Husk meg
Brukernavn
Passord

Morgan og Fjørtoft i samtaler i dag....

Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 6 5

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 29 nov 06, 18:15
Endret: 29 nov 06, 18:17

good research holters,stå på videre.

morgan virker i mine øyne usedvanlig profesjonell og innehar akkurat den kompetansen FFK trengte på nåværende tidspunkt. meget stor respekt av tiden han bruker på oss supportere.

 

det som ikke var positiv lesing var at eggen ønsket type "allround" spillere. regelrett drittlei slike potet spillere. det vi trenger nå er spillere som går rett inn på laget og bekler èn rolle på banen.

 

bjørkøy blir-flott! brenne er også en mann for fremtiden, men signerer han ikke ny kontrakt så må klubben naturligvis selge...full forståelse for det. samtidig virket han veldig "intetanende" rundt rambekk, kanskje for å drive fokus vekk fra den potensielle overgangen? ville være et scoop for FFK i samme bås som bertil, shaaban og jonna.

---------------------------

UEFA KØPPEN 2007?!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 29 nov 06, 18:43

paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 29 nov 06, 19:12
ligger vel i kortene at brenne vil ut på tur,greit nok og få noen penger nå isteden for at han blir bosman spiller,men hva har lillestrøm som ikke ffk har

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 29 nov 06, 19:38

Opprinnelig postet av paco
ligger vel i kortene at brenne vil ut på tur,greit nok og få noen penger nå isteden for at han blir bosman spiller,men hva har lillestrøm som ikke ffk har

Lillestrøm har ledig plass på offansiv sentral midtbane hvis Koren forsvinner,mens FFK har plutselig et luksusproblem her. Vi har flere som kjemper om plassen(e). Vi har Konan,Fofana,Bjørkøy,Ramberg og Brenne....kan vel også ta med Stadheim,Elvestad og Kvisvik.

Hvis ikke Brenne blir mere stabilt god,så tror jeg han vil slite mye på benken neste sesong. Han varierer litt for mye prestasjonsmessig etter min smak. Han burde også bli bedre deffansivt.

Til slutt vil jeg si: Håper han skriver ny kontrakt og hver seg et hakk eller to, til neste sesong.

---------------------------

Benksliter`n

BYGG EN STOR NOK STADION!
15 000 +++++


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 29 nov 06, 20:13
Opprinnelig postet av paco
men hva har lillestrøm som ikke ffk har


Tromme.

---------------------------

Ære være Plankebyen


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 29 nov 06, 20:50
Endret: 29 nov 06, 20:51
FB er flinke til å finne saker herfra, www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 29 nov 06, 21:20
Opprinnelig postet av Patrioten
FB er flinke til å finne saker herfra, www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article


Det er ganske vanlig at media henter saker fra hverandre, men de fleste henviser til kilder ala "fredrikstadfk.no avslørte i dag... fredrikstafk.no kom i dag med nyheten... sier han til fredrikstadfk.no... sier han til klubbens offisielle nettsted."

Det er litt frekt at f-b aldri henviser til ffksupporter.net når det er så åpentbart at det er her de henter ideen, deler av spørsmålene og gjerne mer til. Det som står på i den linken er jo nesten ordrett det samme som står her, bare lettere omformulert. Men, men, det ikke noe å gjøre med dette og vi har lært å leve med det.

Jeg synes uansett at dette er noe f-b burde ta til etterretning. Vi bruker utrolig mye tid på dette nettstedet og den gratisreklamen en henvisning i ny og ne gir oss synes jeg jaggu de kan spandere, og samtidig ha samvittigheten i behold.

Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 912

Lagt til: 29 nov 06, 21:39

Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av Patrioten
FB er flinke til å finne saker herfra, www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article


Det er ganske vanlig at media henter saker fra hverandre, men de fleste henviser til kilder ala "fredrikstadfk.no avslørte i dag... fredrikstafk.no kom i dag med nyheten... sier han til fredrikstadfk.no... sier han til klubbens offisielle nettsted."

Det er litt frekt at f-b aldri henviser til ffksupporter.net når det er så åpentbart at det er her de henter ideen, deler av spørsmålene og gjerne mer til. Det som står på i den linken er jo nesten ordrett det samme som står her, bare lettere omformulert. Men, men, det ikke noe å gjøre med dette og vi har lært å leve med det.

Jeg synes uansett at dette er noe f-b burde ta til etterretning. Vi bruker utrolig mye tid på dette nettstedet og den gratisreklamen en henvisning i ny og ne gir oss synes jeg jaggu de kan spandere, og samtidig ha samvittigheten i behold.

 

Nesten fristende å ringe Morgan og spørre om han har vært i kontakt med FB angående dette.

Hvis ikke, så er dette rett og slett enkel advokatmat.

 

Forøvrig fortjener du, Holters,

...en stor takk ! 

---------------------------

FFK and Wisla Krakow forever...


ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 29 nov 06, 21:48
Holters jeg hadde ringt Morgan og spurt pent om Fb har snakket med han om dette.

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 29 nov 06, 21:48
Er vel ikke verre enn å sende en melding til Morgan og spør Holters?

