Husk meg
Brukernavn
Passord

Simen Brenne klar for LSK

Flat Trådet Nøstet
Side 13 av 16 13

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 12 des 06, 21:44

Opprinnelig postet av FFK-pus
Opprinnelig postet av Husgutt
haha.. innlegget mitt her ble zooma inn på tv2 jo.. moromoro:D


Er ikke det litt flaut æ??? Det var bare dritt som de viste på TV likevel. Ble grinete sjøl jeg, men...

 

Flaut ? For hvem da ? Hva er det du finner positivt i denne saken ?

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Måtte Simen BRENNE!!


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 12 des 06, 21:45
Opprinnelig postet av FFK-pus
Opprinnelig postet av Husgutt
haha.. innlegget mitt her ble zooma inn på tv2 jo.. moromoro:D


Er ikke det litt flaut æ??? Det var bare dritt som de viste på TV likevel. Ble grinete sjøl jeg, men...
jeg skrev jo bare: jævla judas? eller? føles sånn nå ihvertfall... jeg har ikke helt bestemt meg for om han er judas eller ei. derfor denne formuleringen. tror flere føler det sånn. ikke flaut i hele tatt..

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!


Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 12 des 06, 21:50
Opprinnelig postet av FFK-pus
Opprinnelig postet av Husgutt
haha.. innlegget mitt her ble zooma inn på tv2 jo.. moromoro:D


Er ikke det litt flaut æ??? Det var bare dritt som de viste på TV likevel. Ble grinete sjøl jeg, men...


Jeg mener det er mer flaut hvis investorpoolen finner ut at de skal ha hele summen som FFK sitter igjen med etter salget av Simen. Eller at summen vi får understiger 3 mill. Og som de i TV2 nevnte, har vi brått brukt opp vår kvote etter spillerreglene, da sitter FFK igjen med ingen Simen, og ingen penger til å kjøpe en erstatter for.

---------------------------

9. april gjenforenes vi!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 12 des 06, 21:54
Brukt opp vår kvote?

Kvoten TV2 snakket opp var at man i 2008 må ha 8 spillere i stallen som er utviklet (tre år) i Norge i alderen 15-21 år. Fire av de må være utviklet i egen klubb i samme aldersrom. Du kan lese mer her.

Hva tenkte du på, Martin_?

Når det gjelder selve fordelingen, så kan du lese mer om den i denne tråden.

Lasse Båtstad

Juniorspiller
Ble medlem: 10 mai 05
Innlegg: 154

Lagt til: 12 des 06, 21:55
er ikke spørsmøl om han er judas!!! han er en jævla kødd som kan brenne til helvete i romerike!! til helvete med hele gutten.. fy faen så falsk! satt med tårer i øynene når han snakka på tv om at han ikke kunne få det bedre osv... etter cup finalen! greit han er en god spiller osv.... men fy faen å være så falsk??? å fy faen jeg gleder meg til å reise til åråsen å bue på han fra første til siste minutt.... for han er jo en jævli humørspiller som ikke skal få mye i mot seg før han er ute av en kamp.... men det er nå viktig at alle supporterne er enige.... å går dere inne i dere selv så er det faen med ingen som ønsker den mannen lykke til!!!

---------------------------

Lasse Båtstad


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 12 des 06, 21:58

Opprinnelig postet av Martin_
Opprinnelig postet av FFK-pus
Opprinnelig postet av Husgutt
haha.. innlegget mitt her ble zooma inn på tv2 jo.. moromoro:D


Er ikke det litt flaut æ??? Det var bare dritt som de viste på TV likevel. Ble grinete sjøl jeg, men...


Jeg mener det er mer flaut hvis investorpoolen finner ut at de skal ha hele summen som FFK sitter igjen med etter salget av Simen. Eller at summen vi får understiger 3 mill. Og som de i TV2 nevnte, har vi brått brukt opp vår kvote etter spillerreglene, da sitter FFK igjen med ingen Simen, og ingen penger til å kjøpe en erstatter for.

 

Trodde investorpoolen var opprettet for å støtte FFK økonomisk.. Uansett, vi har fremdeles Stadheim.... Tror han kan bli like god om ikke bedre. Han imponerte ihvertfall i semin mot Start....

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Simen, måtte du BRENNE!!


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 12 des 06, 22:02

Opprinnelig postet av Holters
Brukt opp vår kvote?

Kvoten TV2 snakket opp var at man i 2008 må ha 8 spillere i stallen som er utviklet (tre år) i Norge i alderen 15-21 år. Fire av de må være utviklet i egen klubb i samme aldersrom. Du kan lese mer her.

Hva tenkte du på, Martin_?

Når det gjelder selve fordelingen, så kan du lese mer om den i denne tråden.

 

Kan ikke se at det skal by på noen problemer med 8 utviklet i Norge blandt de 25 i troppen? 4 utviklet i klubben bør vel ikke bli noe problem det heller? Eller tar jeg feil der?

---------------------------

FFK ØSTFOLD`S FOTBALL-STOLTHET!

