Husk meg
Brukernavn
Passord

Tribuneplass for sesongkortinnehavere

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

b-tribunesliter

A-lagspiller
Ble medlem: 19 okt 04
Innlegg: 273

Lagt til: 08 nov 06, 10:21

Noen som vet når man får kjøpt ny plass på den nye stadion? Har man fortrinnsrett til å velge plass i forhold til  de som ikke har sesongkort fra tidligere, iså fall får man også mulighet til å utvide med en plass til?

Noen som vet noe om dette, og ikke bare tror.........

 


Pelle

A-lagspiller

Ble medlem: 12 jun 03
Innlegg: 425

Lagt til: 08 nov 06, 18:46
Blir pressekonferanse om dette i morra

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 09 nov 06, 12:31
Det har kommet litt mer informasjon her nå.

GelderdEnd

Juniorspiller

Ble medlem: 17 nov 03
Innlegg: 168

Lagt til: 09 nov 06, 13:13

fra artikkelen i f-b.

- 2.000 av våre supportere kan peke på et sete de vil sitte på og for 2.500 kroner kan de sikre seg rettigheten til å kjøpe billetter til dette setet i neste fem årene, sier Sven Hagen i FFKS markedsavdeling og legger til:

- Legger du på 500 kroner til får du en FFK-drakt og en opsjon på å kjøpe eventuelle cupfinalebilletter de neste fem årene.
***********************

er det slik å forstå at man må ut med 2500 for å sikre setet sitt i 5 år og i tillegg betale full pris på sesongkortet sitt hvert eneste år? hmmmm. lurer på hvor mange som slenger seg på denne løsningen. Ser også at de ønsker 2500+500 for å få sikret retten til evt cupfinalebilletter i fremtiden. Nå holder det altså ikke lengre med sesongkort for å kjøpe slike billetter?


kenneth

A-lagspiller

Ble medlem: 14 mar 04
Innlegg: 698

Lagt til: 09 nov 06, 13:19
Ja, de vet hvordan de skal flå supporterne sine.

---------------------------

...savner byen, folket, Stjernen og FFK!

(I`ll be back)


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 09 nov 06, 13:30
Endret: 09 nov 06, 13:42
Jeg er litt skeptisk til denne fremgangsmåten:

http://www.ffksupporter.net/nyheter/nyhet.php?id=1071

Tross alt ble det lovet forkjøpsrett for dagens sesongkortinnehavere, men forkjøpsretten gjelder etter de som sikrer seg plassen i fem år...

Det er mildt sagt frekt som f... at man også må betale for forkjøpsrett på en EVENTUELL cupfinale...

---------------------------

Ansvarlig redaktør


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 09 nov 06, 13:32
Endret: 09 nov 06, 13:36

Så vi som har hatt sesongkort i mange år alerede vi blir satt mindre pris på en de som skal kjøpe for fremtiden?

Det er tros alt vi som har vært lojale og støtteklubben med ganske mange penger på ett stadion anlegg som ikke ligner grisen!!! Dette her er noe av det mest kyniske jeg noen sinne har lest!! Trodde ikke FFK var en slik klubb, som ikke tok vare på sine trofaste tilhengere!

 

Helt ærlig så vil jeg oppfordere folk til å boikotte dette ¨tilbudet¨ pga dette fremmer ingen andre en de som har mye penger og da får muligheten til og kjøpe seg plassen og da også kjøpe seg plass forest i køen, altså sniking i køen.. Veldig usympatisk og lite solidarisk!


GelderdEnd

Juniorspiller

Ble medlem: 17 nov 03
Innlegg: 168

Lagt til: 09 nov 06, 13:41

igjen føler jeg meg dårlig behandlet av klubben. det har vært ille nok at man som sesongkort innehaver har måttet betale mer enn prisen pr enkeltbillett, og ergo straffet for å være lojal. nå skal man også måtte betale ekstra for å være sikret forskjøpsrett på cupfinalebilletter og trolig billetter til europacup o.l.

vi er 14 stk som sitter sammen, og har gjort dette siden de innførte nummererte plasser på stadion. Nå kan vi reelt sett risikere å bli splittet av tinglyste seter samt bli flyttet fra sesong til sesong. Jeg synes det er en merkelig løsning av klubben, og tror nok at dette vil medføre en del bråk.


Fotballfan

Bedriftsspiller
Ble medlem: 18 okt 06
Innlegg: 17

Lagt til: 09 nov 06, 13:58
Håper vi alle kan lage mye "støy" om dette. Det er jo helt uhørt å ta 2500,- for at man skal sikre seg fast plass..!!  De kunne jo også ta 500,- pr kamp for at vi skal få samme sete etter pausen i hver kamp. I tillegg kan de sette opp bommer rundt stadion slik at må betale 100,- for å komme inn på området. Kaffen burde også koste 70,-... for ikke å snakke om toalettene.. her må det være mulig å tyne maksimalt ut... hva med 250,- for et toalettbesøk!!  

Jaran Berg

Juniorspiller
Ble medlem: 19 des 03
Innlegg: 182

Lagt til: 09 nov 06, 14:02

at man må betale litt ekstra for å få forkjøpsrett på billetter til cupfinalen er vel egnetlig helt greit, man skal ikke se bort ifra at man klarer å selge 7000 sesongkort på nye fredrikstad stadion. Møter vi RBK i cupfinalen, vil det si at vi får rundt 5000 billetter, altså ett problem! så det er vel en grei løsning...

