Husk meg
Brukernavn
Passord

Konan og Ismael skrev under for FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 14 av 33 14

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 05 mar 07, 17:11

Opprinnelig postet av paco
Dette blir en fin uke.Det kan jeg love dere.

Tenker du på været eller for FFK...eller...? Liker å komme med mystiske komentarer Paco

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


T.Olsen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07
Innlegg: 710

Lagt til: 05 mar 07, 17:45
Opprinnelig postet av benksliter`n

Opprinnelig postet av paco
Dette blir en fin uke.Det kan jeg love dere.

Tenker du på været eller for FFK...eller...? Liker å komme med mystiske komentarer Paco



Må si meg enig med paco her, det blir en fin uke

---------------------------

Ettersom flere brukere mener at signaturen på død og liv må handle om FFK, fjerner jeg "Kapitalismen lenge leve" og bytter det med "Kapitalismen og FFK lenge leve".


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 05 mar 07, 19:01

Opprinnelig postet av paco
Dette blir en fin uke.Det kan jeg love dere.

Kommer det flere spillere enn de fra Elfenkysten?


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 05 mar 07, 19:27
Opprinnelig postet av Patrioten

Opprinnelig postet av paco
Dette blir en fin uke.Det kan jeg love dere.

Kommer det flere spillere enn de fra Elfenkysten?

nei

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 05 mar 07, 19:32
Opprinnelig postet av paco
Opprinnelig postet av Patrioten

Opprinnelig postet av paco
Dette blir en fin uke.Det kan jeg love dere.

Kommer det flere spillere enn de fra Elfenkysten?

nei

jo..


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 05 mar 07, 19:34
Nå er jeg faen meg lei av silly-season og alt det medfører. Er det ingen som har noe konkret?

---------------------------

Let the dice fly high!

Alt har ein ende, så nær som pylsa. Ho hev to.


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 05 mar 07, 19:51
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Opprinnelig postet av paco
Opprinnelig postet av Patrioten

Opprinnelig postet av paco
Dette blir en fin uke.Det kan jeg love dere.

Kommer det flere spillere enn de fra Elfenkysten?

nei

jo..

F... nå er det mange bedrevitere her

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 05 mar 07, 20:38

en ting er ihvertfall sikkert, og det er, skal man høre på paco eller bedreviteren, er det like bra å gjøre seg opp en mening selv, for de komer kun med spekulasjoner som for folk til å irritere seg grønne pga mangelfull forklaring. De kommer stadigvekk med idiot påstander om ditt og datt, uten å kunne nevne en eneste sansynlig grunn. Jeg vet ihvertfall en ting, man har like stor sjans for å høre sannheten av en av disse to som å vinne topp gevinsten i lotte hver uke i 1 år.

 

Gjør dere selv en tjeneste folkens, lukk øynene for inlegg fra disse to å gjør dere opp en egen mening, for i saker som har med klubben å gjøre, så er det morgan A eller andre i klubben som er til å stole på, ikke 2 brukere av ett forum som ikke engang går ut med fullt navn eller noen gang nevner noe som helst form for kilde!

 

 

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.

Anders Grönhagen, Velkommen til Norges flotteste Fotball klubb!


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 05 mar 07, 20:42

Grunnen til at det tar så lang tid før Ivory Boys skal bli klare for FFK, kan vi lese i Aftenposten(se under). Men hvorfor får Start og Rosenborg innvilget spillerlisensene så fort for sine afrikanere/braselianere?

 

Thor Grønnerud sier at "Mikel-saken" har fått forbundet til å være på vakt når det gjelder unge spillere som kommer fra land som ikke er med i EU/EØS.

- Vi vil ikke ha flere slike saker. Fotballen er ikke tjent med det, og det er heller ikke klubbene. Derfor er nåløyet blitt trangt, trangere enn før. Vi får først se om disse spillerne oppfyller kravene. De skal være så gode at de omtrent går rett inn på A-laget, varsler han.

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 05 mar 07, 20:57
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot

en ting er ihvertfall sikkert, og det er, skal man høre på paco eller bedreviteren, er det like bra å gjøre seg opp en mening selv, for de komer kun med spekulasjoner som for folk til å irritere seg grønne pga mangelfull forklaring. De kommer stadigvekk med idiot påstander om ditt og datt, uten å kunne nevne en eneste sansynlig grunn. Jeg vet ihvertfall en ting, man har like stor sjans for å høre sannheten av en av disse to som å vinne topp gevinsten i lotte hver uke i 1 år.

