Husk meg
Brukernavn
Passord

Garðar Jóhannsson kommer trolig i januar

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 29 nov 06, 17:28
Endret: 29 nov 06, 17:38
Hva synes dere om det?

En litt merkelig situasjon dersom klubben ikke lenger ønsker spilleren. Vi får håpe han overrasker oss alle og blir en kanonforsterkning dersom anken går igjennom.

wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 29 nov 06, 17:33
Endret: 29 nov 06, 17:35

tenkte akkurat det samme!! Litt dumt at nødløsningen i sommer først kommer i vinter, men man kan jo ikke ha forandret seg så mye allerede at de ikke vil ha han.. De signe vel ikke nødløsningskontrakt på seks måneder??

 

Nå begynner det faktisk og bli mange spisser i klubben!!

---------------------------

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)


AHA!! vinner av tabellkonken 2006!!


Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 29 nov 06, 17:46
Hoås, Toth, Vourinen og så denne Johannsson. Mange like typer der. GOdt at vi har et lag i 2.div nå. Så får de i hvertfall litt bedre matching.

---------------------------

Fredd


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 29 nov 06, 18:57
Endret: 29 nov 06, 18:57
Virker som det blir kamp om spiss plassen(e) på 2-laget. Blir vel leid ut noen spisser her...etter hvert.

---------------------------

Benksliter`n

BYGG EN STOR NOK STADION!
15 000 +++++


oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 05 des 06, 10:26

Opprinnelig postet av Fredd
Hoås, Toth, Vourinen og så denne Johannsson. Mange like typer der. GOdt at vi har et lag i 2.div nå. Så får de i hvertfall litt bedre matching.

 

Ikke glem West da


Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 1046

Lagt til: 05 des 06, 10:41
Opprinnelig postet av oleberg

Opprinnelig postet av Fredd
Hoås, Toth, Vourinen og så denne Johannsson. Mange like typer der. GOdt at vi har et lag i 2.div nå. Så får de i hvertfall litt bedre matching.

 

Ikke glem West da

 

Nå er jo West en litt annerledes spillertype i forhold til de nevnte spissene. Tror det var det han mente.

---------------------------

Uten PUNGÆÆÆR, ingen UNGÆÆÆÆR


hiawata

Juniorspiller

Ble medlem: 01 nov 03
Innlegg: 145

Lagt til: 05 des 06, 11:05
han er uansett skadet i 85% prosent av sesongen, så det spiller ikke så stor rolle

---------------------------

på vinger over europa


Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 05 des 06, 17:25
Opprinnelig postet av Kristian B
Opprinnelig postet av oleberg

Opprinnelig postet av Fredd
Hoås, Toth, Vourinen og så denne Johannsson. Mange like typer der. GOdt at vi har et lag i 2.div nå. Så får de i hvertfall litt bedre matching.

 

Ikke glem West da

 

Nå er jo West en litt annerledes spillertype i forhold til de nevnte spissene. Tror det var det han mente.

 

Det var det jeg mente ja. Alle store spillere som passer best som midtspiss i en 4-3-3 formasjon.

---------------------------

Fredd


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 08 des 06, 15:34

Kan ikke skjønne at det kan bli noe særlig for Gardar å komme til FFK. FFK prøvde jo å få annulert kontrakten med han, men anken gikk ikke igjennom. Ikke en bra start på et abeidsforhold,spør du meg

Kanskje FFK vil prøve å kjøpe han ut av kontrakten?

---------------------------

FFK ØSTFOLD`S FOTBALL-STOLTHET!

BYGG PÅ STADION TIL 20 000!
SÅ DRØMMEN OM CHAMPIONS LEAGUE I VÅR EGEN STORSTUE IKKE DØR!


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 08 des 06, 17:00
Det var vel naturlig at FFK ønsket å "heve kjøpet" i sommer? FFK kjøpte en spiller de trodde kunne spille for klubben omgående (i høstsesongen, altså), men i realiteten ble ikke spilleren klar før 1.januar.  Det var vel derfor de ønsket å annulere kontrakten?

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 08 des 06, 22:40
denne islendingen blir nok ingen flopp skal dere få se hehe

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 09 des 06, 02:23

vel han er nok på vei nå ettersom både hoås og heavy er "transferlisted". skulle helst sett at vi droppet denne spilleren. da sitter vi igjen med toth og west som rene alternativer til spissplassen, kanskje også en av ivorianerne. en superspiss inn nå så lukter det svidd av angrepet.

