Husk meg
Brukernavn
Passord

Simen Brenne klar for LSK

Flat Trådet Nøstet
Side 11 av 16 11

Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 12 des 06, 18:00
Kanskje Simen liker trommer?

---------------------------

Ære være Plankebyen


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 12 des 06, 18:01
Morgan ble bedt om å kommentere evt erstattere for Simen, han nevnte da at de allerede hadd e2 ivorianere som kunne bekle Simens rolle. Stadheim ble ikke engang nevnt, kan dette være et tegn på at han virkelig er på vei bort?

Dersom vi har fått 8 mill, så er det en sinnsykt bra sum for en spiller som har 1 år igjen av kontrakten, uansett kjipt at deler av summen går til mossejævlene. Hadde heller sett at vi fikk 5 mill uten innblanding og prosenter til Moss.

Spørsmålet har vært oppe om hvorvidt Simen er Judas, eller ikke; Selvsagt er han Judas. Klubben tilbød han bortimot like mye penger som Lsk, og det er ikke stor forskjell på nivået de to klubbene imellom. Han sparker oss rett og slett  i nøttene før han drar, hvilket er utrolig kjipt, og ikke minst jævlig vondt. Den rødhvite drakta nedprioriteres fremfor nok en stygg og gul en. Alt prat om at FFK er klubben i hjerte osv, blir bare overfladisk pisspreik.

 ...om jeg kommer til å gi Simen klappsalver når vi møter han på motsatt banehalvdel?... ja se det skulle faen meg tatt seg ut!

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


Gressvikslampen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 468

Lagt til: 12 des 06, 18:02
Endret: 12 des 06, 18:05
Opprinnelig postet av kanari

Opprinnelig postet av ST
Vil du at vi skal skryte KFL opp i skyene eller? Tross alt et FFK-forum.. PH for alltid

Du misforstår meg. Meningen min var at dere skal få en forståelse for at Brenne velger en større og bedre klubb, med bedre supportere.

Jævel!

 

Lykke til med Brenne.

 

Han spiser mye junkfood og er ofte full...  Så dere ser hverandre ofte på martins vel??

---------------------------

Vuorinen på topp!!


ST

Juniorspiller

Ble medlem: 24 apr 06
Innlegg: 122

Lagt til: 12 des 06, 18:10

Forbanna Sviker! Måtte du møtes med den største pipekonserten Fredrikstad noen gang har hørt!

Gleder meg til å pipe med!   ..

---------------------------

Semper Fi - Evig Troskap

FFK - Norgesmestere 06!
FFK for Alltid!


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 12 des 06, 18:16
Endret: 12 des 06, 18:17

Brenne sa til TVNorge, at han søkte nye utfordringer, og at LSk var interresert og at det var viktig for valget + at han følte LSk kunne gi noe igjen... Han sa også at han ville "vinne" noe...

Jeg lurer på en ting, er ikke cupen bra nok?? Hva med e cupspill?? Merka jeg ble irritert ass... Håper RBK havner på 7 plass neste år, og at RBK vinner serien...

---------------------------

Ikveld, skal jeg drekke meg drita full og gå opp og danse på bordet etterpå =) Enerly til tv2 =)


DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 12 des 06, 18:19

Opprinnelig postet av SirLion
 Håper RBK havner på 7 plass neste år, og at RBK vinner serien...

Gikk det litt fort?

---------------------------

Norgesmester


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 12 des 06, 18:19
Opprinnelig postet av SirLion

Håper RBK havner på 7 plass neste år, og at RBK vinner serien...

Det skal godt la seg gjøre ;-)


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 12 des 06, 18:20
Hehehe.. jah, blir sånn når man blir litt frustrert.. mente at jeg håpa LSK havna på 7 plass og RBK vant serien :P ;) hehe

---------------------------

Ikveld, skal jeg drekke meg drita full og gå opp og danse på bordet etterpå =) Enerly til tv2 =)


DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 12 des 06, 18:24

Det regna nok de fleste med. Personlig håper jeg LSK rykker ned og FFK tar "the double" neste år...

---------------------------

Norgesmester


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 12 des 06, 18:24

Opprinnelig postet av SirLion
Hehehe.. jah, blir sånn når man blir litt frustrert.. mente at jeg håpa LSK havna på 7 plass og RBK vant serien :P ;) hehe

 

Jeg håper FFK vinner serien!!!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 12 des 06, 18:25
Opprinnelig postet av SirLion
Hehehe.. jah, blir sånn når man blir litt frustrert.. mente at jeg håpa LSK havna på 7 plass og RBK vant serien :P ;) hehe

Ja, dersom Rosenborg vinner serien, så får vi virkelig gitt Brenne svar på tiltale.