Hvis man er tidlig ute for å fornye sesongkort neste år (og året etter der, osv) så får man nok sitte sammen. Tror jeg da... :-)

Og alle som har sesongkort på stadion idag, vil jo få muligheten til å kjøpe sesongkort på nye stadion... 12500 - 2000 = 10500, så mange sesongkort har vi ikke idag:-)

---------------------------

Jaran Berg
jaran.berg@plankehaugen.no


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 09 nov 06, 14:05
Men Jaran dette her er usolidarisk, vi som har hatt sesonkort i mange år blir lurt. Klubben har rett og slet løyet om dette!

Krumtapp

Juniorspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 156

Lagt til: 09 nov 06, 14:05
Det er bare trist å se hvor mye cash FFK ønsker å tyne fra folk som har lyst til å se kampene på nye Fredrikstad Stadion. Det virker som om de har sett seg blinde på hvor store inntektene kan bli, og glemt at det er folket som er grunnlaget for enhver aktivitet på anlegget. Jeg har hatt sesongkort så lenge det har vært mulig å ha det på stadion, men disse nye påfunnene blir for drøyt. Boikott, sier jeg. Boikott.

---------------------------

Any given sunday


GelderdEnd

Juniorspiller

Ble medlem: 17 nov 03
Innlegg: 168

Lagt til: 09 nov 06, 14:06
litt ekstra? jeg synes ikke det er riktig at man må betale ekstra (3000 kr) for å være sikret evt cupfinalebilletter i fremtiden. greit nok at de som ønsker det kan punge ut 2500 for å sikre et sete, men det er spesielt dette med evt cupfinale/europacup(trolig at det også gjelder dette) som irriterer meg.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 09 nov 06, 14:08
Det blir en svært dyr affære å være sesongkortinnehaver til året. Totalt må du altså ut med 6.250 kroner om du ønsker tryggheten ved å kunne beholde den gode plassen i fem år og sikre deg en eventuell cupfinalebillett. Mange frykter at FFK vil bli pampenes klubb når mannen i gata må ta til takke med brødsmuler for å få råd til å se laget. En studenrabatt og familiepakker burde man i det minste ha vurdert.

Da gjenstår det bare å se om den vanlige mannen i gata klarer å holde tunga rett i munnen og får med seg all denne informasjonen. I tillegg gjør 6.250 kroner et solid innhugg i økonomien til de fleste.

Ønsker du å ha med din datter på kamp, så koster det deg 12.500 kroner. En familie på fire må altså ut med 25.000 kroner til året for å sikre den samme plassen i fem år og fire sesongkort for sesongen 2007.

De aller fleste drar ikke på kamp alene, men med dette systemet, så kan det bli håpløst for mange å dra sammen på kamp.

Hva skjer ved et eventuelt nedrykk? Mye kan skje i løpet av fem år...

Et siste og viktig poeng er mangelen på prisdifferensiering. Det er rett og slett ulogisk at de som sitter helt nede ved cornerflagget skal betale like mye som de som sitter på midt på langsiden.

http://www.ffksupporter.net/nyheter/nyhet.php?id=1071

---------------------------

Ansvarlig redaktør


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 09 nov 06, 14:08
Kunne faktisk tenkt meg og hørt noen av spillernesholdninger til dette!! Holters eller neon andre som er admin kunne dere fiksa ett intervju med noen spillere??

marle

Moderator

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 591

Lagt til: 09 nov 06, 14:19
Dette er noe av det dummeste klubbledelsen noengang har funnet på!

Det kunne til nød vært at de som ønsker å sikre billetten til neste år betaler 500kr ekstra for dette.. Istedet for å betale for 5 år med en gang!

---------------------------

Sjefskodærn


petterjr

Bedriftsspiller
Ble medlem: 11 jun 03
Innlegg: 24

Lagt til: 09 nov 06, 14:24
Dette vil si at kona mi og jeg må ut med 12.500 kr for å få det samme tilbudet vi har hatt. Fin måte å straffe trofaste supportere på. Vi har hatt sesongkort i 5 år. Spørs om det blir 5 år til.....

Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 09 nov 06, 14:31
Trengte ikke det pisset her 3 dager før cup-finalen.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 09 nov 06, 14:33
Er det bare meg eller er det merkelig når ffksupporter.net er mer kritiske enn lokalavisen Fredrikstad blad? Dere er altfor feige!

---------------------------

Ansvarlig redaktør


A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04
Innlegg: 857

Lagt til: 09 nov 06, 14:35

Jeg har hatt det samme setet helt siden de begynte med sesongkort. Og hvert år har jeg hatt forkjøpsrett på dette setet. Selv omjeg mener det er latterlig dyrt har jeg likevel betalt 3000kroner for "mitt sete" denne sesongen. Skal jeg fortsatt ha rett til å kjøpe mitt eget sete for den neste sesongen, vil jeg nå være nødt til å betale ca 6000 kroner. Med andre ord en prisvekst på ca 100% om jeg skal ha det samme tilbudet neste år som jeg har hatt i fjor.

 

For å være helt ærlig blir jeg litt flau på klubbens vegne når jeg ser hvor dårlig den behandler (og har behandlet) supporterne sine.

---------------------------

Er en grunn til at jeg kaller meg A.Scheie og ikke D.Wathne....

God bedring, Dagfinn!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3