Husk meg
Brukernavn
Passord

Hvem burde erstatte Brenne?

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 5 2

paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 14 des 06, 14:34
er det ingen andre her som har sett ivorianerne i aksjon,har både stadheim og fofana som gode erstattere for brenne,det vi trenger er forsterkninger i forsvaret,selvfølgelig har eggen hvert med og hente spillerne  etter at morgan kom ,men det som blir en utfordring for eggen er at han får en direkte overordnet som er vanlig i andre klubber.spørsmålet er om han kan takle det

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 14 des 06, 14:48
Toivonen spilte ikke i Ørebro men Ørgryte. Han fikk prisen for årets nykommer i Allsvenskan. Samme pris som vår Tarik fokk i Norge.

---------------------------

FFK ØSTFOLD`S FOTBALL-STOLTHET!

BYGG PÅ STADION TIL 20 000!
SÅ DRØMMEN OM CHAMPIONS LEAGUE I VÅR EGEN STORSTUE IKKE DØR!


smarkuss

Knøttespiller
Ble medlem: 19 mai 03
Innlegg: 32

Lagt til: 14 des 06, 19:00

Ikke sikkert han blir erstattet i det hele tatt

http://www.fotballmagasinet.no/news&id=5393

Per


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 14 des 06, 19:10
Opprinnelig postet av smarkuss

Ikke sikkert han blir erstattet i det hele tatt

http://www.fotballmagasinet.no/news&id=5393

Per


Url`en funker dårlig.
fotballmagasinet.no/

Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 14 des 06, 20:32
Iallefall interessant å se hvordan Eggen (atter en gang) bruker media for å få hjelp av omgivelsene til å legge press på FFK systemet når det gjelder å erstatte Brenne....

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 12 des 06, 14:37
Jeg må helt ærlig innrømme at det er fristende å tenke seg Roger Risholt tilbake i FFK-drakta hvis han spiller opp mot sitt beste over en hel sesong. Selv jeg tviler på det.

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5533

Lagt til: 12 des 06, 14:41

Opprinnelig postet av Shadar
Jeg må helt ærlig innrømme at det er fristende å tenke seg Roger Risholt tilbake i FFK-drakta hvis han spiller opp mot sitt beste over en hel sesong. Selv jeg tviler på det.

 

Vil ikke kritisere deg for å mene dette, men er helt uenig. For meg fremstår bildet av Risholt i FFK drakt i fremtiden som et mareritt. Eneste eks FFK spiller jeg kunne tenkt meg er Watson.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


rinolk

Bedriftsspiller
Ble medlem: 12 des 06
Innlegg: 1

Lagt til: 12 des 06, 15:20
Opprinnelig postet av kanogvetalt

Opprinnelig postet av Shadar
Jeg må helt ærlig innrømme at det er fristende å tenke seg Roger Risholt tilbake i FFK-drakta hvis han spiller opp mot sitt beste over en hel sesong. Selv jeg tviler på det.

 

Vil ikke kritisere deg for å mene dette, men er helt uenig. For meg fremstår bildet av Risholt i FFK drakt i fremtiden som et mareritt. Eneste eks FFK spiller jeg kunne tenkt meg er Watson.

 

Hvem skal erstatte Brenne? Kapteinen Jon Anders Bjørkøy! Risholt er jo akkurat samme type spiller som Brenne? Av og på knapp! Den skal nok Nordlie få slite med til året! Har spillere nok i FFK, bare de får tillit! Gherland skulle aldri vært sendt ut dørene, ellers spillere nok!


DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 12 des 06, 15:29
Vi har plenty offensive spillere nå, så er helt enig med de andre som etterlyser en defensiv midtbanespiller. Håper Morgan fikser det.

---------------------------

Norgesmester


Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 756

Lagt til: 12 des 06, 15:31
Endret: 12 des 06, 15:32
Jeg kan egentlig ikke se at vi trenger noen direkte erstatter for Brenne umiddelbart...hvem vet, kanskje Stadheim slår til? Men FFK trenger en målscorer, hvis da ikke Vuorinen plutselig skulle gjøre seg fortjent til prislappen sin...

Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 12 des 06, 14:42

Forstår ikke helt hvorfor Morgan mener vi må hente en erstatter for Brenne. Hva med Stadheim og de to Afrikanerene? Er de hentet for å sitte på benken?

 

Litt synd men jeg har en magefølelse (sikkert forankret i historien) om at det blir hentet en spiller for å erstatte Simen som ikke holder mål.

 

Håper jeg tar feil!


