Husk meg
Brukernavn
Passord

Konan og Ismael skrev under for FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 20 av 33 20

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 12 mar 07, 17:30

Jaran Berg

Juniorspiller
Ble medlem: 19 des 03
Innlegg: 182

Lagt til: 12 mar 07, 17:42

Opprinnelig postet av keiko99
Sånn da mister vi vel våre spillere ?

Hvis ikke jeg har missforstått helt... så skal de ha fått innvilget midlertidig arbeidstillatelse ista...

---------------------------

Jaran Berg
jaran.berg@plankehaugen.no


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 12 mar 07, 18:01
Godt  å høre det da.. Du missforstår ikke vet du

---------------------------

http://keiko99.net


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 12 mar 07, 18:49

Opprinnelig postet av keiko99
Sånn da mister vi vel våre spillere ?

Så på TV2-sporten nå. FFK kan få bot og spillerene kan bli sendt ut av landet,fordi de trente med FFK idag sa de der

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 12 mar 07, 18:50
Jeg regner med det var flere som så sporten på TV 2 nå 1845?

Uansett; det var et innslag med ivorianerne som ifølge UDI trente ulovlig med FFK (turistvisum) og det ble sagt at spillerne i ytterste konsekvens kan bli utvist fra landet. Morgan Andersen sin kommentar: "Det vet jeg ingenting om"...

Jepmaster

A-lagspiller

Ble medlem: 04 mai 04
Innlegg: 545

Lagt til: 12 mar 07, 18:50
Endret: 12 mar 07, 18:54
Men hvorfor får da Rosenborg spillerene og disse Brassen til start trene da? Er ikke de i samme båt?

---------------------------

FFK SUPPORTER FRA HOVEDSTADEN


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 12 mar 07, 18:55
Opprinnelig postet av Jepmaster
Men hvorfor får da Rosenborg spillerene og Disse Brassen til start trene da? Er ikke de i samme båt?

Jeg har også lurt på det. Har forstått det slik at de også har vært hentet på turistvisum, men de har kanskje ordnet med en midlertidig arbeidstillatelse? Det har ikke FFK gjort ifølge f-b.no.

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 12 mar 07, 18:55
ble brått litt bekymra nå

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 12 mar 07, 19:02
Paco, nå må du forklare hva som skjer? Spillerne kan vel ikke ha fått arb og opptilatelse slik du mener, når man ser dette på TV?

paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 12 mar 07, 19:08
Opprinnelig postet av Patrioten
Paco, nå må du forklare hva som skjer? Spillerne kan vel ikke ha fått arb og opptilatelse slik du mener, når man ser dette på TV?
Må bare le av media,ligger etter som vanlig,da er det mange som har trent ulovlig de siste ukene hehe,skulle tro det var 1 april.

DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 12 mar 07, 20:20
Jeg ler ikke, er alvorlig bekymra for at NFF er ute etter å lukke døra for Fofana og Kouadiko etter dette her og liknende tidligere. De har vel fått nok av kombinasjonen Morgan & Afrika. Kan ikke alt bare ordne seg for gutta våre snart? Tipper de kan være forskjell på bunnstrid og øvre halvdel, og ikke minst gi oss mye gla-fotball!

---------------------------

Norgesmester


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 12 mar 07, 20:29
Opprinnelig postet av DrDRE
Jeg ler ikke, er alvorlig bekymra for at NFF er ute etter å lukke døra for Fofana og Kouadiko etter dette her og liknende tidligere. De har vel fått nok av kombinasjonen Morgan & Afrika. Kan ikke alt bare ordne seg for gutta våre snart? Tipper de kan være forskjell på bunnstrid og øvre halvdel, og ikke minst gi oss mye gla-fotball!
Grunn til at dette kom på tv2 var vel for at de følger våre gutter,spillerne i start og rosenborg er under turistvisum og trener for fult samtidig så har de jo også skrevet kontrakter for lenge siden.Synes dette er merkelig da jeg har fortsått det slik at tillatelsene er i boks allerede.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 12 mar 07, 20:33
Endret: 12 mar 07, 20:34
Opprinnelig postet av paco
Grunn til at dette kom på tv2 var vel for at de følger våre gutter,spillerne i start og rosenborg er under turistvisum og trener for fult samtidig så har de jo også skrevet kontrakter for lenge siden.Synes dette er merkelig da jeg har fortsått det slik at tillatelsene er i boks allerede.

Men Start og Rosenborg har sannsynligvis ordnet med midlertidig arbeidstillatelse fra politiet, og da kan spillerne deres altså trene med klubben selv om de har skrevet kontrakt. Ifølge f-b.no så har ikke FFK søkt om midlertidig arbeidstillatelse, bare turistvisum, og da har de ikke lov til å trene med klubben, ifølge UDI. Hvis alt dette medfører riktighet, så er jeg redd det er amatørmessig håndtert av FFK. Selv vi her inne stilte jo spørsmålstegn om det var tilstrekkelig med turistvisum for å trene med klubben, og da burde jo i hvert fall FFK ha dobbelt- og trippelsjekket det med UDI på forhånd.