 

uansett PRI 1 som morgan selv har sagt-SLANK TROPPEN! selv om jeg er uenig i at f.eks stadhem skal gå er det positivt at ryddesjauet blir tatt snarest, gjør det enklere for både klubb og spillere som jakter nye jobbmuligheter.

---------------------------

UEFA KØPPEN 2007?!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 09 des 06, 10:11
Opprinnelig postet av bateman
da sitter vi igjen med toth og west som rene alternativer til spissplassen, kanskje også en av ivorianerne. en superspiss inn nå så lukter det svidd av angrepet.

West eller ivorianerne kommer nok ikke til å bli brukt som spydspisser i 4-3-3.

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 09 des 06, 12:00
vel hvor sikkert er det at eggen holder på nåværende taktikk framfor å gå tilbake til 4-4-2. hvor en "target" type og en spiller med plenty pace utfyller hverandre. type ringberg+west samarbeid vi hadde en tid tilbake. i en 4-5-1 formasjon er nå toth eneste alternativ hvis ryktene om heavy og hoås ut stemmer. kan virke logisk at 2skal ut da morgan ettertrykkelig har nevnt at islendingen signerer i januar. altså vil vi da ha toth vs islendingen....ikke optimalt...

---------------------------

UEFA KØPPEN 2007?!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 09 des 06, 12:19
Jeg skrev et svar angående formasjonsendring i denne tråden til deg.

Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 18 des 06, 14:12
Endret: 18 des 06, 14:13
Gardar kommer 3. januar

Gardar Johansson (26) slutter seg til FFKs tropp 3. januar 2007.


-Legesjekken gikk greit. Nå skal jeg feire julen her på Island, og så kommer jeg til Fredrikstad og klubbens første trening på nyåret. Jeg gleder meg veldig, sier Gardar Johansson.


Islendingen måtte returnere til Island etter overgangskluss i sommer. I 2007 er han imidlertid spilleklar for FFK, og klubben ønsker fortsatt den storvokste spissens tjenester.


-Jeg er i meget god form. Har trent hardt den siste tiden, så fysisk er jeg klar. Det skal bli fint å komme inn i ordnede former igjen. Håper jeg kan gjøre god nytte for meg hos norgesmestrene, sier Gardar Johansson.

---------------------------

Ære være Plankebyen


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 18 des 06, 15:46

Opprinnelig postet av bateman
vel hvor sikkert er det at eggen holder på nåværende taktikk framfor å gå tilbake til 4-4-2. hvor en "target" type og en spiller med plenty pace utfyller hverandre. type ringberg+west samarbeid vi hadde en tid tilbake. i en 4-5-1 formasjon er nå toth eneste alternativ hvis ryktene om heavy og hoås ut stemmer. kan virke logisk at 2skal ut da morgan ettertrykkelig har nevnt at islendingen signerer i januar. altså vil vi da ha toth vs islendingen....ikke optimalt...

 

Jeg leste et eller annet sted i dag at Morgan(ellert evt den sportslige ledelsen i klubben) hadde klare formeninger om hvordan FFK skal spille i fremtiden. Formasjon var ikke nevnt, men kan være vedtatt. FFK er, og bør etter min mening være et, 4-3-3 lag.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 18 des 06, 16:15

Dersom det er et styrevedtak på at vi SKAL spille en spesiell formasjon stanger jeg huet i veggen. Treneren bør til en vær tid vurdere hvordan spillerne han har til rådighet passer best og justere formasjon og spillestil deretter....


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 18 des 06, 16:17
Opprinnelig postet av Olavesen
Dersom det er et styrevedtak på at vi SKAL spille en spesiell formasjon stanger jeg huet i veggen. Treneren bør til en vær tid vurdere hvordan spillerne han har til rådighet passer best og justere formasjon og spillestil deretter....

De har et styrevedtak på 4-3-3 i Rosenborg.

Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 18 des 06, 16:21
Endret: 18 des 06, 16:30

Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av Olavesen
Dersom det er et styrevedtak på at vi SKAL spille en spesiell formasjon stanger jeg huet i veggen. Treneren bør til en vær tid vurdere hvordan spillerne han har til rådighet passer best og justere formasjon og spillestil deretter....

De har et styrevedtak på 4-3-3 i Rosenborg.

ja..i svaret mitt over kom det med mye.....

Rosenborg ja ....lurer på hvem som blir trener der jeg etter den bedrøvelige oppvisningen i avslutningskampen på stadion og i Royal L ....hmmm

---------------------------

Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
Send en hund etter øl...



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24