Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK ønsker å selge 4 av 5 sommerkjøp

Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 5 5

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 14 des 06, 11:26
Jeg tror kanskje det også kan ha noe med hvordan en moderne ledelse er lagt opp i dag i forhold til før. Nils Arne Eggen bestemte omtrent alt på brakka i trondheim før, i dag skal treneren kun ta seg av det sportslige i praksis. Det er jo ikke så rart om det skulle stemme at han vil ha litt mye å si på en rekke ting da. Eple faller sjeldent langt fra stammen. I dette tilfellet, heldigvis ikke, hvis han kan moderere seg litt. Har troa på Eggen foreløpig, men det tar sikkert litt tid å finne ut hvordan ting fungerer best mulig i startfasen av et samrbeid.

Funk1

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mar 03
Innlegg: 403

Lagt til: 14 des 06, 11:49

Jeg tipper alt dette rotet skyldes Morgans inntreden i klubben. Han hadde behov for å markere seg, og svei av FFKs sårt oppsparte midler i løpet av et par heite sommermåneder. Tosk.


becks723

Juniorspiller
Ble medlem: 26 sep 05
Innlegg: 145

Lagt til: 14 des 06, 11:53
Opprinnelig postet av Funk1

Jeg tipper alt dette rotet skyldes Morgans inntreden i klubben. Han hadde behov for å markere seg, og svei av FFKs sårt oppsparte midler i løpet av et par heite sommermåneder. Tosk.

Oppsparte midler? FFK var konkurs før morgen kom, hadde det ikke vært for han hadde aldri høili gått inn med 10 mill i sommer....


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 14 des 06, 12:36
Opprinnelig postet av Funk1

Jeg tipper alt dette rotet skyldes Morgans inntreden i klubben. Han hadde behov for å markere seg, og svei av FFKs sårt oppsparte midler i løpet av et par heite sommermåneder. Tosk.



Oi! Enda et innlegg som kvalifiserer til årets innlegg.

Du viser vel egentlig bare hvor lite du hadde fått med deg av den alvorlige situasjonen FFK var i før Morgan kom på banen og fikk med Høili/Investorpoolen for å redde FFK?

Dersom situasjonen ikke hadde blitt ryddet opp i hadde nok ikke FFK spilt elitefotball i 2007. Ikke nødvendigvis fordi vi hadde gjort det dårligere på banen i høst - men fordi vi med stor sannsynlighet hadde hatt problemer, store sådanne, med å fornye profflisensen.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5992

Lagt til: 14 des 06, 12:41
Opprinnelig postet av Funk1

Jeg tipper alt dette rotet skyldes Morgans inntreden i klubben. Han hadde behov for å markere seg, og svei av FFKs sårt oppsparte midler i løpet av et par heite sommermåneder. Tosk.

 

Jada... Hvor har du vært de siste månedene? På ferie i Australia uten tilgang til internett?


Funk1

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mar 03
Innlegg: 403

Lagt til: 14 des 06, 16:23
Vi er jo alle enige om at sommerens FFK-overganger, med unntak av Patrick, stort sett har vært rotete håndtert. Noen må jo ta på seg ansvaret for dette surret, og med tanke på den uprofesjonelle håndteringen av Gardar Jóhannson, så peker Morgan seg ut som "prime suspect" for å si det sånn.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10064

Lagt til: 14 des 06, 16:34
Opprinnelig postet av Funk1
Vi er jo alle enige om at sommerens FFK-overganger, med unntak av Patrick, stort sett har vært rotete håndtert. Noen må jo ta på seg ansvaret for dette surret, og med tanke på den uprofesjonelle håndteringen av Gardar Jóhannson, så peker Morgan seg ut som "prime suspect" for å si det sånn.

Når man tenker på det, så har faktisk Morgan "ikke begynt i jobben enda". Han skulle egentlig begynne 1. januar 2007. Når det gikk som det gikk i Lyn, så fikk han muligheten til å hjelpe FFK som sårt trengte en sterk leder. Langt tidligere enn planlaget ble han kastet inn i det hele uten de helt store forberedelsene, så det er klart han trenger litt mer tid på seg.

