Husk meg
Brukernavn
Passord

Eggen kan komme til å trekke seg?

Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 6 5

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 15 des 06, 14:17

Opprinnelig postet av paco
Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av benksliter`n
Morgan var vel i den sammme posisjonen/stillingen i Lyn som han har i FFK idag. Den gangen så  ble Bjarmann ansatt som en manager/sportsjef i Lyn. Jeg tror det samme skjer i FFK. Morgen blir sittenede som direktør.

Ahm? Er ikke Bjarmann en form for erstatning for Morgan?
han ble hentet inn da morgan hadde alt for mye og gjøre både som manager og direktør,derfor kom bjarmann inn,men i bronsje sesongen så hadde morgan det meste av det sportslige,husk at lyn byttet trener team midt i sesongen og at morgan styrte mye da espen olafsen ble sykmeldt frem til berg kom

Ja, riktig at han hadde for mye å gjøre. Derfor trengte Lyn en manager. Kan sammenliknes med det som skjer i FFK i dag. vi trenger en Manager.For bedre arbeidsfordeling og bedre organisasjon. Morgan har etter min mening ikke den fotballfaglige kompetansen,til å være manager.

---------------------------

FFK ØSTFOLD`S FOTBALL-STOLTHET!

BYGG PÅ STADION TIL 20 000!
SÅ DRØMMEN OM CHAMPIONS LEAGUE I VÅR EGEN STORSTUE IKKE DØR!


svartoghvit

Juniorspiller

Ble medlem: 12 apr 06
Innlegg: 113

Lagt til: 15 des 06, 11:35

Stakkars dere, syntes synd på dere allerede den dagen FFK ansatte Morgan Andersen, ikke ett sted hvor denne mannen har vært, har det ikke vært bråk og uro. Dette er en personkonflikt og ikke en diskusjon om hvem som skal sitte med ansvaret og hvem som skal rapportere til hvem. KTE og Morgan tåler ikke trynet på hverandre, så enkelt er det. I tillegg så er det en maktkamp og posisjonering uten like innad i klubben deres, tror neppe det er noen som tenker tanken på at de kanskje skader klubben deres med det de holder på med. Lykke til, føler med dere!

---------------------------

Trofast kvit og svart te døden tar mæ...


Funk1

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mar 03
Innlegg: 403

Lagt til: 15 des 06, 11:46
Endret: 15 des 06, 11:51

Det er mange som glemmer at FFK-leder Bjørn Jensen sitter med et stort ansvar her. Hvordan kan man finne på å ansette en daglig leder som ikke fungere sammen med treneren?? Man må jo sette sammen et team som fungere sammen, det er det samme som å sette sammen et lag som fungerer sammen på banen det. Det motsatte er rimelig korka ansettelsespolitikk.


Her har Bjørn Jensen vært uryddig, og når vi legger til ansettelsen av Mokkelbost så er det tydelig at klubben mangler gode ansettelsesrutiner. At han i tillegg gjør seg utilgjengelig for kommentar (i F-B) har vært en vellykket strategi for å skyve skylden for bråket nedover i systemet.


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 15 des 06, 12:07
Endret: 15 des 06, 12:08

Har tatt opp dette flere ganger før,( senest i forbindelse med de rykter om salg og salget av Brenne) FFK er ikke stor nok for to sjefer.

Tror at  samspillet eller mangel på sådant mellom Ma og KTE vil skape mange frustrasjoner og uroligheter framover. Tror de begge har personligheter som krever at mennesker de arbeider med er (ikke bare lojale), men uten andre meninger enn sjefen.

Mao jeg har en følelse av at  de begge ikke vet hva samarbeide betyr, bare bruker ordet som ett honørord på "rævdiltere".

Mener fortsatt at dersom FFK skal utvikle seg som klubb, og da tenker jeg ikke bare på kortsiktige resultat, bør de kvitte seg med begge.

 

 

 

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


FFKPatriot

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 05
Innlegg: 435

Lagt til: 15 des 06, 11:08
Endret: 15 des 06, 11:09
Opprinnelig postet av remtan
Foretrekker uansett at den som har det sportslige ansvare i klubben er en en trener med solide fotballrøtter, enn en småpkorrupt x-hokeyspiller.


