafsen er sikkert et godt alternativ det også.

Gressvikslampen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 468

Lagt til: 21 des 06, 19:51
Nei, han har takka nei... Kjetil Rekdal har kontrakt frem til 1.Januar... Men nei takk... Tenk dere denn:  "No e i forbanna, vi kan ikkje tapa mot Vålerenga, et heilt ordinært tippeligalag"

---------------------------

Vuorinen på topp!!


stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 21 des 06, 19:58

Vær så vær så snill IKKE semb,og heller ikke denne Christensen om han bygger sin filosofi etter gjennombruddshissighet og drilloforsvar.

Slike folk synes underholdning er noe fjas.

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


Gressvikslampen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 468

Lagt til: 21 des 06, 19:59
Opprinnelig postet av stjernengutt

Vær så vær så snill IKKE semb,og heller ikke denne Christensen om han bygger sin filosofi etter gjennombruddshissighet og drilloforsvar.

Slike folk synes underholdning er noe fjas.

Hvor har du fått filosofien hans fra? Bare lurer jeg ....

---------------------------

Vuorinen på topp!!


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2221

Lagt til: 21 des 06, 20:00

Spurte en britisk Newcastle-fan om han visste om noen trener som kunne passe FFKs offensive, underholdende og dristige spillestil, og som er ledig på markedet. Han foreslo Kevin Keegan.

 

I say go for it!


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 21 des 06, 20:10

står på tv2 txt tv at de leter i danmark. vet ikke om det er han christensen eller om det er noen flere de har i kikkerten.

håper ihvertfall vi får en som er sterk nok til å si ifra til styret når de går for langt innimellom.


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 21 des 06, 20:31

Nå får vi håpe Høili klarer å lokke hit Sollied eller Andersen!!!

Ellers så virker denna dansken spennende men liker ikke helt at han er deffansiv! Vi bør ha inn en offensiv trener..


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 21 des 06, 20:53
Opprinnelig postet av Patrioten

Opprinnelig postet av magge
Jeg og en kamerat så Espen Olafesen med kone og to eller tre barn rett utafor aristokraten i dag.. 99,8 % sikker på at det var han.

 

Forbanna tulling, er så lei disse nesten 100% sikkert.

 

Enig, ta et mms-bilde neste gang som "bevis"...

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Simen, måtte du BRENNE!!


Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 21 des 06, 21:03
Opprinnelig postet av stjernengutt

Vær så vær så snill IKKE semb,og heller ikke denne Christensen om han bygger sin filosofi etter gjennombruddshissighet og drilloforsvar.

Slike folk synes underholdning er noe fjas.

 

Morgan sa på radio fredrikstad i dag at den nye treneren måtte spille "FFK fotball". Det er et viktig kritereie når de setter navn på blokka. Derfor kan vi sannsynligvis annse både Semb og Christensen som uaktuelle.


Vlad

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 723

Lagt til: 21 des 06, 21:07
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat

Spurte en britisk Newcastle-fan om han visste om noen trener som kunne passe FFKs offensive, underholdende og dristige spillestil, og som er ledig på markedet. Han foreslo Kevin Keegan.

 

I say go for it!

 

he he keegan ja.. stilte opp mitt city mot de røde djevler med 3 mann bak og 5 spisser.. he he richard dunne og sun-jihai mot giggs og van nistelrooy og ronaldo.. The mighty mouse liker offensiv fotball,men aner ingenting om å forsvare seg og bruker masse penger og blir furten om han får kritkk

---------------------------

Kortsiden Ultras-sitt ned og hold kjeft. Vi prøver å se kamp her !!!!


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 21 des 06, 21:19
Opprinnelig postet av Kent
Opprinnelig postet av stjernengutt

Vær så vær så snill IKKE semb,og heller ikke denne Christensen om han bygger sin filosofi etter gjennombruddshissighet og drilloforsvar.

Slike folk synes underholdning er noe fjas.

 

Morgan sa på radio fredrikstad i dag at den nye treneren måtte spille "FFK fotball". Det er et viktig kritereie når de setter navn på blokka. Derfor kan vi sannsynligvis annse både Semb og Christensen som uaktuelle.

 

Sa ikke Kværneg noe av det samme rett før de ansatte Drillo da ?

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Simen, måtte du BRENNE!!


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2221

Lagt til: 21 des 06, 22:05
Opprinnelig postet av Vlad
 

 The mighty mouse liker offensiv fotball,men aner ingenting om å forsvare seg og bruker masse penger og blir furten om han får kritkk

 

Men da passer han jo perfekt!  


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 21 des 06, 23:26

Opprinnelig postet av magge
Jeg og en kamerat så Espen Olafesen med kone og to eller tre barn rett utafor aristokraten i dag.. 99,8 % sikker på at det var han.

 

ehhhh.. du du bommer nok lit her nå, siden olafesen har 1 sønn, og kona mistet han i tsunami katastrofen for noen år siden!

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-


magge

Juniorspiller
Ble medlem: 21 mai 04
Innlegg: 81

Lagt til: 21 des 06, 23:55
Endret: 21 des 06, 23:56

---------------------------

Fredrikstad i TL:D:D
- vi er kommet for å bli!


magge

Juniorspiller
Ble medlem: 21 mai 04
Innlegg: 81

Lagt til: 21 des 06, 23:55
Endret: 21 des 06, 23:58
Opprinnelig postet av Bob Page

Enig, ta et mms-bilde neste gang som "bevis"...

Tenkte på det da vettu, men har mobil med kameralyd, så litt kjipt å dra det rett opp i tryne på han..Men ser jeg han en annen gang skal jeg gjøre det igjen, for bare hoste samtidig.
edit: Ops ble visst dobbelpost, kan mod slette det for meg, finner ikke noe sletteknapp.

---------------------------

Fredrikstad i TL:D:D
- vi er kommet for å bli!


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 22 des 06, 01:39

Olafsen er uaktuel så han er det bare og utelukke, la oss heller diskutere de som er aktuelle.

 

Av trenere jeg kan tenke meg som har vært på den store blokka til FFK sattser jeg på Hans Backe, Jan Halvor Halvorsen. Det samme kan jeg også tenke meg om Sture Fladmark. Anders Linderoth er også en type trener jeg har sansen for som også kjenner til Norsk fotball.

 

Dette er spillere som er kjent for offansiv fotball og som liker 4-3-3 formasjonen og som har erfaring fra norge og ikke minst fra utlandet.


TothNR1

A-lagspiller

Ble medlem: 25 okt 06
Innlegg: 337

Lagt til: 22 des 06, 02:20

har lyst til å høre flere Sollied rykter! Noen sier han kommer hit til helga før han skal hjem til jul, hørt at han har hatt kontakt.

Men tror ikke han kommer, det er akuratt som om Shabaan skulle gå til en 2. divisjons klubb!

---------------------------

CUPVINNER 06


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 22 des 06, 02:33
Endret: 22 des 06, 02:36
Kommer Sollied hit til helga? Que?

---------------------------

Å skulle sensurere ordet Hottentott fra Torbjørn Egners barnesang er den stinkende, kvalmende toppen av politisk korrekthet.

EffEffKå!



Flat Trådet Nøstet
Side 21 av 22 21

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f