Husk meg
Brukernavn
Passord

Konan og Ismael skrev under for FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 32 av 33 32

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 19 mar 07, 17:35
Opprinnelig postet av Jepmaster

Morgan Andersen og Haugen møter NFF I morgen på ullevaal!  http://www.fredrikstadfk.no/default.asp?fid=1002

Bare Start og FFK som ikke har fått godkjenning fra NFF enda!

Helt tragisk trenering av NFF. Virker som NFF har fordommer ovenfor Morgan og Soler. Hva skal de ha et møte for da? Har ikke NFF fått det de har bedt om da? Skal NFF begrunne avslått søknad?

Kan ikke si jeg likte dette

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 19 mar 07, 17:38

Opprinnelig postet av JJunior
Det er helt utrolig om Traore og Jaiteh skal ha sterkere saker enn våres ivorianere, ut fra informasjonen vi har fått om disse spillerne gjennom media.

Enten så
* har ikke FFK dokumentert ting riktig i denne saken
* har det en viss innvirkning at spillerne trente en trening med FFK uten arbeidstillatelse
* pågår det en heksejakt fra NFF
eller
* så har ikke all vesentlig informasjon om disse sakene kommet frem i media.

Jeg kan ikke akkurat si at jeg liker dette noe særlig.
Det ser tynt ut i troppen uten disse spillerne.

Det ser meget tynt ut i troppen offensivt ,uten disse spillerene ,desverre. Nedrykkspøkelset herjer med meg nå 

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


Jepmaster

A-lagspiller

Ble medlem: 04 mai 04
Innlegg: 545

Lagt til: 19 mar 07, 17:40
Endret: 19 mar 07, 17:42

Noen muffins må det være her! Men hva er spørsmålet!!

---------------------------

FFK SUPPORTER FRA HOVEDSTADEN


torkr

A-lagspiller

Ble medlem: 28 jul 06
Innlegg: 386

Lagt til: 19 mar 07, 17:53
de trenger  mer dokumentasjon eller så blir det avslag, kan ikke se hvorfor de skulle kalle inn til møte i en annen setting

Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 19 mar 07, 17:54
paco?

---------------------------

Ære være Plankebyen


FFKPatriot

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 05
Innlegg: 435

Lagt til: 19 mar 07, 17:57
Ja, hva har Paco å si nå...han var jo så sikker...

---------------------------

Felt O, Rad 5, Sete 18=Min plass på Nye Stadion


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 19 mar 07, 18:00

Opprinnelig postet av JJunior
Det er helt utrolig om Traore og Jaiteh skal ha sterkere saker enn våres ivorianere, ut fra informasjonen vi har fått om disse spillerne gjennom media.

Disse spillerene har Brann og Rosenborg som arbeidsgiver vet du. Har spillere FFK eller Start som arbeidsgiver,så stiller nok NFF høyere krav?? Kanskje det er lettere å spille seg til en plass på RBK og Brann enn Start og FFK?? Så er det vel også forskjell på Managere her. Brun Hansen og Bratseth mot Morgan og Soler??

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 19 mar 07, 18:48

Ingen ting på TV2-nyhetene om dette, kun om Corales.

Jeg syntes ikke dette i f-b var så ille som jeg syntes ved første gjennomlesning. Det er noen detaljer som må avklares, og de vil ha møte om dset så fort sopm mulig - i morgen. Alle andre (minus Start så langt) har fått oppholdstillatelse. Tipper de detaljene det er snakk om går på forholdene rundt leieavtalen, og at vi får gladmelding til onsdag eller evt. i morgen. Dette er dog kun en følelse jeg sitter igjen med etter å ha lest om det i f-b idag.

---------------------------

Norgesmester


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 19 mar 07, 18:55
Opprinnelig postet av DrDRE

Ingen ting på TV2-nyhetene om dette, kun om Corales.

Jeg syntes ikke dette i f-b var så ille som jeg syntes ved første gjennomlesning. Det er noen detaljer som må avklares, og de vil ha møte om dset så fort sopm mulig - i morgen. Alle andre (minus Start så langt) har fått oppholdstillatelse. Tipper de detaljene det er snakk om går på forholdene rundt leieavtalen, og at vi får gladmelding til onsdag eller evt. i morgen. Dette er dog kun en følelse jeg sitter igjen med etter å ha lest om det i f-b idag.

For å si det sånn. Det bør ikke være noen problemer,når alle andre lag har fått godkjent sine spillere. Håper du har rett....en vet aldrig med NFF

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


torkr

A-lagspiller

Ble medlem: 28 jul 06
Innlegg: 386

Lagt til: 19 mar 07, 19:15
det spørs jo HVA ffk har gjort i denne saken, tviler på nff ikke godkjenner bare for å være slemme mot morgan.

blir liksom litt flaut dette her etterhvert, alle andre får lov jo mamma.....