 

Gjør dere selv en tjeneste folkens, lukk øynene for inlegg fra disse to å gjør dere opp en egen mening, for i saker som har med klubben å gjøre, så er det morgan A eller andre i klubben som er til å stole på, ikke 2 brukere av ett forum som ikke engang går ut med fullt navn eller noen gang nevner noe som helst form for kilde!

 

 

 Hvis du tar deg tid til å lese hva jeg skriver, vil du finne ut at det handler mest om meninger og ytringer, og ikke påstander om ditt og datt. Meninger er vel noe av hensikten med forumet?

   Når det gjelder saken, så har det skjedd noen saker den siste uken..... Så kan man tenke litt selv....


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 05 mar 07, 21:10

Ismael Beko Fofana,må virkelig ha imponert mange med sitt spill !!

Etter hva ussoccer.com mener,så er Fofana fremtidens store stjerne i Afrikansk fotball, og han er snart FFK-spiller

STAR PLAYER: Called the “Star of the future in African football,” the bar has been set high for Ivory Coast’s Ismael Beko Fofana. So far, he’s wooed onlookers, scoring four goals in qualifying and already one in the world championship. A product of Asec Abidjan`s Mimos Sifcom academy, Fofana may not be the most powerful forward, but he’s got a knack for finding the goal.

 

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


kjo

A-lagspiller
Ble medlem: 04 apr 03
Innlegg: 367

Lagt til: 06 mar 07, 08:48

Opprinnelig postet av benksliter`n
Etter hva ussoccer.com mener,så er Fofana fremtidens store stjerne i Afrikansk fotball, og han er snart FFK-spiller

Bare en liten dråpe kaldt vann i blodet; Dette ble skrevet i 2005. Hvor gammel var han da? 16år? Det er jo utviklingen fra spilleren oppdages som ung og svært talentfull, feks på et aldersbestemt landslag, til ferdig utviklet 1.lagsspiller på et høyt nivå det handler om...Skulle svært gjerne hatt ferskere og flere referanser enn fra de som lot seg imponere under oppholdet i Østfoldhallen. Er veldig spent på hva de står for som spillere som skal ut i norsk TL-hverdag....

 


Oslo

A-lagspiller

Ble medlem: 10 aug 04
Innlegg: 311

Lagt til: 06 mar 07, 10:20
Opprinnelig postet av Bedreviteren
 

   Når det gjelder saken, så har det skjedd noen saker den siste uken..... Så kan man tenke litt selv....

 

Utdyp gjerne, da jeg ikke evner til å "tenke selv"....


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 06 mar 07, 11:04

Regner med at du har fått med deg det såkalte "kuppet"! Noe som skapt ett mer innvestorvennlig ledelse. Og som igjen både øker presset på innvestorene og kanskje gjør det mer interresant å bruke penger på klubben.....


Oslo

A-lagspiller

Ble medlem: 10 aug 04
Innlegg: 311

Lagt til: 06 mar 07, 11:11
Endret: 06 mar 07, 11:18
Opprinnelig postet av Bedreviteren

Regner med at du har fått med deg det såkalte "kuppet"! Noe som skapt ett mer innvestorvennlig ledelse. Og som igjen både øker presset på innvestorene og kanskje gjør det mer interresant å bruke penger på klubben.....

 

Jada, regnet med at det var dette du mente, men var ikke helt sikker..... Som du sier vil nok dette legge ekstra press på det nye styret, og da er det jo godt at styret "inneholder" noen av de store sponsorene og initiativtakere i investorpoolen.

 

Men når det er sagt, må det vel for pokker komme et svar fra NFF / UDI snart


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 06 mar 07, 15:57
Endret: 06 mar 07, 16:01
Opprinnelig postet av kjo

Opprinnelig postet av benksliter`n
Etter hva ussoccer.com mener,så er Fofana fremtidens store stjerne i Afrikansk fotball, og han er snart FFK-spiller

Bare en liten dråpe kaldt vann i blodet; Dette ble skrevet i 2005. Hvor gammel var han da? 16år? Det er jo utviklingen fra spilleren oppdages som ung og svært talentfull, feks på et aldersbestemt landslag, til ferdig utviklet 1.lagsspiller på et høyt nivå det handler om...Skulle svært gjerne hatt ferskere og flere referanser enn fra de som lot seg imponere under oppholdet i Østfoldhallen. Er veldig spent på hva de står for som spillere som skal ut i norsk TL-hverdag....

 

Han det afrikanske CL-mesterskapet også. Tror han spilte CL-finale i Afrika,når han var 17 år.

