Husk meg
Brukernavn
Passord

Opptak av cupfinalen??

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 5 3

DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 12 des 06, 21:48
Sleng gjerne ut kampen også, bare den som mangler, har 99%, men det går treeegt :(

---------------------------

Norgesmester


Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 12 des 06, 22:21
Etter å ha sett kampen på DVD, må jeg tilføye at noen ganger fikk jeg lyst til å be til Gud om at han som sto med tromme i Sandefjordgjengen bare kunne få ett piano i hodet. Makan til leven! Du hører jo ikke noe annet enn den intense bankinga! Ikke banker de i takt, og ellers banker de hele tiden.. Banker i stedet for å klappe. Bom bom bom. Det hørtes helt forferdelig ut. Håper ikke FFK havner der!

---------------------------

9. april gjenforenes vi!


DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 14 des 06, 21:33
Nå er den på pcen, men får ikke til å se den på dvden når jeg brenner den ut, og preview i bitcomet funker heller ikke. Forslag til løsning?

---------------------------

Norgesmester


Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 14 des 06, 23:16
Opprinnelig postet av DrDRE
Nå er den på pcen, men får ikke til å se den på dvden når jeg brenner den ut, og preview i bitcomet funker heller ikke. Forslag til løsning?


Dersom du har alt ferdig lasta ned kan du jo sjekke om det funker ved å åpne f.eks Video_TS fila i kampen mappa. Bruk et DVD program eller Win Media Player. Funker knirkefritt her...

---------------------------

FFK - Norgesmestere 2006
2007: Nytt stadion med Tippeliga og Europaspill =D
Fortsatt god bedring Dagfinn!


DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 14 des 06, 23:59
Se der, ja! Var sikker på jeg hadde prøvd alt, inkl. denne, men WMP funka bra! Takker

---------------------------

Norgesmester


RC2

A-lagspiller

Ble medlem: 15 aug 04
Innlegg: 429

Lagt til: 15 des 06, 10:38

Jeg har cupfinalen på min dvd-opptaker. Men av en eller annen grunn klarer jeg ikke å brenne dette over på CD, slik at den blir lesbar på andre spillere enn selve DVD opptakeren. Kunne tenke meg å vite hva jeg gjør feil.

---------------------------

HOLYGANS
- du ser det ikke før du tror det!

www.holygans.com ----- www.nettpuben.blogspot.com ----- www.rdhvitby.blogspot.com


Oslo

A-lagspiller

Ble medlem: 10 aug 04
Innlegg: 311

Lagt til: 15 des 06, 10:40
Opprinnelig postet av RC2

Jeg har cupfinalen på min dvd-opptaker. Men av en eller annen grunn klarer jeg ikke å brenne dette over på CD, slik at den blir lesbar på andre spillere enn selve DVD opptakeren. Kunne tenke meg å vite hva jeg gjør feil.

 

Uten å ha helt peiling på DVD-opptakere.....kanskje du burde prøve å brenne dette på en DVD-plate?


RC2

A-lagspiller

Ble medlem: 15 aug 04
Innlegg: 429

Lagt til: 15 des 06, 11:27
Selvsagt! "CD" var en trykkfeil, mente så klart DVD.

---------------------------

HOLYGANS
- du ser det ikke før du tror det!

www.holygans.com ----- www.nettpuben.blogspot.com ----- www.rdhvitby.blogspot.com


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 15 des 06, 15:24
Endret: 15 des 06, 15:27
Opprinnelig postet av RC2

Jeg har cupfinalen på min dvd-opptaker. Men av en eller annen grunn klarer jeg ikke å brenne dette over på CD, slik at den blir lesbar på andre spillere enn selve DVD opptakeren. Kunne tenke meg å vite hva jeg gjør feil.

 

Du er nødt for å sette inn DVD-plata di med kampen på.

 

Deretter må du klikke deg frem til "Finish/finalize DVD" eller noe lignende. Det betyr at du "gjør ferdig" DVD`en for å se den på alle mulige DVD-spillere. Du finner vel dette valget inne på options et sted.

 

DVD-opptakeren må selvsagt stå på DVD og ikke HDD før du gjør dette... håper du får det til. Men merk at du kan ikke brenne noe mer inn på DVD-plata etter du har "finished/finalized DVD`en". Da er den ikke redigerbar.

 

Gi gjerne en tilbakemld om du fikk det til. Evt spørsmål kan du jo skrive på PM.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 15 des 06, 15:30
Er det noen som gidder å åpne slusene igjen?

En harddisk har tatt kvelden og der lå selvfølgelig cupfinalevideoen.

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 15 des 06, 15:32
Endret: 15 des 06, 15:32

Opprinnelig postet av Holters
Er det noen som gidder å åpne slusene igjen?

