Husk meg
Brukernavn
Passord

Hvem burde erstatte Brenne?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 5 1

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 12 des 06, 13:44

Morgan Andersen sier at pengene fra salget av Brenne skal gå til å finne en erstatter. Er det noen som har noen forslag til hvem dette eventuelt skal være? Hvilke muligheter tror dere det er for at Viking slipper Jone Samuelsen? Er han en spiller som kan fylle en indreløperrolle?


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 12 des 06, 13:46
la oss kjøpe Sappara

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10061

Lagt til: 12 des 06, 13:47
Det finnes ingen norsk spiller som vi har råd til som kan erstatte Simen Brenne.

Forhåpentligvis kommer den ukjente tsjekkiske Zchakara eller Soren for å erstatte ham.

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 12 des 06, 13:48

Opprinnelig postet av Husgutt
la oss kjøpe Sappara

 

Hehe.. jeg tolker det slik at det Jone er uaktuell. Får legge til et ønske om å kjøpe Grindheim!


Vlad

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 723

Lagt til: 12 des 06, 14:27
hent hjem ROGER !!!!

---------------------------

Hovedtribunen Ultras-sitt ned og hold kjeft. Vi prøver å se kamp her !!!!


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5522

Lagt til: 12 des 06, 14:32
Jeg mener at man ikke trenger å erstatte Brenne. Det vil si at man ikke trenegr å hente en annen midtbanespiller. Bruk heller pengene på forsvarsspillere.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Svein

A-lagspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 653

Lagt til: 12 des 06, 14:34
"Hjemme" for Roger er vel Start det ...

---------------------------

Who is General Failure and why is he reading my disc??


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 12 des 06, 14:35

er vel ikke lett å si hvem som kan bli erstatter.men vi må vel håpe på at en av afrikanerne kan ta plassen.

charlie miller er en jeg ville hatt.men nå er vel han på vei til cardiff.eneste som er dumt med han er at jeg syns han er litt sutrete.

bør vel få tak i en som kan ta plassen med en gang.en som er rutinert.å ikke en som har potensiale.det har vi nok av i klubben.


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5522

Lagt til: 12 des 06, 14:36
Opprinnelig postet av scheien

er vel ikke lett å si hvem som kan bli erstatter.men vi må vel håpe på at en av afrikanerne kan ta plassen.

charlie miller er en jeg ville hatt.men nå er vel han på vei til cardiff.eneste som er dumt med han er at jeg syns han er litt sutrete.

bør vel få tak i en som kan ta plassen med en gang.en som er rutinert.å ikke en som har potensiale.det har vi nok av i klubben.

 

Stadheim ble vel hentet for å erstatte Brenne?

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 12 des 06, 14:37
Jeg må helt ærlig innrømme at det er fristende å tenke seg Roger Risholt tilbake i FFK-drakta hvis han spiller opp mot sitt beste over en hel sesong. Selv jeg tviler på det.

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5522

Lagt til: 12 des 06, 14:41

Opprinnelig postet av Shadar
Jeg må helt ærlig innrømme at det er fristende å tenke seg Roger Risholt tilbake i FFK-drakta hvis han spiller opp mot sitt beste over en hel sesong. Selv jeg tviler på det.

 

Vil ikke kritisere deg for å mene dette, men er helt uenig. For meg fremstår bildet av Risholt i FFK drakt i fremtiden som et mareritt. Eneste eks FFK spiller jeg kunne tenkt meg er Watson.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 12 des 06, 14:42

Forstår ikke helt hvorfor Morgan mener vi må hente en erstatter for Brenne. Hva med Stadheim og de to Afrikanerene? Er de hentet for å sitte på benken?

 

Litt synd men jeg har en magefølelse (sikkert forankret i historien) om at det blir hentet en spiller for å erstatte Simen som ikke holder mål.

 

Håper jeg tar feil!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10061

Lagt til: 12 des 06, 14:56
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Stadheim ble vel hentet for å erstatte Brenne?

Spør du? Eller konstanterer du?