Både Fofana og Kouadio,var i CL troppen til Asec Mimosas

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 06 mar 07, 16:07
Endret: 06 mar 07, 16:23
Opprinnelig postet av benksliter`n
Opprinnelig postet av kjo

Opprinnelig postet av benksliter`n
Etter hva ussoccer.com mener,så er Fofana fremtidens store stjerne i Afrikansk fotball, og han er snart FFK-spiller

Bare en liten dråpe kaldt vann i blodet; Dette ble skrevet i 2005. Hvor gammel var han da? 16år? Det er jo utviklingen fra spilleren oppdages som ung og svært talentfull, feks på et aldersbestemt landslag, til ferdig utviklet 1.lagsspiller på et høyt nivå det handler om...Skulle svært gjerne hatt ferskere og flere referanser enn fra de som lot seg imponere under oppholdet i Østfoldhallen. Er veldig spent på hva de står for som spillere som skal ut i norsk TL-hverdag....

 

Han det afrikanske CL-mesterskapet også. Tror han spilte CL-finale i Afrika,når han var 17 år.

Både Fofana og Kouadio,var i CL troppen til Asec Mimosas

Blir en spennende spiller og se.Didier Ya Konan nr 8 er nå i Rosenborg

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 06 mar 07, 16:45
Endret: 06 mar 07, 16:49
Opprinnelig postet av paco
Opprinnelig postet av benksliter`n
Opprinnelig postet av kjo

Opprinnelig postet av benksliter`n
Etter hva ussoccer.com mener,så er Fofana fremtidens store stjerne i Afrikansk fotball, og han er snart FFK-spiller

Bare en liten dråpe kaldt vann i blodet; Dette ble skrevet i 2005. Hvor gammel var han da? 16år? Det er jo utviklingen fra spilleren oppdages som ung og svært talentfull, feks på et aldersbestemt landslag, til ferdig utviklet 1.lagsspiller på et høyt nivå det handler om...Skulle svært gjerne hatt ferskere og flere referanser enn fra de som lot seg imponere under oppholdet i Østfoldhallen. Er veldig spent på hva de står for som spillere som skal ut i norsk TL-hverdag....

 

Han det afrikanske CL-mesterskapet også. Tror han spilte CL-finale i Afrika,når han var 17 år.

Både Fofana og Kouadio,var i CL troppen til Asec Mimosas

Blir en spennende spiller og se.Didier Ya Konan nr 8 er nå i Rosenborg

Ja,stemmer det. Didier Ya Konan ble også toppscorer for ASEC Mimosas i fjor i en offansiv midtbanerolle. Ikke rart at det var vanskelig å kapre en plass på laget for Kouadio. Kouadio var også en offansiv midtbanespiller på samme laget. Didier Ya Konan er 22 år ,og vår Konan Kouadio er bare 18 år. Tipper Kouadio har et enormt potensiale   Rosenborgspilleren ble vel kjøpt for 10 mill. Mens våre 2 spillere har en pris på 10 mill tilsammen. Tror ikke de er så mye dårliger da  

Nyervervelsen fra Elfenbenskysten spilte i en offensiv midtbanerolle, da han ble toppscorer for gamleklubben ASEC i fjor.

Nr 20 i troppen. Diomande,er en spiss som har gått til Lillestrøm. Blir mange Ivorianere i Tippeligaen.

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 06 mar 07, 18:11
Det er vel ingen her inne som ikke tror at Ivory Boys er STORE talenter og at de blir viktige for oss, ihvertfall på sikt. Det som er mer usikkert er vel om de i det hele tatt kommer til å spille for oss... Ser jo noen skråsikre i så måte, men slike påstander blir veldig tynne når de bare blir kastet ut uten noen som helst form for referanse... Alle kan jo gjette på alt mulig og får da som oftes rett i noen tilfeller.... ikke sant paco?

---------------------------

RednWhite


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 06 mar 07, 18:59
Opprinnelig postet av HotDream
Det er vel ingen her inne som ikke tror at Ivory Boys er STORE talenter og at de blir viktige for oss, ihvertfall på sikt. Det som er mer usikkert er vel om de i det hele tatt kommer til å spille for oss... Ser jo noen skråsikre i så måte, men slike påstander blir veldig tynne når de bare blir kastet ut uten noen som helst form for referanse... Alle kan jo gjette på alt mulig og får da som oftes rett i noen tilfeller.... ikke sant paco?
Du kan godt drite deg ut ,samme for meg.Det eneste jeg vet er at de kommer denne uken.Har jo for det meste rett men det er nok bare tilfeldig.


Flat Trådet Nøstet
Side 14 av 33 14

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340