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 29 nov 06, 21:58
Det har ingen mening. Alle her inne vet at det er Holters som har gjort arbeidet. Det er det som betyr noe. Morgan ville vel ikke lagt seg ut med Norges største lokal-avis for en filleting som dette. Da synes jeg heller journalistene i f-b får ta det til etteretning, bli litt flaue over slett arbeid, og stå på hardere videre.

ecupeventyrsnart

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jul 05
Innlegg: 263

Lagt til: 29 nov 06, 23:06

Opprinnelig postet av Shadar
Det har ingen mening. Alle her inne vet at det er Holters som har gjort arbeidet. Det er det som betyr noe. Morgan ville vel ikke lagt seg ut med Norges største lokal-avis for en filleting som dette. Da synes jeg heller journalistene i f-b får ta det til etteretning, bli litt flaue over slett arbeid, og stå på hardere videre.

Pokker heller, synes jeg skal få litt cred jeg og;)  det var jo tross alt jeg som tysta på møtet;) hehe

Men neida, Holters er den flinke;)


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 29 nov 06, 23:09

Syntes journalistene i FB bør legge seg flate jeg!!

Folk her inne gjør en jobb som det oser respekt av,og FB bare kommer og snapper opp!!

All ære til dere som styrer denne skuta!! 

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 29 nov 06, 23:12
f-b har nok vært i kontakt med Morgan Andersen, så den saken er grei. Jeg noterer at rekkefølgen i selve nyheten som kommer i avisa er helt lik min, og gjør mine tanker rundt det. Jeg har sendt en mail til Erling Omvik og oppfordret til kildehenvisning. Utover det, så snakker vi allerede om snøen som falt i fjor. Vi er vant til dette og f-b er store nok til å gjøre som de selv vil.

Man lærer så lenge man lever, og vi har lært at i fremtiden bør vi legge ut slike nyheter senere på kvelden. Hvorfor? Jo, Fredrikstad Blad har en deadline, og poster vi nyhetene sent, så rekker ikke f-b å få med omformulerte nyheter i avisa.

Som jeg skrev til herr Omvik:

"Jeg er student og hadde jeg levert inn en oppgave som dette, altså en oppgave som så tydelig har tatt utgangspunkt i en annen manns verk, men som likevel er lettere forbedret, så ville jeg blitt tatt for fusk."

ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 29 nov 06, 23:14
Bra sagt og skrevet Holters, hehe, post gjerne svaret fra Omvik her og.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 30 nov 06, 00:04
Endret: 30 nov 06, 00:05
Opprinnelig postet av ecupeventyrsnart
Pokker heller, synes jeg skal få litt cred jeg og;)  det var jo tross alt jeg som tysta på møtet;) hehe

Men neida, Holters er den flinke;)


Den skal du jaggu ha! Vanvittig bra observert og et godt tips som la grunnlag for mye god spekulasjon. f-b har ikke gitt deg mye ære heller:


"FB kjenner også til at det har vært møtevirksomhet mellom Morgan Andersen og Lillestrøms Jan Åge Fjørtoft."

Litt artig når de snakker med Morgan og kan få møtet bekreftet, men likevel velger de å fremstille det som om at dette er noe superhemmelig som bare f-b vet.

Saken til f-b

kjo

A-lagspiller
Ble medlem: 04 apr 03
Innlegg: 367

Lagt til: 30 nov 06, 09:09
Det vil være en falitterklæring om FFK må slippe Simen til en konkurrerende norsk klubb. At FFK kan miste spillere som vil prøve seg på et høyere nivå må vi være forberedt på. Men da må det være til en liga på høyere nivå enn norsk TL, og ikke til et lag som ligger noen plasser over oss på tabellen. Klarer vi ikke å beholde kvalitetsspillere fra eget distrikt som vil spille i Norge, blir FFK`s planer om å bli blant de beste i Norge er ren ønsketenking. Simen har vært og er av våre aller beste og mest sentrale spillere. Skal han spille i Norge, må det være for FFK!

paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 30 nov 06, 09:20

Opprinnelig postet av kjo
Det vil være en falitterklæring om FFK må slippe Simen til en konkurrerende norsk klubb. At FFK kan miste spillere som vil prøve seg på et høyere nivå må vi være forberedt på. Men da må det være til en liga på høyere nivå enn norsk TL, og ikke til et lag som ligger noen plasser over oss på tabellen. Klarer vi ikke å beholde kvalitetsspillere fra eget distrikt som vil spille i Norge, blir FFK`s planer om å bli blant de beste i Norge er ren ønsketenking. Simen har vært og er av våre aller beste og mest sentrale spillere. Skal han spille i Norge, må det være for FFK!
vil han heller av en eller annen merkelig grunn spille for lillestrøm til året så må jo ffk slippe han, bedre og få noen kr nå enn bosman etter neste sesong.vi trenger spillere som vil spille for klubben og vi har en meget sterk midtbane nå selv om brenne skulle finne på og dra.uansett så havner lillestrøm under ffk på tabellen i 2007

 


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 30 nov 06, 09:29

Det var gode nyheter at Bjørkøy blir!!! Håper og trur Brenne blir også jeg!! Hvis han skal til LSK så må døm værtfall ut med mye penger, og jeg kan ikke se hvorfor han heller vil spille der enn for oss!!

 

Uansett meget bra jobba Holters!! Denna sia her har blitt mye bedre i det siste!!


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 30 nov 06, 09:30
Jeg tror et år under Tom Nordlie vil gjøre Brenne mer komplett. Da vil han lære seg å ta bedre vare på de defensive pliktene sine som midtbanespiller. Men for all del, tror ikke han vil få så mye bedre kondis, for den får vel ikke blitt så mye bedre, da tror jeg det heller går litt mer ut over dybdeløpene hans, som kanksje blir færre.
Det er bedre for Simen å spille i LSK enn å slite benken her, men for all del, om han blir, jeg tror ikke han vil slite benken.


Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 6 5

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f