Kan du forklare oss litt nærmere hvorfor Morgan Andersen er småkorrupt...helt usaklig påstand...

---------------------------

"Mens vi venter på en ny storhetsperiode"


frecjoha

A-lagspiller

Ble medlem: 02 mai 04
Innlegg: 382

Lagt til: 15 des 06, 00:24
Endret: 15 des 06, 00:26

Synes det virker som om Eggen blir litt sutrete vis han ikke får bestemme.

Omtrent som det vi kritiserte Høili for en tid tilbake.

”Får jeg det ikke som jeg vil, vil jeg ikke leke mer”

Men nå kom ting veldig dårlig frem i denne artikelen og ting kan være annerledes.

Vår vente å se hva tiden bringer.

 

---------------------------

Eggen: Du trenger faktisk ikke lenger å trene Rosenborg, for å lede toppklubben i Norge. En av de neste kan faktisk bli FFK.


morradi

Juniorspiller
Ble medlem: 13 aug 06
Innlegg: 148

Lagt til: 15 des 06, 02:28
Synd, i så fall.

Men, med tanke på at han er en trener fullstendig blottet for positive egenskaper, så kan det jo hende det er like greit.

oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 15 des 06, 07:08

ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 15 des 06, 09:02
Endret: 15 des 06, 10:49

Spørs om ikke Eggen går nå.

http://www.fotballmagasinet.no/?mode=news&id=5396

 


knaggen

Knøttespiller

Ble medlem: 19 apr 06
Innlegg: 74

Lagt til: 15 des 06, 09:13
Opprinnelig postet av ffk-4ever

Spørs om ikke Eggen går nå.

http://www.fotballmagasinet.no/?mode=news&id=5396

 

 

Denna kampen er tapt KTE....dersom du står steilt her og ikke er villig til å svelge noen kameler, er det bare å pakke sin hatt og gå....men gjør det fort og ikke dra denne påståtte konflikten utover vinteren.

Og strengt tatt har han vel ikke tatt FFK noe videre etter opprykket fra 1. div ?

Og vi ønsker alle impliserte parter lykke til

---------------------------

Øvre halvdel 2006 ! ( litt for sent nå...)


math

A-lagspiller

Ble medlem: 08 apr 03
Innlegg: 320

Lagt til: 15 des 06, 09:17
Opprinnelig postet av knaggen
Opprinnelig postet av ffk-4ever

Spørs om ikke Eggen går nå.

http://www.fotballmagasinet.no/?mode=news&id=5396

 

 

Denna kampen er tapt KTE....dersom du står steilt her og ikke er villig til å svelge noen kameler, er det bare å pakke sin hatt og gå....men gjør det fort og ikke dra denne påståtte konflikten utover vinteren.

Og strengt tatt har han vel ikke tatt FFK noe videre etter opprykket fra 1. div ?

Og vi ønsker alle impliserte parter lykke til

Hvis Eggen står steilt her så kan det faktisk bety at han blir uønsket også i andre klubber, jaffal for en god stund framover. Det er jo blitt helt vanlig med sportsdirektører etc. også i Norge nå. Svært få vil nok røre ved en trener som kan komme til å surmule over en slik ordning ...

 

---------------------------

math


tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 15 des 06, 09:21

Det er vel ingen som er overrasket , det har jo lagt i korta siden Morgan ble ansatt.

Håper nå at dette skjer, i det Eggen gjør nå så setter han seg selv høyere enn klubben.

Hvorfor skal en trener rapportere til styret og ikke øverste leder., helt ulogisk og mot all fornuft.

Styret skal forholde seg til en person i en bedrift i hovedsak og det er adm dir.

Da er 2 ute, en igjen før Morgan har ryddet opp .

Håper for guds  skyld at de ikke ansetter patetiske Semb, personen som ødela min interesse for  det Norske landslaget.

 

 

 


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 15 des 06, 19:54
Endret: 15 des 06, 19:54
Opprinnelig postet av tomroar

Det er vel ingen som er overrasket , det har jo lagt i korta siden Morgan ble ansatt.