Pelle

A-lagspiller

Ble medlem: 12 jun 03
Innlegg: 425

Lagt til: 12 des 06, 16:55

Opprinnelig postet av Vlad
hent hjem ROGER !!!!

 

Ser gjerne Roger i rødhvit drakt igjen!

Håper forøvrig at de (påståtte) 8 mill vi har fått for Brenne brukes fornuftig. Og da mener jeg at vi henter inn spillere som hever laget, ikke bare mer stallfyll.

Vi må styrke laget deffensivt, men vi må også huske at Simen var en av dem som scorte flest mål for oss. Håper derfor at vi kan hente inn en skikkelig targetman, en som vet hvor kassa står, som kan "garantere" minimum 10 mål.

 

Hva er forresten opptakskriteriene i Hoedtribunen Ultras? Har lang erfaring fra hovedtribunen...


ari_lg

A-lagspiller

Ble medlem: 23 nov 06
Innlegg: 293

Lagt til: 12 des 06, 17:00
Det er vel ikke noe vits i å hente en erstatter, når vi har så mange midtbane-spillere som kan fylle hullet?

---------------------------

SoccerProject: Helt konge managerspill på nett!

[url] http://www.soccerproject.com/index.php?section=3&lng=en&uID=37859 [url]

Det skandinaviske forumet:
http://forum.soccerproject.com/viewforum.php?f=48


ST

Juniorspiller

Ble medlem: 24 apr 06
Innlegg: 122

Lagt til: 12 des 06, 17:01
Ikke hent noen erstatter.. Syns en 3-er med Stadheim - Berg - Bjørkøy høres dødlig ut.. Så har vi jo Ivorianerne og Ramberg. .! Ikke noe problem

---------------------------

Semper Fi - Evig Troskap

FFK - Norgesmestere 06!
FFK for Alltid!


DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 12 des 06, 17:04
Ser gjerne en defensiv midtbane-oppgradering - Berg har fungert greit, men får vi en som er vesentlig bedre der så bør Brenne-pengene sitte løst i  pengebeltet!

---------------------------

Norgesmester


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 12 des 06, 17:11

Morgan Andersen sa i et intervju med Radio Fredrikstad at de ikke vil hente noen ersatter til Simen, han mente at spillerne fra Elfenbenkysten kunne ta plassen hannes.

Hvis FFK skal satse, passer det ikke å kvitte seg med en av sine beste spillere og ikke minst ikke erstatte han med en 5-10 millionersmann.


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 12 des 06, 17:23
Opprinnelig postet av Patrioten

Morgan Andersen sa i et intervju med Radio Fredrikstad at de ikke vil hente noen ersatter til Simen, han mente at spillerne fra Elfenbenkysten kunne ta plassen hannes.

Hvis FFK skal satse, passer det ikke å kvitte seg med en av sine beste spillere og ikke minst ikke erstatte han med en 5-10 millionersmann.

Det kan hende Morgan mener Ivorianerne er minst like gode som Brenne... Hvis det er tilfelle har vi "fått" to knallspillere - og solgt, forholdsvis dyrt, en annen.

Det gjenstår selvsagt å se, men jeg håper at FFK heller legger mer penger i et par knallforsterkninger i vår bakre firer fremfor enda en midtbanespiller.

Med den midtbanen vi har nå (fortusatt at minst en av Ivorianerne er så gode som vi håper) behøver vi ingen ny midtbanespiller før vi har forsterket oss godt bakover.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 12 des 06, 17:34
gi anders stadheim sjansen til å bevise hva han er god for i vinter. 4mnd til seriestart, det haster ikke. men uansett bør en defensiv midtbanespiller hentes. ser at flere er enig i det. berg er god, men ikke knallgod. han trenger en konkurrent på den plassen. de 2andre plassene har vi ramberg,jonna,stadheim og kanskje ivorianerne til å dekke. kjøp heller forsvarsspillere og 1virkelig klassespiss!!!

---------------------------

UEFA KØPPEN 2007?!


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 12 des 06, 17:37

Sier dette enkelt og greit:

Vi har ertattere i Fofana og Konan. De er bedre. Vent å se

---------------------------

FFK ØSTFOLD`S FOTBALL-STOLTHET!

BYGG PÅ STADION TIL 20 000!
SÅ DRØMMEN OM CHAMPIONS LEAGUE I VÅR EGEN STORSTUE IKKE DØR!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 12 des 06, 17:53
Morgan Andersen er på www.kanal24.no/ og snakker om Simen Brenne mellom kl.18-18.30.


Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 5 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340