Husk meg
Brukernavn
Passord

Konan og Ismael skrev under for FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 17 av 33 17

JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 07 mar 07, 16:30
Opprinnelig postet av Holters

Lover definitivt godt dette?

Får RBKs Traore arbeids- og oppholdstillatelse, så er det vel ingenting som tilsier at våre ivorianere ikke skal få det?


Litt flisespikking bare:
Hva er kamper på CL-nivå?
Må man være med i selve CL, eller holder det med den internasjonale Kvalifiseringen?

Det er ingen tvil om at våre ivorianere har deltatt i selve CL, men når det gjelder Traore så ser jeg det er omtalt flere steder at han har kamper på CL-nivå.
Problemet er bare at han ikke var med i Casablanca sin tropp i 2005, og i 2006 så var ikke casablanca med i CL.
Det er sikkert mulig at han var med i kvalifiseringskamper i 2006, men er CL-kvalik å kvalifisere som CL-nivå?.

Om ikke kvaliken er å betrakte som CL-nivå, så har faktisk våre ivorianere bedre kort på hånda enn Traore.
Det jeg syns blir spennende, er å se hvor mye det blir vektlagt at Traore er tatt i bruk i treningskampene nå i vinter.
Hvis Traore får oppholdstillatelse og ikke våre ivorianere så betyr faktisk treningskamper mer enn erfaring fra CL-nivå, noe som vil være merkelig med tanke på NFFs uttalelser i saken.

Opprinnelig postet av Holters

Takk for informasjonen for øvrig. :)


Bare hyggelig.
:-)

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 07 mar 07, 16:45
Interessante opplysninger, JJunior. Det blir spennende å følge utviklingen i denne saken opp mot andre lignende saker.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 07 mar 07, 17:31
Opprinnelig postet av benksliter`n

Jeg skrev tidligere,at Mimosa og Fofana hadde spilt CL-finale. Stemmer desverre ikke. Synes jeg hadde lest dette tidligere.De ble slått ut i semifinalen.Men både Fofana og Kouadio var benyttede reserver i semifinalen mot Al Ahly som ble CL-mester i Afrika 2006. Her er beviset. Fofana inn i det 60 min og Kouadio in 79 min.

Her er alle CL-kampene med info.

Denne semifinalen som begge spillerene kom inn,ble spilt 15 oktober 2006. Virker som Kouadio virkelig hadde overbevist trenerene. Debut i CL i en avgjørende semifinale sier vel litt,om at han hadde noe på gang. Speideren/agenten som fant disse spillerene,ble jo også mest imponert over Kouadio,selv om CV`en til Fofana var bedre. Gleder meg i hvert fall til å se dem spille i FFK-drakt  

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 07 mar 07, 18:05
Lørdag kan vi hilse på de og folk fra det nye styret, www.fredrikstadfk.no/default.asp

Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 08 mar 07, 09:21
Opprinnelig postet av Patrioten
Lørdag kan vi hilse på de og folk fra det nye styret, www.fredrikstadfk.no/default.asp

Betyr dette at all godkjenning er i boks?

HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 08 mar 07, 09:29

Opprinnelig postet av Knuty
Opprinnelig postet av Patrioten
Lørdag kan vi hilse på de og folk fra det nye styret, www.fredrikstadfk.no/default.asp

Betyr dette at all godkjenning er i boks?

Nei, de kommer på turistvisum... Det kan slå begge veier med hensyn til arbeids og oppholdstillatelsene. Ordner seg vel.....?

---------------------------

RednWhite


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 08 mar 07, 12:46

Årnæ sæ i Fredrikstad, hadde det vært i Særp så hadde det vel vært " Nøttær ikke"

Mao vi lever i spenning i håpet at FFK har ikke skutt, men leid "Gullfuglene".

Malurten i begret, husker hvordan det gikk med "Gullgutta" McDonald og  Garro, de var også "outstanding "med en meget løfterik framtid da de ble etablert i FFK. 

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 08 mar 07, 12:58
Opprinnelig postet av dracula

Årnæ sæ i Fredrikstad, hadde det vært i Særp så hadde det vel vært " Nøttær ikke"

"Nøttærnte" heter det...


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 08 mar 07, 13:48
Endret: 08 mar 07, 13:50

Beklager "Plankekæll" ikke helt innfødt som du sikkert forstår, bare til etterretning, men det "Årnær sæ i Halden" osså ikke sant.

Benytter meg av  "Tællekæll" men den er på mobilen.

Uansett  ; håpet er hvitt/rødt ikke lysegrønt i år.

 

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 08 mar 07, 14:28
Opprinnelig postet av dracula

Benytter meg av  "Tællekæll" men den er på mobilen.