Håper nå at dette skjer, i det Eggen gjør nå så setter han seg selv høyere enn klubben.

Hvorfor skal en trener rapportere til styret og ikke øverste leder., helt ulogisk og mot all fornuft.

Styret skal forholde seg til en person i en bedrift i hovedsak og det er adm dir.

Da er 2 ute, en igjen før Morgan har ryddet opp .

Håper for guds  skyld at de ikke ansetter patetiske Semb, personen som ødela min interesse for  det Norske landslaget




Setter Eggen seg selv høyere enn klubben???? Ufattelig hvor svart/hvitt farget man er. Eggen må da få lov til å mene at han skal ha overordnet ansvar for den sportslige biten. Hva mener du, skal Morgan komme valsende inn i klubben og få lov til å tilsidesette Eggen i sportslige avgjørelser? Sier ikke at Eggen er feilfri, men ei heller Morgan. Dette er to meget sterke personligheter som virker til å stå steilt mot hverandre, uten mulighet for at noen av de svelger kameler.

Det mest triste oppi det hele, er at vi sitter med en tafatt leder i styret i klubben. Mannen som virker til å snakke alle etter munnen, og aldri står opp for og flagger mening i noen som helst vanskelig sak. Tragisk at styret/leder ikke så dette komme og at de ikke kom problemet i forkjøpet. Dette har gått igjennom hele veien mens han har sittet i styret, han vil nok klubbens beste, men utad gir han et tafatt og svakt ansikt, etter min mening!

Forøvrig enig i redselen for at de evt ansetter Semb, Henning Berg derimot, er en av de få "realistiske" alternativene, som jeg hadde sett positivt på. Skulle ikke forundre meg om det var Morgans plan B, og at plan A aldri var aktuell. Den mannen virker til å være en vanvittig "slu jævel" ,noe som sikkert er positivt i enkelte tilfeller, spesielt dersom man velger å sette moral i andre rekke, og suksess i første.

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 15 des 06, 22:20
Opprinnelig postet av djpete
Opprinnelig postet av tomroar

Det er vel ingen som er overrasket , det har jo lagt i korta siden Morgan ble ansatt.

Håper nå at dette skjer, i det Eggen gjør nå så setter han seg selv høyere enn klubben.

Hvorfor skal en trener rapportere til styret og ikke øverste leder., helt ulogisk og mot all fornuft.

Styret skal forholde seg til en person i en bedrift i hovedsak og det er adm dir.

Da er 2 ute, en igjen før Morgan har ryddet opp .

Håper for guds  skyld at de ikke ansetter patetiske Semb, personen som ødela min interesse for  det Norske landslaget




Setter Eggen seg selv høyere enn klubben???? Ufattelig hvor svart/hvitt farget man er. Eggen må da få lov til å mene at han skal ha overordnet ansvar for den sportslige biten. Hva mener du, skal Morgan komme valsende inn i klubben og få lov til å tilsidesette Eggen i sportslige avgjørelser? Sier ikke at Eggen er feilfri, men ei heller Morgan. Dette er to meget sterke personligheter som virker til å stå steilt mot hverandre, uten mulighet for at noen av de svelger kameler.

Det mest triste oppi det hele, er at vi sitter med en tafatt leder i styret i klubben. Mannen som virker til å snakke alle etter munnen, og aldri står opp for og flagger mening i noen som helst vanskelig sak. Tragisk at styret/leder ikke så dette komme og at de ikke kom problemet i forkjøpet. Dette har gått igjennom hele veien mens han har sittet i styret, han vil nok klubbens beste, men utad gir han et tafatt og svakt ansikt, etter min mening!

Forøvrig enig i redselen for at de evt ansetter Semb, Henning Berg derimot, er en av de få "realistiske" alternativene, som jeg hadde sett positivt på. Skulle ikke forundre meg om det var Morgans plan B, og at plan A aldri var aktuell. Den mannen virker til å være en vanvittig "slu jævel" ,noe som sikkert er positivt i enkelte tilfeller, spesielt dersom man velger å sette moral i andre rekke, og suksess i første.
er det mulig henning berg havner aldrig i ffk da han trives i lyn og i oslo

Slettet
Slettet av bruker eller moderator

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 15 des 06, 22:57

Rykter om at det jobbes med en sports sjef ala Torgeir Bjarmann og Rune Braseth, det er muligens en slik person som gjør at Eggen fortsatt blir i FFK.


