Husk meg
Brukernavn
Passord

Opptak av cupfinalen??

Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 5 5

algern0n

A-lagspiller
Ble medlem: 18 apr 05
Innlegg: 339

Lagt til: 09 apr 07, 16:15

Opprinnelig postet av denialsander
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Utvilsomt mye fordommer og feil i forhold til hva Drillo egentlig sto for. Men mot etablert forsvar er det utvilsomt at Drillo helst sverget til langpasningen i stedet for ballbesittelse og å spille seg igjennom midtbanen.....


Jeg holdt nesten på å si "ja, enhver idiot vil jo foretrekke det"... Hvor mange lag i verden er det som forsøker å spille seg igjennom midtbanen og lykkes oftere enn det forårsaker en farlig overgang imot?

Faktisk en god del, dette er normen snarere enn unntaket i de fleste ligaer på kontinentet.


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 09 apr 07, 21:13
Opprinnelig postet av algern0n

Faktisk en god del, dette er normen snarere enn unntaket i de fleste ligaer på kontinentet.



Er det virkelig det? Jeg har sett ganske så mange fotballkamper fra Italia, Spania, Frankrike og en del fra Tyrkia og Øst-Europeiske lag det siste året (mange, mange døgn på hotell, nemlig) og jeg blir stadig overrasket over hvor mange lag som spiller langt mot etablerte forsvar.

Jeg snakker ikke om å måke ballen opp fra egen femmeter, men de spiller seg rett inn på motstanderens halvdel, serverer en lang crosser eller langt oppspill på møtende spiss.

Mulig jeg er helt sveiseblind, men jeg er altså av den bestemte oppfatning av det er mye mer langballer enn det vi tror - vi har liksom syltet oss ned i den "Drillo og Semb sugde. Alt de fikk til var lange baller på fyrtårn av spisser."...

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!



Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 5 5

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f