Husk meg
Brukernavn
Passord

Strømsgodset satser

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 16 nov 06, 16:17

De satser tydeligvis på kvalitet, i forhold til de forsterkninger vi pleier å kjøpe inn.

www.atom.no/tipsas/default.asp


Konnerud

Knøttespiller

Ble medlem: 07 jan 06
Innlegg: 71

Lagt til: 16 nov 06, 19:08
Kom ikke som noe sjokk.p hehe

---------------------------

Leve Godset og FFK


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 16 nov 06, 19:14
Ikke umulig Strømsgodset kan bli gode til året.

GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 16 nov 06, 19:23
Var ikke akkurat noen små navn som ble nevnt der nei!!

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 16 nov 06, 20:02
Pimpong har aldri imponert meg noe særlig.. Essediri er heller ikke en spiller jeg kan tenke meg å se i FFK..Desuten har FFK spillere av minst like god kvalitet på disse plassene fra før. Mens de gutta fra Elfenbenkysten derimot det er spennede spillere ala Edu og Mikel, det er den rette veien og gå. Godset er en klubb som må forsterke pga det nye nivået, akuratt det samme SF gjorde før årets og FFK gjorde for tre år siden, men for att FFK skal ha utvikling må man satse på unge spillere, slik FFK gjør nå. Husk også at de nye Reglene til UEFA som innebærer E-cup og CL må ett vist antal av spillere komme fra klubbens egen juniorstall.. Dette er noe FFK kommer til å tjene på, for hvert år så skal dette antalet opp med en spiller, og om noen år kommer det ikke til å være lov og ha med noe særlig med utenlandske spillere i stallene i det hele tatt, tror det er snakk om og gå ned til 5 spillere.

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 17 nov 06, 18:26

godset virker helt klart spennende. mye frisk kapital, et næringsliv bak klubben viser i fremtiden å være helt avgjørende for å henge med helt i toppen. godset har lagt lista høyt på nye spillere, samtidig som de har en god stamme i laget. akkurat nå tror jeg godset overlever neste sesong. aalesund derimot har ikke akkurat et fantastisk lag,sliter også hvert år med å skaffe nye spillere selv om økonomien der også er sterk. lag som tromsø, odd og sandefjord vil også slite neste år. lagene med mest kapital vil ta over i toppen av norks fotball den 5års perioden. mitt tips i hvert fall!

 

tror jeg tipper utfallet av TL allerede nå:

1.RBK

2.Brann

3.FFK

4.Viking

5.VIF

6.Lillestrøm

7.Start

8.Stabæk

9.Strømsgodset

10.Lyn

11.Odd

12.Tromsø

13.Aalesund

14.Sandefjord

---------------------------

FFK på øvre halvdel!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24