Husk meg
Brukernavn
Passord

Moderator går inn å endrer tittel på tråder! HÅPLØST!

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 18 nov 06, 02:54

Opprinnelig postet av Holters
 
"Manchester United"-tråden ble også endret av moderator for evigheter siden, så det er ikke et gram snakk om forskjellsbehandling her, og således er ikke dette en diskusjon om hvem som har rettigheten på United-navnet eller ei. "Man Utd"-tråden hadde et lignende navn som Jonek klager over ala "Den store United-tråden, Old Trafford, osv". Et langt og upraktisk navn som ble endret til "Den store "Manchester United"-tråden" - akkurat slik Leeds-tråden har blitt endret. Når man oppretter "følgetråder" som man har planer om å holde i livet gjennom hele året, så sier det seg selv at trådens tittel bør reflektere innholdet og samtidig er det unødvendig med en tittel som sprengte bredden av forumet.

 

vil bare si at det er helt greit at navnet på diverse tråder blir endret, men til mitt forsvar ang Manchester United tråden, så kalte jeg den for "Den store MAN United tråden, old trafford osv..". Men leeds supporteren som lagde den store United tråden, kalte den kun for den store united tråden, at leeds supportere tror de har enerett på UNITED har jeg jo forstått her inne på forumet, men at det går an å reagere slik er jo helt fantastisk!

 

 

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-


Kongerapærn

Juniorspiller

Ble medlem: 06 apr 06
Innlegg: 148

Lagt til: 18 nov 06, 19:59
Endret: 18 nov 06, 20:32
Opprinnelig postet av Jonek

FAKTA: United er Leeds United FC.

 

Takk for praten.

 

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=178688

 

Du burde kanskje ringe VG og fortelle dem at overskriften er feil. For det er jo kun Leeds som kan kalles United.


kenneth

A-lagspiller

Ble medlem: 14 mar 04
Innlegg: 698

Lagt til: 18 nov 06, 20:04
Dette er uhørt, jeg har lest mitt siste VG!

---------------------------

...savner byen, folket, Stjernen og FFK!

(I`ll be back)


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 20 des 06, 22:17

Vet ikke om dette er riktig sted å spørre, men apropos trådens tema... kunne en moderator gjøre meg den kjempetjenesten å endre overskriften på Newcastle-tråden under fotball generelt? Om den kunne hete "Den optimistiske Newcastle tråden" i stedet? Fortvilelsen er sakte men sikkert i ferd med å avta.

Tror ikke det blir aktuelt med flere endringer etter det. Noe lenger enn til optimisme kommer nok ikke fremgangen til å rekke denne sesongen.


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 21 des 06, 12:17

Ja jeg fant ut også at moderatorer har endret overskriften til tråden .

som f eks den jeg startet " Zeljeznicar su fantasticni supci i vukojebine" og en moderator har bytett det til

"zeljo su supcine i vukojebci"

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 21 des 06, 16:21

Takker!   



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340