Husk meg
Brukernavn
Passord

Oppryding i brukere!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 17 nov 06, 00:36
Endret: 17 nov 06, 00:49

Hei! Nå har jeg sittit og sett igjennom bruker lista, og brukt hundre og femti år på å finne brukere jeg skal ha tak i... Det er så mange brukere på den brukerlista at man blir helt surrete i hue...

 

de fleste navna jeg var inne på hadde bare ett innlegg og det var i 05 lissom... er det ikke på tide å oppgradere den listen da? og slette de brukerne som bare står der og ikke bruker forumet?? vi bør også ta en opgradering i linkene da =) legge ut nye og fjerne gamle linker som ikke funker =)

---------------------------

Ikveld, skal jeg drekke meg drita full og gå opp og danse på bordet etterpå =) Enerly til tv2 =)


Røvern

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 374

Lagt til: 30 nov 06, 14:25
Da kan det vel evt være en ide å legge ut listen med brukere det er snakk om og etterlyse de før de slettes? Er vel muligens en del som er her inne for å lese for det meste og kun skriver en sjelden gang.

---------------------------

FFK
-fortsatt i tippeligaen!!
-norgesmester 2006!!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10064

Lagt til: 30 nov 06, 14:52
Oppgradere lista? Den lista blir automatisk utregnet fra databasen, så den er oppdatert til enhver tid.

Folk kan være brukere av ffksupporter.net selv om man ikke poster innlegg i forumet, så jeg ser ikke helt hvorfor vi skal slette brukere som har aktivert sine brukerkontoer. For å aktivere må man oppgi en gyldig e-postadresse og få tilsendt en aktiveringskode. Når man har gjennomført en slik handling for å være bruker av ffksupporter.net, så synes jeg man skal få lov til å være nettopp det.

En tanke kan være å innføre et søkemotor eller et filter hvor man kan velge slike ting som hvor lenge siden brukerne har postet innlegg i forumet.

Linkene bør vi absolutt gå over, men det er så grusom kjedelig.

morten

Moderator
Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 627

Lagt til: 30 nov 06, 16:43
Opprinnelig postet av Holters
Linkene bør vi absolutt gå over, men det er så grusom kjedelig.


Og i tillegg finnes det ikke brukergrensesnitt til det...

---------------------------

Utvikler og Medeier.


A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04
Innlegg: 857

Lagt til: 30 nov 06, 23:23

Opprinnelig postet av Holters
Oppgradere lista? Den lista blir automatisk utregnet fra databasen, så den er oppdatert til enhver tid.

Folk kan være brukere av ffksupporter.net selv om man ikke poster innlegg i forumet, så jeg ser ikke helt hvorfor vi skal slette brukere som har aktivert sine brukerkontoer.

 

Ser poenget ditt, Holters, men nå er det vel slik at mange av de som har aktivert kontoene sine ikke er brukere, men registrerte seg kun for å skrive en hilsen til Dagfinn Enerly?

---------------------------

Er en grunn til at jeg kaller meg A.Scheie og ikke D.Wathne....

God bedring, Dagfinn!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10064

Lagt til: 30 nov 06, 23:32
Endret: 30 nov 06, 23:36
Opprinnelig postet av A.Scheie

Opprinnelig postet av Holters
Oppgradere lista? Den lista blir automatisk utregnet fra databasen, så den er oppdatert til enhver tid.

Folk kan være brukere av ffksupporter.net selv om man ikke poster innlegg i forumet, så jeg ser ikke helt hvorfor vi skal slette brukere som har aktivert sine brukerkontoer.

 

Ser poenget ditt, Holters, men nå er det vel slik at mange av de som har aktivert kontoene sine ikke er brukere, men registrerte seg kun for å skrive en hilsen til Dagfinn Enerly?


Dette er det beste argumentet jeg har sett for en opprensking. Dog det er liten hake med dette. Man måtte ikke registrere seg for å skrive en hilsen til Dagfinn Enerly. Da hadde vi hadde over 10.000 brukere nå.

Som dere sikkert vet kan man trykke på en bruker for å få opp tidspunktet for deres siste innlegg i forumet, men det er blir tungvindt om du ønsker å sjekke mange brukere. Selve brukerlisten er fryktelig lang og uoversiktlig.

Hvis vi la til en rullegardin på toppen av brukerlisten hvor man kunne f.eks velge "Vis alle brukere som har vært aktive det siste året" eller "Vvis alle brukere som har vært aktive de siste 3 månedene" etc, så ville listen trolig blitt vesentlig kortere og mer oversiktlig for dere som ønsker å benytte dere av listen aktivt.

Jeg ser uansett ikke helt hensikten med å slette brukere kun fordi de ikke har vært aktive den senere tiden. Det kan faktisk hende de leser og benytter siden utover det å poste innlegg i forumet.

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 30 nov 06, 23:35
Hadde vært noe det du sier der også Holters =) bare synes det varlitt tungvint å gå igjennom ei hel liste lissom :p hehe

---------------------------

Ikveld, skal jeg drekke meg drita full og gå opp og danse på bordet etterpå =) Enerly til tv2 =)


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 01 des 06, 01:04
Endret: 01 des 06, 01:04

Opprinnelig postet av Holters
Jeg ser uansett ikke helt hensikten med å slette brukere kun fordi de ikke har vært aktive den senere tiden. Det kan faktisk hende de leser og benytter siden utover det å poste innlegg i forumet.

 

Jeg vet om i hvert fall to brukere som har registrert seg kun for å være med i siffertipset, og jeg tviler på at jeg kjenner kun de eneste, så det er nok flere som har kontoer som de har brukt for, selv om de ikke skriver i forumet. Så ja, det finnes utvilsomt brukere som du beskriver.

 

Nå vet jeg ikke om det lar seg gjøre, men i steden for å se oversikten over de som har skrevet innlegg, så kanskje vi kunne fått frem en liste over de som har vært innlogget i de siste mnd eller noe?



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340