Husk meg
Brukernavn
Passord

Europa neste...

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 5 4

Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 912

Lagt til: 22 nov 06, 01:55

Opprinnelig postet av Propellen
Kan forøvrig tilføye at ved evt. Champions leage spill er det et krav om minimum 20.000 seter. Da må vi evt. leie Ullevål.... Men pr dags dato er ikke stadion noe problem for FFK mtp UEFA spill. Holder som den er bygd nå, og når kravet om 15.000 seter kommer, tar det bare ett par mnd før det er i orden...

 

He, he...

 

Den dagen vi eventuelt får muligheter til CL-deltagelse, (ev. kvalifisering), er nok ikke Ullevål lenger et reelt alternativ,

...med mindre kapasiteten ikke blir utvidet.  :-)

---------------------------

FFK and Wisla Krakow forever...


Propellen

A-lagspiller

Ble medlem: 26 jan 05
Innlegg: 277

Lagt til: 22 nov 06, 01:58
Og det er etter sigende på trappene.....

---------------------------

Å bli far første gang - Stort, å få barn nummer 2 - Større, MEN Å VÆRE EN AV 25.000 PÅ ULLEVÅLL 12/11-06 - KONGE, DET BLIR IKKE STØRRE!!!!!


Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 912

Lagt til: 22 nov 06, 02:08
Endret: 22 nov 06, 02:24

 

Kan du, Propellen, muligens forklare meg hvorfor man per dags datum ikke går inn for en snarlig utvidelse, men venter til det endelige vedtaket fra UEFA først ligger på bordet ?

 

---------------------------

FFK and Wisla Krakow forever...


Propellen

A-lagspiller

Ble medlem: 26 jan 05
Innlegg: 277

Lagt til: 22 nov 06, 03:05
Endret: 22 nov 06, 03:07
Har nok noe med økonomi å gjøre, men det må også sies at det har med å kunne spille med stinn brakke, eller tilnærmet, kontra å aldri(med få unntak) spille med fullt hus. Det går mao på den generelle publikumsinterressen, og som kjent har det jo ikke akkuratt vært noe stort plassproblem med Ærverdige Holmen(10.500 plasser). Men dersom snittet på antallet publikumere går opp, og behovet er der, kan stadion altså være utvidet iløpet av 3 måneder fra man ønsker det. F.eks ved at man skal spille E-cup og/eller CL(forøvrig kreves 20.000 ved CL). Forstod det slik på Hasselgård at det var påtenkt innen en 5 års periode..... Håper det var et tilfredstillende svar. PS! Jeg ser personlig helst at de hadde bygd stort med en gang....

---------------------------

Å bli far første gang - Stort, å få barn nummer 2 - Større, MEN Å VÆRE EN AV 25.000 PÅ ULLEVÅLL 12/11-06 - KONGE, DET BLIR IKKE STØRRE!!!!!


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 22 nov 06, 11:48
Endret: 22 nov 06, 11:57
Er det noen mulighet for å møte Lierse i UEFA-cupen? Kjetil Rekdal har jo en tendens til å true med og trekke seg etter kamper mot FFK. La oss i så fall ta vare på den tradisjonen.

---------------------------

Ære være Plankebyen


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 22 nov 06, 12:16
øh.. et lag som ligger sist på tabellen med 2 poeng?  kanskje de vinner cupen de og. men sannsynlig? nope.

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 22 nov 06, 14:07

Opprinnelig postet av Propellen
Har nok noe med økonomi å gjøre, men det må også sies at det har med å kunne spille med stinn brakke, eller tilnærmet, kontra å aldri(med få unntak) spille med fullt hus. Det går mao på den generelle publikumsinterressen, og som kjent har det jo ikke akkuratt vært noe stort plassproblem med Ærverdige Holmen(10.500 plasser). Men dersom snittet på antallet publikumere går opp, og behovet er der, kan stadion altså være utvidet iløpet av 3 måneder fra man ønsker det. F.eks ved at man skal spille E-cup og/eller CL(forøvrig kreves 20.000 ved CL). Forstod det slik på Hasselgård at det var påtenkt innen en 5 års periode..... Håper det var et tilfredstillende svar. PS! Jeg ser personlig helst at de hadde bygd stort med en gang....

Hva er påtenkt innen 5 år? Utvide stadion til 15000? Hva med fremtidens krav på 20000......ble det spurt om stadion kan utvides til å romme 20000?

Tragisk,hvis vi ikke kan spille CL på vår nye stadion i fremtiden ......for det er jo bare et spørsmål om tid,før vi er der he he he....

---------------------------

Benksliter`n

BYGG EN STOR NOK STADION!
15 000 +++++


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 23 nov 06, 16:23

Den dagen kravet blir satt til 20 000 har nivået blitt så høyt at hvis FFK fremdeles er med, så har de råd til å bygge en ny en, eller legge tak over den, og med 5000 hengekøyeplasser i taket. Tror ikke vi burde bekymre oss for dette her gitt. Jeg tror ikke kravet kommer til å vokse fullt så kraftig uansett med det første.

Grunnen til at Cupen trakk flere folk før i tiden var at cup var cup. I dag er det det i mindre grad, da sjansen for å smålag slår ut storlag har blitt så liten. Sjarmen er blitt litt borte på dette punktet. Ved å opprettholde mangfoldet ved at for eksempel mindre lag (som FFK med "bare" 15 000 seter) får være med, opprettholdes også interessen, tror jeg...

