Husk meg
Brukernavn
Passord

Simen Brenne klar for LSK

Flat Trådet Nøstet
Side 7 av 16 7

DeMeNteD

Juniorspiller

Ble medlem: 03 mai 04
Innlegg: 198

Lagt til: 12 des 06, 14:10
Opprinnelig postet av ajg

Men uansett så er Simen en judas og en hore til evig tid.

 

Store ord!! Støttes 100%!! ønsker han alt vondt videre!!

---------------------------

Frihet For Ultras!!!!!


math

A-lagspiller

Ble medlem: 08 apr 03
Innlegg: 320

Lagt til: 12 des 06, 14:11
Opprinnelig postet av FFK Forever
Opprinnelig postet av math
Opprinnelig postet av FFK Forever

Fy faen for et svin!

En Fredrikstad gutt som går til en konkurrerende klubb i tippeligaen!

Kan ikke begripe hvordan folk kan takke han for den tiden han hadde her.

Han lar oss i stikken og tenker kun på seg selv.

Og så går du til Lillestrøm Simen??  Seriøst er du totalt vakumpakka?

Et verre møkkasted kan jeg knapt tenke meg.

Kan ikke fatte hva du tenker på.Neste år så er vi over LSK på tabbellen.

Og vi Knuser dem på Tribunen!

De nye Ivorianerene våre kommer til å herje mer på banen enn du noensinne har gjort!

La Judasen få høre det til året, at dette kommer aldri til å bli tilgitt!!!!!

 

BRRRRREEEEEEEEEENNNNNNNNNNNN!!!!!!!!!

 

 

 

Blir litt lei av og gjenta meg sjøl men: Hold kjeft!

 

Så du syns liksom det er helt greit at han går til en konkurrerende klubb?

Er du helt sandblåst?

Herregud...  

For det første: Nei, jeg er ikke, for å si det med dine ord: Sandblåst. Ellers å er det faktisk mulig å ordlegge seg litt mer saklig enn enkelte her inne gjør. Det var eneste grunnen til at jeg skreiv "Hold kjeft!". Kan man ikke si det man vil på en ordentlig måte, så er det nemli i mine øyne det beste.

Men over til saken: Seff, synes jeg det er trist at Simen drar. Jeg har så lenge han har vært i klubben vært at den oppfatning av at han har vært blant våre beste spillere. Bra at han også var lokal. Men samtidig mener jeg også han lenge har vært en av TLs mest undervurderte spillere, mtp mulighet for større utfordringer bl.a på landslag. Det er også et faktum at han lenge har vært linka på vei bort. Før sesongstart, men også i sommer. Mtp på Brennes egne ambisjoner så skjønner jeg på mange måter at han går til LSK. Sjøl om vi i FFK liker å tro at vi har noe på gang, er det ikke fritt for at man senere åra har fått mye oppmerksomhet ved å spille på et Topp 4/RL-lag. Der har LSK vært i det siste. Synes det røddig at Simen går nå, sånn at vi kan få en god slump penger for han.

---------------------------

math


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 12 des 06, 14:12

Opprinnelig postet av FFKgutten
Henter vi Koren da?

 

Hadde vært hysterisk bra om Koren hadde havna i FFK, noe jeg ikke har særlig tro på.

 

Helt ærlig så mener jeg FFK burde sattse på og la de som alt er i klubben få prøve seg. FFK har ett godt lag, spesielt på midtbanen, Eneste vi mister med Brenne er 5-6 mål. Hadde FFK fått inn en spiss med større avslutnings egenskaper tror jeg det er nok.


math

A-lagspiller

Ble medlem: 08 apr 03
Innlegg: 320

Lagt til: 12 des 06, 14:13
Hmmm, Ultrasfolket fremstår ikke som de mest saklige for øyeblikket ....

---------------------------

math


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 12 des 06, 14:15
Endret: 12 des 06, 14:17
Opprinnelig postet av math
Men over til saken: Seff, synes jeg det er trist at Simen drar. Jeg har så lenge han har vært i klubben vært at den oppfatning av at han har vært blant våre beste spillere. Bra at han også var lokal. Men samtidig mener jeg også han lenge har vært en av TLs mest undervurderte spillere, mtp mulighet for større utfordringer bl.a på landslag. Det er også et faktum at han lenge har vært linka på vei bort. Før sesongstart, men også i sommer. Mtp på Brennes egne ambisjoner så skjønner jeg på mange måter at han går til LSK. Sjøl om vi i FFK liker å tro at vi har noe på gang, er det ikke fritt for at man senere åra har fått mye oppmerksomhet ved å spille på et Topp 4/RL-lag. Der har LSK vært i det siste. Synes det røddig at Simen går nå, sånn at vi kan få en god slump penger for han.
 
