Husk meg
Brukernavn
Passord

Familien Berg Til England?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

DeMeNteD

Juniorspiller

Ble medlem: 03 mai 04
Innlegg: 198

Lagt til: 14 nov 06, 11:55
hørte noen rykter om at fam. berg blir sendt til england på plankehaugens bekostning? har dette vært tatt opp og vedtatt på ett medlemsmøte eller lingnende? jeg er i alle fall sterkt i mot at fam. berg blir sendt på englandstur med mine penger!! svakt!!!

6611-FFK

Juniorspiller

Ble medlem: 02 nov 04
Innlegg: 122

Lagt til: 14 nov 06, 11:59

Opprinnelig postet av DeMeNteD
hørte noen rykter om at fam. berg blir sendt til england på plankehaugens bekostning? har dette vært tatt opp og vedtatt på ett medlemsmøte eller lingnende? jeg er i alle fall sterkt i mot at fam. berg blir sendt på englandstur med mine penger!! svakt!!!

 

Mener jeg hørte at det bare var Senior ???

---------------------------

Ivrig aristokrat
Sempre Fi ! Forza FFK !


DeMeNteD

Juniorspiller

Ble medlem: 03 mai 04
Innlegg: 198

Lagt til: 14 nov 06, 12:04
Opprinnelig postet av 6611-FFK

Opprinnelig postet av DeMeNteD
hørte noen rykter om at fam. berg blir sendt til england på plankehaugens bekostning? har dette vært tatt opp og vedtatt på ett medlemsmøte eller lingnende? jeg er i alle fall sterkt i mot at fam. berg blir sendt på englandstur med mine penger!! svakt!!!

 

Mener jeg hørte at det bare var Senior ???

 

Tror kona skulle være med æv! det er uansett ikke riktig!


Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 14 nov 06, 13:09
Opprinnelig postet av DeMeNteD
Opprinnelig postet av 6611-FFK

Opprinnelig postet av DeMeNteD
hørte noen rykter om at fam. berg blir sendt til england på plankehaugens bekostning? har dette vært tatt opp og vedtatt på ett medlemsmøte eller lingnende? jeg er i alle fall sterkt i mot at fam. berg blir sendt på englandstur med mine penger!! svakt!!!

 

Mener jeg hørte at det bare var Senior ???

 

Tror kona skulle være med æv! det er uansett ikke riktig!

 

Send alle sammen.... Det er det minste de har fortjent!!!  Håper de får se god fotball og skikkelig tribunekultur.

God tur!

 

 

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com


Jello B

Juniorspiller

Ble medlem: 16 jun 03
Innlegg: 161

Lagt til: 14 nov 06, 13:14
Jepp, det er velfortjent.

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 14 nov 06, 13:21
Endret: 14 nov 06, 13:24
Opprinnelig postet av Jonek
Send alle sammen.... Det er det minste de har fortjent!!!  Håper de får se god fotball og skikkelig tribunekultur.

God tur!

Ja det med tribunekultur får vi virkelig håpe, for det trenger dem virkelig å lære seg... Den eneste grunnen jeg ser for å sende dem til England er for å lære dem litt om tribunekultur.

---------------------------

Frihet for Ultras!


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 14 nov 06, 14:19
Hvis noen har fotjent en bemerkning etter denne sessongen så er det jo Ulf Berg. Hvor mange timer dette menneske har sovet i siste 2-3 uker vet jeg ikke og skjønner egentlig ikke hvor han får krefter fra.  Spør du meg så hadde jeg sendt flere enn ham på en skikkelig hyggetur. Egentlig synes jeg hele styret har gjort kjempejobb. 

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 14 nov 06, 14:21

Skulle nok bare vist hvor ufattelig mye Berg faktisk jobber med PH, skulle vel bare mangle dette.... (vi vet ikke om dette stemmer engang)

Slutt å klage ! du får veldig mye igjen for pengene "dine"

---------------------------

Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
Send en hund etter øl...


TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 14 nov 06, 15:15
Endret: 14 nov 06, 15:16

Flotte, storsinnede holdninger her synes jeg!!! Her er det en ildsjel som bruker utrolig mye tid og innsats på plankehaugen og FFK, tid han kunne ha brukt på bedriften sin og på familien. I tillegg så er det snakk om en kæll som som faktisk får ting gjort, ikke bare prata om det. Ingen er vel tjent med utbrente ildsjeler?

At han får en påskjønnelse som er verdt nærmere 1,-  pr.time han har lagt ned, er utrolig flott gjort av Plankehaugen, og viser at det er folk som vet å sette pris på viktige ressurser.

---------------------------

Støtt FFK - Si "Hold kjeft" til en stadionsurpomp!


Kråkerøygutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 sep 04
Innlegg: 1011

Lagt til: 14 nov 06, 19:10
Jeg synes det er fullt fortjent. Med så mye arbeid som den mannen legger ned i Plankehaugen, så ser jeg absolutt ingen problemer med dette.

---------------------------

FFK for alltid!
Norgesmestere 2006 - Europa i 2007


frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 562

Lagt til: 14 nov 06, 19:51
Brigade rødhvit fortsetter å imponere! Seff har Berg fortjent dette å mye mer! Stakkars dere som ikke ser dette!

Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 14 nov 06, 20:04
Opprinnelig postet av frekkrik
Brigade rødhvit fortsetter å imponere! Seff har Berg fortjent dette å mye mer! Stakkars dere som ikke ser dette!


Hva i all verden mener du med det?

Tror du at alle i BRH mener dette siden en av oss sier det? Jeg syntes virkelig Berg fortjener dette og mer til, og det er jeg sikker på at mange av oss i BRH er enige om. At enkelte er uenige, må være fullt lovlig, uten at du trekker alle over en kam og kaller oss "stakkarer".

