Husk meg
Brukernavn
Passord

Eggen kan komme til å trekke seg?

Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 6 6

Gladmann

Bedriftsspiller
Ble medlem: 16 des 06
Innlegg: 15

Lagt til: 16 des 06, 00:23

Tror absolutt at svaret på dette er ganske komplisert. Hvorfor sier Eggen at det er et problem og Bjørn Jensen og styret at det ikke er problem ? At noe er fel er for meg åpenbart. Håper for FFK`s del at dette blir ryddet opp i fort.

Hvordan tror dere eventuelle nye spillere ser på denne situationen ? Jeg er redd for at dette skremmer bort de etablerte ambisiøse nye spillere vi behøver.

---------------------------

FFK


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 16 des 06, 14:15

Saken var på TV2 sporten i går og der kom følgende fram:

For det første ville ikke Eggen stille opp i intervjuet, men snakket med de på telefonen, hvor han kom med følgene uttalelse.

Han sa at det var en uhyggelig trend at det sportsligeapparatet i toppklubbene nå i mye større grad umydig gjøres.

Ellers svarte han at de per dags dato ikke var ikke enige.

Jensen ville ikke kommentere om de sto langt i fra hverandre, som forrøvrig var svært lite snakkesalig.

Tenker på uttalelsen hans om det å bli umyndig gjort, lurer på om det ikke var han seg selv han tenkte på og hvis det er tilefelle, så er nok Eggen historie i FFK, en trener med sportslig ansvar, vil vel ikke bli umydig gjort?


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 16 des 06, 14:36
Endret: 16 des 06, 14:37

Når skal de bli voksne, og lære å forholde seg til en arbeidsgiver.

Hadde  folk i "normale" yrker hatt de samme primadonna nykkene  hadde alt vært kaos.

Dessverre får dette meg til å tenke på unger som fortsatt er på sandkasse nivå.

Får jeg ikke være sjef over sjefene så går jeg, mangler bare at  " Pappaén min er flinkere / større enn pappaén din".

Fotballen trenger som alle andre deler av samfunnet voksne mennesker, ikke forvokste unger.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 16 des 06, 17:57
Endret: 16 des 06, 17:58

Samtidig har Fotballmagasinet.no fra kilder i klubben fått de samme signalene. Eggen har lagt for dagen en slags ”meg eller Morgan Andersen”-innstilling når det gjelder fremtiden i klubben.

Fotballmagasinet.no snakket med Morgan Andersen i morgentimene i dag, og han ønsker ikke å kommentere denne saken.

Dette var i fra i går.

- Du får snakke med styret. Utover det har jeg ingen kommentar, sier han.

Dette blir ikke lett for styret.

Ellers har jeg fått greie på at Eggen hadde hovedansvaret for det sporslige mens Morgan var i England, det falt ikke i god jord hos Morgan.

 


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 16 des 06, 18:12
Makan til storm i vannglasset man skal lage da, Eggen taper mye på denne saken.

---------------------------

Å skulle sensurere ordet Hottentott fra Torbjørn Egners barnesang er den stinkende, kvalmende toppen av politisk korrekthet.

EffEffKå!


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 15 des 06, 00:26
Opprinnelig postet av djpete
Opprinnelig postet av bateman
eggen fortjener en sjanse til å vise hva han gjøre med FFK i TL. den mannen har betydd ALT for FFKs vei tilbake mot toppen. uansett vært kollisjonskurs lenge nå mellom han og morgan.....frykter at det er hold i disse ryktene...dessverre...hvis det skulle bli sånn at eggen gir seg håper jeg vi supportere får vite alt om årsakene bak det.


Dersom det er hold i dette, og Eggen trekker seg som følge av en konflikt med Morgan, så vil jeg ikke si at det er et pluss på cv´en til Morgan iallefall. Håper det ikke er sant!
hehe du tar nok feil der,er vel en stor + på morgan sin cv,det er nemlig slik det foregår i de fleste proffe klubber,morgan er vel hentet til ffk for og "rydde" opp,gjøre klubben mer proff?eggen er trener altså ikke manager,direktør eller sportsdirektør så han har flere personer "over" seg som han må forholde seg til akkurat som i andre klubber

Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 14 des 06, 20:59
Hvorfor trekke seg nå, og ikke tidligere? Virker ulogisk for meg å trekke seg 1 mnd etter at sesongen er ferdig om man allerede har begynt å forberede seg på neste sesong (Spillerkjøp/salg osv)

Tror ikke dette stemmer.

---------------------------

Fredrikstad i cupfinale
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 14 des 06, 21:37
vel, hvis denne påståtte konflikten eksisterer,, så er vel det en mulig årsak. for å si det sånn..

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!



Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 6 6

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340