Husk meg
Brukernavn
Passord

Bertelsen klar?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

FFKgutten

A-lagspiller

Ble medlem: 12 apr 05
Innlegg: 286

Lagt til: 11 nov 06, 10:47
Blir Bertelsen klar? Får han spille cupfinalen? Hele nattesøvnen avhenger av det...

---------------------------

"Vær forandringen du vil se..."


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 11 nov 06, 10:53
Endret: 11 nov 06, 10:54
Hvis du leser aviser, nettaviser og følger med på forumet her så ville du fått med deg at han med 99 % sannsynlighet ikke spiller.

FFKgutten

A-lagspiller

Ble medlem: 12 apr 05
Innlegg: 286

Lagt til: 11 nov 06, 10:59
Søren og... Joda jeg leser aviser... Har ikke hatt nett på nesten 2 uker,  bare sett litt på nettaviser fra tid til annen i friminutta på skolen. Så har ikke vært så aktiv her i det siste nei...

---------------------------

"Vær forandringen du vil se..."


torkr

A-lagspiller

Ble medlem: 28 jul 06
Innlegg: 386

Lagt til: 11 nov 06, 11:03
Opprinnelig postet av Costanza
Hvis du leser aviser, nettaviser og følger med på forumet her så ville du fått med deg at han med 99 % sannsynlighet ikke spiller.


skakke komma her og komme her nei


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 11 nov 06, 11:58
Tror vi får se en Tamas i kjempe form på venstre back i finalen! Men det er vikig at han STØTTES fra tribunen!!

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 11 nov 06, 12:41

Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
Tror vi får se en Tamas i kjempe form på venstre back i finalen! Men det er vikig at han STØTTES fra tribunen!!

 

Jeg trur Jonna tar venstrebacken!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 11 nov 06, 12:45
Jeg håper inderlig John Anders Bjørkøy får spille på midtbanen i denne kampen, både for hans egen del og lagets del. Da blir det Tamas Szekeres på back, og nei, han er ikke så dårlig som alle har bestemt seg for at han er.

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 11 nov 06, 12:46

Opprinnelig postet av Costanza
Jeg håper inderlig John Anders Bjørkøy får spille på midtbanen i denne kampen, både for hans egen del og lagets del. Da blir det Tamas Szekeres på back, og nei, han er ikke så dårlig som alle har bestemt seg for at han er.

 

Han er ikke så god som du har bestemt deg for at han er heller!!

 

Jeg håper Berg starter på midten!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 11 nov 06, 13:03
Opprinnelig postet av ffkmufc

Opprinnelig postet av Costanza
Jeg håper inderlig John Anders Bjørkøy får spille på midtbanen i denne kampen, både for hans egen del og lagets del. Da blir det Tamas Szekeres på back, og nei, han er ikke så dårlig som alle har bestemt seg for at han er.

 

Han er ikke så god som du har bestemt deg for at han er heller!!

 

Jeg håper Berg starter på midten!


Jeg har ikke bestemt at Szekeres er god. Hvis du ser på spillerbørsene jeg gir, så har han ofte ligget blant de dårligste der. Han har vel det laveste snittet av de som har spilt en del kamper også. Jeg innser at han er av våre svakeste kort, men det er langt fra noen krise å bruke han på venstreback. Og når jeg veier det opp mot hva vi mister når vi tar Bjørkøy bort fra midtbanen, så synes jeg det beste alternativet er å bruke Szekeres på venstreback.

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 11 nov 06, 13:19
jeg ror faktisk det er viktigere å ha bjørkøy på midten og szekeres  på venstre back, en å ha bjørky på venstre back og berg på midten. De kampene bjørkøy har spilt på midten har vi ett mye bedre offansivt spill!

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-


Guillermo

A-lagspiller
Ble medlem: 15 aug 05
Innlegg: 638

Lagt til: 11 nov 06, 13:22
mener på at jeg leste at Bjørkøy spiller på venstre back og Berg på midten..