Den tiden synes jeg Morgan fortjener å få før vi dømmer han nord og ned. I mine øyne har han gjort en meget god jobb så langt og ført klubben et syvmilssteg nærmere det å være en profesjonell fotballklubb. Helt klart den viktigste personen som har blitt ansatt i FFK siden Eggen kom som trener.

paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 14 des 06, 16:40
hehe hvor hadde ffk hvert uten mister andersen og hvor hadde høili hvert.hvor hadde ivorianerne hvert og når det gjelder islendingen så tror jeg de fleste vil være glad når han kommer for den spillern er god

Funk1

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mar 03
Innlegg: 403

Lagt til: 14 des 06, 16:55

Joda. Vi er jo sikkert stuck med Morgan i mange år til vil jeg tro, så sånn sett er det jo lite konstruktivt å rakke ned på ham. Styret i FFK og Bjørn Jensen, har jo også et ansvar her. Med tanke på ansettelsen av Mokkelbost har de ikke akkurat vist seg grundige i ansettelsesprosesser. Men skulle det vise seg at han har skaffet alle disse spillerne uten å konsultere den sportslige ledelsen så er det mildt sagt sjokkerende.


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 14 des 06, 17:02
Opprinnelig postet av Funk1

 

Joda. Vi er jo sikkert stuck med Morgan i mange år til vil jeg tro, så sånn sett er det jo lite konstruktivt å rakke ned på ham. Styret i FFK og Bjørn Jensen, har jo også et ansvar her. Med tanke på ansettelsen av Mokkelbost har de ikke akkurat vist seg grundige i ansettelsesprosesser. Men skulle det vise seg at han har skaffet alle disse spillerne uten å konsultere den sportslige ledelsen så er det mildt sagt sjokkerende.

islendingen har selv eggen fulgt på trening,stadheim og vourinen var også godkjent av eggen.ivorianerne imponerte både eggen,ahlsen,morgan og spillerne

ecupeventyrsnart

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jul 05
Innlegg: 263

Lagt til: 14 des 06, 17:06

Opprinnelig postet av Costanza
Alle vet jo at det var Koskela som var den nye Litmanen!

He, he konge-komentar... Apropos bomkjøp;))


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 14 des 06, 17:30
Opprinnelig postet av paco
Opprinnelig postet av Funk1

 

Joda. Vi er jo sikkert stuck med Morgan i mange år til vil jeg tro, så sånn sett er det jo lite konstruktivt å rakke ned på ham. Styret i FFK og Bjørn Jensen, har jo også et ansvar her. Med tanke på ansettelsen av Mokkelbost har de ikke akkurat vist seg grundige i ansettelsesprosesser. Men skulle det vise seg at han har skaffet alle disse spillerne uten å konsultere den sportslige ledelsen så er det mildt sagt sjokkerende.

islendingen har selv eggen fulgt på trening,stadheim og vourinen var også godkjent av eggen.ivorianerne imponerte både eggen,ahlsen,morgan og spillerne

Er du sikker på at finnen og Stadheim er godkjent av Eggen, det er ikke jeg?


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 14 des 06, 18:39

Her er det noen som har funnet det defensive ankeret sitt :

 

http://www.fxt.no/tippeligaen/tromso/article835392.ece


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10064

Lagt til: 14 des 06, 18:50
Endret: 14 des 06, 18:52
Opprinnelig postet av Shadar


Her er det noen som har funnet det defensive ankeret sitt :

http://www.fxt.no/tippeligaen/tromso/article835392.ece


Jeg er helt overbevist om at FFK også har blitt tilsendt DVD-videoer av denne spilleren. Odd bekreftet at de så på fire spillere fra Amerika på DVD-videoer, men avkreftet at de var interessert i noen av dem. Det virker som om at alle Tippeligaklubbene i Norge har fått tilsendt DVD-videoer av følgende fire spillere:

Thiago Martins
- Bodø/Glimt tilbyr Martins korttidskontrakt i seks måneder

Andy Herron
- Herron trente med både RBK og Molde sommeren 2004.
- Jeg tror ikke noen har vist interesse i denne omgang.

Edson Buddle
- FFK har bekreftet interesse

Douglas Sequeira
- Tromsø har gitt ham tilbud.

Det står en del om spillerne på VGD.

Det var mange (9!) linker på en gang.


Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 5 5

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340