Kravet om moderne stadion, sikkerthet, og komfor skjønner jeg bedre. Kjipt å fra 1 000 mil på bortekamp for å ende opp med å sitte på en rusten spiker, få en brannbombe i hodet, for deretter å få stadion rasende over seg..... Og tape :)

Når er motstanderne i uefa-kvaliken klare?


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 23 nov 06, 16:47
Opprinnelig postet av Shadar

Den dagen kravet blir satt til 20 000 har nivået blitt så høyt at hvis FFK fremdeles er med, så har de råd til å bygge en ny en, eller legge tak over den, og med 5000 hengekøyeplasser i taket. Tror ikke vi burde bekymre oss for dette her gitt. Jeg tror ikke kravet kommer til å vokse fullt så kraftig uansett med det første.

Grunnen til at Cupen trakk flere folk før i tiden var at cup var cup. I dag er det det i mindre grad, da sjansen for å smålag slår ut storlag har blitt så liten. Sjarmen er blitt litt borte på dette punktet. Ved å opprettholde mangfoldet ved at for eksempel mindre lag (som FFK med "bare" 15 000 seter) får være med, opprettholdes også interessen, tror jeg...

Kravet om moderne stadion, sikkerthet, og komfor skjønner jeg bedre. Kjipt å fra 1 000 mil på bortekamp for å ende opp med å sitte på en rusten spiker, få en brannbombe i hodet, for deretter å få stadion rasende over seg..... Og tape :)

Når er motstanderne i uefa-kvaliken klare?

 

er ikke sikker. men det blir nok ikke klart før sommeren trur jeg.er jo ikke så lenge siden nåværende uefa cup startet.


kim_andre_c

A-lagspiller

Ble medlem: 22 aug 06
Innlegg: 755

Lagt til: 23 nov 06, 18:04

Opprinnelig postet av Per Egil
Er det noen mulighet for å møte Lierse i UEFA-cupen? Kjetil Rekdal har jo en tendens til å true med og trekke seg etter kamper mot FFK. La oss i så fall ta vare på den tradisjonen.

Ja, Rekdal gidder jo ikke å reise rundt å bli "pissa" på... Kanskje vi kan pisse litt på han i Lierse også...

---------------------------

- FFK norgesmester 2006 - :)
- Snart ny Stadion... JIPPI -


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 23 nov 06, 18:28
Opprinnelig postet av kim_andre_c

Opprinnelig postet av Per Egil
Er det noen mulighet for å møte Lierse i UEFA-cupen? Kjetil Rekdal har jo en tendens til å true med og trekke seg etter kamper mot FFK. La oss i så fall ta vare på den tradisjonen.

Ja, Rekdal gidder jo ikke å reise rundt å bli "pissa" på... Kanskje vi kan pisse litt på han i Lierse også...

 

LoL.. Det hadde vært så vanvittig moro. Blitt pessa på igjen :) Synes det også var moro det han sa etter Fredrikstadkampen at: "Når vi blir rundspilt av folk som er blitt erklært fotballinvalide (ramberg) så nytter det ikkje". 

Lierse er herved min drømmemotstander i eufacupen framfor noe annet storlag! 


kim_andre_c

A-lagspiller

Ble medlem: 22 aug 06
Innlegg: 755

Lagt til: 23 nov 06, 18:31
Må si jeg liker den tanken ja... Gud, la oss få spille mot Lierse i E-cupen

---------------------------

- FFK norgesmester 2006 - :)
- Snart ny Stadion... JIPPI -


Goran Karlsen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 434

Lagt til: 23 nov 06, 20:18
Endret: 23 nov 06, 20:19

Noe i Skottland hadde vært bra. 1kr over med Ryan Air.

Når vi dro over fra Sâve i Gøteborg for å se Skottland-Norge kom denne kommentaren fra flypersonalet. No more alcohol on this plane. Flydd over for å møte Rangers hadde vært konge.

---------------------------

Whiskeypætt med dusk


Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 23 nov 06, 23:59
Opprinnelig postet av Goran Karlsen

Noe i Skottland hadde vært bra. 1kr over med Ryan Air.

Når vi dro over fra Sâve i Gøteborg for å se Skottland-Norge kom denne kommentaren fra flypersonalet. No more alcohol on this plane. Flydd over for å møte Rangers hadde vært konge.


Hehe, så dem gikk rett og slett tom for alkohol på flyet!? Joa, høres artig ut å dra til Skottland, regn med meg!

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


Martin

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06
Innlegg: 1124

Lagt til: 24 nov 06, 00:03

Glentoran hadde vert noe,

 det er virkelig et publag!


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 24 nov 06, 11:38
Hvis vi skulle kvalifisere oss, jeg mener, NÅR vi kvalifiserer oss, hvilke lag kan vi risikere å få i gruppespillet da?

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 24 nov 06, 11:56
drømmen hadde vært store klubber som f.eks. Roma

---------------------------

se min nye og berdre hjemmeside: http://keiko99.net
Fotball forum med avstemninger osv..


Martin

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06
Innlegg: 1124

Lagt til: 24 nov 06, 12:13

Shaktar donesk. dem har vi taket på!

Newcastle, Basel osv.


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 24 nov 06, 12:19
Vi har taket på Ajax også vi...

Martin

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06
Innlegg: 1124

Lagt til: 24 nov 06, 12:45

4-3 over Ajax i 61 viss jeg ikke husker helt feil...

Hertha berlin, Zenit og blackburn hadde passet bra!



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 5 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3