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 15 des 06, 23:23
Opprinnelig postet av Patrioten

Rykter om at det jobbes med en sports sjef ala Torgeir Bjarmann og Rune Braseth, det er muligens en slik person som gjør at Eggen fortsatt blir i FFK.

 

Tore Pedersen er åpen for en jobb i FFK ser jeg,men ikke som trener.....kanskje han blir vurdert av FFK som manager?

http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20061215/SPEILET/61215018/1028/AKTUELT#

 

---------------------------

FFK ØSTFOLD`S FOTBALL-STOLTHET!

BYGG PÅ STADION TIL 20 000!
SÅ DRØMMEN OM CHAMPIONS LEAGUE I VÅR EGEN STORSTUE IKKE DØR!


JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 15 des 06, 23:27
Opprinnelig postet av Patrioten

Rykter om at det jobbes med en sports sjef ala Torgeir Bjarmann og Rune Braseth, det er muligens en slik person som gjør at Eggen fortsatt blir i FFK.


Jeg har også tenkt tanken på at det er den eneste løsningen som ikke vil ende i at en person taper "konflikten", altså at det blir ansatt en annen person enn Morgan Andersen i den sportslige direktør-stillingen (eller Manager elle hva det nå enn heter).

FFK får viljen sin med at det blir ansatt en "sportslig direktør" som Eggen må rapportere til og Eggen får viljen sin i at han ikke må rapportere direkte til Morgan.

Om det skjer så blir det spennende å se hvem den personen er.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10064

Lagt til: 15 des 06, 23:35
Endret: 15 des 06, 23:36
Opprinnelig postet av JJunior
Jeg har også tenkt tanken på at det er den eneste løsningen som ikke vil ende i at en person taper "konflikten", altså at det blir ansatt en annen person enn Morgan Andersen i den sportslige direktør-stillingen (eller Manager elle hva det nå enn heter).

FFK får viljen sin med at det blir ansatt en "sportslig direktør" som Eggen må rapportere til og Eggen får viljen sin i at han ikke må rapportere direkte til Morgan.

Vel, i og med at Morgan ansatte Bjarmann som sportsjef i Lyn, så kan jo dette være hans forslag for alt hva vi vet. Jeg tviler på at dette å få inn en sportsjef er noe stort problem for Morgan. I de aller, aller fleste store klubber, så samarbeider direktøren, sportssjefen og treneren om å hente inn forsterkninger. Uansett så tviler jeg på at det er her problemet ligger. Jeg kan ikke fatte og begripe at det skal være så farlig hvem Eggen rapporterer til.

Jeg tror heller kjernen i problemet er at Eggen ønsker et ubestridt overordnet sportslig ansvar og vil ikke underrette seg en sportssjef. Dette var tross alt noe han krevde da han kom fra Moss. Han hadde visstnok noen uheldige episoder der hvor han følte seg maktesløs.

Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 912

Lagt til: 15 des 06, 23:37
Opprinnelig postet av JJunior
Opprinnelig postet av Patrioten

Rykter om at det jobbes med en sports sjef ala Torgeir Bjarmann og Rune Braseth, det er muligens en slik person som gjør at Eggen fortsatt blir i FFK.


Jeg har også tenkt tanken på at det er den eneste løsningen som ikke vil ende i at en person taper "konflikten", altså at det blir ansatt en annen person enn Morgan Andersen i den sportslige direktør-stillingen (eller Manager elle hva det nå enn heter).

FFK får viljen sin med at det blir ansatt en "sportslig direktør" som Eggen må rapportere til og Eggen får viljen sin i at han ikke må rapportere direkte til Morgan.

Om det skjer så blir det spennende å se hvem den personen er.

 

Tom Nordlie hadde kledd den rollen med glans,

...garantert Ragnarok innen 24 timer !    

---------------------------

FFK and Wisla Krakow forever...



Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 6 5

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340