Støttes 100 %.

Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 12 des 06, 14:16
Moss avis sier Moss får en del penger. Halvannen mill hvis den antatte salgssummen stemmer.

www.moss-avis.no/apps/pbcs.dll/article

Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 12 des 06, 14:20
Opprinnelig postet av Shadar
Opprinnelig postet av Fredd

Hva skjer hvis Kuoadio og Fofana ikke får arbeidstillatelse. Da har vi bommet litt.

 

Kjente jeg ble forbannet da jeg leste at Simen forlater FFK. Han har ambisjoner. Det er helt lovlig, men å gå til LSK???? Håper inderlig at FFK kommer over LSK på tabellen neste år. Jeg skal ikke pipe mot Brenne når han kommer til stadion neste år, men han skal ikke få noen form for applaus heller. Jeg er en stor motstander at folk skal pipe mot sine gamle spillere.....

 

Akkurat det der reagerte jeg litt på også. Bra om ikke det blir pipekonsert. Det hadde vært flaut.

 

Flaut???

 

Han vraker FFK til fordel for en konkurerende klubb en times kjøring unna!!! Tilbudene var så å si like, men han valgte fortsatt LSK!!!! Så følelser, magefølelser, hjertet, lyst eller hva pokker en kaller det talte for LSK!!!!

 

Ser frem til tidenes pipekonsert når han stiller i gult på stadion!!!!!!!


Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 12 des 06, 14:20
Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av Jonek

Simen vil bli en bedre spiller i LSK under Tom Nordlie som trener.

Han forstår at han må trene mer og ha bedre kvalitet på treningene om han skal kunne ta steget opp på landslaget. Det får han under Tom, ikke under Knut Thorbjørn.

Dessverre!

Det er et lurt valg av han om han vil bli bedre trent.

Han trenger en som kan sette krav til han.......

Det trenger flere av våre gutter!


Brenne er strengt talt den spilleren som IKKE trenger det, da han er flink til egentreninger og slikt selv. Gutten har en kondisjon ut av en annen verden. Derimot er det en haug andre på FFK som kunne trengt et spark bak.

Fotball er en lagidrett og det hjelper ikke bare med egentrening, men fellestreningene må også ha kvalitet. Det mangler hos FFK. Derfor er Simen smart som velger å bli trent av Tom Nordlie. Han vil utvikle seg bedre der det er en bedre treningskultur.

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 12 des 06, 14:21
Opprinnelig postet av Knuty
Moss avis sier Moss får en del penger. Halvannen mill hvis den antatte salgssummen stemmer.

www.moss-avis.no/apps/pbcs.dll/article

Da trenger vi bare å finne ut hvor mye Moss får da jo! :)

X = FFK får av LSK
M = MFK får av FFK

X = ( M / 0,25) + 1,5 mill

En M på f.eks 1.625 gir 8 millioner, så vi må bestemme M!

olenordby

Bedriftsspiller
Ble medlem: 28 mai 06
Innlegg: 8

Lagt til: 12 des 06, 14:21

seriøst, er dere helt korka?

Her sitter dere å sier "Brenne var nok redd for å ikke spille på FFK og derfor gikk han til LSK"

Midtbanen vår er 5x så god som deres midtbane, herrigud som dere drømmer.

---------------------------

http://www.ultrasfeltc.com


Pelle

A-lagspiller

Ble medlem: 12 jun 03
Innlegg: 425

Lagt til: 12 des 06, 14:22

Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av kanogvetalt
8 mill er synnsykt mye for en som ble satt ut av laget et par ganger i høst. Det er bare å gratulere!

Makan til tullball, kanogvetalt! Simen Brenne hadde vært et SOLEKLART førstevalg på midtbanen til FFK og det å påstå noe annet er bare tull. Ingen er i nærheten av å holde samme nivå som Brenne på midtbanen til FFK.

Dersom 8 millioner stemmer, så er det greit nok, men å påstå noe annet enn at Brenne hadde vært en særdeles viktig brikke hos FFK er total mangel på kunnskap og viten. Å påstå at Brenne ville slite med spilletid hos FFK, men være garantert spilletid hos LSK, er så latterlig at jeg ikke finner ord som kan beskrive det engang.