Og hva mener du med at vi "fortsetter å imponere"?

---------------------------

FFK - Cupfinalevinnere 2006


Guillermo

A-lagspiller
Ble medlem: 15 aug 05
Innlegg: 638

Lagt til: 14 nov 06, 20:09

Opprinnelig postet av Martin_
Opprinnelig postet av frekkrik
Brigade rødhvit fortsetter å imponere! Seff har Berg fortjent dette å mye mer! Stakkars dere som ikke ser dette!


Hva i all verden mener du med det?

Tror du at alle i BRH mener dette siden en av oss sier det? Jeg syntes virkelig Berg fortjener dette og mer til, og det er jeg sikker på at mange av oss i BRH er enige om. At enkelte er uenige, må være fullt lovlig, uten at du trekker alle over en kam og kaller oss "stakkarer".

Og hva mener du med at vi "fortsetter å imponere"?

Helt enig.. jeg synes også at Ulf fortjener dette, så mye han står på for denne klubben så skulle det bare mangle!

slutte å flekke alle over en kam frekkrik 

---------------------------

Svensk Magi


bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 15 nov 06, 00:05
Opprinnelig postet av frekkrik
Brigade rødhvit fortsetter å imponere! Seff har Berg fortjent dette å mye mer! Stakkars dere som ikke ser dette!


Idiot, hvem tror du at du er? Dette er vel ingen generell mening i BRH. Syns Ulf Berg har fortjent dette!

---------------------------

Burn in hell, por favore..


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 15 nov 06, 00:57
Er det noen som har fortjent det, så er det dem..

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Å TROFEET LØFTAS HØYT PÅ ULLEVÅL!!


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 15 nov 06, 09:22
Endret: 15 nov 06, 09:25

Jeg kan bare svare for meg selv, og understreker med dette at jeg aldri uttaler meg på vegne av Brigade Rødhvit. Grunnen til at jeg har BRH-logoen på profilen min er at jeg støtter dem og det de står for når det gjelder tribunekultur.

---------------------------

Frihet for Ultras!


Alice

Bedriftsspiller
Ble medlem: 02 apr 06
Innlegg: 5

Lagt til: 15 nov 06, 22:29
Tja, mulig at han fortjener det, men det er allikevel dårlig organisasjonskultur å la et styre på egenhånd vedta å sende en av seg selv med familie på tur. dette er en sak stor nok til mistillit til hele styre! Slike saker skal i det MINSTE behandles på et medlemsmøte, hvis det skal foregå på en ryddig måte -er dette en generalforsamlingssak. Dette til orientering til dere som tydeligvis kan meget lite om organisasjonsarbeid:-)

---------------------------

I eventyrland


Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 15 nov 06, 23:02
Opprinnelig postet av Alice
Tja, mulig at han fortjener det, men det er allikevel dårlig organisasjonskultur å la et styre på egenhånd vedta å sende en av seg selv med familie på tur. dette er en sak stor nok til mistillit til hele styre! Slike saker skal i det MINSTE behandles på et medlemsmøte, hvis det skal foregå på en ryddig måte -er dette en generalforsamlingssak. Dette til orientering til dere som tydeligvis kan meget lite om organisasjonsarbeid:-)



Herregud! At det skal gå ann å være så vanskelig.. Uten innsatsen til Berg hadde ikke Plankehaugen vært der de er i dag. Ser ingen grunn til at vi bør ha et medlemsmøte for å avgjøre en slik sak. Plankehaugen går med dundrene overskudd, mye takket Ulf Berg, direkte eller indirekte.. En slik tur er ikke verdt en promille av det arbeidet han har lagt ned i PH en gang.

---------------------------

Fredrikstad i cupfinale
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 15 nov 06, 23:31
Endret: 15 nov 06, 23:38
Opprinnelig postet av Culemart
Plankehaugen går med dundrene overskudd, mye takket Ulf Berg, direkte eller indirekte.. En slik tur er ikke verdt en promille av det arbeidet han har lagt ned i PH en gang.

Synes nå uansett det er litt merkelig at man "hemmelig" sender familien Berg på tur til England. Dette burde jo vært en sak man blåste opp på Plankehaugen.no fremfor at det lekket ut her på ffksupporter.net. Er også litt merkelig at overskuddet som Berg selv har verdt med på å generere blir "puttet tilbake" i hans lomme i form av en ferietur. Hva er incentivet for å jobbe med Plankehaugen; Å få ferieturer eller å skape en god supporterklubb, blest rundt byen og laget?

Ingen tvil om at Berg fortjener denne turen, men det  må da være lov å stille spørsmål ved fremgangsmåten for det. Jeg har ikke lest om dette noe som helst sted og aner ikke om dette er riktig engang. Hvorfor hemmeligholdes i så fall dette?

Edit: Kom til å tenke på en ting til... Er ikke Ulf Berg kasserer også? Gjør jo det hele "enda litt verre" og grunn nok i seg selv til at dette virkelig burde vært offentliggjort.

---------------------------

Ansvarlig redaktør


becks723

Juniorspiller
Ble medlem: 26 sep 05
Innlegg: 145

Lagt til: 15 nov 06, 23:46
Hemmligholdes? Javell? Du var ikke i teltet på søndag du da Holters? Han ble vel tildelt den turen fra plankehaugen, som takk for den jobben han har gjort. Noe han virkelig fortjener, og hvis man tenker litt her så er det vel ganske så innlysende at han selv ikke har noe med det her å gjøre... det er nok resten av stret som har best dette...


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3