Husk meg
Brukernavn
Passord

Konan og Ismael skrev under for FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 26 av 33 26

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 13 mar 07, 19:25
Opprinnelig postet av Jepmaster
Når stenger overgangs vinduet ? noen som vet!

31. mars.

Noe som har lest dette ?

Dersom FFK får bot for én trening med A-laget, så tør jeg ikke tenke på hvor hardt Start kommer til å bli straffet etter X antall treninger og kamper. Men selvsagt, måtte Morgan til for at media skulle våkne og bedrive heksejakt.

Spent på om dette gjelder afrikanerne i Rosenborg også.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 13 mar 07, 19:27

Her er vel kanskje grunnen til at NFF drøyer med å komme med en dom over spillerene. Norges Fotballforbund diskuterer om man skal kreve at norske toppklubber skal ha 16 såkalt lokale spillere i A-troppene sine. Helt vanvittig,når det er 8 mnd. til regelen om at troppen skal bestå av 8 såkalte lokale spillere.

De har blitt enig i en regel om antal lokale,eu-spillere og non eu-spillere i troppen. Hvis de skulle komme til å endre på disse reglene like før seriestart,så vil helvetet være løs i Norsk toppfotball.

Tror alikevel,at NFF`s dom over de 15-20 spillerene vil være firkantet,og at mange må sendes hjem. Monkam,Jaiteh og Corrales fra Brann,Bruno i Start og kanskje Diomande i Lillestrøm + Traore i RBK. Jeg tror ikke våre spillere får noen problemer pga at de har CL-kamper i Afrika. Dette teller like godt som A-landskamper(ut fra regelverket til NFF).

Uansett,det er galskap av NFF og trekke dette så langt ut. Snakk om å stikke kjepper i hjulene for toppklubbene her i landet. Virker som maktsyken har tatt overhånd i de mørke gangene til NFF. Service og samarbeid, har helt forlatt byrokrat-hodene

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 13 mar 07, 19:28

Opprinnelig postet av Jepmaster
Når stenger overgangs vinduet ? noen som vet!

Det er vel 31 Mars.

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 13 mar 07, 21:31
Sirkuset forsetter. Heldigvis er det også LSK som har gjort det samme som vi har, men jeg er spent nå. Når kan vi vente at dette er avgjort da tro ?

---------------------------

http://keiko99.net


Jepmaster

A-lagspiller

Ble medlem: 04 mai 04
Innlegg: 545

Lagt til: 13 mar 07, 21:31
Å Start og Rosenborg er vel i samme båt de også!

---------------------------

FFK SUPPORTER FRA HOVEDSTADEN


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 13 mar 07, 21:33
Ja, men tv2 ville ikke si noe om det. Viktig å snakke om oss først så LSK. ja ja skal bli spennende å se hvor lang tid dette tar

---------------------------

http://keiko99.net


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 13 mar 07, 21:34

Opprinnelig postet av keiko99
Sirkuset forsetter. Heldigvis er det også LSK som har gjort det samme som vi har, men jeg er spent nå. Når kan vi vente at dette er avgjort da tro ?

For ikke å snakke om Start som har 3 mann som har trent "ulovlig". Hjelper vel ikke oss at også andre driter seg ut...? Når det er avgjort vet vel paco, som har hatt dem klare i ukesvis?

---------------------------

RednWhite


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 13 mar 07, 21:52
Opprinnelig postet av benksliter`n

Her er vel kanskje grunnen til at NFF drøyer med å komme med en dom over spillerene. Norges Fotballforbund diskuterer om man skal kreve at norske toppklubber skal ha 16 såkalt lokale spillere i A-troppene sine. Helt vanvittig,når det er 8 mnd. til regelen om at troppen skal bestå av 8 såkalte lokale spillere.



Tviler på at dette har noen påvirkning av NFFs tolkninger av regelene for inneværende sesong... Hvis de begynner å forskuttere mulige regelendringer og lar de påvirke avgjørelser i år vil det bli krig mellom eliteklubbene og NFF - og det trur jeg knapt NFF ønsker.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 13 mar 07, 22:13
Opprinnelig postet av denialsander
Opprinnelig postet av benksliter`n

Her er vel kanskje grunnen til at NFF drøyer med å komme med en dom over spillerene. Norges Fotballforbund diskuterer om man skal kreve at norske toppklubber skal ha 16 såkalt lokale spillere i A-troppene sine. Helt vanvittig,når det er 8 mnd. til regelen om at troppen skal bestå av 8 såkalte lokale spillere.



Tviler på at dette har noen påvirkning av NFFs tolkninger av regelene for inneværende sesong... Hvis de begynner å forskuttere mulige regelendringer og lar de påvirke avgjørelser i år vil det bli krig mellom eliteklubbene og NFF - og det trur jeg knapt NFF ønsker.

De ønsker nok ikke det,men jeg tror de kommer til å følge reglene som er, helt slavisk. Holder f.eks. ikke at spillere har spilt fast i treningskamper for et tippeligalag.Spilleren må ha A-landskamper og/eller CL-kamper på et av kontinetene ut fra regelverket idag. Der tror jeg også de setter grensen. Slik at klubbene ikke skal spekulere i regelverket....med f.eks. at spilleren er nødvendig for driften eller at spilleren har U-landskamper for et høyt FIFA-ranket land osv.

