Demokratens artikkel "Den 12 spilleren - Blandt Ullevaals beste!"
Haha! Er ikke dette samme klovnen som skrev om den farlige ultrasgruppen? Greit at han engasjerer seg i supporterkultur, men når karen ikke evner å skrive om fakta eller i dette tilfellet skrive en artikkel korrekt så bør han vel kanskje prøve å finne seg et annet yrke. Men først og fremst burde jeg vel egentlig rette pekefingeren mot den udugelige redaktøren som lar dette passere uredigert, dette er rett og slett rævva arbeid.
---------------------------
Burn in hell, por favore..
"I går hadde det vært enklere for en tiårskommen jourbalist og slått Ole Einar Bjørndalen i skiskyting "
Ikke bare er han en "tiårskommen jourbalist" som ikke kan forskjell på "og" og "å", han jobber tydeligvis i fylla ævv...
Intre-sant å se hvordan all overtid går utover konsinga....
Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
Send en hund etter øl...
FFK - Cupfinalevinnere 2006
Opprinnelig postet av Olavesen
Ikke bare er han en "tiårskommen jourbalist" som ikke kan forskjell på "og" og "å", han jobber tydeligvis i fylla ævv...
Hmmm.. Er vel ikke noe og/å feil her?
Opprinnelig postet av bikaboo
Er det vel
I går hadde det vært enklere for en tiårskommen jourbalist og slått Ole Einar Bjørndalen i skiskyting
Skal ikke være noe "og" der, skal være en "å".
Opprinnelig postet av FFK1903
Opprinnelig postet av bikaboo
Er det vel
I går hadde det vært enklere for en tiårskommen jourbalist og slått Ole Einar Bjørndalen i skiskyting
Skal ikke være noe "og" der, skal være en "å".
Når moderator retter, bør han være sikker på rettskrivingen sin.
Å er infintivsmerke og skal kun brukes foran verb som står i infinitiv. I dette tilfellet har journalisten skrev slått, altså verbet å slå, men i fortid. Så lenge han ikke bruker infinitiv av verbet, skal det heller ikke brukes infinitivsmerke. Men man kan likevel klage på rettskrivingen. Det er nemlig feil å bruke fortid av verbet i denne situasjonen. Det mest korrekte ville vært å skrive Igår hadde det vært enklere for en tilårskommen journalist å slå Ole Einar Bjørndalen i skiskyting.
Er en grunn til at jeg kaller meg A.Scheie og ikke D.Wathne....
God bedring, Dagfinn!
Har Demokraten fjernet artikkelen nå? Det var på tide, jeg fikk svar fra journalisten for 10 dager siden...
feilen med å være politisk korrekt, er at det er så forbasket kjedelig.
Rød og hvit tvers igjennom
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
02/12/2024 15:21 | 60f95d23