Utover det så er jeg enig i at vi ikke umiddelbart trenger en forsterkning på midtbanen. Det måtte i så fall ha vært et defensivt midtbaneanker. Uansett så tror jeg ikke Morgan Andersen mente at FFK kom til å hente en direkte erstatter for Simen Brenne, men en klassespiller som kan heve laget. Det trenger vi.

Selv etter salget av Brenne håper jeg på følgende forsterkninger: Midtstopper, høyreback, targetman og defensiv midtbaneanker.

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 12 des 06, 15:16
Nå må bare FFK bruke alle pengene til å kjøpe inn en klassespiss og en midtstopper.

---------------------------

FFK ØSTFOLD`S FOTBALL-STOLTHET!

BYGG PÅ STADION TIL 20 000!
SÅ DRØMMEN OM CHAMPIONS LEAGUE I VÅR EGEN STORSTUE IKKE DØR!


rinolk

Bedriftsspiller
Ble medlem: 12 des 06
Innlegg: 1

Lagt til: 12 des 06, 15:20
Opprinnelig postet av kanogvetalt

Opprinnelig postet av Shadar
Jeg må helt ærlig innrømme at det er fristende å tenke seg Roger Risholt tilbake i FFK-drakta hvis han spiller opp mot sitt beste over en hel sesong. Selv jeg tviler på det.

 

Vil ikke kritisere deg for å mene dette, men er helt uenig. For meg fremstår bildet av Risholt i FFK drakt i fremtiden som et mareritt. Eneste eks FFK spiller jeg kunne tenkt meg er Watson.

 

Hvem skal erstatte Brenne? Kapteinen Jon Anders Bjørkøy! Risholt er jo akkurat samme type spiller som Brenne? Av og på knapp! Den skal nok Nordlie få slite med til året! Har spillere nok i FFK, bare de får tillit! Gherland skulle aldri vært sendt ut dørene, ellers spillere nok!


DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 12 des 06, 15:29
Vi har plenty offensive spillere nå, så er helt enig med de andre som etterlyser en defensiv midtbanespiller. Håper Morgan fikser det.

---------------------------

Norgesmester


Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 756

Lagt til: 12 des 06, 15:31
Endret: 12 des 06, 15:32
Jeg kan egentlig ikke se at vi trenger noen direkte erstatter for Brenne umiddelbart...hvem vet, kanskje Stadheim slår til? Men FFK trenger en målscorer, hvis da ikke Vuorinen plutselig skulle gjøre seg fortjent til prislappen sin...

Pelle

A-lagspiller

Ble medlem: 12 jun 03
Innlegg: 425

Lagt til: 12 des 06, 16:55

Opprinnelig postet av Vlad
hent hjem ROGER !!!!

 

Ser gjerne Roger i rødhvit drakt igjen!

Håper forøvrig at de (påståtte) 8 mill vi har fått for Brenne brukes fornuftig. Og da mener jeg at vi henter inn spillere som hever laget, ikke bare mer stallfyll.

Vi må styrke laget deffensivt, men vi må også huske at Simen var en av dem som scorte flest mål for oss. Håper derfor at vi kan hente inn en skikkelig targetman, en som vet hvor kassa står, som kan "garantere" minimum 10 mål.

 

Hva er forresten opptakskriteriene i Hoedtribunen Ultras? Har lang erfaring fra hovedtribunen...


ari_lg

A-lagspiller

Ble medlem: 23 nov 06
Innlegg: 293

Lagt til: 12 des 06, 17:00
Det er vel ikke noe vits i å hente en erstatter, når vi har så mange midtbane-spillere som kan fylle hullet?

---------------------------

SoccerProject: Helt konge managerspill på nett!

[url] http://www.soccerproject.com/index.php?section=3&lng=en&uID=37859 [url]

Det skandinaviske forumet:
http://forum.soccerproject.com/viewforum.php?f=48


ST

Juniorspiller

Ble medlem: 24 apr 06
Innlegg: 122

Lagt til: 12 des 06, 17:01
Ikke hent noen erstatter.. Syns en 3-er med Stadheim - Berg - Bjørkøy høres dødlig ut.. Så har vi jo Ivorianerne og Ramberg. .! Ikke noe problem

---------------------------

Semper Fi - Evig Troskap

FFK - Norgesmestere 06!
FFK for Alltid!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 5 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340