 

Kjøp deg en påsa kommunekællær å kos deg med muzikken.

---------------------------

Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
Fra himmel til Brenne i helvete.


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 09 mar 07, 01:14
Hørte Morgan på Radio Fredrikstad. Han sa,at FFK var først ute med dokumentasjonen(tilleggsdokumentasjonen) til Spillerene våres(Fofana og Kouadio),av de 15 søknadene som er kommet inn til NFF. Han forventet dermed,at de ble behandlet først. Ser at F-B.no har en sak om Traore i RBK,som de nettopp hadde sendt inn dok. . Traore`s sak blir avgjort om 2 uker. Da bør vel våres gutter få en avgjørelse enda tidligere? Kanskje i løpet av neste uke

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


Oslo

A-lagspiller

Ble medlem: 10 aug 04
Innlegg: 311

Lagt til: 09 mar 07, 08:50

Opprinnelig postet av benksliter`n
Da bør vel våres gutter få en avgjørelse enda tidligere? Kanskje i løpet av neste uke

Skulle det ikke komme et svar allerede denne uken da?


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 09 mar 07, 12:54

Jeg sier som Morgan nå

Ut fra CV`en til spillerene,så bør disse spillerene være klare for FFK i løpet av noen dager.

Håper disse spillerene vil imponere trenere og investorer på treninger og treningskamper,slik at investorene og FFK, ser disse gutta som en god investering, og vil kjøpe. Håper også,at de vil bidra til at FFK blir et topplag i løpet av de neste 2-3 årene,og også være et stort bidrag økonomisk,ved et ev. salg i løpet av noen år.

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 09 mar 07, 13:13
Opprinnelig postet av benksliter`n

Jeg sier som Morgan nå

Ut fra CV`en til spillerene,så bør disse spillerene være klare for FFK i løpet av noen dager.

Håper disse spillerene vil imponere trenere og investorer på treninger og treningskamper,slik at investorene og FFK, ser disse gutta som en god investering, og vil kjøpe. Håper også,at de vil bidra til at FFK blir et topplag i løpet av de neste 2-3 årene,og også være et stort bidrag økonomisk,ved et ev. salg i løpet av noen år.

Nå leier vel FFK spillerene slik at noen økonomiske fordeler vil vel ikke klubben få.

---------------------------

Fredd


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 09 mar 07, 13:16
Opprinnelig postet av Fredd
Opprinnelig postet av benksliter`n

Jeg sier som Morgan nå

Ut fra CV`en til spillerene,så bør disse spillerene være klare for FFK i løpet av noen dager.

Håper disse spillerene vil imponere trenere og investorer på treninger og treningskamper,slik at investorene og FFK, ser disse gutta som en god investering, og vil kjøpe. Håper også,at de vil bidra til at FFK blir et topplag i løpet av de neste 2-3 årene,og også være et stort bidrag økonomisk,ved et ev. salg i løpet av noen år.

Nå leier vel FFK spillerene slik at noen økonomiske fordeler vil vel ikke klubben få.

Det er vel nettopp derfor jeg sier,at jeg håper de går for kjøp?

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


tajo

Knøttespiller
Ble medlem: 18 jul 05
Innlegg: 42

Lagt til: 10 mar 07, 12:33
Tro det eller ei! Ivory Boys er i byen! De er nå på Aristokraten

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 10 mar 07, 12:42

Opprinnelig postet av tajo
Tro det eller ei! Ivory Boys er i byen! De er nå på Aristokraten

Morro å høre

Var det mange folk der nede? FB sa at Ivorianerene kom med ball og vaffeljern. Trikset de med ball? he he he.....

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 10 mar 07, 12:42
Igår var de i Stjernehallen og så eldre junior slå holmen 9-1 i sluttspillet.Holdt med en periode i kulden,deres første hockey kamp.

paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 10 mar 07, 12:45
Provoserer sikkert noen igjen her nå,men kan si at det er 100% sikkert med arbeidstillatelsen uansett om det ikke står i media noe sted.De er ikke lenger på turistvisum,så får dere tro hva dere vil,men ihvertfall en god nyhet for de som tror på det jeg skriver,ha en fortsatt god helg.

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 10 mar 07, 12:49
Opprinnelig postet av benksliter`n

Opprinnelig postet av tajo
Tro det eller ei! Ivory Boys er i byen! De er nå på Aristokraten

Morro å høre

Var det mange folk der nede? FB sa at Ivorianerene kom med ball og vaffeljern. Trikset de med ball? he he he.....

 

trikset med vaffeljern.......

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.

Anders Grönhagen, Velkommen til Norges flotteste Fotball klubb!



Flat Trådet Nøstet
Side 17 av 33 17

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3