FFK er med dette salget satt tilbake mange hakk og nå må vi forsterke laget. Ikke nødvendigvis midtbanen, men nå trenger vi forsterkninger som kan ta over jobben som Brenne gjorde: Det vil si å score mål!

Ufattelig trist at FFK mister sin beste midtbanespiller.

 

Enig, Holters.

Skjønner ikke hvordan enkelte kan påstå at han ville slite med å få spilletid i FFK, mens han er garantert plass på midtbanen til LSK. Da er det jo like greit at han er solgt, og ihvertfall hvis vi fikk 8 mill.

 

Dette viser vel bare hvor sneversynte og sjåvinistiske enkelte er. Tror at Fredrikstad er nordens beste by, og FFK nord-europas beste klubb. Våkn opp folkens. Det finnes faktisk noe utenfor Fredrikstad og FFK. Om ikke supporterne evner å se grunnen til at Brenne valgte Lillestrøm, kan vi vel bare akseptere at han selv faktisk har sett noen grunner for å gå dit, for hans egen del.

 

Sånn er dessverre fotballen i dag. Det er ikke lenger sånn at man spiller i en klubb hele livet. Fotball er en jobb for spillerne, på lik linje med enhver annen arbeidstaker. Da er det naturlig at man trenger et miljøskifte av og til, og like naturlig om man ønsker å tjene litt mer enn man gjør pr dags dato. Og om vi liker det eller ikke, må vi vel bare innse at LSK pr i dag er en større klubb enn FFK. Forhåpentligvis vil FFK kunne ta igjen det forspranget, og gå forbi i løpet av noen få år.

 

Liker heller ikke at Simen valgte Lillestrøm fremfor FFK, men nå er det en gang sånn. Da er det bare å si takk for samarbeidet, og lykke til videre.

 

Håper forøvrig også at klubbene går ut med overgangssummen..


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 12 des 06, 14:23
Opprinnelig postet av Jonek]
Fotball er en lagidrett og det hjelper ikke bare med egentrening, men fellestreningene må også ha kvalitet. Det mangler hos FFK. Derfor er Simen smart som velger å bli trent av Tom Nordlie. Han vil utvikle seg bedre der det er en bedre treningskultur.

Det er nok sant, så det er jeg fullstendig enig i.

Jeg synes faktisk at FFK burde hente inn en fysisk trener med ansvar for egentreningen og en ernæringsekspert.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 12 des 06, 14:26
Opprinnelig postet av olenordby


seriøst, er dere helt korka?

Her sitter dere å sier "Brenne var nok redd for å ikke spille på FFK og derfor gikk han til LSK"

Midtbanen vår er 5x så god som deres midtbane, herrigud som dere drømmer.


Den 5 x kommentaren din er vel like fullt så "korka" som uttalelsene her inne. Spesielt mtp at Lillestrøm har siklet etter både Brenne og Bjørkøy over lengre tid. Merkelig at de skulle gjør dette dersom midtbanen deres var 5 ganger så god som FFK sin.

Men de som mener at Brenne ikke ville få spilletid i FFK, men har blitt garantert det i LSK, er selvfølgelig helt på jordet.

Anne_ffk

A-lagspiller

Ble medlem: 22 jul 05
Innlegg: 237

Lagt til: 12 des 06, 14:29
hva skjer med verden???

---------------------------

Ny stadion, og ny tippeligasesong, 2007! =)


olenordby

Bedriftsspiller
Ble medlem: 28 mai 06
Innlegg: 8

Lagt til: 12 des 06, 14:30

Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av olenordby


seriøst, er dere helt korka?

Her sitter dere å sier "Brenne var nok redd for å ikke spille på FFK og derfor gikk han til LSK"

Midtbanen vår er 5x så god som deres midtbane, herrigud som dere drømmer.


Den 5 x kommentaren din er vel like fullt så "korka" som uttalelsene her inne. Spesielt mtp at Lillestrøm har siklet etter både Brenne og Bjørkøy over lengre tid. Merkelig at de skulle gjør dette dersom midtbanen deres var 5 ganger så god som FFK sin.

Men de som mener at Brenne ikke ville få spilletid i FFK, men har blitt garantert det i LSK, er selvfølgelig helt på jordet.

 

Hehe, ja ser den nå, satt det alt for mye på spissen, men sånn folk pratet her inne så virket det absoulutt som om det trengtes. hehe;)

---------------------------

http://www.ultrasfeltc.com


kim_andre_c

A-lagspiller

Ble medlem: 22 aug 06
Innlegg: 755

Lagt til: 12 des 06, 14:31
Endret: 12 des 06, 14:31
Surt og synd, det er alt jeg har å si!! En av FFKs beste spillere går til direkte konkurrent... EN STOR SKAM!!!

