Husk meg
Brukernavn
Passord

Piroja på vei bort?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 12 nov 06, 17:58

Dette skriver Dagbladet som bekymrer meg.

Kort feiring
Men noen lang feiring kan ikke finalehelten tillate seg. Han skal på landslagssamling med sitt Estland.

- Jeg skal rett på landskamp, sa Piiroja.

Han utelukker ikke at han forsvinner fra Fredrikstad når overgangsvinduet åpner i januar.

- Januar blir spennende. Jeg har tre år igjen av kontrakten og vi skal ut i Europa, men det har vært interesse, sa Piiroja.


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3492

Lagt til: 12 nov 06, 18:03

Nei faen ikke han


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 12 nov 06, 18:05
å han har kontrakt så det er nok penger som skal til...

---------------------------

se min nye og berdre hjemmeside: http://keiko99.net
Fotball forum med avstemninger osv..


Slabbedasken

Juniorspiller

Ble medlem: 30 jan 06
Innlegg: 177

Lagt til: 12 nov 06, 18:16
Nå er det jo veldig få spillere som UTELUKKER seg selv fra den dansen der da. Samme pokker hvor godt de trives i sin nåværende klubb.  Hvertfall så lenge det er flere trinn igjen på karrierestigen. Og det er det jo som regel.

---------------------------

Vin og blomster på bordet...


TothNR1

A-lagspiller

Ble medlem: 25 okt 06
Innlegg: 337

Lagt til: 12 nov 06, 18:37

Dette blir jo litt overdrevet av dagladet...aviser gjør jo om så mye til det dramatiske...men hvis dette stemmer må ikke Raio tru at han r i verdensklassen bare på grunn av disse to målene...men jeg tviler på at han ønsker seg bort så mye som dagbladet vil ha det til!!!!

---------------------------

CUPVINNER 06


alansmith

Knøttespiller

Ble medlem: 21 apr 04
Innlegg: 51

Lagt til: 12 nov 06, 18:46
Endret: 12 nov 06, 18:46
Synes det virker som om det fleste i første11eren enten skal legge opp eller vil til en annen klubb.. Kanskje FFK er et helt annet lag når sesongen begynner igjen enn de som vant Cupfinalen i dag.. Utrolig å være på Ullevaal i dag! :D

---------------------------

Heia Fredrikstad!
Midtre halvdel 2006 ;)


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 12 nov 06, 19:48

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 12 nov 06, 20:03
Opprinnelig postet av Patrioten
Han vil England, www.fxt.no/cupen/article801105.ece
han vil det, Men slikt snakk vil ikke Morgan Andersen høre snakk om. så er han unner kontrakt og derme kan vi prise han så høyt som vi bare ønsker

---------------------------

se min nye og berdre hjemmeside: http://keiko99.net
Fotball forum med avstemninger osv..


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 12 nov 06, 20:26
Dem er vel i jubelrus hele gjengen og tror at de kan bli premier-league stjerner. roer seg nok ned i vinter det her.

---------------------------

feilen med å være politisk korrekt, er at det er så forbasket kjedelig.

Rød og hvit tvers igjennom


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 12 nov 06, 22:48
Vidar Martinsen og Agim Shabani i spann med Gerrbrant hadde funket finfint i fraværet til Raijo. Om FFK får 30 mill for ham så tror jeg det blir vankelig å si nei. Dessuten vil vi vel ikke knuse drømmen hans heller?

Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 13 nov 06, 09:10

Da Piroja ble hentet til FFK fikk han en meget lukrativ kontrakt av FFK om han skrev under for 4 år. På det tidspunktet var han FFK sin best betalte spiller. Grunnen til det var nettopp at FFK så at han hadde potensiale nok til å vekke interesse hos toppklubber i Europa, og at han potensielt kunne gi klubben store inntekter ved et eventuelt videresalg.

 

Så det som nå skjer burde ikke komme som noen overraskelse på noen! Har vært en del av planen hele tiden!