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 12 des 06, 18:26
Opprinnelig postet av ffkmufc

Opprinnelig postet av SirLion
Hehehe.. jah, blir sånn når man blir litt frustrert.. mente at jeg håpa LSK havna på 7 plass og RBK vant serien :P ;) hehe

 

Jeg håper FFK vinner serien!!!

Ingenting hadde vært bedre enn det... Håper Brenne angrer på valget sitt neste år

---------------------------

Ikveld, skal jeg drekke meg drita full og gå opp og danse på bordet etterpå =) Enerly til tv2 =)


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 12 des 06, 18:28
Endret: 12 des 06, 18:28

Opprinnelig postet av djpete
Morgan ble bedt om å kommentere evt erstattere for Simen, han nevnte da at de allerede hadd e2 ivorianere som kunne bekle Simens rolle. Stadheim ble ikke engang nevnt, kan dette være et tegn på at han virkelig er på vei bort?

Dersom vi har fått 8 mill, så er det en sinnsykt bra sum for en spiller som har 1 år igjen av kontrakten, uansett kjipt at deler av summen går til mossejævlene. Hadde heller sett at vi fikk 5 mill uten innblanding og prosenter til Moss.

Spørsmålet har vært oppe om hvorvidt Simen er Judas, eller ikke; Selvsagt er han Judas. Klubben tilbød han bortimot like mye penger som Lsk, og det er ikke stor forskjell på nivået de to klubbene imellom. Han sparker oss rett og slett  i nøttene før han drar, hvilket er utrolig kjipt, og ikke minst jævlig vondt. Den rødhvite drakta nedprioriteres fremfor nok en stygg og gul en. Alt prat om at FFK er klubben i hjerte osv, blir bare overfladisk pisspreik.

 ...om jeg kommer til å gi Simen klappsalver når vi møter han på motsatt banehalvdel?... ja se det skulle faen meg tatt seg ut!

Her er hva Moss kan få.www.moss-avis.no/apps/pbcs.dll/article

Rykkter vil ha det til at Morgan har kjøpt Stadheim og Vourinnen uten at Eggen hadde samtykket det, så de er nok historie i klubben.


Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 12 des 06, 18:30
Opprinnelig postet av SirLion

Han sa også at han ville "vinne" noe...

Jeg lurer på en ting, er ikke cupen bra nok?? Hva med e cupspill?? Merka jeg ble irritert ass... Håper LSK havner på 7 plass neste år, og at RBK vinner serien...



Hva i all verden mener han med det? Skal han legge skylden på alle andre siden FFK vant ên bortekamp ifjor? Skal han bruke det som en unnskyldning for at han som DJ sier, at han sparker oss i skrittet og stikker? At FFK ikke vant noe! Jeg fatter det ikke...

Opprinnelig postet av SirLion

Brenne sa til TVNorge, at han søkte nye utfordringer, og at LSk var interresert og at det var viktig for valget + at han følte LSk kunne gi noe igjen...



Han mener selvfølgelig penger, uten å ville si det direkte.

---------------------------

9. april gjenforenes vi!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 12 des 06, 18:40
Kanskje han får en sign on fee på noen millioner og en årslønn på 1-1,5 milloner. Mens, han i FFK ble tilbudt en lønn på 800000-1.mill.

ST

Juniorspiller

Ble medlem: 24 apr 06
Innlegg: 122

Lagt til: 12 des 06, 18:46
Nå kom jo forumet våres på TV og.. =P .. Jævla judas sto det.. Haha

---------------------------

Semper Fi - Evig Troskap

FFK - Norgesmestere 06!
FFK for Alltid!


Jepmaster

A-lagspiller

Ble medlem: 04 mai 04
Innlegg: 545

Lagt til: 12 des 06, 18:52
Umbro draktene er vel ikke trange nok da! He! Goodbye!

---------------------------

FFK SUPPORTER FRA HOVEDSTADEN


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 12 des 06, 18:55

Opprinnelig postet av ST
Nå kom jo forumet våres på TV og.. =P .. Jævla judas sto det.. Haha

Hvilken kanal ?

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Å TROFEET LØFTAS HØYT PÅ ULLEVÅL!!


Keano

Knøttespiller
Ble medlem: 19 sep 06
Innlegg: 45

Lagt til: 12 des 06, 18:56

Kan vel starte med og gratulerer Simen med den svært prestisjetunge tittelen Norges Største Fotballhore. Håper han for et helvete neste gang han kommer til Fredrikstad Stadion. JUDAS

---------------------------

There`s only ONE United


ST

Juniorspiller

Ble medlem: 24 apr 06
Innlegg: 122

Lagt til: 12 des 06, 18:57

tv2 .. Døm snakka med Brenne, også viste døm at reaksjonene fra supporterne var sterke, eller noe i den dur...

---------------------------

Semper Fi - Evig Troskap

FFK - Norgesmestere 06!
FFK for Alltid!



Flat Trådet Nøstet
Side 11 av 16 11

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24