Husk meg
Brukernavn
Passord

Simen Brenne klar for LSK

Flat Trådet Nøstet
Side 12 av 16 12

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 12 des 06, 18:58
Opprinnelig postet av Bob Page

Opprinnelig postet av ST
Nå kom jo forumet våres på TV og.. =P .. Jævla judas sto det.. Haha

Hvilken kanal ?

tv2

---------------------------

Ikveld, skal jeg drekke meg drita full og gå opp og danse på bordet etterpå =) Enerly til tv2 =)


Nugattistjerna

A-lagspiller
Ble medlem: 21 nov 06
Innlegg: 492

Lagt til: 12 des 06, 19:26
Her var det det mye frustrasjon. Synes lillestrøm og vålerenga er de to klubbene som er deiligst å slå i tippeligaen. Blir vel ikke mindre deilig å slå lillestrøm i serieåpningen neste år etter dagens overgang. Alikevel synes jeg det blir VELDIG feil å angripe Simen som person her i forumet. Er innom her hver dag fordi siden holdes godt oppdatert. Ikke la det bli ødelagt med usmakelige personangrep...............

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 12 des 06, 19:39
Opprinnelig postet av SirLion
Opprinnelig postet av Bob Page

Opprinnelig postet av ST
Nå kom jo forumet våres på TV og.. =P .. Jævla judas sto det.. Haha

Hvilken kanal ?

tv2

Hva mer ble sagt på TV2?


knaggen

Knøttespiller

Ble medlem: 19 apr 06
Innlegg: 74

Lagt til: 12 des 06, 19:39
Opprinnelig postet av kanari

Opprinnelig postet av ST
Vil du at vi skal skryte KFL opp i skyene eller? Tross alt et FFK-forum.. PH for alltid

Du misforstår meg. Meningen min var at dere skal få en forståelse for at Brenne velger en større og bedre klubb, med bedre supportere.

Du må vel forstå at du ikke får noen her inne til å innrømme at du har rett her

Se i adressefeltet på webleseren din så skjønner du kanskje det.../www.ffksupporter.net/forum

 

---------------------------

Øvre halvdel 2006 ! ( litt for sent nå...)


JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 12 des 06, 19:43
Opprinnelig postet av Patrioten

Her er hva Moss kan få.www.moss-avis.no/apps/pbcs.dll/article

Rykkter vil ha det til at Morgan har kjøpt Stadheim og Vourinnen uten at Eggen hadde samtykket det, så de er nok historie i klubben.


Her er hva de skriver i en og samme artikkel:
Opprinnelig postet av Moss-Avis
Eksempel: Dersom Brenne selges for 8 millioner kroner, som Fredriksstad Blad spekulerer i, har MFK krav på 25 prosent av denne summen, altså 2 millioner kroner, men av de pengene skal det trekkes fra 1,5 millioner, noe som igjen betyr at MFK vil sitte igjen med 500.000.

(...)

I følge Fredriksstad Blad vil overgangssummen være på rundt 8 millioner kroner. Om dette er riktig skal Moss FK ha 1,6 millioner kroner fra overgangen.


Ser ikke ut til at de får bestemt seg helt...
:-)

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 12 des 06, 19:53
La oss håpe Moss Avis er mer oppdatert enn FB...

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 12 des 06, 19:56
Endret: 12 des 06, 19:57
Hm. Litt underlig at Hans Jørn Rønningen, leder i Moss FK, uttalte som nettgjest i Moss Avis i oktober at Moss fikk 0 kroner om Simen Brenne skulle bli solgt videre fra FFK (overse at verken innsender eller mosselederen klarer å skrive veldig forståelig):

Mener å huske at MFK lagde en trappetrinnsavtale med FFK ang. prsenter ved et salg av Simen Brenne fra FFK.
Jeg Antar at dette betyr at MFK sin prosent synker hvert år.
Hvor mange prosent har Moss krav på om Brenne blir solgt i år?


Null for Brenne, men vi har mer interessante avtaler når det gjelder et par av de andre vi har eksportert kan det være muligheter. HJ

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 12 des 06, 19:58
Tja... Jeg tror at folk glemmer også Sellbak da... Det kommer til å klinge en del penger i denne kassa også. Og når vi snakker om penger så vil jeg gjerne spørre hvor mange andre spillere har tjent så mye penger for en lokal lag som Simen. Blir lei meg når enkelte her kaller gutten for Judas. hvorfor det ?? Fordi han har ambisjoner som overgår FFK. Hvorfor LSK ambisjoner overgår FFK ??? Med all respekt til klubben så føler jeg at det er samme gamle leksa som i siste 2-3 år. Mens alle andre lag kjøper og forsterker her i byen og klubben er helt stille. Ja vi har fått to splilere fra Afrika men når og om disse kommer til å slå til det er spørsmålet. Eneste en kan lese om klubben for tiden er rykter om konflikter (som verken avkreftes eller bekreftes) eller om spillere som er stallfyll og skal bort. Morgan har kommet i klubben og jeg håper virkelig han snart setter i høyere gir og vi får lese litt mer optimistisk stoff. Da skjønner jeg også Simen som går til klubben som har fått ny trener, er i utganspunktet et hakk høyere enn oss og har mer muligheter til å kjempe om medalje. Nei jeg klager ikke . For min del så holder det med at vi holder oss i tippeligaen og vinner kuppen i ny og ne... Skal vi kjempe høyere opp da må vi hente minst 3-4 kvalitets spillere og bruke minst 20-30 millioner på dem. Har vi råd til dette ????