---------------------------

Svensk Magi


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 11 nov 06, 13:33
Opprinnelig postet av Guillermo
mener på at jeg leste at Bjørkøy spiller på venstre back og Berg på midten..

Laget er ikke offentliggjort såvidt jeg vet. Det er bare FB som mente at laget sannsynligvis blir det samme som i siste serierunde mot RBK. Det vil i såfall bety at Bjørkøy spiller venstreback og de fleste får oppfylt ønsket sitt om ikke å se Szekeres på banen...

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2214

Lagt til: 12 nov 06, 02:00
Opprinnelig postet av Costanza
Opprinnelig postet av ffkmufc

Opprinnelig postet av Costanza
  Da blir det Tamas Szekeres på back, og nei, han er ikke så dårlig som alle har bestemt seg for at han er.

 

Han er ikke så god som du har bestemt deg for at han er heller!!

 

Jeg håper Berg starter på midten!


Jeg har ikke bestemt at Szekeres er god. Hvis du ser på spillerbørsene jeg gir, så har han ofte ligget blant de dårligste der. Han har vel det laveste snittet av de som har spilt en del kamper også. Jeg innser at han er av våre svakeste kort, men det er langt fra noen krise å bruke han på venstreback. Og når jeg veier det opp mot hva vi mister når vi tar Bjørkøy bort fra midtbanen, så synes jeg det beste alternativet er å bruke Szekeres på venstreback.

 

Interessant debatt. Hva er best for laget, Szekeres på backplass og Bjørkøy på midten (alt 1), eller ingen Szekeres og Bjørkøy på backplass (alt 2)?

 

Mot Lyn prøvde Eggen alt 1 i første omgang, og alt 2 i annen omgang. Det så utvilsomt ut som om alt 2 fungerte best. Men det beror jo i tillegg på to ting: hva slags motstand møter vi, og hva er taktisk mest smart?

Mot Lyn var det bedre å ha Bjørkøy på backplass, og mot RBK og Daniel Bråten var det ingen tvil. Men mot Sandefjord, er det like klart at Szekeres ikke henger med der? Her har jeg større tiltro til Szekeres igjen.

 

På den annen side, mot Lyn fungerte midtbanen bedre med Brenne trukket ned fra spissplass, og med en mer stabil backfirer. Så det kan tale for at det beste er å ha Bjørkøy bak. Men det var jo en endring fra første omgangen, og det kan godt være en utmerket idé å endre oppstilling litt ut i kampen, slik at motstanderlaget først venner seg til hvordan FFK spiller, og så blir forvirret av endringene som gjøres.

 

Så min konklusjon er at hvis Eggen velger riktig strategi mot Sandefjord, som han valgte riktig strategi mot Lyn, så vinner FFK. Og det holder for meg, det.


oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 12 nov 06, 07:30
Hadde håpet på Bertelsen, men Bjørkøy er bedre enn Tamaz.

FFKgutten

A-lagspiller

Ble medlem: 12 apr 05
Innlegg: 286

Lagt til: 12 nov 06, 11:09
Sandefjord har Zanetti da. Han spiller vel høyreving? Herja mot RBK i semi`n. Men nei, Tamas er ikke så dårlig folk har bestemt seg for, var det samme med Hoås i fjor. Han kom seg. Jeg skal ikke si at Tamas er like bra som Gabriel Heinze, men jeg vet ikke om vi har sett Tamas på sitt øverste register... Uansett, så tror jeg lagoppstillingen vil bli noe slik:
Shabaan - PAC, Gerrbrand, Piroja, Tamas/Jonna - Jonna/Brenne, Berg/Brenne, Hansi - Tarik, Toth, Kvisvik.

Tror Brenne blir sentral på midten om Jonna også spiller midtbane. Jonna vil da bli høyremidtbane. Om Jonna er back, tror jeg Brenne går ut på høyre midtbane og Berg inn som sentral (anker).

Dette går bra!

---------------------------

"Vær forandringen du vil se..."



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24