---------------------------

- FFK norgesmester 2006 - :)
- Snart ny Stadion... JIPPI -


olenordby

Bedriftsspiller
Ble medlem: 28 mai 06
Innlegg: 8

Lagt til: 12 des 06, 14:33

Opprinnelig postet av kim_andre_c
Surt og synd, det er alt jeg har å si!! En av FFKs beste spillere går til direkte konkurrent... EN STOR SKAM!!!

 

Et topplag, og et middelmådig lag (som såvidt reddet plassen) er ikke direkte konkurrenter. Dere er heldige med at Brenne er lojal og skrev under en 1 års kontrakt for at dere skulle få penger. Dere får sannsynligvis ganske vanvittige 8(!) millioner, noe som er MYE for en spiller som har igjen 1 år. Til gjengjeld fikk vi 0 kroner av en spiller av Robert Koren`s kaliber.

---------------------------

http://www.ultrasfeltc.com


Vlad

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 723

Lagt til: 12 des 06, 14:35

Lillestrøm er latterlige greier,men om han vil dit er det slik det må bli.Dog tråkig at andelen lokale gutter blir mindre med dette.

 !!! Lillestrøm er mer i mediene og dermed større utstillingsvindu enn FFK i forhold til utenlandske klubber. Med keiko inne endrer nok ikke det seg.

Håper vi fikk god pris og at det finnes gode erstattere som vil til oss.Hvem det skal være er det annen tråd for ser jeg.

 

 

---------------------------

Hovedtribunen Ultras-sitt ned og hold kjeft. Vi prøver å se kamp her !!!!


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 12 des 06, 14:35
Opprinnelig postet av olenordby

Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av olenordby


seriøst, er dere helt korka?

Her sitter dere å sier "Brenne var nok redd for å ikke spille på FFK og derfor gikk han til LSK"

Midtbanen vår er 5x så god som deres midtbane, herrigud som dere drømmer.


Den 5 x kommentaren din er vel like fullt så "korka" som uttalelsene her inne. Spesielt mtp at Lillestrøm har siklet etter både Brenne og Bjørkøy over lengre tid. Merkelig at de skulle gjør dette dersom midtbanen deres var 5 ganger så god som FFK sin.

Men de som mener at Brenne ikke ville få spilletid i FFK, men har blitt garantert det i LSK, er selvfølgelig helt på jordet.

 

Hehe, ja ser den nå, satt det alt for mye på spissen, men sånn folk pratet her inne så virket det absoulutt som om det trengtes. hehe;)

 

Espen Søgård er et veldig bra arbeidsjern, men altfor mange baller har havnet til motspiller pga manglende teknikk, mottakk og touch fra nettopp han. Koren er vel bedr enn våre, men det er også den eneste, men unntak av Wherman?


FFK Forever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jun 03
Innlegg: 848

Lagt til: 12 des 06, 14:40
Endret: 12 des 06, 14:43
Opprinnelig postet av olenordby

seriøst, er dere helt korka?

Her sitter dere å sier "Brenne var nok redd for å ikke spille på FFK og derfor gikk han til LSK"

Midtbanen vår er 5x så god som deres midtbane, herrigud som dere drømmer.

 

Dummeste jeg har lest noensinne. Du syns sikkert at Espen Søgård er en bedre spiller enn Raymond Kvisvik?

Du syns sikkert at Bjørn Helge Rise er en bedre Spiller enn Tarik ? Som skal trene med chelsea og ble årets unge spiller i tippeligaen. Vår kaptein Jon anders bjørkøy hadde en utrolig bra sesong og ble tatt ut på landslaget.Syns ikke han står noe tilbake for Khalid M hos dere. I tillegg har vi fått 2 sinnsykt lovende Ivorianere, de spiller på sine lands u 20 landslag.

Teknikk,overblikk som overgår det meste.    Dere har mistet Robert Koren. Kan ikke på noen måte se at dere har en utrolig mye bedre midtbane enn vår.

Neste år så kommer vi Høyere en dere på tabellen!

Tror du har slått hodet ditt hardt når du falt ut av redet ditt!!

LIlle Pip-pip!

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF ULTRAS!!
FFK FANATICS FELLOWSHIP



Flat Trådet Nøstet
Side 7 av 16 7

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f