Og grunnen til at dette kom på TV2 har nok å gjøre med saken som har ligget på forsiden av f-b.no i hele dag.

HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 12 mar 07, 20:44
Det er ikke tvil om at å jobbe (trene/spille) på turistvisum ikke er tillatt så lenge spillerne er under kontrakt. Det stiller seg litt anerledes med prøvespillere... Om ikke FFK har fått tillatelse til å la Ivory Boys trene med laget, dvs har midlertidig arbeidstillatelse, kan UDI i verste fall utvise dem. Da blir det som med Corrales; Det er ett år til de kan søke igjen. Hvet jo ikke om FFK har fått den nevnte tillatelsen, men hvis ikke så har de håndtert saken veldig amatørmessig .... Det burde etter min mening føre til Morgans avgang hvis vi mister Ivory Boys pga at FFK ikke kunne vente til alt var i orden. Ifølge paco var jo alt 100% klart.... Noe info om "ståa"nå paco?

---------------------------

RednWhite


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 12 mar 07, 21:03
Opprinnelig postet av HotDream
Det er ikke tvil om at å jobbe (trene/spille) på turistvisum ikke er tillatt så lenge spillerne er under kontrakt. Det stiller seg litt anerledes med prøvespillere... Om ikke FFK har fått tillatelse til å la Ivory Boys trene med laget, dvs har midlertidig arbeidstillatelse, kan UDI i verste fall utvise dem. Da blir det som med Corrales; Det er ett år til de kan søke igjen. Hvet jo ikke om FFK har fått den nevnte tillatelsen, men hvis ikke så har de håndtert saken veldig amatørmessig .... Det burde etter min mening føre til Morgans avgang hvis vi mister Ivory Boys pga at FFK ikke kunne vente til alt var i orden. Ifølge paco var jo alt 100% klart.... Noe info om "ståa"nå paco?
Utrolig nok så ser det ut som du koser deg,ja etter hva jeg har fått av info så var de allerede klare,skal prøve og henge med i svingene her nå og få med meg noe info.

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5541

Lagt til: 12 mar 07, 21:23

Da FFK signerte disse to guttene gikk en eller annen fra NFF ut i nyhetene å sa at dette var nyheter de ikke ønsket seg. Det kom ingen slike kommentarer fra NFF når RBK og Start hentet unge utlendinger.

 

I følge Morgan har FFK bedre argumentasjon for sine spillere enn RBK og Start har.

 

Det kan se ut som om forbundet forsøker å finne en måte å ta FFK på i denne saken. Hvordan kunne UDI vite at spillerene trente i Østfoldhallen i dag (med mindre det er FB som har tipset dem)?

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 12 mar 07, 21:33
Opprinnelig postet av kanogvetalt

Da FFK signerte disse to guttene gikk en eller annen fra NFF ut i nyhetene å sa at dette var nyheter de ikke ønsket seg. Det kom ingen slike kommentarer fra NFF når RBK og Start hentet unge utlendinger.

 

I følge Morgan har FFK bedre argumentasjon for sine spillere enn RBK og Start har.

 

Det kan se ut som om forbundet forsøker å finne en måte å ta FFK på i denne saken. Hvordan kunne UDI vite at spillerene trente i Østfoldhallen i dag (med mindre det er FB som har tipset dem)?

Eller innad i FFK!

HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 12 mar 07, 21:35

Opprinnelig postet av paco

Utrolig nok så ser det ut som du koser deg,ja etter hva jeg har fått av info så var de allerede klare,skal prøve og henge med i svingene her nå og få med meg noe info.[/quote]

Koser meg ikke paco, jeg er rimelig oppgitt og lei meg over at det hele tiden dukker opp nye overraskelser når det gjelder overgangen til Ivory Boys. Det må da være mulig å gjøre dette på en ordentlig måte. Og si: "det visste jeg ikke" eller "det vet jeg ingen ting om" osv... osv...Det er jo så lite proffesjonellt at jeg fortsatt mener at om vi mister Ivory Boys pga dette så må bare Morgan finne seg ny jobb.... Synd, for jeg var en av de som mente Morgan var bra for FFK...

---------------------------

RednWhite


ari_lg

A-lagspiller

Ble medlem: 23 nov 06
Innlegg: 293

Lagt til: 12 mar 07, 21:38


Ikke for å gi et usaklig personangrep, men når denne personen er en av de som behandler ivoryboys saken er det ikke rart man lurer.

---------------------------

SoccerProject: Helt konge managerspill på nett!
http://www.soccerproject.com/index.php?section=3&lng=en&uID=37859

Det skandinaviske forumet
[url]http://forum.soccerproject.com/index.php?c=12&sid=d6cae90b99afd657536cd84702325615[/ur


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10064

Lagt til: 12 mar 07, 21:40
Herregud så dritt lei jeg er hele denne saken nå...

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?



Flat Trådet Nøstet
Side 20 av 33 20

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340