En harddisk har tatt kvelden og der lå selvfølgelig cupfinalevideoen.

 

Meget kjedelig, kjenner til problemet... men husk å brenne den ut neste gang da...

 

Jeg seeder fortsatt hvertfall.


JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 15 des 06, 15:34
Opprinnelig postet av Holters
Er det noen som gidder å åpne slusene igjen?

En harddisk har tatt kvelden og der lå selvfølgelig cupfinalevideoen.

Jeg satt på opplastningen igjen nå, men har foreløpig ikke funnet noen peers.
Jeg kommer nok til å bo på skolen i helga, så slusene herifra er ihvertfall oppe på dagtid til og med mandagen.

jarleb

Juniorspiller

Ble medlem: 18 sep 06
Innlegg: 90

Lagt til: 15 des 06, 21:33

Driver å seeder litt når. Har hele.

Lav uthastighet nå på dagen, grunnet VIOP, men om natten åpnes slusene.


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 17 des 06, 13:13

Opprinnelig postet av RC2
Selvsagt! "CD" var en trykkfeil, mente så klart DVD.

 

Det jeg har gjort etterhvert og har vist seg som full treff er følgende... Brenn optaket på DVD plata og last den ned på PC-en ved hjelp av DVD Decrypter f eks... Dereter bruk DVD2one for å "kjøre" filmen en gang og så funker det bra etterpå.

 

 

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


RC2

A-lagspiller

Ble medlem: 15 aug 04
Innlegg: 429

Lagt til: 17 des 06, 19:05
Takk for tipset, Klokan. Men nå har jeg funnet ut av det, ved hjelp av "Plankekæll". Det jeg måtte var å ferdigstille DVDn etter at brenningen var fullført. Så nå funker det.

---------------------------

HOLYGANS
- du ser det ikke før du tror det!

www.holygans.com ----- www.nettpuben.blogspot.com ----- www.rdhvitby.blogspot.com


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 17 des 06, 19:07

Opprinnelig postet av RC2
Takk for tipset, Klokan. Men nå har jeg funnet ut av det, ved hjelp av "Plankekæll". Det jeg måtte var å ferdigstille DVDn etter at brenningen var fullført. Så nå funker det.

Det er gledelig å høre. Jeg slet med akkurat det samme selv i førsten, og var mildt sagt frustrert...

 

Men det er morsomt å hjelpe andre når jeg visste 90% sikkert hva svaret var.


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 18 des 06, 01:35
Opprinnelig postet av Klokan

Opprinnelig postet av RC2
Selvsagt! "CD" var en trykkfeil, mente så klart DVD.

 

Det jeg har gjort etterhvert og har vist seg som full treff er følgende... Brenn optaket på DVD plata og last den ned på PC-en ved hjelp av DVD Decrypter f eks... Dereter bruk DVD2one for å "kjøre" filmen en gang og så funker det bra etterpå.

 

 

 

Kanskje  litt offtopic men shit la gå, Zoran, du som er litt "inne" i det som gjelder dvd-brenneing og slikt, jag er på utkikk etter et program som kan gjøre om en dvd-film til .avi/.mpg etc.... Vet du om noen ?

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Simen, måtte du BRENNE!!


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 18 des 06, 11:48
Endret: 18 des 06, 11:50
Opprinnelig postet av Bob Page
Opprinnelig postet av Klokan

Opprinnelig postet av RC2
Selvsagt! "CD" var en trykkfeil, mente så klart DVD.

 

Det jeg har gjort etterhvert og har vist seg som full treff er følgende... Brenn optaket på DVD plata og last den ned på PC-en ved hjelp av DVD Decrypter f eks... Dereter bruk DVD2one for å "kjøre" filmen en gang og så funker det bra etterpå.

 

 

 

Kanskje  litt offtopic men shit la gå, Zoran, du som er litt "inne" i det som gjelder dvd-brenneing og slikt, jag er på utkikk etter et program som kan gjøre om en dvd-film til .avi/.mpg etc.... Vet du om noen ?


Slenger meg på her jeg.
Doom9 har masse guider om konverteringer og ripping og sånt. Veldig bra side.
Vet ikke nøyaktig hvilket program du skal bruke - men regner med du finner alt du trenger der.

Dokka

A-lagspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 755

Lagt til: 18 des 06, 20:50
Noen som kan seede litt? Har ikke fått hatt på datan

---------------------------

Cupfinale 2006, en utrolig opplevelse.


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 08 apr 07, 15:30
Noen som har mulighet til å seede denne litt? Jeg måtte dessverre slette den forrige versjonen jeg hadde på grunn av datatrøbbel.

På forhånd takk.

---------------------------

Ære være Plankebyen



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 5 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f