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


knaggen

Knøttespiller

Ble medlem: 19 apr 06
Innlegg: 74

Lagt til: 12 des 06, 19:58

Det faktum at Bjarne Sognæs (tidligere LSK-spiller...) er Simens agent, kan dette ha hatt en invirkning på Simens valg?

---------------------------

Øvre halvdel 2006 ! ( litt for sent nå...)


Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 12 des 06, 20:39

Opprinnelig postet av Klokan
Fordi han har ambisjoner som overgår FFK.
 

Jeg er litt uenig med deg, hvilke ambisjoner har LSK som overgår oss? Nå er vi klare for UEFA-cupspill, og klarer vi oss bra der, hadde enhver spiller hatt sjans til å markere seg. Det er klart at det kunne bare Simen gjort noe med selv, men hadde han gjort det bra, så hadde han vært noen steg nærmere landslagspill. Ambisjonene for neste år for FFK er jo øvre del av tabellen vil jeg tro, og det samme er det jo for LSK, i tillegg til Royal League osv. Etter at de solgte Koren, tror jeg ikke de er mange hakk bedre enn oss! Mulig Simen blir en bra erstatter for laget, men...

Opprinnelig postet av Klokan

Skal vi kjempe høyere opp da må vi hente minst 3-4 kvalitets spillere og bruke minst 20-30 millioner på dem. Har vi råd til dette ????


Nei, det har vi ikke, og derfor er det viktig at vi holder på gromspillerne våres, og ikke selger dem når vi kan risikere å kun sitte igjen med skjegget i postkassa, som i dette tilfellet!

---------------------------

9. april gjenforenes vi!


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 12 des 06, 20:46
Og der har du foskjellen mellom oss og LSK

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 12 des 06, 20:50
Hva mer ble sagt på TV2?

[/quote]

Det ble sagt at Fredrikstad fansen raste(bare det ble sagt på en litt annen måte), også var det intervju med brenne, hvor han sa at han søkte mer utfordringer, at han ville vinne noe, at LSK var en toppklubb o.s.v... Kommer nok 21.25 også...

---------------------------

Ikveld, skal jeg drekke meg drita full og gå opp og danse på bordet etterpå =) Enerly til tv2 =)


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 12 des 06, 21:00
Opprinnelig postet av SirLion
Hva mer ble sagt på TV2?

Det ble sagt at Fredrikstad fansen raste(bare det ble sagt på en litt annen måte), også var det intervju med brenne, hvor han sa at han søkte mer utfordringer, at han ville vinne noe, at LSK var en toppklubb o.s.v... Kommer nok 21.25 også...

[/quote]

 

Jaja!!!  hehe

LSK er et godt lag,men de har vel ikke vunnet no på en stund??

 

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 12 des 06, 21:17
fint å forklare at han vil til LSK for å vinne noe, en måned etter at han vant Cupgull med FFK... han har jo bodd i Fredrikstad i hele livet, og hadde vel behov for å røre på seg litt... kunne han ikke heller flytta til oslo og pendla til Fredrikstad da? hehe

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!


Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 12 des 06, 21:23
Opprinnelig postet av Husgutt
fint å forklare at han vil til LSK for å vinne noe, en måned etter at han vant Cupgull med FFK...


Nettopp, den forklaringen holder ikke til Sarp engang. Virker som han er utakknemlig.

Også miljøskifte! Da er vel ikke Felleskjøpet-klubben LSK stedet å dra? Der lukter det konstant kumøkk..

---------------------------

9. april gjenforenes vi!


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 12 des 06, 21:26
Endret: 12 des 06, 21:26
Kommer sikkert på tv2 nå, så følg med folkens...

---------------------------

Ikveld, skal jeg drekke meg drita full og gå opp og danse på bordet etterpå =) Enerly til tv2 =)


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 12 des 06, 21:30
Bra det Morgan sa nå på TV2... De skal visst finne en erstatter for Brenne... Vil tro at Stadheim går ut jeg da.. hmmm

---------------------------

Ikveld, skal jeg drekke meg drita full og gå opp og danse på bordet etterpå =) Enerly til tv2 =)


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 12 des 06, 21:31
haha.. innlegget mitt her ble zooma inn på tv2 jo.. moromoro:D

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!


FFK-pus

Juniorspiller

Ble medlem: 18 jul 05
Innlegg: 214

Lagt til: 12 des 06, 21:35
Opprinnelig postet av Husgutt
haha.. innlegget mitt her ble zooma inn på tv2 jo.. moromoro:D


Er ikke det litt flaut æ??? Det var bare dritt som de viste på TV likevel. Ble grinete sjøl jeg, men...

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad.
Står vi èn for alle, og alle for èn!

Simen Brenne er min nye superhelt, han og mr. Hot i buret ;-)


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 12 des 06, 21:41
Endret: 12 des 06, 21:42
Opprinnelig postet av Husgutt
haha.. innlegget mitt her ble zooma inn på tv2 jo.. moromoro:D

De kunne ha kronet det med å nevne ffksupporter.net!

Brenne og Norge for øvrig kan ikke akkurat forvente annet enn at denne overgangen får det til å koke i blodet hos FFK-supporterne...


Flat Trådet Nøstet
Side 12 av 16 12

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f