Dokka

A-lagspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 755

Lagt til: 13 nov 06, 10:50
Det skal iallefall mye penger på bordet for å selge han. Han er en sånn spiller vi trenger, har sjarm, er utrolig god og gir alt på banen.

---------------------------

Cupfinale 2006, jeg er der


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 13 nov 06, 11:03
Opprinnelig postet av Kent

Så det som nå skjer burde ikke komme som noen overraskelse på noen! Har vært en del av planen hele tiden!



Plan eller ikke plan (jeg kjenner ikke til noen "plan" som sier at Raio skal bli dritgod og selges for bøtter av millioner. Mulig du gjør det, og en håndfull andre, men jeg trur ikke det er inntrykket de fleste sitter med) - en spiller som er såpass dominerende i forsvar og som samtidig klarer å putte et par viktige mål vil bli lagt merke til.

Men, uten ønske om å redusere Raios innsats for oss,  Raio er en duracell-kanin som jobber på ALT som er av baller. Helt ukritisk.

Hvis ikke Raio hadde så gode spillere rundt seg som f.eks. Bora tidligere og Gerrbrand nå (dere vet, det at dere ikke legger merke til Gerrbrand så mye betyr bare at han gjør en bra jobb....) hadde Raio vært en farlig forsvarer, siden han jager baller han skulle overlatt til andre, og dermed lager åpninger i forsvaret. Dette skjer ofte i løpet av en kamp - f.eks. sees Raio ofte på offensiv beckplass der han jager en ball.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 13 nov 06, 11:09

Opprinnelig postet av Shadar
Vidar Martinsen og Agim Shabani i spann med Gerrbrant hadde funket finfint i fraværet til Raijo. Om FFK får 30 mill for ham så tror jeg det blir vankelig å si nei. Dessuten vil vi vel ikke knuse drømmen hans heller?

Nei. Hvis Rajo går må vi ha inn en som er mye bedre enn Martinsen! Rajo er jo et forsvar aleine..


Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 13 nov 06, 11:15
Opprinnelig postet av denialsander
Opprinnelig postet av Kent

Så det som nå skjer burde ikke komme som noen overraskelse på noen! Har vært en del av planen hele tiden!



Plan eller ikke plan (jeg kjenner ikke til noen "plan" som sier at Raio skal bli dritgod og selges for bøtter av millioner. Mulig du gjør det, og en håndfull andre, men jeg trur ikke det er inntrykket de fleste sitter med)

 

Jeg bare refererer hva FFK ledelsen uttalte når de hentet han....


knut

A-lagspiller

Ble medlem: 18 jun 03
Innlegg: 522

Lagt til: 13 nov 06, 13:05

nå er det vel ikke lenge siden raio forlenga kontrakta med et år. hvis ønsket om europa er så stort som det vises til, så er vel denne planleggingen heller dårlig.

 

bli raio, bli!

---------------------------

med ffk til champions league!


sklitakling

A-lagspiller

Ble medlem: 17 mar 05
Innlegg: 294

Lagt til: 13 nov 06, 13:27
Opprinnelig postet av Kent

Da Piroja ble hentet til FFK fikk han en meget lukrativ kontrakt av FFK om han skrev under for 4 år. På det tidspunktet var han FFK sin best betalte spiller. Grunnen til det var nettopp at FFK så at han hadde potensiale nok til å vekke interesse hos toppklubber i Europa, og at han potensielt kunne gi klubben store inntekter ved et eventuelt videresalg.

 

Så det som nå skjer burde ikke komme som noen overraskelse på noen! Har vært en del av planen hele tiden!

 

Detta var spikersuppe. Unødvendig å lage en tråd av dette.

---------------------------

Syng høyt og kraftig for laget du elsker.


Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 13 nov 06, 14:25
Opprinnelig postet av sklitakling

Detta var spikersuppe. Unødvendig å lage en tråd av dette.

 

?



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340