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


Jepmaster

A-lagspiller

Ble medlem: 04 mai 04
Innlegg: 545

Lagt til: 13 mar 07, 23:18

Så på nrk sporten nå at Danmark har opphevet grensen på hvor mange fra afrika vært lag kan ha! det var 3. Nå skal man se på det i Norge også!

---------------------------

FFK SUPPORTER FRA HOVEDSTADEN


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 13 mar 07, 23:30
Opprinnelig postet av Jepmaster

Så på nrk sporten nå at Danmark har opphevet grensen på hvor mange fra afrika vært lag kan ha! det var 3. Nå skal man se på det i Norge også!

Bra at dette skjedde,da kan nok søknadene bli behandlet med litt mer velvilje.

Kanskje dette vil skje i Norge også? Selv om vi er utenfor EU. Norge er jo flinke til å tilpasse seg EU-reglement. Ofte flinkere enn EU-landene.

Kanskje vi da kan hente all kameratene til Fofana og Kouadio, så blir vi det Norske svaret på Beveren.Beveren er et lag i Belgia som til tider har hadt det meste av A-landslaget til Elfenbenkysten

Tror de har 3-4 A-landslagsspillere nå. For øvrig,så kan det vel regnes,som et farmerlag til Arsenal.

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2221

Lagt til: 14 mar 07, 02:06
Opprinnelig postet av Fjedjik
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat
Opprinnelig postet av HotDream

 Slutt nå å skylde på alle andre enn de som har ansvaret for rotet... 

Her er det ingen grunn til krangel eller uklarhet. Det er Morgan Andersen som har ansvaret, det er det alltid. Spesielt hvis det er rot, da må det være ham. Det var derfor han ble ansatt, for å være ansvarlig for alt rot. Ettersom alle vet at det alltid er Morgan Andersens feil uansett. Spesielt når det går galt. Selv når det går bra er det Morgan Andersens feil at det går galt. Så dette er ingenting å lure på.

 

Flight...... kan du fortelle oss uinvidde hvem som har ansvaret hvis ikke det er bedriften, og direktøren i den bedriften som sitter med ansvaret for å følge de lover og regler som følger av virksomheten og dennes ansatte ?

Å beklager, var jeg uklar?

Uansett om det er FFK, Lyn, John Shittu, NFF, UDI eller spillerne selv som har oppgitt falske navn, begått saksbehandlingsfeil, løyet, holdt tilbake opplysninger eller hva annet alle disse kan tenkes å gjøre sammen eller hver for seg;  Det er og blir Morgan Andersen som har ansvaret. For alle vet at han er en sleiping, og derfor har han ansvaret. Sånn er det med den saken.


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 14 mar 07, 08:23

Må si at Morgan (Kane) står tydeligere og tydeligere fram som en person som tror på egen ufeilbarhet.

Enda en gang er det andres sin skyld, nå ambassadøren.

Våkn opp Morgen se snart din egen rolle i det nettet du spinner. Det er ikke tegn på svakhet å innrømme at en er menneskelig og feiler enkelte ganger, men det vitner om umodenhet å aldri kunne se egne feil.

Synes faktisk at Vidar H i F-B satte et godt ord på denne saken, selvsagt helt utilsikta. Hanklarte å skrive etter intervju / samtale med "Grønis" at han var imponert over ivorianernes...................................................rørlighet.  "Grønis" mente sikkert det vi på norsk kaller bevegelighet, men Vidar H sitt "Svorsk" betegner vel denne saken godt  "rør  lighet".

 

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Tango

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 320

Lagt til: 14 mar 07, 09:07
Endret: 14 mar 07, 09:07
Opprinnelig postet av Jepmaster

Så på nrk sporten nå at Danmark har opphevet grensen på hvor mange fra afrika vært lag kan ha! det var 3. Nå skal man se på det i Norge også!



Mye rart som er i ferd med å skje nå asså. Trylles frem smutthull i hytt og pine. Men for all del, jeg har lyst til å se Kouadio og Fofana i rød-hvitt jeg.fotball.aftenposten.no/eliteserien/article76790.ece
Kommer uansett til å bli litt av et sirkus med nye lover, og frem og tilbake

---------------------------


Supporter: Hvor faen har det blitt av midtbanen a guttær?
Sidemann peker og sier: Ser du den hvite stripa ut`på der?


Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 14 mar 07, 10:02
Syns det er litt skremmende hvor lite som skulle til før flere supportere hang seg på heksejakten til media mot Morgan. Her kommer det en sak, hvor muligens Morgan har feila litt, burde nok sjekket ting litt bedre ang. turistvisum, men det burde vel de andre TL lagene som har hentet spillere også gjort, kan ikke se at media bryr seg så ille mye om det. Kanskje det er en grunn til at ingen av klubbene har vært klar over at turistvisum ikke holder til å kunne trene med laget. Bare se på Nevland, han burde kanskje ringt forbundet å fått bekreftet at en faks med praktiske opplysninger rundt neste landslagssamling betyr at han skal være med? Poenget mitt er at vi kan alle gjøre feil, men hvorfor er behovet så sterkt hos noen til å henge ut enkeltpersoner? Da tenker jeg på Morgan. Er til og med en som skrev tidligere her, at nå bør Morgan trekke seg etter denne tabben! Herregud, snakk om storm i vannglass. Morgan har gjort masse bra for klubben siden han kom, og jobber nesten døgnet rundt for klubben i disse dager, da syns jeg det er urimelig av folk å henge ut Morgan så fort vi trokka litt i salaten.

Hadde ikke media hatt sånn fokus på Morgans afrikanere, så hadde nok de trent med FFK uten at noen hadde brydd seg, og de andre klubbene som i flere uker har hatt spillere i trening med kun turistvisum, må nå i all hu og hast ned på politistasjonen de også. Jeg syns dette er en "ærlig" feil av klubbene, som tydeligvis har trodd at spillerne kunne trene med turistvisum. Derfor syns jeg dette bør få passere med en advarsel eller i verste fall bøter for de innvolverte klubbene.

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 14 mar 07, 10:17

Opprinnelig postet av Snæbbuss-aristokrat #78
Syns det er litt skremmende hvor lite som skulle til før flere supportere hang seg på heksejakten til media mot Morgan. Her kommer det en sak, hvor muligens Morgan har feila litt, burde nok sjekket ting litt bedre ang. turistvisum, men det burde vel de andre TL lagene som har hentet spillere også gjort, kan ikke se at media bryr seg så ille mye om det. Kanskje det er en grunn til at ingen av klubbene har vært klar over at turistvisum ikke holder til å kunne trene med laget. Bare se på Nevland, han burde kanskje ringt forbundet å fått bekreftet at en faks med praktiske opplysninger rundt neste landslagssamling betyr at han skal være med? Poenget mitt er at vi kan alle gjøre feil, men hvorfor er behovet så sterkt hos noen til å henge ut enkeltpersoner? Da tenker jeg på Morgan. Er til og med en som skrev tidligere her, at nå bør Morgan trekke seg etter denne tabben! Herregud, snakk om storm i vannglass. Morgan har gjort masse bra for klubben siden han kom, og jobber nesten døgnet rundt for klubben i disse dager, da syns jeg det er urimelig av folk å henge ut Morgan så fort vi trokka litt i salaten.

Hadde ikke media hatt sånn fokus på Morgans afrikanere, så hadde nok de trent med FFK uten at noen hadde brydd seg, og de andre klubbene som i flere uker har hatt spillere i trening med kun turistvisum, må nå i all hu og hast ned på politistasjonen de også. Jeg syns dette er en "ærlig" feil av klubbene, som tydeligvis har trodd at spillerne kunne trene med turistvisum. Derfor syns jeg dette bør få passere med en advarsel eller i verste fall bøter for de innvolverte klubbene.

 

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!


Oslo

A-lagspiller

Ble medlem: 10 aug 04
Innlegg: 311

Lagt til: 14 mar 07, 10:28

Opprinnelig postet av Snæbbuss-aristokrat #78
Syns det er litt skremmende.......bla bla bla

 helt enig!

 

Når det gjelder den nevnte Cotonou-avtalen, så kan jeg ikke se at Norge har noen formell tilknytning til EU på det utviklingspolitiske området, og dermed ikke omfattet av avtalen??


Oslo

A-lagspiller

Ble medlem: 10 aug 04
Innlegg: 311

Lagt til: 14 mar 07, 10:44
Ramiro Corrales i Brann får bli i Norge. Likhet for loven, så da kan jeg ikke se det at våre to spillere har trent en gang skal ha noe å si for vedtaket.....spesielt ikke når nevnte Corrales har spilt en hel sesong uten AOT!

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 14 mar 07, 11:24
Det kan ha noe med at han er fra Amerika. Uansett dette bør åpne opp for at våre kan bli her. Ellers blir det jaggu forskjell her

---------------------------

http://keiko99.net


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 14 mar 07, 11:56
Til Tango,Dracula og Hotdream med fler. Morgan og FFK har idag gått ut i fb og forklart saken,da de søkte om turistvisum så ble det bekreftet at de skulle trene med FFK så hvem har gjort feil hvis ikke det er ambasaden.FFk har hele tiden hvert åpne med dette.Når det ordner seg for corrales så er vi vel enige i at det er klart for våre spillere også,se hva som skjer i danmark nå.Det eneste som drøyer før papirene er i orden nå er NFF og det er ingen overraskelse.Og til dere her inne som håner Morgan og vil ha han bort,dere vil alltid komme til å klage uansett hvor bra FFK vil gjøre det som fotballklubb så lenge Morgan er der.Uansett om FFK vil slå den gamle rekorden fra i fjor(8plass) få budsjettet i + samt at våre klare Ivorianere skulle herje i tippeligaen så er det Morgan sin skyld.


Flat Trådet Nøstet
Side 26 av 33 26

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f