BYGG PÅ STADION TIL 20 000!
SÅ DRØMMEN OM CHAMPIONS LEAGUE I VÅR EGEN STORSTUE IKKE DØR!


shaggy

A-lagspiller

Ble medlem: 02 jun 04
Innlegg: 485

Lagt til: 12 des 06, 22:06

Merkelig.. Sitter med en helt ok følelse etter at brenne forsvant. har vel kanskje heller aldri hatt den samme nesegruse beundringen av han som visse andre her inne.

han ville bort av en eller annen grunn, og det er heller ingen vits å ha en brenne som ønsker seg vekk.

har minst like stor tro på laget nå. ikke minst pga det gunstige tidspunktet han gikk på.

personlig mener jeg ffk har flere midtbanespillere som ikke står tilbake for brenne.

---------------------------

cupmester 06, uten tromme


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 12 des 06, 22:08
Opprinnelig postet av benksliter`n
Kan ikke se at det skal by på noen problemer med 8 utviklet i Norge blandt de 25 i troppen? 4 utviklet i klubben bør vel ikke bli noe problem det heller? Eller tar jeg feil der?

Dersom de fortsatt er her i 2008, så er det vel bare Tarik, Elvestad, Staw og Shabani? Kanskje også Ramberg? Fritt etter minnet nå, så arrester meg gjerne, men jeg kan ikke akkurat si vi ligger godt an dersom regelen hadde blitt innført i dag.

danieltr

A-lagspiller
Ble medlem: 17 des 04
Innlegg: 605

Lagt til: 12 des 06, 22:09

 

Detta var foferdelig trist.. Rett og slett..

---------------------------

"Ja det humpær og går, som ho tante sa, som hadde hengsla trebein."

-Ullo


Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 912

Lagt til: 12 des 06, 22:11
Endret: 12 des 06, 22:19
Opprinnelig postet av Martin_

Opprinnelig postet av Klokan
Fordi han har ambisjoner som overgår FFK.
 

Jeg er litt uenig med deg, hvilke ambisjoner har LSK som overgår oss? Nå er vi klare for UEFA-cupspill, og klarer vi oss bra der, hadde enhver spiller hatt sjans til å markere seg. Det er klart at det kunne bare Simen gjort noe med selv, men hadde han gjort det bra, så hadde han vært noen steg nærmere landslagspill. Ambisjonene for neste år for FFK er jo øvre del av tabellen vil jeg tro, og det samme er det jo for LSK, i tillegg til Royal League osv. Etter at de solgte Koren, tror jeg ikke de er mange hakk bedre enn oss! Mulig Simen blir en bra erstatter for laget, men...

Opprinnelig postet av Klokan

Skal vi kjempe høyere opp da må vi hente minst 3-4 kvalitets spillere og bruke minst 20-30 millioner på dem. Har vi råd til dette ????


Nei, det har vi ikke, og derfor er det viktig at vi holder på gromspillerne våres, og ikke selger dem når vi kan risikere å kun sitte igjen med skjegget i postkassa, som i dette tilfellet!

 

Per idag er vi et bunnlag. Det er definitivt ikke Lillestrøm. Punktum.

Greit at vi vant cupen. Med dette har vi, på papiret, en anledning til å kvalifisere oss til UEFA-cupen. 

That`s all.

 

Tatt forholdene i betraktning;

Et særdeles godt utført forhandlingsarbeid av Morgan.

Synes vi fikk en meget god pris for han.

 

---------------------------

FFK and Wisla Krakow forever...


Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 12 des 06, 22:12
Endret: 12 des 06, 22:13
Opprinnelig postet av Holters
Brukt opp vår kvote?

Kvoten TV2 snakket opp var at man i 2008 må ha 8 spillere i stallen som er utviklet (tre år) i Norge i alderen 15-21 år. Fire av de må være utviklet i egen klubb i samme aldersrom. Du kan lese mer her.

Hva tenkte du på, Martin_?

Når det gjelder selve fordelingen, så kan du lese mer om den i denne tråden.


Det jeg tenkte på, mulig jeg har misforstått både TV2-reportasjen, og de nye reglene, var at sånn som de fremstilte det i reportasjen virket det som FFK med sine fem nye spillerkjøp og etter at vi kvittet oss med Brenne, kunne få problemer med det nye regelverket. FFK må som Morgan sa etter all sannsynlighet se etter spillere i utlandet, siden prisingen på norske spillere er skyhøy. Skal vi ta inn enda en spiller fra utlandet, fikk jeg det for meg at vi snart overstiger kvoten med antall spillere fra utlandet som ikke har vært i klubben i over tre år naturlig nok? Dvs at vi kanskje ikke får brukt spillerkjøpene våres, hvis vi overstiger kvoten?

Edit; Ahha, regelen var ikke innført ennå nei. Var litt treig med å svare. ;) men som du sier, FFK ville få problemer OM den ble innført.

---------------------------

9. april gjenforenes vi!


DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 12 des 06, 22:12
Er heller ikke så bekymret mht Brenne, han er ikke den verste å erstatte. Hadde vært langt verre med fex Piroja. Synd vi mister en Fredrikstadgutt, men liker`n trommer så liker`n trommer. Det er måte på hvor langt FFK og Plankehaugen skal strekke seg også. Genererer bra med penger, Brenne kan erstattes. At han går til trommeklubben som aldri vinner noe og som har byttet ut Røsler med Nordlie ser ikke jeg som noe umiddelbart godt karriæretrekk. Nordli er på og av. Siste var han på..... Lykke til Simen!

---------------------------

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Fotboldøvelserne tager sin Begyndelse førstk. Tirsdag paa Pladsen ved Phønix, de fortsættes fredag"


DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 12 des 06, 22:14
Endret: 12 des 06, 22:16
Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av benksliter`n
Kan ikke se at det skal by på noen problemer med 8 utviklet i Norge blandt de 25 i troppen? 4 utviklet i klubben bør vel ikke bli noe problem det heller? Eller tar jeg feil der?

Dersom de fortsatt er her i 2008, så er det vel bare Tarik, Elvestad, Staw og Shabani? Kanskje også Ramberg? Fritt etter minnet nå, så arrester meg gjerne, men jeg kan ikke akkurat si vi ligger godt an dersom regelen hadde blitt innført i dag.
Så lenge de bare må være i troppen, så har vi vel gode sjanser til at enten de fortsatt er i troppen, eller at det har rykket opp noen fra juniorlaget? Uansett betyr jo det at juniorene må satses på. Perfekt tidspunkt for FFK2 å rykke opp i 2.div., tipper at det blir en del av juniorene med potensiale som får prøvd seg der istedenfor stallfyll kjøpt inn tidligere. Håper de viser seg sjansen verdig og tar steget helt opp!

---------------------------

Norgesmester


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 12 des 06, 22:17

Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av benksliter`n
Kan ikke se at det skal by på noen problemer med 8 utviklet i Norge blandt de 25 i troppen? 4 utviklet i klubben bør vel ikke bli noe problem det heller? Eller tar jeg feil der?

Dersom de fortsatt er her i 2008, så er det vel bare Tarik, Elvestad, Staw og Shabani? Kanskje også Ramberg? Fritt etter minnet nå, så arrester meg gjerne, men jeg kan ikke akkurat si vi ligger godt an dersom regelen hadde blitt innført i dag.

Vi har vel noen på juniorlaget som kanskje kommer inn i 25 mans troppen til året? Det skal jo opprettes en treningsgruppe 2 for å kunne ta opp en del juniorer.

---------------------------

FFK ØSTFOLD`S FOTBALL-STOLTHET!

BYGG PÅ STADION TIL 20 000!
SÅ DRØMMEN OM CHAMPIONS LEAGUE I VÅR EGEN STORSTUE IKKE DØR!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 12 des 06, 22:21
Endret: 12 des 06, 22:23
Opprinnelig postet av benksliter`n
Vi har vel noen på juniorlaget som kanskje kommer inn i 25 mans troppen til året? Det skal jo opprettes en treningsgruppe 2 for å kunne ta opp en del juniorer.


De ha vært i FFK i tre år. Det holder ikke at de er 15 eller 16 år. De ha vært utviklet i tre år i FFK i alderen 15-21 år. En 16-åring teller altså ikke på kvoten. Mange av spillerne på juniorlaget til FFK kommer dit via byprosjektet i en alder av 15-16-17 år. Etter at de signerer for juniorlaget til FFK, så må de fra dagen de signerte være der i tre år for å telle på kvoten. Ergo er det ikke sikkert at alle oppfyller kravene, selv om de er 18-19 år og holder junioralder.

torkr

A-lagspiller

Ble medlem: 28 jul 06
Innlegg: 386

Lagt til: 12 des 06, 22:26
Opprinnelig postet av Radoslaw

Tatt forholdene i betraktning;

Et særdeles godt utført forhandlingsarbeid av Morgan.

Synes vi fikk en meget god pris for han.

 



hva fikk vi ?

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 12 des 06, 22:37
Opprinnelig postet av torkr
Opprinnelig postet av Radoslaw

Tatt forholdene i betraktning;

Et særdeles godt utført forhandlingsarbeid av Morgan.

Synes vi fikk en meget god pris for han.

 



hva fikk vi ?


Det har vært snakk om 8 mill.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 912

Lagt til: 12 des 06, 22:50
Opprinnelig postet av torkr
Opprinnelig postet av Radoslaw

Tatt forholdene i betraktning;

Et særdeles godt utført forhandlingsarbeid av Morgan.

Synes vi fikk en meget god pris for han.

 



hva fikk vi ?

 

I alle fall nok til at vi kan utvide vår nye stadion til 15 000... 

---------------------------

FFK and Wisla Krakow forever...


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 12 des 06, 22:58
Med Moklebust, Kværneng, og Hvidsten ved roret hadde vi nok ikke bare sitti med skjegget i postkassa, men vi hadde hatt balla i brødristeren også, dvs, ingen overgangssum. Må vel være måtelig fornøyd vel? Med summen om ikke annet!

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!



Flat Trådet Nøstet
Side 13 av 16 13

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3