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 19 mar 07, 19:18
Endret: 19 mar 07, 19:20
FVN.no har mer om saken:

"-Start har ikke fått nei på søknaden, men ligger sammen med Fredrikstad litt etter klubber som Rosenborg og Lillestrøm når det gjelder søknadsprosessen, uttaler Solheim.

Spillerne det gjelder er altså Starts Bruno og Ygor, Fredrikstads Ismael Beko Fofana og Konan Serge Kouadio, samt Lillestrøms Alassane Diomande og Rosenborgs Didier Konan og Abdoulrazak Traoré."

I lys av at Brann sin gambiske spiller fikk tillatelse i dag, er jeg rimelig trygg på at dette løser seg også for vår del. Dog litt forundret over at vi ligger så langt bak i køen - jeg har hele tiden hatt inntrykk av at vi var blant de første søkerne. Men FFK og RBK stiller kanskje ikke i samme kø i utgangspunktet... Ellers får jo Start sine saker behandlet veldig mye raskere enn oss, tydeligvis.

paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 19 mar 07, 20:22
Tror møtet går ut på det at våre og start sine spillere ikke er sett av NFF i norge,de har ikke fått fulgt spillerne som i de andre lagene,de har jo hvert her og trenet i flere uker,vil nok bare ha en forsikring på at spillerne virkelig vil heve laget og at begge parter får utbytte av det.Tror ikke det ligger noe mer i det,bare et lite oppklaringsmøte.

Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 19 mar 07, 20:23
Takk paco, nå kan jeg sove godt.

---------------------------

Ære være Plankebyen


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 19 mar 07, 20:24
Opprinnelig postet av Per Egil
Takk paco, nå kan jeg sove godt.
Jeg vet jeg bommet sist men tror jeg har rett her nå ellers tar jeg kvelden.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10062

Lagt til: 19 mar 07, 20:32
Opprinnelig postet av FFKPatriot
Ja, hva har Paco å si nå...han var jo så sikker...

Selv ei blind ku kan treffe blink.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 19 mar 07, 20:41

Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av FFKPatriot
Ja, hva har Paco å si nå...han var jo så sikker...

Selv ei blind ku kan treffe blink.

Samme som at to blinde som skal på date, må vel bli full klar der med blind date.


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 19 mar 07, 21:20
Endret: 19 mar 07, 21:21
Jeg ser at Arnaud Monkam fikk arbeids og oppholdstillatelse. Denne spilleren spilte bare en kamp for Brann i fjor. Derfor kan vel ikke nåløyet være spesielt trangt? Eller?

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 20 mar 07, 13:30

De nysignerte FFK-spillerne Serge Konan Kouadio og Ismael Beko Fofana fra Elfenbenskysten er Fredrikstad på turistvisum, og håper i det lengste på å få innvilget søknaden om arbeidstillatelse. I dag var Morgan Andersen, administrerende direktør i FFK, i møte med Fotballforbundet.


Innstiller

Inntil Norges Fotballforbund har kommet med sin innstilling vil FFKs to ivorianere verken bli å se i treningskamp eller på trening med FFKs A-stall.

FFK venter på hva Norges Fotballforbund innstiller på overfor UDI når det gjelder utenlandske spillere.

- Jeg synes det har vært et positivt møte i dag, sier Andersen, som deltok i møtet sammen med assistent-trener Per Morten Haugen.

- FFK fikk forståelse for den jobben vi har gjort og vi har redegjort for prosessen.


- Årlig seanse

- Det praktiseres ulikt fra ambassade til ambassade og politikammer til politikammer. Dette er noe NFF ønsker å se nærmere på. NFF skal jo fungere som en forlenget arm mellom UDI og klubbene, legger han til.

Andersen sier videre at tilsvarende møte som FFK har hatt i dag, burde bli en årlig seanse.

- Møtet vi hadde i dag, burde vi hatt hvert år i november før overgangsvinduet stenger. Det hadde spart oss for mye press fra omgivelsene, sier han videre, og legger til at det også ville gitt økt respekt mellom NFF og klubbene.

Nå gjenstår det altså for NFF å gi FFK et ja eller nei til spillerene fra Elfenbenkysten.

- FFK vil trolig få et svar i dag eller i morgen, avslutter Andersen

Lese her

---------------------------

http://keiko99.net


Oslo

A-lagspiller

Ble medlem: 10 aug 04
Innlegg: 311

Lagt til: 20 mar 07, 13:57

....og fortsatt like usikkert....?

Nå spørs det litt hvordan f-b har gjennomført intervjuet, evt, hva FFK har fått vite....men synes uansett at et svar burde være på plass i dag!


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 20 mar 07, 15:39

Paco, så flott at du ikke lenger er så skråsikkert, men sier at det du skriver der hva du tror.

 

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"



Flat Trådet Nøstet
Side 32 av 33 32

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340